Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

30min todellinen kesto

<< < (7/14) > >>

Kovax:
Varaan aina 90min jos mahdollista niin riitä ainakin aika

IlonaTequila:

--- Lainaus käyttäjältä: ugeli77 - Maaliskuu 03, 2024, 10:23:28 ---Sit ulos ja katsoin kellosta että olin viipynyt asunnossa 32 minuuttia.

--- Lainaus päättyy ---

Sulla oli 30 minuutin aika ja käytit 32 minuuttia. Sanoisin, että palveluntarjoaja huomautti ajan loppuvan ihan juuri oikealla hetkellä (tai 2min liian myöhään) 🙃

ugeli77:

--- Lainaus käyttäjältä: IlonaTequila - Maaliskuu 04, 2024, 09:59:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ugeli77 - Maaliskuu 03, 2024, 10:23:28 ---Sit ulos ja katsoin kellosta että olin viipynyt asunnossa 32 minuuttia.

--- Lainaus päättyy ---

Sulla oli 30 minuutin aika ja käytit 32 minuuttia. Sanoisin, että palveluntarjoaja huomautti ajan loppuvan ihan juuri oikealla hetkellä (tai 2min liian myöhään) 🙃

--- Lainaus päättyy ---

Tarkennetaan vielä sen verran että 32min meni sen takia että pt jäi höpöttelemään omasta tahdostaan (mua se ei haitannut). Ulos olisin päässyt 27minuutissa 😀

Mun mielestä ollut hyvää keskustelua aiheesta, kiitokset tähän astisista kommenteista kaikille 👍

Vilmaliini:

--- Lainaus käyttäjältä: ugeli77 - Maaliskuu 04, 2024, 11:27:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: IlonaTequila - Maaliskuu 04, 2024, 09:59:39 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Tarkennetaan vielä sen verran että 32min meni sen takia että pt jäi höpöttelemään omasta tahdostaan (mua se ei haitannut). Ulos olisin päässyt 27minuutissa 😀

Mun mielestä ollut hyvää keskustelua aiheesta, kiitokset tähän astisista kommenteista kaikille 👍

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on tietenkin ok, jos pt pääsee aloittamaan ennen varsinaista aikaa tai omasta halusta jää höpöttämään niin kiva vaan. Luulisin että kukaan fiksu pt ei heitä pukeutuvaa turskaa käytävään toinen kenkä kainalossa  pari minuuttia yli ajan vaikka olisikin pikkasen kiire. ;D Oletus on kuitenkin että 30min on 30min.
Palveluntarjoavat ilmestyvät varmaan herkästi kommentoimaan koska valitettavasti suuri osa seksinostajista yrittää venyttää aikaa ja ylittää rajoja.

Erityiskiitos kaikille jotka eivät harrasta sellaista!  :inlove:

thorath:

--- Lainaus käyttäjältä: MommyPegs - Maaliskuu 04, 2024, 13:15:27 ---
Tuo on tietenkin ok, jos pt pääsee aloittamaan ennen varsinaista aikaa tai omasta halusta jää höpöttämään niin kiva vaan. Luulisin että kukaan fiksu pt ei heitä pukeutuvaa turskaa käytävään toinen kenkä kainalossa  pari minuuttia yli ajan vaikka olisikin pikkasen kiire. ;D Oletus on kuitenkin että 30min on 30min.
Palveluntarjoavat ilmestyvät varmaan herkästi kommentoimaan koska valitettavasti suuri osa seksinostajista yrittää venyttää aikaa ja ylittää rajoja.

Erityiskiitos kaikille jotka eivät harrasta sellaista!  :inlove:

--- Lainaus päättyy ---

Olen aikoinaan laittanut omalle mustalle listalleni erään. Varattu aika oli tunti ja aika alkoi noin 15 minuuttia myöhässä. Siitä huolimatta aika loppui seuraavalla tasatunnilla koska seuraava oli tulossa. Maksoin ajasta silti tunnin mukaan enkä 45 minuutin.
30 minuutin aikoja en kovin usein käytä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta