Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Merkillinen tilanne  (Luettu 3041 kertaa)

Poissa AapoV

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Merkillinen tilanne
« : Huhtikuu 01, 2024, 14:13:23 »
Kaipaisin tietoa. Eikö seksin ostaminen ole laillista? Kunhan ei ole mitään parituksen uhria. Soitin ja pistin viestin yhdelle, joka on laittanut vaihtoehdoiksi vain hänen luokseen tulon. Kysyin voiko tulla mun kämpille. Ehkä hän jotenkin suuttui, vastaukseksi tuli "sinut on ilmoitettu poliisille, hyvää päivää". Pitäisikö tästä olla huolestunut? Olenko toiminut väärin? Tietysti jos ilmossa lukee vain incall, niin ehkä olin idiootti että ehdotin jotain muuta.

Arvostan vastauksia..

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1064
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #1 : Huhtikuu 01, 2024, 14:14:41 »
Hyvää Aprillipäivää sinne myös.
#freepalestine

Poissa AapoV

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #2 : Huhtikuu 01, 2024, 14:16:51 »
Ei oo pila😮 äsken tuli tämä keskustelu käytyä. Huomautan että olen ihan aloittelija, en tiedä miten pitää toimia. Ilmeisesti soitto hänelle oli liian tungettelevaa.

Paikalla 111222

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #3 : Huhtikuu 01, 2024, 14:20:32 »
(Joku) Kim on nyt töissä Privat Albertovissa. Samanniminen oli pitkään (vuosia) töissä aikaisemmin Albertovissa  ja välillä (vajaa vuosi) Privat Gracessa. Onko sama leidi, en tiedä. Tapasin jonkun Kimin Privat Albertovissa kesällä 2022 ja ihan ok kokemus, jopa keskinkertaista parempi. Tänä vuonna Privat Gracen Kim ei ollut töissä samaan aikaan kun itse olin Prahassa, valitettavasti. Olisin mielelläni käynyt mutta kun ei niin ei. Pikku vinkkinä ulkonäöstä: on silleen lihaksikkaan oloinen vartalo eikä mikään hento eli sopii minulle :).

On se sama Kim, muisti minut  :inlove:.
https://lovelygirls.cz/en/slecny/kim-2/
Kävin kylässä tunnin ajan verran niinkuin ennenkin.


Poissa AapoV

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #4 : Huhtikuu 01, 2024, 14:23:06 »
Ahdistaa oikeasti koko juttu, ja vastauksista olisi iloa. Onko hänellä oikeasti aito syy tehdä poliisille joku ilmoitus?

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #5 : Huhtikuu 01, 2024, 14:46:32 »
Jos muuten hoidit asiallisesti viestittelyn ja kaiken muunkin, niin ei mitään syytä. Tässäkin skenessä löytyy sitten maan ja kuun väliltä mitä vaan, joten totuttele siihen.
Ehkä veti syvät herneet, jos oli vielä erikseen maininta ilmotuksessa ettei outcall ole mahdollinen. Ja silloinhan se todennäköisesti ei ole mahdollinen.
Ja kertaan vielä. Asiallinen viestittely on varmin tapa saada hyvä lopputulos.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2024, 14:53:10 kirjoittanut Sutki67 »
En usko ellen näe.

Poissa AapoV

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #6 : Huhtikuu 01, 2024, 15:03:25 »
Jos muuten hoidit asiallisesti viestittelyn ja kaiken muunkin, niin ei mitään syytä. Tässäkin skenessä löytyy sitten maan ja kuun väliltä mitä vaan, joten totuttele siihen.
Ehkä veti syvät herneet, jos oli vielä erikseen maininta ilmotuksessa ettei outcall ole mahdollinen. Ja silloinhan se todennäköisesti ei ole mahdollinen.
Ja kertaan vielä. Asiallinen viestittely on varmin tapa saada hyvä lopputulos.

Kiitos tosi paljon. Pistin hänelle tervehdyksen, kysyin onko hänellä autoa, kerroin missä asun ja kysyin voiko hän tulla mun luo joku päivä huhtikuussa. Sitä ennen olin soittanut ehkä jopa kaksi kertaa saamatta vastausta, niin saattoi tuntua ärsyttävältä. Ystävällinen olin koko ajan.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1394
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #7 : Huhtikuu 01, 2024, 15:44:24 »
^Joo, sun puolelta ei ole pelättävää. Näitä asiattomia palveluntarjoajia löytyy aina välillä. Laita tänne tietoa että kenestä on kyse jotta osataan varoa. Se on foorumin yksi tarkoitus

Poissa AapoV

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #8 : Huhtikuu 01, 2024, 16:34:23 »
Itse asiassa kyse on yhdestä erittäin suositusta ja suorastaan rakastetusta henkilöstä. Minulla ei ole naista vastaan, mutta saamani viesti yllätti.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1394
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #9 : Huhtikuu 01, 2024, 16:44:46 »
Itse asiassa kyse on yhdestä erittäin suositusta ja suorastaan rakastetusta henkilöstä. Minulla ei ole naista vastaan, mutta saamani viesti yllätti.

Foorumilla on kahdenlaisia kyselijöitä, niitä jotka haluavat vain saada täältä tietoa ja sitten sellaisia jotka haluavat antaakin foorumille jotain :) Kumpaan ryhmään mielestäsi kuulut?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2067
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #10 : Huhtikuu 01, 2024, 17:35:59 »
Todennäköisesti karhuryhmä on matkalla luoksesi. Sinuna karistaisin tämän maan pölyt ja äkkiä- Kolumbia voisi olla sopiva kohde.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3528
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #11 : Huhtikuu 01, 2024, 17:47:02 »
Tai huoramafian kätyri niittaa ilmat pihalle kun sitä vähiten odotat. Tai putoat ikkunasta.
Maastamuutto lienee tosiaan  paikallaan.
Parasta odottaa pölyn laskeutumista jossain turvallisemmassa ei EU- maassa.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa AapoV

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #12 : Huhtikuu 01, 2024, 18:17:03 »
Kolme pointtia

En halua pilata kyseisen henkilön mainetta
Voin lähettää sulle yvnä nimen
Tottakai teen rapsoja yms ajan oloon

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 945
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #13 : Huhtikuu 01, 2024, 19:10:44 »
Lähetitkö dickpicin? Jos et ja olit noin muutoin asiallinen, niin ei tarvi pelätä että mikään poliisi olisi sinuun yhteydessä. Mutta joo, jos esim ilmoituksessa on maininta että vain incall tms ja etenkin jos on sanottu ettei ota puheluita vastaan tmv niin ymmärrän että on voinut pt:tä turhauttaa kyselyt outcallista ja/tai soittaminen.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #14 : Huhtikuu 01, 2024, 19:13:38 »
Kolme pointtia

En halua pilata kyseisen henkilön mainetta
Voin lähettää sulle yvnä nimen
Tottakai teen rapsoja yms ajan oloon
Et halua pilata rikollisen nainetta? Mitä vit...?
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa AapoV

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #15 : Huhtikuu 01, 2024, 19:16:12 »
En lähettänyt dickpickii, ja olin asiallinen.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 387
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #16 : Huhtikuu 02, 2024, 00:31:58 »
Itse asiassa kyse on yhdestä erittäin suositusta ja suorastaan rakastetusta henkilöstä. Minulla ei ole naista vastaan, mutta saamani viesti yllätti.

Ota iisisti. Mitään väärää et ole tehnyt kysymällä viesteissä tai puheluissa palveluista asiallisesti, jos pt:lla on ollut julkinen ilmoitus, jossa tarjotaan seksipalveluja. Vähän kuin autokorjaamoon tai parturiliikkeeseen soittaisit. Seksin ostaminen on laillista, kunhan ei osta alaikäiseltä, paritetulta tai ihmiskaupan uhrilta.

Aika isolla osalla palveluntarjoajista on sen sijaan jotain ongelmia, joihin moinen impulsiivinen käytöskin viittaa. Nuo kannattaa jättää väliin oman hyvinvointinsakin takia ja viedä rahansa toisaalle. Löytyy myös täyspäisiä ja ystävällisiä ilolintuja, joskin tuntuu, että ovat harvinaistuva laji nekin. Oisko sekin osa sitä luontokatoa ::)

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 387
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #17 : Huhtikuu 02, 2024, 01:58:10 »
Pistin hänelle tervehdyksen, kysyin onko hänellä autoa, kerroin missä asun ja kysyin voiko hän tulla mun luo joku päivä huhtikuussa. Sitä ennen olin soittanut ehkä jopa kaksi kertaa saamatta vastausta, niin saattoi tuntua ärsyttävältä. Ystävällinen olin koko ajan.

Tuossa muuten se pääsyy, miksi kannattaa käyttää prepaidia etenkin tuntemattomia hupakoita kontaktoidessaan. Omaa työ- tai siviilinumeroaan ei kannata jaella minne sattuu. Samoin oma asuinpaikka kannattaa pitää ihan omana tietonaan, ellei ole kysymys jo muutamaan kertaan tavatusta vakkarista, jonka haluaa kutsua kylään hauskanpitoon.

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #18 : Huhtikuu 02, 2024, 02:12:24 »
^^Nykyäänhän täytyy pahoittaa mielensä asiasta kun asiasta.
Esim. Ilmoituksiin voisi pt laittaa tarkasti kuinka hänen kanssaan tulee asioida puhuessa, viestittelyssä ja kuinka varmasti vältetetään sellainen tilanne ettei tule sitä pahaa mieltä vahingossakaan.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2024, 02:15:10 kirjoittanut Sutki67 »
En usko ellen näe.

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1064
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Merkillinen tilanne
« Vastaus #19 : Huhtikuu 02, 2024, 02:36:47 »
Aika isolla osalla palveluntarjoajista on sen sijaan jotain ongelmia, joihin moinen impulsiivinen käytöskin viittaa. Nuo kannattaa jättää väliin oman hyvinvointinsakin takia ja viedä rahansa toisaalle. Löytyy myös täyspäisiä ja ystävällisiä ilolintuja, joskin tuntuu, että ovat harvinaistuva laji nekin. Oisko sekin osa sitä luontokatoa ::)

Jos suurimmalla osalla mielestäsi on "ongelmia" niin voisiko ongelma löytyäkkin ihan vaikka asiakkaasta ja hänen toimintatavoista. Vähän niinkun tennarimiehen kohdalla oli.
#freepalestine