Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä tämä skene on tuonut minulle?  (Luettu 412 kertaa)

Poissa Orjapoju69

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Mitä tämä skene on tuonut minulle?
« : Maaliskuu 08, 2024, 15:15:39 »
Viime kerralla, kun kirjoitin tarinan itsestäni, miten päädyin kinkyskeneen mukaan, haluan tällä kertaa käydä läpi asioita, mitä tämä skene (kinky-, BDSM-, ja fetissi) on minulle tuonut. Niin hyviä kuin huonojakin puolia. Ja mitä haluaisin vielä tältä edellämainitulta aiheelta.

Aloitetaan hyvistä asioista. Kun tulin tähän skeneen mukaan ja aloin kiinnostumaan alistumisesta, BDSM-asioista, yms. Mietitytti että miten tälläistä tehdään ja miksi. Alkuun kaikki oli kiinnostavaa, ja ihmeellistä. Tämä juttu nostattaa vieläkin ihmisissä harmaita hiuksia, vaikka eletäänkin 2020-lukua. Luulisi, että tähän mennessä tämä asia olisi ok. Muttei ole. No, itselläni hyviä asioita, mitä olen saanut tässä jutussa, on erilaiset kokemukset. Kipuun, aistirajoituksiin, vapaudenriistoon (itse suostunut. Esim. sidonta, vangitseminen) ja erilaisiin fetisseihin (latex on mun suosikki). Nykyään tykkään BDSM-leikeissä roolileikeistä, varsinkin Kartanolla erään vakidominani kanssa on kiva sessioida, koska alamme myös tuntea kokoajan toisiamme ja rajoja on pystytty vapauttamaan. Noin 10:n vuoden ajan neulat olivat kovissa rajoissa, mutta nyt sekin on saatu vapautettua kovien rajojen listalta. Sessioissa mulle on 3 tärkeää asiaa: autenttisuus, realismi ja fiktio. Mitään seksuaalista en halua sessioissa missään muodossa. Kuten aikaisemmin totesin, sessiot ovat minulle nykyään tapa rentoutua henkisesti.

Sitten päästään huonoon puoliin, mitä skene on aiheuttanut minulle. Ensinnäkin, en pystynyt pitämään tätä elämäni osa-aluetta enää salassa. Henkinen paine kasvoi sen verran suureksi, samoin stressitaso. Oli pakko kertoa siitä kaikille. Ystäville, perheelle. No, suurin osa ei hyväksynyt tätä elämäntapaani ja hylkäsi minut tämän takia. Tällä hetkellä yksinäinen ja pettynyt fiilis. Halusin olla avoin ja rehellinen, muttei kannattanut. Jälkiviisaana on helppo sanoa asioita. Itselläni oli henkilökohtaisesti todella paha mieli, kun tätä ei edelleenkään hyväksytä. Miksi? Olenko itse jollain tavalla viallinen tai vammainen, kun haluan että joku satuttaa minua maksua vastaan? Toisaalta voisin mennä Rautatieasemalle tappelemaan, näiden kahden ero on se, että jälkimmäinen on ilmaista (ei ehkä kovin turvallista!)

Lopuksi: mitä haluaisin tulevaisuudessa em. aiheelta? Haluaisin itsekin opetella dominoimaan (jonkun verran osaan, mutta taidot ruosteessa). Ja lisäksi haluaisin löytää skenestä uusia ihmisiä. Verkostoitua. Ketkä ovat samassa veneessä kanssani. Ei tuomitse, yms. Sitä minä haluan.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä tämä skene on tuonut minulle?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 10, 2024, 11:09:17 »
Minulla on ollut helpompaa tuon asian kanssa, koska minulla ei ole painetta elää 24/7 bdsm elämää, eikä se ole muutenkaan ollut koskaan mikään hallitseva asia. Pikemminkin mauste ja yksi tapa nauttia. Muutenkin elän asenteella "eikuulumuille", niin tämänkin puolen itsestäni pystyn hyvin mielin pitämään omana tietonani. Yleensäkin ajattelen niin, että jos jokin asia tuntuu alkavan hallita liikaa elämää, niin pitää pysähtyä miettimään, onko se ihan tervettä enää. Enkä nyt tarkoita, että aloittajalla olisi käynyt näin, vaan ihan yleisesti.