Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fistaavaa palveluntarjoajaa Etelä-Suomesta  (Luettu 757 kertaa)

Poissa Taunopalo

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Fistaavaa palveluntarjoajaa Etelä-Suomesta
« : Maaliskuu 13, 2024, 07:58:51 »
Tekisi mieli päästä fistattavaksi pitkästä aikaa. Kenenköhän puoleen kannattaisi kääntyä?
Ei väliä onko domina vai ei kunhan peräleikit kuuluvat valikoimaan. Myöskään sukupuolella ei väliä.
 Plussaa olisi jos auttaisi nallin palamisessa suulla, käsin tai seksin avulla.
 Asun itse Päijät Hämeessä mutta ajomatka PK-seudulle ei ole ongelma.
 Ketä suosittelisitte?

Poissa Bim44

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fistaavaa palveluntarjoajaa Etelä-Suomesta
« Vastaus #1 : Maaliskuu 15, 2024, 11:24:59 »
Mistress Eva saa minulta vahvan suosituksen, kävin hänen luonaan haagassa fistattavana. Oli osaava, sopivan rauhallinen, tykkäsin paljon fistaus sessiosta hänen kanssaan. Suulla avustamisesta en tiedä suostuuko, mutta käsin ainakin.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fistaavaa palveluntarjoajaa Etelä-Suomesta
« Vastaus #2 : Maaliskuu 15, 2024, 13:42:35 »
Se asento siinä on aika haastava. Mie oon ainakin niin lyhyt sekä siten lyhytkätinen, etten eturauhasenkaan hieronnassa kykene enää ottamaan suihin samaan aikaan.
Mietin, että jos ois panokeinu, jossa asiakas killuu ja samalla tyttö sit fistaa, niin onnistuiskohan siinä asennossa..
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fistaavaa palveluntarjoajaa Etelä-Suomesta
« Vastaus #3 : Maaliskuu 15, 2024, 15:31:36 »

Mietin, että jos ois panokeinu, jossa asiakas killuu ja samalla tyttö sit fistaa, niin onnistuiskohan siinä asennossa..

Panokeinussa onnistuu paremmin.  :) Minulla studiolla panokeinu ja on aika hyvä myös tuohon fistaus/suikkari-juttuun.
kuvagalleria

**** Helsingissä****