Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa  (Luettu 2984 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa
« : Tammikuu 08, 2020, 05:56:14 »
Minun tähtiketkiäni on ollut molempien vakkareiden tapaaminen saman päivän aikana syntymäpäiväni johdosta. Puoli tuntia aamupäivällä ja puoli tuntia iltapäivällä.

Toinen mainitsemisen arvoinen asia on erään palveluntuottajan tapaaminen, jolloin onnistuin nuolemalla tuottamaan hänelle orgasmin (sic). Olin varautunut siihen että pipari saattaa kadota suun edestä (viuh), mutta en siihen että tyttö pamautti polvet yhteen (boing). Pääni jäi polvien väliin ja tunsin noin sekunnin olevani seksin ylijumala, joka laukaisee naisia kuin miinanraivaaja miinoja.

Näitä asioita on mukava muistella kiikkustuolissa, turskien vanhainkodissa.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa
« Vastaus #1 : Tammikuu 08, 2020, 12:09:57 »
Tätä on sitten niin mukava muistella hoitokodissa, jos dementialta pystyy. Paras dokumentoida se tänne, niin ei pääse unohtumaan.

Olin sopinut 2,5 tunnin tapaamisen uuden sihteerin kanssa, ja ajattelin panostaa siihen oikein kunnolla. Ostin jopa matkan varrelta varsin kivannäköisen ruusukimpun. Sihteeri oli aidosti yllättynyt ja otettu moisesta kohteliaisuudesta, kuulemma kukaan ei ollut ikinä tuonut kukkia. Kukkavaasia ei tällä neitosella ollut (aika harvalla on nykyisin), mutta joku pullo sentään löytyi mihin ruusut sai laitettua kiireimmän ajaksi. Koska aikaa oli varattu enemmän kuin tarpeeksi, ensimmäinen tunti vietettiin sohvalla kylki kyljessä istuen, jutellen niitä näitä, etupäässä elokuvista, koska molemmilla tuntui olevan hyvin samanlainen leffamaku, pussaillen ja hiplaillen, ja pikku hiljaa vähentäen vaatetusta. Sitten jossain vaiheessa tunnelma alkoi käydä jo aika kuumaksi ja päätettiin siirtyä makkarin puolelle. Sinne kävellessä tyttö jopa pohti, voitaisiinko hoitaa hommat ilman kumia, mutta siihen en suostunut. Sängylle päästyä riisuin tytön märät pikkarit ja annoin vähän aikaa kielihoitoa. Kumi nopeasti päälle ja tyttö hyppää ratsaille. Ja samalla hetkellä kun sai munan kokonaan sisäänsä, tuli voimakkain orgasmi mitä olen milloinkaan kokenut. Hän tärisi ja kouristeli kuin horkassa ja hetken jo luulin että sihteeri kuolee siihen paikkaan. No ei onneksi kuollut, ja vähän ajan päästä jatkettiin hommia. Kyseinen sihteeri olikin sitten minulla vakkarina seuraavat puoli vuotta, aina siihen saakka kunnes lopetti hupakoinnin ja muutti yhteen poikakaverinsa kanssa. Paljon hyviä muistoja tapaamisiin liittyy, muttei mitään tuon ensitapaamisen kaltaista kuitenkaan.

Jotenkin vaan olin onnistunut luomaan sellaisen ilmapiirin, että tyttö unohti täysin että kyse oli maksullisesta seksistä.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa
« Vastaus #2 : Tammikuu 08, 2020, 14:28:47 »
Onhan noita hienoja hetkiä riittänyt. Päällimmäisinä sieltä joukosta erottuvat unohtumattomat tapaamiset Johannan ja Christinen kanssa, reissut Tsekkeihin ja Saksaan (etenkin FKK Artemis) ja kirsikkana eräät 4 vs 4 -orgiat. Nyt on ollut tovin tasaisempaa. Joku repäisy voisi tehdä terää... ;D

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa
« Vastaus #3 : Tammikuu 08, 2020, 15:08:40 »
onhan noita ollut muutama...muttei niistä oikein julkisesti voi paljoa kertoa.
sanotaanko näin että, kotimaiset Blondit on niitä varmoja tähtihetkien tekijöitä. ;)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2020, 15:11:22 kirjoittanut Rene »

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa
« Vastaus #4 : Tammikuu 08, 2020, 17:33:56 »
Onhan noita kerääntynyt. Olen saanut paljon enemmän kuin olisin ikinä voinut kuvitella ::)


Sanoisin, että koko turskan urani on ollut yhtä jaksoista tähtihetkeä muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Olen mehustellut niin maan kauhiast jo SO:lla et annetaan toisillekin mahdollisuus.  8)


Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa
« Vastaus #5 : Tammikuu 08, 2020, 17:45:34 »
En pysty valitsemaan. Vakkarit ovat olleet tähtihetkiä, mutta juuri nyt en kaipaa heitä.

Toisaalta hienoa olivat Moskovan ajat. Loin tarkoituksella yhteen toimistoon maineen itsestäni ”tähtiasiakkaana”. Nuoret huorat tappelivat kuka pääse naimaan kanssani. Maksoin vähän liikaa, kohtelin hyvin ja pysyin tarkasti säännöissä. Sain sen todella hyvin takaisin ja sutenööri tiesi tarkalleen makuni toimiessaan portinvartijana. Uskomattomia öitä.

Kymmenisen vuotta sitten tein täsmäiskuja Tallinnaan. Paineen purku liukuhihnahuoran kanssa. Nautinnollinen parituntinen nuoren puoliamatöörin kanssa ja illalla kännit sekä kapakkahuora.

Prahassa ensimmäiset privakokemukset tai pikemminkin privahuora hotellihuoneeseen. Niissä naisissa oli tyyliä.

Travelgirls-huorien lennättämiset ties mistä. Huorat omistautuivat vain minulle parin päivän aikana. Ulkonäkö monella aivan uskomaton. Ihan missikamaa.

Viime aikoina instahuorat on ollut innoituksen lähde. Mitä sitä tässä seuraavaksi keksii?

Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa
« Vastaus #6 : Tammikuu 08, 2020, 22:22:08 »
Toistan itseäni, mutta vaikeneminen on kultaa.  8)

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa
« Vastaus #7 : Tammikuu 08, 2020, 22:56:11 »
^^ Turskapappa osaa selvästi nauttia elämästä. Big respect!  ;)

Itse olen avautunut "Älä rakastu huoraan"-ketjussa ja muutenkin jo tarpeeksi, joten en tee sitä enää tässä.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa
« Vastaus #8 : Tammikuu 09, 2020, 00:50:00 »
Mäkin olen (melkein kaikki) tähtihetkeni aikoinaan SO:lle raapustellut, eikä niitä oo tarpeen toistaa, vaikka kaikkein parhaimman keikan kässäri näkyi olevan edelleen tallessa... Mut sitä voi sit hoivakodissa lukea ääneen mammoille, pitää kullia kourassaan ja teeskennellä pöpiä ;D

Noh, jotkut Turskapapan ja wörkillä vaikuttaneen Hieronomuksen kaltaiset seikkailut on vielä kokematta. Mutta eiköhän tässä vielä ehdi, jos fyrkat riittää ja terveys kestää ;)

Ja toivottavasti epsanjan puliisi osaa kääntää kaiken wörkin rapsaproosan ja runkkia sille työajalla ;D

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa
« Vastaus #9 : Tammikuu 09, 2020, 01:13:03 »
^Putosin täysin. ::) Taas tulis repua, jos voisi.

Siellä epsanjan poliisin runkkuringissä luetaan näitä tarinoita kateellisena, tyyliin, kun kotona odottaa viiksekäs vaimo

Por Dios, Los Bastardos Finlandeses. No tengo idea que escrivir este hombre el Bestia del Bosque! No este puede ser! Que morro! Las Putas Rusas! En el hotel de cinco esterellas! ......

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa
« Vastaus #10 : Tammikuu 09, 2020, 01:28:06 »
^ Repesin ihan satasella itekkin ja repupyssy juntturissa joo ;D Mun epsanjani ei oo paljon uunoa parempaa, mut just tähän se riittää.

Bestia del Bosque... El señor Bestia del Bosque 8) Y putas rusas ;D ;D

Buenas noches, amigos! 8)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa
« Vastaus #11 : Tammikuu 09, 2020, 07:50:04 »
Tulivuori purkautuu, laava lentää, raketit paukkuu ja fanfaarit törisee; tähtihetkeni on aina silloin :-*

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa
« Vastaus #12 : Tammikuu 09, 2020, 20:06:23 »
^ Repesin ihan satasella itekkin ja repupyssy juntturissa joo ;D Mun epsanjani ei oo paljon uunoa parempaa, mut just tähän se riittää.

Bestia del Bosque... El señor Bestia del Bosque 8) Y putas rusas ;D ;D

Buenas noches, amigos! 8)

Olisi amiraalillakin epsanjan kertauksen paikka. On nimittäin kieli hiukkasen ruosteessa.

Eipä sillä ole niin väliä, miten paljon mitäkin kieltä osaa ja meneekö kaikki kieliopillisesti täydellisesti vai sinnepäin. Yleensä paikalliset arvostavat, kun edes yrität.ja aikaiset suusi, oli kieli mikä hyvänsä.

El Bestia del Bosque con Putas rusas o sea pili con carne.  ::) Que sucio sueno!

Buenos Noches amigos y mujeres.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15424
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa
« Vastaus #13 : Tammikuu 10, 2020, 08:08:42 »
Melkeinpä jokainen kerta on niitä tähtihetkiä ja valon tuojia elämään. Niitä on ollut ja tulee olemaan.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tähtihetkesi maksullisen seksin parissa
« Vastaus #14 : Tammikuu 10, 2020, 08:24:41 »
Omat tähtihetket on sen verran henkilökohtaisia että en halua niitä sen tarkemmin kuvailla, mutta niitä on ollut useita. Ihan alkaen parista ekasta suomalaisesta amatööristä jotka tapasin ja myös parista tsekkiläisistä joista on tullut vakkareita.