Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️  (Luettu 2689 kertaa)

Poissa curvyanna

  • Newbie
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 24
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« : Maaliskuu 26, 2024, 01:28:43 »
Olen pyörähtänyt alkuvuodesta kirurgin veitsen alla, kysymys kuuluu - haluatteko ilmoitettavan erikseen suurehkosta arvesta?
Niinkun kuvasta näkyy, arpi jää alushousujen alle mutta tässä työssä kun enimmäkseen ollaan ilman vaatteita niin kyllä sen väkisinkin näkee 😅 tähän asti asiakkaat olleet ihania eikä ketään ainakaan oo tuntunu haittaavan 🥰

Poissa meiosis

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #1 : Maaliskuu 26, 2024, 02:14:10 »
Eletty elämä jättää taisteluarpia. Niitä voi yrittää peittää tai vaihtoehtoisesti voi olla mielenkiintoinen ihminen ja kertoa niistä tarinan. Tarinassa voi olla lapinlisää, ettei mene liian henkilökohtaiseksi.

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #2 : Maaliskuu 26, 2024, 06:15:07 »
Eipä ole tarve kertoa arpeista.
Jokaisella meillä on oma elämämme ja siihen kuuluu arvet ja kolhut.
Toki jos suhde etenee Jonkun kanssa vakkari suhteeksi ja opitaan tosiaan tuntea enemmän , silloin ehkä jotkut asiat nousee esille ja niistä puhutaan. Mutta silloinkin toista henkilöä kunnioittaen!
Se mistä haluat puhua puhutaan..!
Näin minä ajattelen...

Paikalla Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 175
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #3 : Maaliskuu 26, 2024, 06:37:12 »
Arvet kuuluvat elettyyn elämään, ei ole mulle ainakaan merkitystä eikä mielestäni tarvitse kertoa etukäteen. Mulla on arpia kehossa näkyvällä paikalla ja joskus alkuun mietin, pitäisikö niistä mainita pt:lle etukäteen, mutta eipä ne ole menoa haitanneet.

P.S. Kiva kuva 😘

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #4 : Maaliskuu 26, 2024, 07:14:56 »
Mä nyt en ole turska mutta vastaan kuitenkin ;D mulla on arpia, en kerro niistä etukäteen asiakkaille. Kukaan ei oo asiasta etukäteen kysynyt. Hyvin harvoin tapaamisellakaan, jolloin oon jotain ympäripyöreää pyrinnyt vastaamaan, koska kyseessä on henkilökohtainen asia ja pyrin välttämään henkilökohtaisten asioiden jakamista asiakkaille.

Oma mielipide olisi että suurin osa ei sano mitään, ja jos asia häiritseekin, tuskin sillonkaan, ei vaan tule sitten uudelle tapaamiselle. Ja jos turskalla olisi erityisenä toiveena ettei ole arven arpea, voihan hän a) kysyä asiasta pt:ltä tai b) varata ajan sellaiselle pt:lle, joka markkinoi itseään ettei hänellä ole arpia (muutamaan tällaiseen pt:aan törmännyt)

Jos asiakas multa etukäteen asiaa kysyisi (että onko mulla arpia), vastaisin varmaan että on, mutta en sen tarkemmin asiaa avaisi wtukäteen yksityisyyteni vuoksi.

Kuvissa pyrin peittämään niitä useimmiten tai ottamaan sellaisessa kuvakulmassa kuvan etteivät näy, yksityisyyden/tunnistettavuuden vuoksi. Tosin myynhän mä custom videoitakin ja niissä usein näkyvät, mutta sanoisin että asiakkalla siinä huomio kiinnittyy muuhun kuin niihin :)

Olen katsonut netistä sopivaa paikkaa/tekijää arpien haalennukseen, että jos joskus sellaisen operaation haluaisin tehdä. Ainakin sairaala KL Helsingissä muistaakseeni tekee näitä.

En ole turskilta ikinä kysynyt heidän arvistaan tai mitään kommentoinut niistä, aika monella itseasiassa on joku/joitain. Mutta ei ole mulle merkityksellinen asia :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Kielimies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 93
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #5 : Maaliskuu 26, 2024, 12:21:24 »
Ei mua arvet haittaa,sillä menen palvelun tarjoajan luokse ihan muista syistä.Voi olla että jotkut kiinnittää niihin huomion. :headbang:

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #6 : Maaliskuu 26, 2024, 13:26:57 »
Mäkään en oo turska, mutta haluan silti kommentoida. No ensiksikin, että aivan upea kroppa sulla. 😍🥵

Ja toiseksi, mulla itsellä on muutamia arpia, yksi vähän isompikin ja en oo koskaan etukäteen niistä puhunut kellekään. Muutama on varsinkin siitä isommasta kysynyt kun on näkyvällä paikalla, ja oon yleensä kertonutkin sen tarinan, koska liittyy onnettomuuteen eikä mulla ole tarvetta sen syntyä salailla. Mutta hyvin on kaikki suhtautuneet, tai ainakaan kukaan ole koskaan valittanut suoraan mulle jos ne häiritsee. 😅

Mun mielestä arvet kertoo vaan eletystä elämästä, niinkuin joku taisi jo sanoakin. Mä kannan ainakin omiani ylpeydellä. 😊
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa Julle95

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #7 : Maaliskuu 26, 2024, 22:06:08 »
Kertakaikkiaan upea kroppa sulla. Ja vastaus kysymykseen on,ettei todellakaan tarvitse kertoa,ellei juuri tätä erikseen kysytä. Jos on jokin fobia arvista,luulisin että osaa tätä ennalta tiedustella?

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #8 : Maaliskuu 26, 2024, 22:40:51 »
Luulen että enemmistöä niistä joita häiritsee arvet, häiritsee myös tatskat.

Mutta tosiaan, näin viime tapaamisella sen arven alkutohinoissa enkä sen jälkeen edes ajatellut asiaa ennen kuin otit sen itse puheeksi loppupuolella. Oli siinä välissä muutakin katseltavaa  :inlove: Ja jos joku olisi vaikka eilen kysynyt ulkonäöstäsi, en olisi edes muistanut koko asiaa.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #9 : Maaliskuu 27, 2024, 00:25:52 »
Leikkauksista tms. aiheutuneet arvet eivät häiritse lainkaan. Niitä voi tulla itse kullekin elämän saatossa. Sen sijaan jotkut arvet häiritsevät ja jotkut jopa peruuttavat tapaamisen.

Mm. itseensä kohdistuvan viiltelyn jäljet ovat erittäin näkyviä ja viittaavat tiettyihin psyyken ongelmiin, jotka ovat mulle no-go niin huorissa kuin siviilissä. Näitä näkyy joillain palveluntarjoajilla, myös kuvissa tai viimeistään livenä.

Mikään arpi tai tatska pt:lla ei häiritse, jos psyyke on terve ja tarjonta miellyttää tällasta hieman kriittistä, mutta muuten mukavaa setämiestä :)

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #10 : Maaliskuu 27, 2024, 09:46:12 »
No nythän se on kerrottu! Hyvä homma.
You and me, part-time lovers

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #11 : Maaliskuu 27, 2024, 10:26:53 »
Arpi auki! Tuollainen hokema oli joskus muotia, mutta ei kuulu itse käsiteltävään asiaan.

Itseäni ei haittaa, mutta tämä on vain oma mielipiteeni.  Ei ehkä ole välttämätöntä mainita ilmoituksessa, mutta kysyttäessä vastaisin toki rehellisesti.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1387
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #12 : Maaliskuu 27, 2024, 10:38:05 »
Tykkään aina avoimesta toiminnasta, mutta tämän tyyppisistä arvista ei mielestäni sen isommin täydy julkisesti revitellä. Se kuuluu myös pt:n yksityisyyden suojaamisen piiriin.

Pisteet kuitenkin tästä kysymyksestä, se osoittaa oikeaa WYSIWYG asennetta  :)

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #13 : Maaliskuu 27, 2024, 11:02:29 »
Arvet osa elämää, kuten on jo todettu. Ei niistä tavitse todellakaan ilmoitella.

Poissa curvyanna

  • Newbie
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 24
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #14 : Maaliskuu 27, 2024, 17:21:50 »
Kiitos kaikille vastauksista ♥️

Päädytään siis siihen että niille kenelle on no-go, voivat asiasta itse erikseen varmistaa ptltä ☺️


Poissa curvyanna

  • Newbie
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 24
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #15 : Maaliskuu 27, 2024, 17:23:24 »
Luulen että enemmistöä niistä joita häiritsee arvet, häiritsee myös tatskat.

Mutta tosiaan, näin viime tapaamisella sen arven alkutohinoissa enkä sen jälkeen edes ajatellut asiaa ennen kuin otit sen itse puheeksi loppupuolella. Oli siinä välissä muutakin katseltavaa  :inlove: Ja jos joku olisi vaikka eilen kysynyt ulkonäöstäsi, en olisi edes muistanut koko asiaa.

🥰🥰🥰

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #16 : Maaliskuu 28, 2024, 12:36:37 »
Onhan nuo kumibarbiet mukavia panoleluja mutta siihen se sitten jääkin. Ei kait niiden kanssa muuta tehdä.
Why so fragile?

Poissa Eki68

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #17 : Huhtikuu 01, 2024, 22:24:44 »
Naisilla ulkonäkökysymys on tärkeä?
 Ei täs arpia ole tultu katselemaan. Jotain muuta mielessä kun treffejä ollaan sopimassa. :behind:

T: Eki 68

Poissa Maalainen88

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #18 : Huhtikuu 01, 2024, 22:58:41 »
Kyllähän se tapaamisissa on itse henkilö pääroolissa, eikä elettyyn elämään kuuluvat naarmut ja arvet. Joidenkin mielestä esimerkiksi raskausarvet saattaa näyttää rumilta, itte nostan hattua kunnioituksesta sitä suurenmoista ajanjaksoa kohtaan, minkä naisen keho on käynyt läpi jälkikasvua tuottaessaan, arvostan 👍
Empaattinen nallekarhu

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kauneuskirurgia/kysymys turskille ♥️
« Vastaus #19 : Huhtikuu 01, 2024, 23:06:12 »
Naisilla ulkonäkökysymys on tärkeä?
 Ei täs arpia ole tultu katselemaan. Jotain muuta mielessä kun treffejä ollaan sopimassa. :behind:

T: Eki 68

Menen mieluummin suoraan kauniin huoran luokse kuin alan mielikuvilla kaunistamaan.