Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Anahi Cortecci  (Luettu 1861 kertaa)

Poissa jagge

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Anahi Cortecci
« : Maaliskuu 17, 2024, 01:52:46 »
Tuollainen näyttäisi olevan Turussa. Onko kokemusta vai onko feikki? Sen verran googlella löytyi, että esiintyi jossain kuvissa tuon Andrea Raducanin kanssa ja hän näyttäisi olevan myös Turussa RE:n ja naapurisivuston mukaan. Kokeneemmat kun olen tätäkin puuta seurannut osaa sanoa kun he löytävät nämä jostain muiltakin TS-saiteilta, että ovatko nämä oikesti siis Suomen maalla vai jossain muualla?

Poissa Mikkelin Kittaaja

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anahi Cortecci
« Vastaus #1 : Maaliskuu 17, 2024, 08:29:53 »
Tuollainen näyttäisi olevan Turussa. Onko kokemusta vai onko feikki? Sen verran googlella löytyi, että esiintyi jossain kuvissa tuon Andrea Raducanin kanssa ja hän näyttäisi olevan myös Turussa RE:n ja naapurisivuston mukaan. Kokeneemmat kun olen tätäkin puuta seurannut osaa sanoa kun he löytävät nämä jostain muiltakin TS-saiteilta, että ovatko nämä oikesti siis Suomen maalla vai jossain muualla?

Äkkiseltään ei Anahista löytynyt mitään, mutta toi Andrea Raducan on instagramin ja twitterin (vai mikä X lie) videoiden mukaan Turussa ja ihan kuviensa näköinen. Näytti olevan jopa kohtuu kookas meisseli, kun vertaa keskivertoa yleensä.

Poissa himeros

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anahi Cortecci
« Vastaus #2 : Maaliskuu 18, 2024, 16:29:23 »
Ehkä mulla on joku eri Google, mutta kun laitan nimen omaani niin löytyy vaikka mitä. Kyllä uskon, että on aito, tosiaan en tiedä palveluasenteesta. Toisella sivulla ilmoittaa, että paljaalla menee lisämaksusta, joten mun puolest no tänks, vaikka kivan näköinen onkin.

https://birchplace.com/@user-29548

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anahi Cortecci
« Vastaus #3 : Maaliskuu 22, 2024, 20:38:41 »
Tuollainen näyttäisi olevan Turussa. Onko kokemusta vai onko feikki? Sen verran googlella löytyi, että esiintyi jossain kuvissa tuon Andrea Raducanin kanssa ja hän näyttäisi olevan myös Turussa RE:n ja naapurisivuston mukaan. Kokeneemmat kun olen tätäkin puuta seurannut osaa sanoa kun he löytävät nämä jostain muiltakin TS-saiteilta, että ovatko nämä oikesti siis Suomen maalla vai jossain muualla?

on se raducan käytynä ja palveluasenne ei ollu erityisen hyvä, meisseli ihan ok kokoinen, mutta ei sekään nyt kuitenkaan mainostetun mitoissa ole. sai kyllä lastit, mutta sen jälkee alkoi pakkailemaan kimpsuja ja oli jotenkin hölmistynyt kun oletin että hän operoi minutkin loppuun. Noh saatiin homma kyllä pakettiin omalla avustuksella. Mut kun visiitti ei mitää dominointia ollut niin, ei siitä asenteesta posiakaan voi antaa.