Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tinderistä maksullista seuraa?  (Luettu 1743 kertaa)

Poissa Random2525

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Tinderistä maksullista seuraa?
« : Maaliskuu 08, 2024, 15:29:58 »
Oon miettiny, että olisko järkeä alkaa etsimään Tinderistä maksullista seuraa, jos sieltä löytyis lisää tarjontaa.

Siispä haluaisin tietää millasia kokemuksia teillä on Tinderin käytöstä maksullisten seksipalveluiden ostossa?
- Löytääkö sieltä ylipäätänsä maksullista seksiseuraa?
- Millainen profiili sinne kannattaisi tehdä? (Oisko hyvä, jos laittais esim. jotain 50€ seteleitä kuvaan)
- Muita vinkkejä?



Poissa Kirppu69

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tinderistä maksullista seuraa?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 08, 2024, 16:45:58 »
Kuulostaa ajanhaaskaukselta ja typerältä noin muutenkin. Miksi käyttäisit jotain palvelua siinä mielessä mihin sitä ei ole tarkoitettu, kun on olemassa monia oikeitakin kanavia tähän harrastukseen mistä niitä amatöörejä sun muita löytyy helpomminkin. Seuraava steppi sitten kauppakeskuksissa hengailu viiskymppisiä vilautellen?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tinderistä maksullista seuraa?
« Vastaus #2 : Maaliskuu 08, 2024, 19:59:55 »
mikävaan VOI toimia viikonloppu jotain janottaa ajattelee miksipä ei ottaisi juomarahat 1 panolla.
kysyvälle vastataan

Poissa AnnaB

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tinderistä maksullista seuraa?
« Vastaus #3 : Maaliskuu 12, 2024, 23:47:45 »
Tiderissä ei saa myydä eikä ostaa seksiä, eikä muutenkaan puhua liian suoraan seksistä tai bännit tulee. Jos mainitset rahan profiilissa niin sut raportoidaan nopeasti. Niiden käyttöehdoissa jopa mainitaan että edes yksityisviestissä ei saa aloittaa puhumaan seksistä ilman toisen suostumusta, olen itse joutunut niiden kanssa ongelmiin joskus aikoinaan vaikka en silloin edes myynyt seksiä.
Kotipaikka Espoo - Nyt myös uutena OnlyFansissa 🤍💙.