Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Merkillinen tilanne

(1/5) > >>

AapoV:
Kaipaisin tietoa. Eikö seksin ostaminen ole laillista? Kunhan ei ole mitään parituksen uhria. Soitin ja pistin viestin yhdelle, joka on laittanut vaihtoehdoiksi vain hänen luokseen tulon. Kysyin voiko tulla mun kämpille. Ehkä hän jotenkin suuttui, vastaukseksi tuli "sinut on ilmoitettu poliisille, hyvää päivää". Pitäisikö tästä olla huolestunut? Olenko toiminut väärin? Tietysti jos ilmossa lukee vain incall, niin ehkä olin idiootti että ehdotin jotain muuta.

Arvostan vastauksia..

Timppa-T:
Hyvää Aprillipäivää sinne myös.

AapoV:
Ei oo pila😮 äsken tuli tämä keskustelu käytyä. Huomautan että olen ihan aloittelija, en tiedä miten pitää toimia. Ilmeisesti soitto hänelle oli liian tungettelevaa.

111222:

--- Lainaus käyttäjältä: Mika74 - Maaliskuu 31, 2024, 20:47:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mika74 - Elokuu 29, 2023, 22:06:00 ---(Joku) Kim on nyt töissä Privat Albertovissa. Samanniminen oli pitkään (vuosia) töissä aikaisemmin Albertovissa  ja välillä (vajaa vuosi) Privat Gracessa. Onko sama leidi, en tiedä. Tapasin jonkun Kimin Privat Albertovissa kesällä 2022 ja ihan ok kokemus, jopa keskinkertaista parempi. Tänä vuonna Privat Gracen Kim ei ollut töissä samaan aikaan kun itse olin Prahassa, valitettavasti. Olisin mielelläni käynyt mutta kun ei niin ei. Pikku vinkkinä ulkonäöstä: on silleen lihaksikkaan oloinen vartalo eikä mikään hento eli sopii minulle :).

--- Lainaus päättyy ---

On se sama Kim, muisti minut  :inlove:.
https://lovelygirls.cz/en/slecny/kim-2/
Kävin kylässä tunnin ajan verran niinkuin ennenkin.

--- Lainaus päättyy ---

AapoV:
Ahdistaa oikeasti koko juttu, ja vastauksista olisi iloa. Onko hänellä oikeasti aito syy tehdä poliisille joku ilmoitus?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta