Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten päädyin kinky skeneen? Minun tarinani  (Luettu 1286 kertaa)

Poissa Orjapoju69

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Miten päädyin kinky skeneen? Minun tarinani
« : Maaliskuu 07, 2024, 14:33:00 »
Ajattelin avata Teille kaikille, miten päädyin tähän kinky,- BDSM,- ja fetissiskenen pariin. No, kaikki alkoi siitä, kun lapsena toimintaterapiassa pyysin terapeuttiani (naispuolinen) sitomaan minut. Kuulostaa vähän oudolta ja ehkä ulkopuolisen näkökulmasta se on liian paksua, jos sen töksäyttää esille. Itsekään en tiedä, miksi ehdotin tuota asiaa silloin. Ehkä läpällä?

No, aloin kiinnostumaan BDSM (ja muustakin skenestä) jo teini-ikäisenä. Katsoessani "kiellettyjä sivuja" sen ikäisenä löysin BDSM, femdom, yms. kategorioita. Aluksi ne näytti hieman rajuilta. Myöhemmin niihin aloin tottumaan ja aihe veti minut entistä syvemmälle kyseiseen maailmaan. Erikoista, että tuotakin genreä näkyi, luulin aikoinaan, että noikin hasardit asiat olisivat ainoastaan darkwebissä. Mutta ihan tavallisilla sivustoilla noita myös näkyi. Se herätti mielenkiinnon, miksi tuota edellämainittua skeneä paheksutaan vieläkin.

Kouluaikoina (amiksessa) mun eräs luokkakaveri kertoi Villi-Irasta ja kartanosta, missä tehdään tuon kaltaisia asioita. Olin silloin jo täysi-ikäinen. No, löimme vetoa, uskallanko mennä kyseiseen paikkaan sessioon. Aloin heti onkia tietoja kyseisestä dominasta ja kartanosta. Kuvista päätellen puitteet ja sijainti olivat otolliset ja itse palveluntarjoajasta olin lukenut vain pelkkää hyvää. Päätinkin olla yhteydessä Iraan ja sain varattua ajan sessioon. Kun H-hetki koitti ja ajoin Kartanolle, jännitti ihan sikana. En tiennyt, minkälainen ihminen oli minua vastassa, ja ovatko dominat luonnostaan kylmiä, sydämettömiä, laskelmoivia, yms. Kun saavuin Kartanolle, totuus oli tarua ihmeellisempää. Vastassa oli lämmin ja avoin ihminen, joka toivotti minut avosylin tervetulleeksi. Mietin hetken, voiko tämä olla totta. Mutta totta se oli. Sessio sujui hienosti ja session lopussa oli mukava fiilis. Tämä oli aivan mieletöntä!

Pari vuotta ensimmäisestä sessiosta kävin toisella palveluntarjoajalla. Hänkin oli Kartanolla. Näiden kahden session jälkeen jätin sessiot hetkeksi tauolle, kun aloin seurustelemaan. En kertonut tyttöystävälleni, että olin käynyt sessioissa ja opastin häntäkin myös BDSM-skeneen. Kävimme kerran Wildclubin juhlissa, katsomassa meininkejä. Erosin tyttöystävästäni ennen armeijaan lähtöä, ja kerran kun tulin lomille, kävin sessiossa, Kartanolla totta kai.

Muutaman kerran kävin muuallakin sessioissa, tosin pienemmissä paikoissa, kuin Villikartano. Työtilat (tai pikemminkin studiot) muistuttivat lähinnä entisiä kerhotiloja tai treenikämppiä. Ne sijaitsivat jonkin kerrostalon kellaritiloissa, joka oli varustettu BDSM-käyttöä silmälläpitäen.

Vuodesta 2023 lähtien olen aloittanut taas käynnit Villikartanolla. Varsinkin nyt, kun tähän hetkeen mennessä olen käynyt yhdellä ja samalla dominalla. Miksi sitä vaihtamaan, kun yhteistyö sujuu hienosti. Ensi maanantaina taas sessioon, saan jatkettua yhteistä saagaa vakidommeni kanssa. Mitä haluaisin tulevaisuudessa? No, tutustua uusiin ihmisiin tässä skenessä ja löytää jonkun naispuolisen rakkauden, joka eläisi myös skenessä.

Yhteenvetona: kaikki erikoisuus on kiehtonut minua ja olen löytänyt vihdoin itsestäni jotain. Ammattilaisten kanssa on helppo sessioida (turvallisuus taattua, vaikka kaikesta huolimatta jotain voi aina sattua, suunnitelmista huolimatta). Motiivina sessioille oli ekassa sessiossa vedonlyönti, sen jälkeen halusin tietää, mihin pystyn/kykenen (etsin rajoja), nykyään sessioissa käymisen motiivina on henkinen rentoutuminen (ei tarvitse miettiä, kuka olen tai missä olen) ja se, että saan edes jonkun sosiaalisen kontaktin edes hetkeksi. Siitä olen valmis maksamaan!

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten päädyin kinky skeneen? Minun tarinani
« Vastaus #1 : Maaliskuu 07, 2024, 14:54:56 »
Ihan mielenkiintoinen tarina. Oli mukavaa luettavaa. Minua itseäni BDSM ei kiehdo lainkaan joten ei ole minun juttuni. Mutta mehän ollaan erilaisia.

Muutama kysymys Orjapoju69:lle. Kiinnostaako sinua "normaali" seksi jossa ei ole BDSM:ää mukana vaan on panemista, suihinottoa jne? Ostatko koskaan tällaista normaaliseksipalvelua?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten päädyin kinky skeneen? Minun tarinani
« Vastaus #2 : Maaliskuu 07, 2024, 15:14:34 »
Iran paikan olen kiertänyt monesta syystä  korvessa, hintataso, Dominatkin max samaa kun muualta

saa 100-200e halvemmalla. kerran piti lähteä esittekykierrokselle edesmenneen Dominani kanssa

mutta sekin lopulta kaatui kinaan matkan hinnasta " taksi " ja ettei kiinnostanut niinpaljon.
kysyvälle vastataan

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten päädyin kinky skeneen? Minun tarinani
« Vastaus #3 : Maaliskuu 07, 2024, 22:29:50 »
Ihan mielenkiintoinen tarina. Oli mukavaa luettavaa. Minua itseäni BDSM ei kiehdo lainkaan joten ei ole minun juttuni. Mutta mehän ollaan erilaisia.

Muutama kysymys Orjapoju69:lle. Kiinnostaako sinua "normaali" seksi jossa ei ole BDSM:ää mukana vaan on panemista, suihinottoa jne? Ostatko koskaan tällaista normaaliseksipalvelua?
Vaikka ei minulta kysytty, niin totean ihmisiä olevan monenlaisia ja sitä ovat myös mielenkiinnon kohteet. Kiinnostus BDSM:ään kohtaan ei mitenkään estä GFE tyylisiä treffejä. Molemmat löytyvät minun listaltani. Näiden sopiva sekoittaminen on myös erittäin kiinnostavaa ja innostavaa. Sitä se on varsinkin silloin, kun rooleja voi vaihdella treffikumppanin kanssa.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Orjapoju69

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten päädyin kinky skeneen? Minun tarinani
« Vastaus #4 : Maaliskuu 08, 2024, 07:39:34 »
Kiitos kaikille kommenteista ja vastauksista. Oli kivaa kuulla näkemyksiänne myös. Lisäisin tuohon aloitukseen (minkä itse kirjoitin), kun pohdin mitä haluaisin tulevaisuudessa skenestä. Dominointi kiinnostaisi, mutta vaikea löytää ketään harjoituskappaleita, saati ketään pätevää opettajaa, joka perehdyttäisi pintaa syvemmälle. Perusasiat on kunnossa. Tosin mun persoona voisi olla esteenä, kun olen lopulta kiltti ja empaattinen luonne. Tosin, kun käyn sessioissa, näen myös asiakkaan perspektiivistä, miltä se sessio tuntuu.

BDSM-mieltymyksistä: roolileikit sytyttää. Syynä on se, että se on eräänlaista näytelmää, pääsee hetkeksi pois todellisuudesta.

Jatketaan keskustelua!

Poissa Hard-One

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten päädyin kinky skeneen? Minun tarinani
« Vastaus #5 : Maaliskuu 08, 2024, 15:16:47 »
Iran paikan olen kiertänyt monesta syystä  korvessa, hintataso, Dominatkin max samaa kun muualta

saa 100-200e halvemmalla. kerran piti lähteä esittekykierrokselle edesmenneen Dominani kanssa

mutta sekin lopulta kaatui kinaan matkan hinnasta " taksi " ja ettei kiinnostanut niinpaljon.

Mitähän mahtaa tarkoittaa "kun muualta saa 100-200e halvemmalla"? Kartanolla tunnin hinta 250 e ja pääsääsääntöisesti samoissa muuallakin. Domina Tuulialla tunti 200 e.

Jos alkaa kinaamaan hinnasta, niin siihen se homma tosiaankin usein kaatuu...

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miten päädyin kinky skeneen? Minun tarinani
« Vastaus #6 : Maaliskuu 10, 2024, 10:27:37 »
250€/h on tainnut olla aika vakio dominasessioissa jo pitkään. Empä oikein ole halvempia nähnyt. Tietysti jollain voi olla joku vakkaridiili, kuten itsellänikin oli aikoinaan, kun kävin samalla dominalla säännöllisesti.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miten päädyin kinky skeneen? Minun tarinani
« Vastaus #7 : Maaliskuu 10, 2024, 10:52:44 »
Alkuperäiseen aiheeseen liittyen aloitin tutustua maksullisiin bdsm palveluihin 90-luvun lopulla. Internet oli aika tuore juttu tuolloin, mutta nopeasti sinne kaikenlaista sisältöä alkoi tulla.

Ensimmäinen maksullinen kokemus tällä saralla oli Tampereella kyseessä oli myös Villi-Iran paikka, kuten aloittajalla. Villi-Kammiossa tapasin Oulun-Iira nimimerkillä vieläkin toimivan dominan, jonka olen pari kertaa senkin jälkeen tavannut eri paikoissa.

Toinen kerta oli myös Villi-Iran paikassa, mutta sillä kertaa Turussa Villi-Kellarilla ja tuolloin dominana oli Villi-Ira. Iran olen sittemmin tavannut toisen kerran Tampereen Kammiolla. Koulutti samalla jotain uutta dominaa, jonka nimi ei ole jäänyt mieleen.

Sittemmin kävin Tampereella Miisalla kerran, joka oli ihan hyvä kokemus, mutta taisi lopetella. Eniten kävin tämän jälkeen Diva Mirandan sessioissa. Hänen tyylinsä oli minulle oikein sopiva. Mirandan kanssa sessioiminen päättyi oikeastaan siihen, kun aloitin parisuhteen.

Sittemmin veri on vetänyt edelleen myös bdsm sessioihin. Enää ei ole ollut mitään vakkaria. Osittain siksi, että ei ole ollut itsellä aikaa matkustella, vaan on pitänyt "tyytyä" siihen, mitä on sattunut löytymään kohtuu matkan päästä.

Parhaat sessiot Mirandan jälkeen ovat olleet Fallen-Angel, Mistress Eva, Eira sekä "Turun terkkari" kanssa, jos ihan puhtaista bdsm sessioista on kyse. Ensimmäistä en ehtinyt tavata toistamiseen ennen kuin lopetti. Tämä on harmittanut. Evan kanssa olen tainnut tavata kolmesti. Eiran olen tavannut kerran. Ensi kuussa olen vierailemassa Turussa. Pitää yrittää, jos pääsisi samalla terkkaria tapaamaan.

Vuosiin mahtuu muitakin dominoita.Äkkiseltään muistan käyneeni noin 20 eri dominan sessiossa.


Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten päädyin kinky skeneen? Minun tarinani
« Vastaus #8 : Maaliskuu 10, 2024, 12:31:50 »
Iran paikan olen kiertänyt monesta syystä  korvessa, hintataso, Dominatkin max samaa kun muualta

saa 100-200e halvemmalla. kerran piti lähteä esittekykierrokselle edesmenneen Dominani kanssa

mutta sekin lopulta kaatui kinaan matkan hinnasta " taksi " ja ettei kiinnostanut niinpaljon.

Mitähän mahtaa tarkoittaa "kun muualta saa 100-200e halvemmalla"? Kartanolla tunnin hinta 250 e ja pääsääsääntöisesti samoissa muuallakin. Domina Tuulialla tunti 200 e.

Jos alkaa kinaamaan hinnasta, niin siihen se homma tosiaankin usein kaatuu...

mutta tohon pitääkin laskea taksi " arvio " 100e suunta  halvimmillaan oon maksanut 30e h  mutta

se toki oli amatööri mutta ihan hyvä paketti bussimatkan päässä. EN tingi katson hinnan tai kysyn

kysyvälle vastataan

Poissa FanniV

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miten päädyin kinky skeneen? Minun tarinani
« Vastaus #9 : Maaliskuu 12, 2024, 16:07:00 »
Olin nuorempana juhlissa, ihan tavalliset, ehkä jotkin kaverin synttärit olit.
Se oli jokin julkinen tila kuitenkin (hehe, nykyään en juuri juo mutta alkohoolilla on osuutta muistini tasoon)
Menin käymään vessassa/narikassa, ja eksyin siel rakennuksessa. Muistaakseni mietin et ”onpas fiiniä porukkaa”, kun näin miehiä puvuissa tms.

”Jahas täälläkin on jotain ohjelmaa”, tuumin kun menin miesten perässä sisään. Jos olisin eläin, olisin pieni liian utelias kissa.  Löysin tiskin, tilasin jotain helppoa ja halpaa. Muistan ikuisesti sen että siellä oli joku ”juhlamaisuus” meneillään. Mutten ollut ikinä nähnyt että kellekkään tehtäisiin sitä mitä siellä tapahtui.
Mun mieli kiihottui ja järkyttyi samaan aikaan. Otin mun tuopin ja en tiennyt et juoksisinko takaisin synttäreille vai jäänkö hetkeksi tuijottamaan.

Katsoin taakseni, säpsähdin miltä ihmiset näytti. Joku mies kysyi multa jotain mukavalla äänensävyllä. Menin ihan lukkoon ja haukoin henkeä, että anteeksi mä oon väärässä paikassa.

Kun menin takaisin kavereiden luo. Teki mieli taivastella et ”omg ette ikin arvaa mitä tuol on!?”

Pidin sen itselläni, lähdin ajoissa kotiin googlettamaan mikä se tapahtuma oli.

Käytin hakusanaa ja pyrin ystävystymään jonkun kanssa joka vei minua sitten kädestä seuraavaan vastaavanlaiseen tapahtumaan.

….tässä sitä nyt sit ollaan 😂
Jos sinäkin tykkäät nauraa ja kuunnella rockia ♥️
Helsingissä 3.-4.4, pk-seudulla jatkuvasti. ☺️