Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Instahuorat  (Luettu 2169 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Instahuorat
« : Tammikuu 05, 2020, 12:32:29 »
Harrastaako kukaan muu instahuoria? Olen viime aikoina matkoilla siirtynyt aika paljon heihin. Jotenkin tämä huoruuden alalaji vetoaa minuun.

Missä instahuoria tapaa? No ei ainakaan randomina instassa joskin toki #Dubai kertoo jo aika paljon. Sen sijaan jos esim. Tinderissä on instanimi ja vartaloa julkeasti esittelevät kuvat näytetään ikäiselleni papalle, siitä voi tehdä johtopäätöksiä.

Instatyttöjen kanssa yleensä näkee etukäteen mitä saa. He ovat hieman kalliimpia kuin muut, mutta tämäkään ei aina päde. Panin minä kerran jossain paikallisessa (Ukrainalainen peräkylä) missikisassa pärjännyttä instatyttöä satasella kilme tuntia. Hänellä oli vielä hinnoittelu vähän hakusessa.

Välillä tulee toki virheitä. Senpä takia kannattaa olla tälle harrastukselleen ihan oma instatili eikä se omalla oikealla nimellä rekisteröity.

Vaan olenko minä tällä forkalla yksin tämän harrastuksen kanssa? Asiakkaita instahuorilla riittää.

Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Instahuorat
« Vastaus #1 : Tammikuu 05, 2020, 13:23:46 »
Kiinnostaa kovasti, mutten ole ehtinyt vielä kunnolla perehtyä aiheeseen. Yritin kuukausi sitten tehdä Instahuora-aiheista lankaa tänne, mutta ylläpito suuressa viisaudessaan poisti sen. En vielä tänäkään päivänä tiedä mitä forkan sääntöä se postaus rikkoi. Ilmeisesti jotain kirjoittamatonta ::)

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1203
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Instahuorat
« Vastaus #2 : Tammikuu 05, 2020, 14:05:40 »
Wiltzu mä muistan sun insta-aloituksen. Jäin miettimään pitkään instajuttua ja yritin etsiä tietoa. Siksi muistan aloituksesi.
Eikös se mennyt niin, että sä kyselit täällä olevilta hutsujen nimiä kenellä insta.
Sen takia varmaan oli poistettu.
Tällainen yleisluontoinen keskustelu ilman nimiä on kai paremmin sallittu ketjun aloitus.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Instahuorat
« Vastaus #3 : Tammikuu 05, 2020, 14:32:21 »
^ Sisältöä en tarkalleen muista, mutta ainoa syy poistamiselle täytyi olla viimeisessä lauseessa mainitut Suomessa edellisellä viikolla vierailleen japanilaisen instatytön Snapchat- ja Insta-tilit.

Mutta hyvä kun tämä aihe tuli taas esille, koskaan ei voi saada liikaa tietoa tästä(kin) aihepiiristä.