Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Merkillinen tilanne
AapoV:
En lähettänyt dickpickii, ja olin asiallinen.
velihopea:
--- Lainaus käyttäjältä: AapoV - Huhtikuu 01, 2024, 16:34:23 ---Itse asiassa kyse on yhdestä erittäin suositusta ja suorastaan rakastetusta henkilöstä. Minulla ei ole naista vastaan, mutta saamani viesti yllätti.
--- Lainaus päättyy ---
Ota iisisti. Mitään väärää et ole tehnyt kysymällä viesteissä tai puheluissa palveluista asiallisesti, jos pt:lla on ollut julkinen ilmoitus, jossa tarjotaan seksipalveluja. Vähän kuin autokorjaamoon tai parturiliikkeeseen soittaisit. Seksin ostaminen on laillista, kunhan ei osta alaikäiseltä, paritetulta tai ihmiskaupan uhrilta.
Aika isolla osalla palveluntarjoajista on sen sijaan jotain ongelmia, joihin moinen impulsiivinen käytöskin viittaa. Nuo kannattaa jättää väliin oman hyvinvointinsakin takia ja viedä rahansa toisaalle. Löytyy myös täyspäisiä ja ystävällisiä ilolintuja, joskin tuntuu, että ovat harvinaistuva laji nekin. Oisko sekin osa sitä luontokatoa ::)
velihopea:
--- Lainaus käyttäjältä: AapoV - Huhtikuu 01, 2024, 15:03:25 ---Pistin hänelle tervehdyksen, kysyin onko hänellä autoa, kerroin missä asun ja kysyin voiko hän tulla mun luo joku päivä huhtikuussa. Sitä ennen olin soittanut ehkä jopa kaksi kertaa saamatta vastausta, niin saattoi tuntua ärsyttävältä. Ystävällinen olin koko ajan.
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa muuten se pääsyy, miksi kannattaa käyttää prepaidia etenkin tuntemattomia hupakoita kontaktoidessaan. Omaa työ- tai siviilinumeroaan ei kannata jaella minne sattuu. Samoin oma asuinpaikka kannattaa pitää ihan omana tietonaan, ellei ole kysymys jo muutamaan kertaan tavatusta vakkarista, jonka haluaa kutsua kylään hauskanpitoon.
Sutki67:
^^Nykyäänhän täytyy pahoittaa mielensä asiasta kun asiasta.
Esim. Ilmoituksiin voisi pt laittaa tarkasti kuinka hänen kanssaan tulee asioida puhuessa, viestittelyssä ja kuinka varmasti vältetetään sellainen tilanne ettei tule sitä pahaa mieltä vahingossakaan.
Timppa-T:
--- Lainaus käyttäjältä: velihopea - Huhtikuu 02, 2024, 00:31:58 ---Aika isolla osalla palveluntarjoajista on sen sijaan jotain ongelmia, joihin moinen impulsiivinen käytöskin viittaa. Nuo kannattaa jättää väliin oman hyvinvointinsakin takia ja viedä rahansa toisaalle. Löytyy myös täyspäisiä ja ystävällisiä ilolintuja, joskin tuntuu, että ovat harvinaistuva laji nekin. Oisko sekin osa sitä luontokatoa ::)
--- Lainaus päättyy ---
Jos suurimmalla osalla mielestäsi on "ongelmia" niin voisiko ongelma löytyäkkin ihan vaikka asiakkaasta ja hänen toimintatavoista. Vähän niinkun tennarimiehen kohdalla oli.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta