Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 30min todellinen kesto  (Luettu 3338 kertaa)

Poissa ugeli77

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
30min todellinen kesto
« : Maaliskuu 03, 2024, 10:23:28 »
Eilen törmäsin Viennin käynnillä mielenkiintoiseen dilemmaan. Olin varannut 30 min ajan ja kuvittelin että siinä ajassa ehtii hyvin touhuta kaikki haluamasi asennot rauhassa ja sit viimeistely fiilistellen vaikka rinnoille. Todellisuus olikin sitten jotain muuta kun toisen asennon kohdalla pyysin asennon vaihtoa ja Vivien kertoi että aika alkaa loppua. Katsoin kellosta että olen astunut asuntoon 20min sitten (sit tod nopea suihku ja alkuhöpinät). No pyysin silti vielä nopeasti kolmannen asennon ja sitä minuutti sit nopeasti vaatimalla vaadin neljännen (doggie) jota pikaiset 30sek ja samalla homma maaliin kun hoputus oli niin kovaa. Vähän paska maku jäi hoputuksesta mutta samalla mulla oli sympatiat Vivienin puolella sillä missään ei lue virallisesti että mitä tuo sopimamme 30 min sisältää - mistä se alkaa ja mihin se loppuu. Noh, hätäiset loppurupattelut, en viitsinyt edes loppu suihkua ottaa, pesin vain kädet. Sit ulos ja katsoin kellosta että olin viipynyt asunnossa 32 minuuttia.

Jos menen hierojalle niin maksan 30 minuutin hieronnasta - hieroja ei käynnistä kelloa kun astun sisään eikä 30 minuutissa pidä olla ulkona. Mutta tämä pt-homma on eri ala ja jokaisella pt:llä on omat toimintamallit.

Mitä ajatuksia ja kokemuksia muilla? Myös kiva olisi kuulla pt:iden ajatuksia.

Itselle ei jäänyt Viviä kohtaan mitään kaunoja. Pitää vain jatkossa tiedustella tytöiltä miten heidän kohdalla 30min tulkitaan. Vivi oli pukenut minun toiveiden mukaiset vaatteet, oli kauniit meikit, hän oli koko ajan iloinen ja ystävällinen ja kaikki palvelut oli 10/10. Voisin mennä hänen luo uudelleen ja voin suositella häntä mutta 45min on minimi.

Vertailuna vielä loppuun. Kun olin edellisen pt:n vastaanotolla niin hän laittoi kellon käyntiin - siis ihan kunnon sekkarin - siinä vaiheessa kun siirryimme itse hommiin makkariin. Eli toimintatapoja on monia eikä ole yhtä oikeaa eikä väärää kunhan ei potkita kämpästä ulos ihan etuajassa.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3544
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #1 : Maaliskuu 03, 2024, 10:42:21 »
Kierrä kaukaa tuollaiset hoputtajat.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa ugeli77

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #2 : Maaliskuu 03, 2024, 10:49:55 »
Kierrä kaukaa tuollaiset hoputtajat.

Tällaista on hankala selvittää etukäteen. Luin Vivienin arvostelut tarkkaan eikä hoputtamisesta ollut mainintaa. Jatkossa pitää kysyä tää tarkennus etukäteen.

Poissa Mertsi29

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #3 : Maaliskuu 03, 2024, 11:02:25 »
Riippuu varmaan jos on jo seuraava asiakas tulossa esim. 15min sun jälkeen. Silloin kiire laittautua ja pestä itsensä valmiiksi seuraavaa asiakasta varten. Mutta joo, ymmärrän ettei hoputus kuulu asiaan ja itseltä menee fiilis ainakin ettei sitten välttämättä pääse ”maaliin” laisinkaan.

Poissa intohimo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #4 : Maaliskuu 03, 2024, 11:36:05 »
Joskus käy taas niin, että vaikka tapaaminen on onnistunut, niin ulko-oven loksahtaessa aikaa on kulunut vain 15 minuuttia... :-D
niin voi ajan taju kadota

Poissa Timppa

  • Jr. Member
  • Viestejä: 68
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #5 : Maaliskuu 03, 2024, 11:36:46 »
Olen ollut siinä käsityksessä, että pääsääntöisesti aika alkaa siitä, kun astut asuntoon. Muutenhan sitä voisi nauttia pt:n ajasta höpisemällä joutavia ja suihkussa käymällä vaikka vartin ennen ja jälkeen.
Tästä syystä käytän vain tunnin aikoja.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4004
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #6 : Maaliskuu 03, 2024, 11:40:23 »
Aloittajalle:
Kyllähän se niin on että puolen tunnin ajalla ei ole mihinkään ylimääräiseen aikaa.
Ja koska sulla meni yliajalle, oli tytöllä kokemusta siitä milloin olisi syytä lopetella.
Saitin Bud Spencer

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #7 : Maaliskuu 03, 2024, 12:51:34 »
Lähtökohtaisesti aika on ovelta-ovelle aika, sisältää suihluttelut ennen/jälkeen touhujen. Ota tunnin aika jos aika ahistaa.

Poissa Terttumarica

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #8 : Maaliskuu 03, 2024, 14:27:22 »
Kyllä 20 minsan kohdalla saa jo ruveta laukeamaan, etenkin jos on ajatuksena käydä suihkussa ennen pois lähtöä.

Poissa MommyPegs

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #9 : Maaliskuu 03, 2024, 15:26:12 »
Hyvä aloitus. Täytyykin omaan infoon lisätä tarkempi lause ajankestosta. Minun kohdalla 30min aika alkaa siitä kellonajasta mihin aika on sovittu. Jos olet varannut 15.00. ajan, aika loppuu 15.30. sillä seuraava aika on laskettu alkavan myös sen asiakkaan varaamasta ajasta. Jos kaikki asiakkaat pääsevät venyttämään aikaa muutaman minuutin yli, jonkun aikaa pitää lopulta siirtää ja siitä saa sitten lukea täällä miten törkeä huora on myöhässä.
Saatan päästää sisälle pari minuuttia ennen aikaa jos olen valmis.

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 03, 2024, 15:29:42 kirjoittanut MommyPegs »
Pehmodomina, BBW, Seuralainen

Who's Your Mommy

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #10 : Maaliskuu 03, 2024, 17:48:55 »
Hyvä aloitus. Täytyykin omaan infoon lisätä tarkempi lause ajankestosta. Minun kohdalla 30min aika alkaa siitä kellonajasta mihin aika on sovittu. Jos olet varannut 15.00. ajan, aika loppuu 15.30. sillä seuraava aika on laskettu alkavan myös sen asiakkaan varaamasta ajasta. Jos kaikki asiakkaat pääsevät venyttämään aikaa muutaman minuutin yli, jonkun aikaa pitää lopulta siirtää ja siitä saa sitten lukea täällä miten törkeä huora on myöhässä.
Saatan päästää sisälle pari minuuttia ennen aikaa jos olen valmis.
Tää on hyvä kun voi sitten lähdettyään rappukäytävässä heittää yläfemmat seuraavalle turskalle ja siinä samalla nopsaan sanoa tärkeimmät huomiot ja kertoa, että liukastus on jo hoidettu.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #11 : Maaliskuu 03, 2024, 17:50:46 »
Arvelisin että aika monella se aika on juurikin ovelta ovelle aika, sisältäen myös suihkut yms. Ja joillain myös kuten yllä, eli jos asiakas myöhästyy vaikka 10min, on se kuluttanut varattua aikaa jo sen 10min. Ymmärrän tämän systeemin juurikin sen takia, että jos seuraava varaus on jo vaikka sen vartin päästä niin ei sitä aikaa voi venyttää tai joutuisi siirtämään seuraavan aikaa.
Itse pystyn yleensä hieman joustamaan, mutta kyllä sellaiset hieman ihmetyttää kun jos on varattu aika klo 15, niin tuleekin viestiä asiakkaalta jo 14:30 että olisin pian perillä.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Pesusieni

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #12 : Maaliskuu 03, 2024, 18:14:47 »
Mites se Andy McCoy sanoikaan? Bändärit on käteenvedon korvikkeita. Toki kunnioitan toisen ihmisen aikaa. Mutta kun ruvetaan näistä minuuteista puhumaan, niin itselle aikamoista turn offia. Että jos tulee painetta laueta nopeasti, niin jätän mieluummin väliin. Itse olen muuten ymmärtänyt, että se PT josta tämä keskustelu läh

Poissa Pesusieni

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #13 : Maaliskuu 03, 2024, 18:15:30 »
ti liikkeelle, ei ole hoputtaja tyyppiä. Kaikkilla on huonoja hetkiä.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5184
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #14 : Maaliskuu 03, 2024, 18:18:44 »
Olen ollut siinä käsityksessä, että pääsääntöisesti aika alkaa siitä, kun astut asuntoon. Muutenhan sitä voisi nauttia pt:n ajasta höpisemällä joutavia ja suihkussa käymällä vaikka vartin ennen ja jälkeen.
Tästä syystä käytän vain tunnin aikoja.

Tämä!  :headbang:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 600
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #15 : Maaliskuu 03, 2024, 18:32:22 »
Aloittajalle:
Kyllähän se niin on että puolen tunnin ajalla ei ole mihinkään ylimääräiseen aikaa.
Ja koska sulla meni yliajalle, oli tytöllä kokemusta siitä milloin olisi syytä lopetella.

Näin, 30min on 30min
Nokialla

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #16 : Maaliskuu 03, 2024, 18:33:26 »
Kyllähän tuo aika yksiselitteisesti on aika ulos ja sisään asunnosta..
30 min eksperttinä voi kyllä todeta että mihinkään ylimääräiseen hieromiseen ei todellakaan tuossa ole aikaa..

Vivienniä en ole pitänyt kyllä niin minkäänlaisena hoputtajana.. Toivottavasti ei ole muuttanut tyyliä radikaalisti sitten viime näkemän.. yleensä hommat on hoidettu ihan aikarajan sisällä mutta jääty lörpöttelemään vielä niitä näitä.. 😉


Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #17 : Maaliskuu 03, 2024, 18:36:46 »
Mites se Andy McCoy sanoikaan? Bändärit on käteenvedon korvikkeita. Toki kunnioitan toisen ihmisen aikaa. Mutta kun ruvetaan näistä minuuteista puhumaan, niin itselle aikamoista turn offia. Että jos tulee painetta laueta nopeasti, niin jätän mieluummin väliin. Itse olen muuten ymmärtänyt, että se PT josta tämä keskustelu läh
Miks et ota tunnin aikaa, jos et halua, että mietitään minuutteja?

Poissa Pesusieni

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #18 : Maaliskuu 03, 2024, 19:02:50 »
Kai sitä tunnin ajassakin sitten tällä samalla logiikalla pitää miettiä minuutteja?

Poissa Pesusieni

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #19 : Maaliskuu 03, 2024, 19:22:46 »
Ottamatta nyt kantaa siihen, kenen kanssa varaan minkäkin pituisen ajan, niin harvemmin tulee mulla peruskäynneillä minuutit täyteen. Tiettyjen tyyppien kanssa toisaalta ne ylittyy yhteisestä ymmärryksestä aika merkittävästi. Mun pointti on tässä se, että aika kylmää, kun ruvetaan minuuteista puhumaan. Se on turn off. Kunnioitan PT henkilöitä valtavasti. Tietysti odotan, että myös minua kunnioitetaan turskana vastaavasti.