Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Saako turska kieltäytyä  (Luettu 4798 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Saako turska kieltäytyä
« : Tammikuu 10, 2020, 20:16:43 »
Minua ei ole käännytetty (vielä), mutta olen joskus kääntynyt ovelta muutamia kertoja. Joskus palveluntarjoaja on sammaltanut tai hänen habituksensa ei ole vastannut päässäni syntynyttä mielikuvaa.

Jostain syystä ovelta kääntyminen aina hieman hävettää. Ehkäpä se johtuu siitä, että en haluaisi loukata ketään. Palveluntuottajan kieltäytyminen sitä vastoin on aivan ok, eikä se aiheuta minkäänlaisia pohdiskeluja jälkeenpäin.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #1 : Tammikuu 10, 2020, 20:30:34 »
Tietty saa, miksi ei saisi?
Mä en näe mitään ongelmaa uida uusiin vesiin, jos hommat ei toimi niinkuin pitäisi.

Tietysti tässä on nurja puolikin sitten asiakkaan näkökulmasta.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #2 : Tammikuu 10, 2020, 20:32:55 »
no ei missään tapauksessa. avattu ovi on ostopäätös, niin kuin kaupassa. ;D

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #3 : Tammikuu 10, 2020, 20:41:54 »
no ei missään tapauksessa. avattu ovi on ostopäätös, niin kuin kaupassa. ;D

Tämä oli hyvä 😀 Mikä siinä sitten hävettää?
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #4 : Tammikuu 10, 2020, 20:51:40 »
^ai mikä hävettää? Vittu jos on ajanut 200 km mennäkseen panemaan, ei siinä katalogia oikeisiin kuviin vertailla.  ::) Tai sitten Reneä hävettää paljastaa, että forkan kovin panomies ajaa Volkkarilla eikä suinkaan Hiacella, jota kulman kundit kadehtii. ::)

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #5 : Tammikuu 10, 2020, 20:54:10 »
Jos kampaajan, hierojan tai lääkärin habitus on epäilyttävä tai puhe sammaltaa, niin kukapa sinne menee ns. palveltavaksi? :o

Itse en ole ovelta kääntynyt, kun huono palvelu on ilmennyt vasta myöhemmin. Olis kyllä pitänyt kerran-kaksi, mutta nää on olleet kovin harvinaisia, kun enimmäkseen omilla kuvilla esiintyviä ja kivasti viesteillä kommunikoivia kotimaisia olen tapaillut. Ei ole tarvinnut ovella pettyä, pikemminkin yllättyä iloisesti muutamaan otteeseen :)

Puhelimessa olen oppinut jo ”kääntymään”, jos viestit ovat kovin töksähteleviä tai hutsu kuulostaa jotenkin väsyneeltä tai kireältä. Tai herää epäilys, että vastaaja ei olekaan tyttö itse. Siksi haluan aina puhua uuden hutsun kanssa puhelimessa ennen ensitapaamista, olipa kotimainen tai ulkkari. Seksipalvelut ovat kuitenkin oikeasti aika kalliita ja asiakkaalla on oikeus valita, mihin reikään rahansa tunkee vai paneeko ne vaan säästöpossuun (josta saa joskus parhaat kiksit) ::)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2020, 21:03:25 kirjoittanut Metsänpeto »

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #6 : Tammikuu 10, 2020, 21:18:15 »
no ei missään tapauksessa. avattu ovi on ostopäätös, niin kuin kaupassa. ;D

Hahhah! Onneksi asia ei ole ihan näin ;D

Otsikosta sai hieman erillisen mielikuvan aiheesta, mutta KT:n kysymykseen vastaten, saa ja ehkäpä jopa pitää kääntyä jos aistittavissa on jotain hämärää. Alkuaikoina tuli käännyttyä usein juurikin siksi jos palveluntarjoaja ei vastannut kuvia/ilmoitusta tai ulkoisessa habituksessa oli jotain joka sai hälytyskellot laulamaan.

Palveltavaksihan sitä ollaan useimmiten menossa ja myös siinä kohtaa on sopivaa kieltäytyä jos gfe session sijaan hupakko vetää rankenmanpuoleisia sm kamoja päälle ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #7 : Tammikuu 10, 2020, 21:43:59 »
Vaikea sanoa mitä pitäisi ovella olla vastassa, että itse kääntyisin 180 astetta. Kyllä ainakin rima on korkealla, vaikka kuviin verrattuna olisi ilmestynyt parikymmentä kiloa lisää niin ei muuta kun sisään vaan.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #8 : Tammikuu 10, 2020, 22:53:19 »
Tottakai saa kieltäytyä. Itse olen häipännyt ovelta kaksi kertaa ja kerran jo huoneistoon päässeenä.

Kahtena peräkkäisenä päivänä sama tytsy ilmoitteli feikkikuvilla eri ilmoituksilla joten sanoin ovella heipat.

Yhden kerran yksiössä oli niin älytön tupakansavu etten saanut henkeä ja katsoin parhaakseni häipyä terveyssyistä.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #9 : Tammikuu 11, 2020, 09:41:08 »
Olen kääntynyt muutaman kerran, kun ulkoinen habitus ei ole yhtään vastannut kuvausta. Siis tyyliin "olen kauniskasvoinen ja seksikäs timmi mimmi..." ja sitten ovella onkin ollut tosi tavallisen näköinen ja ei yhtään timmi neiti. Olen sanonut ystävällisesti, että nyt ei kuvaus vastannut yhtään todellisuutta. Jonkun kerran maksoin parikymppiä valmistautumisesta.

Olisi pitänyt kääntyä useamminkin.

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 556
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #10 : Tammikuu 11, 2020, 10:01:37 »
No en ole vielä ovelta kääntynyt. Mä olen vähän nipottaja näiden ulkkarityttöjen feikkikuvien suhteen, pidän niitä huijaamisena jos jätkä kokee tulleensa kusetetuksi. Feikkejä on ollut muutamia, ja hetken ihmettelyn jälkeen tapaamiset ovat kuitenkin toteutuneet. Onhan se ihmisellä kuitenkin varmaan jonkinlainen kynnys pistää itsestään panemiseen liittyviä kuvia internettiin.

Toinen juttu jos tyttö olisi jotenkin pakotetun oloinen työhönsä, aineissa tai itkee yms. Todennäköisesti ottaisin yhteyttä viranomaisiin, kun ne eduskunnassa istuvat "liberaalit"pösilöt eivät ole tätä juttua onnistuneet vielä lailla kieltämään.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #11 : Tammikuu 11, 2020, 10:22:17 »
Mä olen tosi tarkka, etten missään väitä olevani "kaunis", "nätti", "timmi" tms, mikä on omasta mielestäni mielipidekysymys, ja jokaisella oikeus omaansa. (Paitsi mun peppu on ihana, ja nilkat, mutta niistä on sitten kuviakin.)

Naamakuvia en lähettele edes pyydettäessä, joten jos kävisi niin, että asiakas pettyisi ovella, niin toki hänellä olisi oikeus kääntyä. Yritän myös muistaa uusien ihmisten kanssa ekalla tapaamisella (ennen rahan vastaanottamista) kysyä jotain tyyliin: "tuntuuko susta että meillä voisi olla kivaa yhdessä seuraavat puolituntia?" tai "jos haluat jäädä, niin voitais nyt hoitaa raha-asiat pois päiväjärjestyksestä". Ts tarjota mahdollisuuden perääntyä, jos tuntuu, että ei toimikaan.

Ei ole kyllä koskaan kukaan kääntynyt ovella tai eteisessä, eikä ole tarvinnut ketään käännyttääkään. Mutta kyllä siihen siis minusta on molemmilla osapuolilla oikeus. :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15406
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #12 : Tammikuu 11, 2020, 10:28:24 »
Nelisen kertaa olen lähtenyt pois eri syistä. Pari kertaa siksi, että vastassa oli jotain aivan muuta mitä oli pitänyt olla ja pari kertaa siksi, että palvelun tarjoaja on ollut jossain aivan muussa maailmassa...
Eli varmasti saa kieltäytyä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #13 : Tammikuu 11, 2020, 11:13:00 »
Totta kai saa kääntyä, lopullinen ostopäätös tehdään vasta ovella. Kysehän on kaupankäynnistä. Koeajoa ei kuitenkaan saa tehdä, kuten autokaupassa.  ;D

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • * Kelpo kaveri
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #14 : Tammikuu 11, 2020, 11:17:35 »
Olen kääntynyt useasti ja käännyn jatkossakin. Jos kuvat ei sinne päinkään, kiloja 20+ lisää, luvatut palvelut ei kuulukaan, tai muuten sekavan oloinen tapaus vastassa niin parempi lähteä.

Eri asia toki onnistuuko aina kääntyä vai uskotteleeko itselleen, että jospa tämä toimisi kuitenkin. Ei ole koskaan tainnut toimia, joten enemmänkin pitää vielä oppia kääntymään ja luottamaan vaistoon.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #15 : Tammikuu 11, 2020, 11:24:38 »
Saa toki kieltäytyä, mutta sama oikeus on myös palveluntarjoajalla.

Asia on päinvastaisessa tapauksessa vähän ongelmallinen koska jokaisella on, ainakin pitäisi olla oikeus seksiin. Perusvaatimus että tietää mihin ryhtyy ja hygienia sekä käytöstavat on hallussa. Mistään rytöläjästä nousseen otuksen kanssa ei tarvitse paneskella, ei ilmaiseksi eikä rahasta.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #16 : Tammikuu 11, 2020, 12:00:39 »
Ilman muuta saa mitä on perusteltu tuolla aiemmin hyvin. Joissai tapauksissa pitää, jos huomaat pakottamisesta tai ihmiskauppaan liittyviä selviä merkkejä niin ovelta kääntyminen on pakko. Suositeltavaa on myös tehdä nimetön ilmianto jotain kanavaa käyttäen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #17 : Tammikuu 11, 2020, 12:02:45 »
^Mitäs muita kanavia on kuin Polpo?

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #18 : Tammikuu 11, 2020, 12:22:18 »
Saa tietysti! Jos alkaa tökkiä homma jo ovella niin mitä sitä sitten jatkamaan :)

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #19 : Tammikuu 11, 2020, 12:49:46 »
Saa, jos vastassa muutama painoluokkaa ylempi; todellinen sylipainin raskassarjalainen vastustaja, jonka annettiin ymmärtää olevan korkeitaan siro keskimittainen pepun keinuttaja. Siinä höyhensarjalainen turska selätetään usein nopeammin kuin mistä on maksanut. Ja se sapettaa turskaa. Meni plussapisteet ja kaikki. Ajelessa kotio kohti joutuu sitten runkkaamaan ratissa ja politzie antaapi sakot epäsiveellisestä toiminnasta julkisella paikalla. Ja kaikki vain muutaman feikkikuvan tähden.  :-[
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2020, 12:52:49 kirjoittanut Lord Nelson »