Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oharien aikakausi  (Luettu 1935 kertaa)

Poissa blgannina

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Oharien aikakausi
« : Maaliskuu 04, 2024, 03:57:57 »
Mikä siinä on että ohareita on tullut viikon sisään ainakin viisi.☹️ Varsinkin uudet Kik käyttäjät, tuntuu poikkeuksetta olevan joka kerta ohareita. Tuntuu kyl joka kerta niin ärsyttävältä kun valmistaudut tapaamiseen yli tunnin, ja sit ei mitään. Miks jengi tekee näin?

Onko muilla PTillä näin paljon ohareita vai trollaako porukka tämmöstä BBW palveluntarjoajaa ihan tahallaan?😅😅 Missä ne ihanat herrasmiehet on❤️
💋💋💋

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharien aikakausi
« Vastaus #1 : Maaliskuu 04, 2024, 07:27:23 »
Ehkä menee pupu pöksyyn viime tingassa eikä kehtaa olla yhteydessä, tai sitten pelleilee. Itse en koskaan tekisi ohareita enkä kyllä niitä sietäisi palveluntarjoajaltakaan vaan asiakassuhde loppuisi siihen.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharien aikakausi
« Vastaus #2 : Maaliskuu 04, 2024, 11:38:40 »
^^ Tuskin pt:n ulkomuoto vaikuttaa ohareihin 😊 Itse poistin KIK:n aikanaan, koska sitä kautta ei tullut montaakaan ihan oikeata pokaa. Ohariprosentti kik:ssä oli varmaan 95.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa BunnyRose

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharien aikakausi
« Vastaus #3 : Maaliskuu 04, 2024, 12:46:41 »
Kokemuksesta voin sanoa, että lähes poikkeuksetta kikissä tuore tunnus= oharit, trolli tai joku muu ajantuhlari. Itse en edes vastaa tuoreitten tunnusten viesteihin ja valikoin muutenkin Kikin kautta varaanko aikaa vai en. Monia ihania vakkareita kyllä senkin kautta olen saanut 🥰 vaatii vain hieman tarkkaavaisuutta ja valikointia itseltä.
Mutta samanlailla niitä ohareita tulee wa kautta ja sähköpostilla.

Poissa Jurtaani

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharien aikakausi
« Vastaus #4 : Maaliskuu 04, 2024, 19:20:31 »
Ei todellakaan ole ulkomuodosta kiinni. Pariltakin naiselta lähiaikoina kuullut samaa valittelua tapaamisella. Yksi sanoi minun olevan ainoa joka koko parin päivän keikan aikana ilmaantui paikalle.

Poissa Piedro79

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharien aikakausi
« Vastaus #5 : Maaliskuu 04, 2024, 21:04:53 »
Kik Toimii myös toisin päin 90% kysymyksiin ei saa vastausta?
Watsup, txt ja puhelimella vastaus 90%. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.. Liikaa feikki profiileita🤷
Rapatessa roiskuu!

Poissa säästopossu

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharien aikakausi
« Vastaus #6 : Maaliskuu 04, 2024, 21:15:23 »
Kik Toimii myös toisin päin 90% kysymyksiin ei saa vastausta?
Watsup, txt ja puhelimella vastaus 90%. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.. Liikaa feikki profiileita🤷

Tämä ☝️

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oharien aikakausi
« Vastaus #7 : Maaliskuu 04, 2024, 22:06:43 »
Herää kysymys miksi näitä kanavia pitää olla näin monta? Itse en jaksa alkaa asentamaan saati opettelemaan jonkin Kikin käyttöä..
Mitä lisäarvoa tuo nuo eri kanavat?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharien aikakausi
« Vastaus #8 : Maaliskuu 05, 2024, 00:54:26 »
Kik Toimii myös toisin päin 90% kysymyksiin ei saa vastausta?
Watsup, txt ja puhelimella vastaus 90%. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.. Liikaa feikki profiileita🤷

Mä oon jotenkin ajatellut että sen "helppous" houkuttelee eniten ohariolleja ja kusipäitä. Ei tarvi luoda sähköpostia tai hommata prepaidia.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharien aikakausi
« Vastaus #9 : Maaliskuu 05, 2024, 13:14:59 »
Mikä ihmeen kik, kysyy vanhan liiton puhelinpäitystäjä :D
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa intohimo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharien aikakausi
« Vastaus #10 : Maaliskuu 05, 2024, 14:15:54 »
anonyymi viestisovellus puhelimelle, tätä nykyä näyttää sekopäiseltä mainosalustalta

Poissa blgannina

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharien aikakausi
« Vastaus #11 : Maaliskuu 06, 2024, 04:45:09 »
Kokemuksesta voin sanoa, että lähes poikkeuksetta kikissä tuore tunnus= oharit, trolli tai joku muu ajantuhlari. Itse en edes vastaa tuoreitten tunnusten viesteihin ja valikoin muutenkin Kikin kautta varaanko aikaa vai en. Monia ihania vakkareita kyllä senkin kautta olen saanut 🥰 vaatii vain hieman tarkkaavaisuutta ja valikointia itseltä.
Mutta samanlailla niitä ohareita tulee wa kautta ja sähköpostilla.


Joo olen huomannut saman että poikkeuksetta kaikki uudet tilit on ohareita tai jotain muita trolleja. Nyt viime aikoina oon yrittänyt antaa mahiksen uusille KIK käyttäjille mutta turhaan🤣🤣 aina joutuu pettymään.
💋💋💋

Poissa blgannina

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharien aikakausi
« Vastaus #12 : Maaliskuu 06, 2024, 04:48:53 »
Kik Toimii myös toisin päin 90% kysymyksiin ei saa vastausta?
Watsup, txt ja puhelimella vastaus 90%. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.. Liikaa feikki profiileita🤷

No mulla ainakin on niin että en vastaa semmosiin viesteihin joissa selvästi näkee ettei ole voinut lukea mun ilmotusta eikä ole pyynnöstä huolimatta esim esitellyt itseään, vaan kirjottaa moi, mitäs sinne yms muuta turhaa😅 vastauksen saa kyllä kun asiallisesti kertoo edes hieman itsestään, mistä mut on löytänyt ja millainen tapaaminen olis mielessä.😊
💋💋💋

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oharien aikakausi
« Vastaus #13 : Maaliskuu 06, 2024, 07:22:08 »
Mikä ihmeen kik, kysyy vanhan liiton puhelinpäitystäjä :D

Minäkä en tiiä mikä se on, taisin kerran katsoa sovelluskaupasta sitä enkä sit kuitenkaan ladannut. Mä kun vaadin puhnron joka näkyy niin ei selvinnyt onko tuo anonyymi ilman nroa.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oharien aikakausi
« Vastaus #14 : Maaliskuu 06, 2024, 13:25:37 »
Missä ne ihanat herrasmiehet on❤️
Samassa paikkassa kun älykkäät feministit. 😅😅
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s