Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”  (Luettu 1679 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« : Maaliskuu 07, 2024, 17:39:31 »
Haluan vaan tuoda esille, jos joku nuori ja kokematon ehkei huomaisi vaaran merkkejä, joita tässä näen.

Niin, kenen ehdoilla mennään? Mennään kimpassa.

” Minäkin olen vähän vanhempi. Käviskö sulle että kirjoitan siitä mitä haluisin? Näet sitten onko tarinani ns. sun juttu. Mulla on parikin vaihtoehtoa.

Onko sinulla oletuksena että nautit tai toivot nauttivasi myös hvyvinkin paljon?

Minun ehdoillanihan tässä mennään.”

1. Hänellä on kaksi tarinaa, joihin ilmeisesti haluaa sinut ikäänkuin näyttelijäksi
2. Mennään hänen ehdoillaan?

Et seksipalvelujen myyjänä ole nukke, jota asiakas kyttää.

Varo.

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 531
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« Vastaus #1 : Maaliskuu 07, 2024, 18:02:17 »
Semmoinen avautuminen sitten tällä kertaa.
Go woke, go broke.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« Vastaus #2 : Maaliskuu 07, 2024, 19:25:53 »
Tässä on kyllä ihan pointtiakin. Jos mahdollinen asiakas toteaa että ”minun ehdoillani tässä mennään”, niin itselleni pt:nä se olisi hyvin iso 🚩🚩. Kyllä, haluan tuottaa asiakkaalle nautintoa ja jos mahdollista niin pyrin toteuttamaan toiveita esim tapaamisen kulusta. Mutta loppupeleissä kyllä mennään täysin minun ehdoillani. Jos joku saa tästä pointistani kiinni. Ei tosiaan olla mitään nukkeja joita voi kohdella miten haluaa. Joo, ehkä tuolla lauseella ei välttämättä tarkoiteta sitä, mutta ei siitä itselleni ainakaan mitenkään hyvät vibat tule.🤔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1004
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« Vastaus #3 : Maaliskuu 07, 2024, 20:19:08 »
Seksityöntekijän ehdoilla mennään aina. Tämän pitäisi olla jokaiselle seksinostajalle itsestäänselvyys.
#freepalestine

Poissa pillut_pyöreeks

  • Full Member
  • Viestejä: 147
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« Vastaus #4 : Maaliskuu 07, 2024, 20:59:32 »
niin.. turska haluaa tietää sopiiko hupakolle hänen omat pari mahdollista fantasiaa toteutettavaksi.
Erittäin fiksua etukäteen sopia, että sopiiko vai ei.
Ja lopulta mennään turskan ehdoilla, koska hän valitsee sellaisen hupakon jolle homma sopii, eikä tuhlaa rahojaan johonkin sellaiseen, joka ei ole valmis hänelle antamaan niitä palveluita joita haluaa saada.

Voi sen näinkin päin ymmärtää  :)

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« Vastaus #5 : Maaliskuu 07, 2024, 21:10:30 »
^Jokainen itseään kunnioittava turska ajattelee sen juurikin noin päin.

Poissa äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 713
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« Vastaus #6 : Maaliskuu 07, 2024, 21:36:22 »
Kaipa siinä on kummallakin osapuolella ehtonsa, mikäli ne kohtaa, niin kaupat tuli. Jos ei, niin seuraavaa pt:aa/turskaa etsimään.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1387
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« Vastaus #7 : Maaliskuu 07, 2024, 21:49:07 »
En ihan ymmärrä aloitusta. Maksulliset seksipalvelut mielestäni ovat parhaassa tapauksessa asiakkaan mielihalujen ja fantasioiden toteuttamista. Näissä keskusteluissa palveluntarjoajaa on verrattu näyttelijäksi joka ottaa sen roolin minkä asiakas toivoo toteuttaakseen fantasiansa.

Esimerkillinen asiakas, kun tiedustelee kohteliaasti fantasioidensa toteutusmahdollisuuksia.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« Vastaus #8 : Maaliskuu 07, 2024, 22:36:41 »
Asiakas kirjoittaa siinä useamman ihan turhan lauseen, sen sijaan että kertoisi mitä oikeastaan haluaa tehdä. ”Minun ehdoillani” on erityisen tyhmä kommentti koska sen mahdolliset tulkinnat ovat

1) asiakas on aina oikeassa
2 tiesikkös tyttö semmosta, että setä ostaa nyt oman fantasiansa mukaista seksiä ja saattaa olla se ei olekaan ihan just sitä mitä sinä mieluiten tekisit. Katos kun…

Tottakai mä turskana tunnistan ton toisen tulkinnan ajatuksen. Pointti on että ei sitä ole mitään tarvetta selittää seksityön ammattilaiselle.

En tiedä onko noi nyt ”vahvoja vaaran merkkejä” kuitenkaan, mutta mun tulkinta ei ole se millä on väliä.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« Vastaus #9 : Maaliskuu 07, 2024, 22:43:31 »
Seksityö jos joku on palveluammatti ja hintataso on vieläpä aika suolainen moneen muuhun palveluun verrattuna.

Joskus olen ihan normaalissa hieronnassa toivonut, että hieroja hieroisi lihaksia joillain toivomillani tekniikoilla tai kiinnittäisi huomiota joihinkin paikkoihin, joissa olen kokenut olevan hoidettavaa. Olipa sitten yläniska tai takareisi tai mikä vaan.

Jos nuo toiveeni ovat toteutuneet hyvin, hierojasta on saattanut tulla ns. vakkari. Jos toiveitani ei ole kuunneltu, olen mennyt seuraavalla kerralla jonnekin muualle. Jos tässä mennään vain hierojan ehdoilla, rahani menevät muualle.

Jos seksityöntekijät haluavat ns. normalisoida suuren yleisön suhtautumisen työhönsä, sitä työtään kannattaa alkaa markkinoida nimenomaan asiakkaan tarpeita kunnioittavana palveluammattina. Silloin saattaa tulla lisää allekirjoituksia siihen seksityöläisten oikeuksia nykyisestä laajentavaan kansalaisaloitteeseenkin.

Jos kyseessä on sen sijaan huorien rahoituskeino helppoon elämään, päihteisiin ja merkkilaukkuihin sekä omaan tyydytykseen asiakkaan tarpeista viis veisaten, saavat huorat odottaa ”ammattinsa” hyväksyntää ja lakimuutoksia maailman tappiin saakka. Kyseessä on kuitenkin miltei marginaali-ilmiö Suomen kaltaisessa hyvinvointiyhteiskunnassa eivätkä läheskään kaikki valtaväestön edustajat koko elinkeinoa hyväksy tai ymmärrä.

Jos haluaa muutosta mihin vain asiaan, usein pitää muuttaa myös omia asenteitaan. Niin makaa kuin petaa. Pätee myös huoriin.


Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« Vastaus #10 : Maaliskuu 07, 2024, 23:17:57 »
Asiakas kirjoittaa siinä useamman ihan turhan lauseen, sen sijaan että kertoisi mitä oikeastaan haluaa tehdä. ”Minun ehdoillani” on erityisen tyhmä kommentti koska sen mahdolliset tulkinnat ovat

1) asiakas on aina oikeassa
2 tiesikkös tyttö semmosta, että setä ostaa nyt oman fantasiansa mukaista seksiä ja saattaa olla se ei olekaan ihan just sitä mitä sinä mieluiten tekisit. Katos kun…

Tottakai mä turskana tunnistan ton toisen tulkinnan ajatuksen. Pointti on että ei sitä ole mitään tarvetta selittää seksityön ammattilaiselle.

En tiedä onko noi nyt ”vahvoja vaaran merkkejä” kuitenkaan, mutta mun tulkinta ei ole se millä on väliä.

Juurikin näin! Vaikka asiakas kertoisi fantasiansa ja sovittaisiin että sen toteuttaminen on ok, niin silti pt:llä on oikeus sanoa ei jos tulee eteen jotain sellaista mikä ei ole ok. Ihan samalla tavalla kun asiakkaalle on ok sanoa kesken kaiken että ei ole ok.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 531
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« Vastaus #11 : Maaliskuu 07, 2024, 23:22:39 »
Asiakas kirjoittaa siinä useamman ihan turhan lauseen, sen sijaan että kertoisi mitä oikeastaan haluaa tehdä. ”Minun ehdoillani” on erityisen tyhmä kommentti koska sen mahdolliset tulkinnat ovat

1) asiakas on aina oikeassa
2 tiesikkös tyttö semmosta, että setä ostaa nyt oman fantasiansa mukaista seksiä ja saattaa olla se ei olekaan ihan just sitä mitä sinä mieluiten tekisit. Katos kun…

Tottakai mä turskana tunnistan ton toisen tulkinnan ajatuksen. Pointti on että ei sitä ole mitään tarvetta selittää seksityön ammattilaiselle.

En tiedä onko noi nyt ”vahvoja vaaran merkkejä” kuitenkaan, mutta mun tulkinta ei ole se millä on väliä.

Juurikin näin! Vaikka asiakas kertoisi fantasiansa ja sovittaisiin että sen toteuttaminen on ok, niin silti pt:llä on oikeus sanoa ei jos tulee eteen jotain sellaista mikä ei ole ok. Ihan samalla tavalla kun asiakkaalle on ok sanoa kesken kaiken että ei ole ok.
Saako asiakas siis rahat takaisin tässä tapauksessa?
Go woke, go broke.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 405
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« Vastaus #12 : Maaliskuu 08, 2024, 05:16:45 »
Olen aina mieltänyt, että asiakkaan ehdoilla mennään kunhan pysyy pt:n antamissa raameissa. Jos pt antanut säännöt niin niissä kun pysytään niin käytännössä asiakas määrää loput.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« Vastaus #13 : Maaliskuu 08, 2024, 08:14:34 »
Asiakas kirjoittaa siinä useamman ihan turhan lauseen, sen sijaan että kertoisi mitä oikeastaan haluaa tehdä. ”Minun ehdoillani” on erityisen tyhmä kommentti koska sen mahdolliset tulkinnat ovat

1) asiakas on aina oikeassa
2 tiesikkös tyttö semmosta, että setä ostaa nyt oman fantasiansa mukaista seksiä ja saattaa olla se ei olekaan ihan just sitä mitä sinä mieluiten tekisit. Katos kun…

Tottakai mä turskana tunnistan ton toisen tulkinnan ajatuksen. Pointti on että ei sitä ole mitään tarvetta selittää seksityön ammattilaiselle.

En tiedä onko noi nyt ”vahvoja vaaran merkkejä” kuitenkaan, mutta mun tulkinta ei ole se millä on väliä.

Juurikin näin! Vaikka asiakas kertoisi fantasiansa ja sovittaisiin että sen toteuttaminen on ok, niin silti pt:llä on oikeus sanoa ei jos tulee eteen jotain sellaista mikä ei ole ok. Ihan samalla tavalla kun asiakkaalle on ok sanoa kesken kaiken että ei ole ok.
Saako asiakas siis rahat takaisin tässä tapauksessa?

Tarkoitin tuolla asiakaskin voi sanoa tapaamisella että jokin asia ei ole ok, niin esimerkiksi tilannetta jossa asiakas on etukäteen sanonut että haluaa kokeilla asiaa x (mitä ei ole ennen kokeillut), mutta kun sitä kokeillaan niin ei tunnukkaan hyvältä. Silloin saa ja pitää sanoa että ei sitä haluakkaan tehdä. Silloin tehdään sitten jotain muuta.
Ja että pt saa sanoa kesken kaiken että ei ole ok, liittyi lähinnä siihen että asiakas kokeilee tehdä jotain mitä ei ole etukäteen sovittu.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« Vastaus #14 : Maaliskuu 08, 2024, 11:14:14 »
Se, että asiakkaaksi haluava kirjoittaa "Minun ehdoillanihan tässä mennään" tuohon tapaan kuin tuossa kirjoitti, antaa vaikutelman, että hänellä on pyrkimys taivutella pt toteuttamaan juttuja joista arvelee että pt ei välttämättä haluaisi toteuttaa, jos asiakas vaan sanoisi heti ekassa viestissään suoraan ja rehellisesti mitä on hakemassa ja kysyisi sattuuko se olemaan ok tälle pt:lle.

Ainoa vaihtoehtoinen tulkinta tälle pyrkimykselle toisen rajojen rikkomiseen on oikeastaan se, että kyseessä on vain helvetin tyhmä mies joka ei tajua että tehokkaammin kommunikaatio sujuisi kun sanoisi vaan heti suoraan mitä on hakemassa.

Ja siis todellakin kannattaa pysyä erossa asiakkaista, joilla on kiinnostusta pt:n rajojen rikkomiseen. Hyvä asiakas (tai ylipäätänsä eettisesti kelvollinen ihminen) ei pyri taivuttelemaan pt:tä johonkin mitä tämä ei välttämättä halua toteuttaa, vaan pyrkii vain yksinkertaisesti etsimään sellaisen pt:n jolle haluamansa jutut on täysin ok.

(Ja koska toisaalta on fakta, että kovin paljon on niitä paskoja ihmisiä jotka mielellään taivuttelisivat pt:n toteuttamaan itselleen tosi epämiellyttäviä juttuja, ovat todennäköisyydet sen puolella että tässäkin kommentoidun yhteydenoton taustalla on juuri sellainen epäkelpo yksilö. Vähemmän kai on niitä jotka vain tyhmyyttään tuollaisia kirjoittelevat.)

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: ”Mun ehdoillanihan tässä mennään”
« Vastaus #15 : Maaliskuu 08, 2024, 12:20:27 »
Asiakas kirjoittaa siinä useamman ihan turhan lauseen, sen sijaan että kertoisi mitä oikeastaan haluaa tehdä. ”Minun ehdoillani” on erityisen tyhmä kommentti koska sen mahdolliset tulkinnat ovat

1) asiakas on aina oikeassa
2 tiesikkös tyttö semmosta, että setä ostaa nyt oman fantasiansa mukaista seksiä ja saattaa olla se ei olekaan ihan just sitä mitä sinä mieluiten tekisit. Katos kun…

Tottakai mä turskana tunnistan ton toisen tulkinnan ajatuksen. Pointti on että ei sitä ole mitään tarvetta selittää seksityön ammattilaiselle.

En tiedä onko noi nyt ”vahvoja vaaran merkkejä” kuitenkaan, mutta mun tulkinta ei ole se millä on väliä.


Todellakin, tätä "ostan ihan omaa fantasiaa ja siihen ei sinun toiveet kuulu"-pointtia on täysin turha lähteä heiluttelemaan tuntemattoman hupakon silmillä. Joo, eiköhän seksinostajan korvien välissä usein tällaiset synapsit napsahtele, ja joo, pt:illä riittää asiakkaita, koska usea mies varmasti kokee, että hänen toiveet ei siviilielämässä toteudu. Mutta varsinkin tuntemattoman pt:n kanssa tällaista on ihan turha heittää jos ei halua vaikuttaa provolta ja tulla blokatuksi.

Sellasta siis. Ja hyvää naistenpäivää!

You and me, part-time lovers