Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seuranhaku - maksullisenkin - haku on niin hauskaa...  (Luettu 1081 kertaa)

Poissa Timppa vaan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Seuranhaku - maksullisenkin - haku on niin hauskaa...
« : Maaliskuu 05, 2024, 17:20:20 »
Tulipa vähän aikaa takaperin, no muutama kuukausi sitten, laitettua ensimmäistä kertaa seuranhaku, naapurisivustolle. Koitin paria erilaista ilmoitusta näiden kuukausien aikana, ja voin todeta että kiintoisa yritys. Hain siis uutta vakkaria lopettaneen tilalle, välillä niin että tämä ilmeni ilmoituksesta, välillä vain avoimemmin. Ilmoituksessa selvisi selvästi että minulla ei ole tälle paikkaa, vaan hänellä pitäisi olla. Sain tänä aikana 17 vastausta.

Yllättävän moni ei osaa lukea, sillä sitä paikkaosuutta ei huomannut noin 10 noista. No, itsekin joskus samanlaisia ajatusvirheitä tapahtuu, joten kai se siitä.

Tuli sieltä muutama tavalla tai toisella kiintoisa löytö.
Yksi asuu aivan liian kaukana, mutta sopii pari kertaa vuodessa ohiajaessa. Hänet olen sentään tavannut.
Jotkut halusivat tapaamishintoja joita pidän perin korkeana. 2000 euroa / yö kuulostaa minulle paljolta. Melkein jäi käsitys että vastaajat olivat niitä joiden hintojen takia liikennettä ei ole kovin paljoa.
 
Joiltakin ei saanut selville mitä halusivat. Jos tiesivät itsekään.
Muutama olisi varmaan olleet loistavia, mutta joko paikka tai aikatauluongelmat tekivät mahdottomaksi.

Kaksi on olleet sellaisia että ovat kirjoittaneet hyvin, mutta minkälainen todellisuus?
-Näistä ensimmäinen paljastui narkkariksi. Karkasin. Tämä oli yllätys, en jälkikäteenkään huomaa selvää vihjettä. Kuten moni muukin näistä, työläistausta näkyy kirjoitustyylissä.

-Toinen ei onneksi päässyt tapaamiseen asti. On muuten kirjoittanut aika hyvin, mutta ehkä kärsimättömästi. Yhtenä iltana hänen viestinsä oli jäänyt roskapostiin, ja hän vittuili siitä kun vastaus ei tullutkaan samana iltana. Mutta tänään hän sitten räjähti täysin viestistäni ja haukkui mielenterveyspotilaaksi jne. Olin vastannut hänen kysymyksiinsä, ja yksi kysymys oli tämä: Minkä näköinen olet, onko kuvaa laittaa? (kasvojen ei tarvi näkyä tunnistettavasti, kiva ois nähdä hieman jotain suuntaa antavaa)
Ja koska epäonneni on näyttää eräältä ei kovin kauniilta suomalaiselta poliitikolta (saan kuulla siitä turhauttavan usein), niin mainitsin hänen nimensä ja selitin näkyvät erot välillämme.

Tästä vastauksesta tämä nainen antoi palaa:
Tää on kuule normaalijärkisen naisen reaktio täysin älyttömään toimintaan. Olen kuulemma epäluotettavan oloinen jos en omaa kuvaa pysty laittamaan ja niin edelleen. Olen kuulemma mielenterveyspotilas jne. Vastaavaa tekstiä on tullut jo kolmen sähköpostillisen verran, ja on aika huvittavaa luettavaa.

Tavallaan tuo kruunasi tämän. Eli 17sta vastanneesta (noin 1 per viikko, tai hiukan alle) olen tavannut 2, joista toinen oli narkkari, ja toinen asuu yli kahden tunnin ajomatkan päässä. Ja sitten päälle nainen joka ilmeisesti itse on lääkkeen puutteessa, emmekä nyt puhu kaksimielisesti lääkkeistä joita mies pystyisi antamaan. Voi toki olla että on omalaatuista että on niin samaa näköä ruman julkkiksen kanssa että tämä itse on vitsaillut siitä kun osuimme samaan tilaisuuteen, mutta näköjään sellainen on nykyään mielisairaudenkin merkki!

Totesin että on niin hankalaa löytää sopivaa amatööri/puoliammattilaisseuraa joka olisi sekä kiva, hyvä että halpa, että olkoon. Poistin ilmoitukset. Katsotaan joskus myöhemmin, jonkun kuukauden päästä ehkä uudestaan.


Poissa intohimo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuranhaku - maksullisenkin - haku on niin hauskaa...
« Vastaus #1 : Maaliskuu 05, 2024, 17:26:15 »
Erikoista että olet noinkin paljon vastauksia saanut.

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuranhaku - maksullisenkin - haku on niin hauskaa...
« Vastaus #2 : Maaliskuu 05, 2024, 17:49:39 »
He ovat saattaneet tulkita ilmoituksesi siten, että sinä itse tarjoat seuraa maksua vastaan. Varsinkin, jos olet kirjoittanut jotenkin vihjaillen tai muutoin erikoisella tavalla. En ole nähnyt kyseistä ilmoitusta, joten on vaikeaa sanoa, onko tuollaisen virhetulkinnan mahdollisuutta ollut.

Ps. Suomalaiset ovat useimmiten työläistaustaisia, vasta 1900-luvun puolivälin jälkeinen koulu-uudistus mahdollisti akateemisuuden tavoittelun työläistaustaisillekin. Likipitäen jokaisen nykyisen akateemisen juuret ovat työläisten perintöä.

Poissa Timppa vaan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuranhaku - maksullisenkin - haku on niin hauskaa...
« Vastaus #3 : Maaliskuu 05, 2024, 17:56:05 »
Ei, kyllä siinä on selvinnyt että he kyllä ymmärsivät että etsin vastikkeellista seuraa. Mutta siitä huolimatta eivät ole muutamassakaan viestissä avanneet mitä he haluaisivat.

Ja kyllä, huomaa kyllä kirjoittelun tasosta jotakin tuosta taustasta. En ole itsekään täydellinen, sillä suomi on minulle toinen kieli, mutta siitäkin huolimatta nähdyissä teksteissä on melkoisia eroja. Sitä en tiedä mitä johtopäätöstä noista pitäisi tehdä.

Näiden kuukausien aikana muutin sanoja silloin tällöin, enkä voi sanoa että mikään tietty versio olisi saanut muita enemmän osumia.

Poissa ReyX

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuranhaku - maksullisenkin - haku on niin hauskaa...
« Vastaus #4 : Maaliskuu 06, 2024, 16:57:49 »
Näin se on näissä maksullisissa ilmoituksissa. Yksikin väärä sana ja viestittely loppuu siihen. Siihen ei auta edes setelit.