Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Melkein maailmansota  (Luettu 1777 kertaa)

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1625
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Melkein maailmansota
« : Tammikuu 08, 2020, 18:05:24 »
"– Jos jotain tapahtuisi suomalaisille sotilaille, niin ei pelätä Suomen reaktiota. Amerikkalainen vastareaktio on se, joka eniten huolestuttaa, Salonius-Pasternak sanoo."

Mitä ihmettä !  Jos suomalaisia kaatuu, niin ei muuta kuin reput selkään ja iskemään kaikella voimalla syyllisiä.... Joku roti sentään pitää olla.....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Melkein maailmansota
« Vastaus #1 : Tammikuu 08, 2020, 18:10:13 »
Mä olen aina toivonut, että mun viimeinen henkäys tulisi pillun päällä...tai alla..
Siis, enhän mä ole edes pakannut reppua. Mitä sinne laittaisi?!? Näkkileipää ja paketti kortsuja...niillä valloitetaan maailma.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2020, 18:17:42 kirjoittanut dude »

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Melkein maailmansota
« Vastaus #2 : Tammikuu 08, 2020, 19:16:03 »
"– Jos jotain tapahtuisi suomalaisille sotilaille, niin ei pelätä Suomen reaktiota. Amerikkalainen vastareaktio on se, joka eniten huolestuttaa, Salonius-Pasternak sanoo."

Mitä ihmettä !  Jos suomalaisia kaatuu, niin ei muuta kuin reput selkään ja iskemään kaikella voimalla syyllisiä.... Joku roti sentään pitää olla.....

Ehdottomasti. Suomi saa saman kokoisen mutta paljon paremmin varustellun armeijan kasaan kuin Iranilla on.

Pitää vain lainaa Ranskalta ja Jenkeiltä lentotukialuksia että saadaan jätkät ja Hornetit tuntumaan :)
Aina etsimässä

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Melkein maailmansota
« Vastaus #3 : Tammikuu 08, 2020, 20:48:32 »
Vittu viimeiseen suomalaiseen sotilaaseen, että saadaan pelastettua Dubai instatyttöjä varten. Iran meinaan uhkasi sitäkin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4