Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi yksittäiset miehet ei pääse Wildclubin bileisiin?  (Luettu 1037 kertaa)

Poissa Orjapoju69

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Miksi yksittäiset miehet ei pääse Wildclubin bileisiin?
« : Maaliskuu 07, 2024, 07:53:17 »
Tätä olen ihmetellyt todella paljon. Miksi juuri yksittäiset miehet ei pääse osallistumaan (varamiehiä lukuun ottamatta)? Jos Wildclubilla on tapahtunut jotain yksittäisiä tapauksia, niin ei siitä tarvitse kaikkia yksittäisiä miehiä rangaista. Tämä on ainakin oma käsitykseni asiasta.

Kurja juttu, että yksittäiset miehet jää ulkopuolelle. Tämän kaltaiset bileet olisi hyvä tapa verkostoitua skeneen. Ja ei kaikki miehet ole pahoja. Itse käyn Kartanolla ainoastaan sessioissa ja kerran kävin Wildclubin bileissä exäni kanssa, siitäkin taisi olla aikaa muutama vuosi.

Poissa Punnus

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi yksittäiset miehet ei pääse Wildclubin bileisiin?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 07, 2024, 08:29:59 »
Veikkaan, että jos yksinäiset miehet pääsisivät Wildclubin bileisiin, heitä tulisi sinne aivan liikaa. Ei haluta makkarabileitä.

Poissa Abomination

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi yksittäiset miehet ei pääse Wildclubin bileisiin?
« Vastaus #2 : Maaliskuu 07, 2024, 08:47:08 »
Olen myös mutuillut, että johtuu kysynnän ja tarjonnan epäsuhdasta.

Onhan siellä niitä gang bang-iltamia silloin tällöin. En sitten tiedä, pääseekö sielläkään kaikki halukkaat panemaan. Kokemuksia olisi kiva kuulla. Myös miestiistait kiinnostaa, en ole niissäkään päässyt käymään.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi yksittäiset miehet ei pääse Wildclubin bileisiin?
« Vastaus #3 : Maaliskuu 07, 2024, 14:29:16 »
Veikkaan, että jos yksinäiset miehet pääsisivät Wildclubin bileisiin, heitä tulisi sinne aivan liikaa. Ei haluta makkarabileitä.

Eikös tällainen tapahtuma ole sellainen, että siellä on kaikenlaista väkeä eri seksuaalimieltymyksillä? Siellähän vieraita on vissiin +200. Tapahtuuko kartanon bileissä miesten välistä seksiä ollenkaan?

Kysyn siis vain mielenkiinnolla, en ole itse menossa näihin  :boozing:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1791
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi yksittäiset miehet ei pääse Wildclubin bileisiin?
« Vastaus #4 : Maaliskuu 07, 2024, 15:18:38 »
Veikkaan, että jos yksinäiset miehet pääsisivät Wildclubin bileisiin, heitä tulisi sinne aivan liikaa. Ei haluta makkarabileitä.

Tuosta on kyse kun ei haluta maksaa ohjelmastakaan tai järjestää juttuseuraa  harvat naiset

kyllästyisi kun 100 käy vonkaamassa ja miehet kyllästyy lähtee pois tai humaltuu liikaa.
kysyvälle vastataan

Poissa pillut_pyöreeks

  • Full Member
  • Viestejä: 147
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi yksittäiset miehet ei pääse Wildclubin bileisiin?
« Vastaus #5 : Maaliskuu 07, 2024, 16:27:42 »
Pitäis järjestää semmosia nussimis kilpailuja... muutama nainen nussii jonossa tulevia miehiä ja siemensyöksyt lasketaan. Eniten nussinut tyttö voittaa!

Katsoin joskus tuollaisen videon.. kaksi tyttöä nussi jonossa tulevia miehiä.
Toiseksi tullut tyttö tuumasi kisan jälkeen:
"Vittu, nussin kuudensadan ( saatan muistaa väärin, mutta jokatapauksessa puhuttiin sadoista) miehen kanssa ja saan palkinnoksi T-paidan"  :laught: :laught: :laught:
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 07, 2024, 16:39:18 kirjoittanut pillut_pyöreeks »

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2056
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi yksittäiset miehet ei pääse Wildclubin bileisiin?
« Vastaus #6 : Maaliskuu 07, 2024, 19:01:42 »
Jos yksin tulevia miehiä otettaisiin mukaan, tapahtuma muuttuisi ennemmin kuin myöhemmin homostelu bileiksi (naiset jää pois).
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Orjapoju69

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi yksittäiset miehet ei pääse Wildclubin bileisiin?
« Vastaus #7 : Maaliskuu 08, 2024, 09:30:56 »
Kiitos vastauksista! Avasi vähän tilannetta. No, mulla olisi haussa joku naispuolinen seuralainen, jotenkin esiinnyttäisiin parina. Jos ei löydy ilmaiselta puolelta, täytyy hankkia maksullinen edustusseuralainen. Mun mielestä nuo ei ole kiellettyjä.