Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Idaxki  (Luettu 9875 kertaa)

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Idaxki
« : Maaliskuu 02, 2024, 07:52:37 »
Tapasin Idaxki:n hiljattain. Whatssappilla sovittu tapaaminen toteutui kuten sovittu. Kaunis tyttö, aidot kuvat. Sain kaiken mitä oli sovittu ja perse oli yhtä ihana kuin kuvissa.  :P

Suosittelen.  :P

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 356
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Idaxki
« Vastaus #1 : Maaliskuu 03, 2024, 03:33:56 »
Kannattaa vilkaista aiemmat ketjut.. siellä suht totuudenmukaista kuvausta.. 🙄

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #2 : Maaliskuu 03, 2024, 07:40:47 »
Kannattaa vilkaista aiemmat ketjut.. siellä suht totuudenmukaista kuvausta.. 🙄

Ei välttämättä. Ne ketjut eivät anna kovin ruusuista kuvaa hänestä, mikä on mielestäni hiukan liioiteltua. Lopussa vaikuttaakin jo siltä, että ihmiset alkavat olla tyytyväisiä! :)
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Idaxki
« Vastaus #3 : Maaliskuu 03, 2024, 07:54:58 »
Olen lukenut kyseiset kejut. Halusin silti koittaa tavata Idan, ja siinä onnistuin.

Rapsani kuvaa miten sujui omalla kohdalla.

Poissa Freier

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Idaxki
« Vastaus #4 : Maaliskuu 03, 2024, 21:19:04 »
Olen lukenut kyseiset kejut. Halusin silti koittaa tavata Idan, ja siinä onnistuin.

Rapsani kuvaa miten sujui omalla kohdalla.

Täältä myös ääni Idalle. Nätti tyttö ja siisti kämppä. Tapaamisen sopiminen sujui helposti, ja sovittu piti.

Ei mitään epämääräistä nistiluukkumeininkiä kuten velitettavan monilla nuoremmilla suomitytöillä.

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Idaxki
« Vastaus #5 : Maaliskuu 09, 2024, 12:55:28 »
Itsellä hieman vaisu kokemus tästä tytöstä, kun pari viikkoa sitten kävin tapaamassa. Hän oli tosi passiivinen, erittäin hiljainen, vastaili kysymyksiini vain sanalla tai kahdella. Noh, enhän minä sinne juttelemaan alun perin mennytkään, vaan panemaan, mutta kun se paneminenkin oli vähän kuin olisi jotain nukkea pannut, sillä mimmi lähinnä makasi paikallaan. Fiilikset siinä meni, vaikka loppuun asti jyskytinkin hiki päässä.

Ehkä ne kuuluisat kemiat eivät nyt kohdanneet. Oma osaltani ei todellakaan jatkoon.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #6 : Maaliskuu 09, 2024, 13:08:57 »
Itsellä hieman vaisu kokemus tästä tytöstä, kun pari viikkoa sitten kävin tapaamassa. Hän oli tosi passiivinen, erittäin hiljainen, vastaili kysymyksiini vain sanalla tai kahdella. Noh, enhän minä sinne juttelemaan alun perin mennytkään, vaan panemaan, mutta kun se paneminenkin oli vähän kuin olisi jotain nukkea pannut, sillä mimmi lähinnä makasi paikallaan. Fiilikset siinä meni, vaikka loppuun asti jyskytinkin hiki päässä.

Ehkä ne kuuluisat kemiat eivät nyt kohdanneet. Oma osaltani ei todellakaan jatkoon.

Viattomuus ja ujous on hänen roolinsa. Tepsii hyvin, jos tykkää sellaisista setämies roolileikeistä. Olisit voinut pyytää häntä olemaan eri lailla?  :headphones:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa RoccosApprentice

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #7 : Maaliskuu 09, 2024, 13:41:31 »
Komppaan kyllä edellisiä jotka antavat kritiikkiä Idan hiljaisuudesta, passiivisuudesta, joku voisi jopa sanoa elottomuudesta.

Kyllä huoran pitää osata "miellyttää" asiakastaan edes sen verran, että ehdottaa hänelle palveluvalikoimassa olevia asioita. Olisikin pitänyt testata kauan hän antaa minun seistä eteisessä, ellen itse olisi ottanut ohjia.

Tiedän että hän rakastaa työtään, kyse ei ole siitä. Ikävä kyllä hän vain ei ole siinä hirveän hyvä. :(

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 356
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Idaxki
« Vastaus #8 : Maaliskuu 09, 2024, 15:02:24 »
Ehkä Idan onlyfans tarjoaa enemmän elämyksiä..? Kyllähän sitä mielellään nuorta opiskelija(?)tyttöä sponssaisi
mutta jos ei homma toimi niin se on vähän hankalaa. Itse luovutin jo eteisessä ja poistuin paikalta.. Hieman harmitti mutta sen vain tietää kun ei värähdä niin vähääkään. Samalle reissulle sai kuitenkin pikahälytyksellä buukattua erään ennen tapaamattoman ulkkarin ja huh huh.. oli kyllä vastaanotossa eroa kuin yöllä ja päivällä.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #9 : Maaliskuu 09, 2024, 20:26:06 »
Ehkä Idan onlyfans tarjoaa enemmän elämyksiä..? Kyllähän sitä mielellään nuorta opiskelija(?)tyttöä sponssaisi
mutta jos ei homma toimi niin se on vähän hankalaa. Itse luovutin jo eteisessä ja poistuin paikalta.. Hieman harmitti mutta sen vain tietää kun ei värähdä niin vähääkään. Samalle reissulle sai kuitenkin pikahälytyksellä buukattua erään ennen tapaamattoman ulkkarin ja huh huh.. oli kyllä vastaanotossa eroa kuin yöllä ja päivällä.

Käännyit ovelta? Miten hän suhtautui tähän? Kai annoit edes jonkinlaisen korvauksen? Harmittaa hieman hänen puolesta  :(
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Idaxki
« Vastaus #10 : Maaliskuu 09, 2024, 22:16:02 »
Jotkut tytöt ovat pussailemassa ja munassa kiinni heti kun ovesta pääsee sisälle, mikä sekin voi olla ihan kivaa.

Ida ei ole yksi heistä, mutta ei tarvitsekkaan olla. Osaan kyllä ohjata tapaamista ja sanoa mitä haluan. Ilmeisesti jotkut eivät osaa (tai halua, mikä sekin on ok), niin heidän kannattaa sitten valita eri tyttö.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 356
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Idaxki
« Vastaus #11 : Maaliskuu 09, 2024, 22:45:05 »
Mikä ihmeen korvaus olisi pitänyt maksaa ja miksi? Vastaanotto oli kylmin ikinä.. pt ei puhu mitään vaan vetäytyy sohvalle murjottamaan rikkinäisissä sukkiksissa. Tästäkö olisi pitänyt sitten innostua johonkin? Tästä kiinnostuksen puutteesta kun sanoin niin vastasi vain "ettei ole sanonut mitään".. justiinsa juu.. En mä rupea väkisin ketään nussimaan, ei ole mun juttu.. Kyllä asiakkaalla on oikeus todeta että ei kiitos, eihän tuolla ilmossakaan ole edes naamaa näkyvissä..

Multahan kului myös aikaa ja vaivaa sekä rahaa tuonne saapumiseen.. tasaraha oli varattu. Olis aika kummaa jos tuosta paskasta vastaanotosta olisi yhdenkään ruskean setelin luovuttanut..

En tiedä miten pitäisi etiketin mukaan toimia mutta kovin montaa minuuttia en aikaa jäänyt kuluttamaan..
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 09, 2024, 22:48:01 kirjoittanut MestariMerlin »

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #12 : Maaliskuu 10, 2024, 09:04:41 »
Jooo, jos nukkea haluaa nussia niin toimii.

Sääli tuolla kropalla.... Kerta riitti :wanker: :boozing:

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #13 : Maaliskuu 10, 2024, 09:08:46 »
Mikä ihmeen korvaus olisi pitänyt maksaa ja miksi? Vastaanotto oli kylmin ikinä.. pt ei puhu mitään vaan vetäytyy sohvalle murjottamaan rikkinäisissä sukkiksissa. Tästäkö olisi pitänyt sitten innostua johonkin? Tästä kiinnostuksen puutteesta kun sanoin niin vastasi vain "ettei ole sanonut mitään".. justiinsa juu.. En mä rupea väkisin ketään nussimaan, ei ole mun juttu.. Kyllä asiakkaalla on oikeus todeta että ei kiitos, eihän tuolla ilmossakaan ole edes naamaa näkyvissä..

Multahan kului myös aikaa ja vaivaa sekä rahaa tuonne saapumiseen.. tasaraha oli varattu. Olis aika kummaa jos tuosta paskasta vastaanotosta olisi yhdenkään ruskean setelin luovuttanut..

En tiedä miten pitäisi etiketin mukaan toimia mutta kovin montaa minuuttia en aikaa jäänyt kuluttamaan..

Ei tuollainen vastaanotto niin kylmä ole, vaan vähintään neutraali. Voihan se olla hänen roolinsa olla sellainen totteleva, jota sitten ohjataan asiakkaan toimesta. Asiakkaallehan tämä on kiva, kun saa määrätä oman tahdin  :behind: Kyllähän siihen menisi paljon energiaa, jos koittaisi jokaisen asiakkaan kohdalla olla super iloinen ja heti kimpussa. Asiakas kuitenkin voi havaita helposti tekohymyt ja teeskentelyn, mikä voisi laskea fiilistä  :( ei Ida mitään pahaa tarkoittanut tai ollut sinua vastaan, koska muuten olisi hän sen suoraan todennut käyttäytymällä kylmästi, eli äkäinen olemus tms. mitä voi liukuhihnahupakoilla nähdä  :-\
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa samppa87

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #14 : Maaliskuu 12, 2024, 04:29:45 »
Täytyy hieman kommata tätäkin yksi parhaimpia tyttöjä pk seudulla.

Idan kanssa näistä juteltiin ja naureskeltiin tovi jos tyttö on kuvan kaunis 20 kesänen se tuskin kovin himokkaasti kiinnostuu jostain isänsä ikäisistä möhömahoista tai insinööri jupeista

Pikku vinkki jos haluatte että tälläset nuoret likat lämpeää niin kunnon sali kuuri ja helvetisti leimaa nahkaan ja päälle jotain muuta kuin batistiinia ;)

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Idaxki
« Vastaus #15 : Maaliskuu 12, 2024, 07:16:23 »
Kiitos vinkeistä, mutta jatkan sillä mitkä on tähänkin asti koettu toimiviksi eli sopiva määrä seteleitä, selkeä ulosanti ja kohteliaat käytöstavat. Näillä en ainakaan tähän saakka ole huonoa palvelua keltään vielä saanut, vaikka en yhtään tatuointia edes omista.
#freepalestine

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Idaxki
« Vastaus #16 : Maaliskuu 12, 2024, 07:42:15 »
Vastaanotto oli kylmin ikinä.. pt ei puhu mitään vaan vetäytyy sohvalle murjottamaan rikkinäisissä sukkiksissa. Tästäkö olisi pitänyt sitten innostua johonkin? Tästä kiinnostuksen puutteesta kun sanoin niin vastasi vain "ettei ole sanonut mitään"

Ei tuollainen vastaanotto niin kylmä ole, vaan vähintään neutraali.

Pakko kysyä että minkälaisissa muissa asiakaskohtaamisissa on mielestäsi normaalia mennä sohvalle istumaan hiljaa ja jättää asiakas eteiseen? Tottakai hommia voi yksityisyrittäjänä tehdä juuri omalle persoonalleen sopivalla tavalla, mutta ei se itse asia siitä miksikään muutu.

Itselläni on Ida vielä tapaamatta. Mielestäni on hyvä että nimenomaan avoimesti kerrotaan mitä siellä on vastassa, niin osaa sitten suhtautua jos vielä kiinnostaa meneminen.

Poissa C.G.E. Bannerheim

  • Jr. Member
  • Viestejä: 82
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #17 : Maaliskuu 12, 2024, 07:56:40 »
Olen itsekin kokenut muutaman kerran kun GFE -kokemusta mainostanut PT on oven avaamisen jälkeen mennyt kännykän kanssa sohvalle televisiota tuijottamaan, vilkaisemattakaan asiakasta. Minun nuoruudessani tyttöystävät eivät käyttäytyneet näin. Onneksi löytyy vielä PT:a joilta saa ihan aidon GFE kokemuksen

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #18 : Maaliskuu 12, 2024, 09:26:30 »
Täytyy hieman kommata tätäkin yksi parhaimpia tyttöjä pk seudulla.

Idan kanssa näistä juteltiin ja naureskeltiin tovi jos tyttö on kuvan kaunis 20 kesänen se tuskin kovin himokkaasti kiinnostuu jostain isänsä ikäisistä möhömahoista tai insinööri jupeista

Pikku vinkki jos haluatte että tälläset nuoret likat lämpeää niin kunnon sali kuuri ja helvetisti leimaa nahkaan ja päälle jotain muuta kuin batistiinia ;)

Huono trolli :wanker: :boozing:

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Idaxki
« Vastaus #19 : Maaliskuu 12, 2024, 09:31:28 »
Ymmärtäähän sen, että parikybäsen friidun itseluottamus ei ole vielä siellä samalla tasolla kuin esim nelikymppisen.

Sanomattakin selvää, että tuo itseluoton puute heijastuu takuuvarmasti jotenkin tapaamisessa.

Olisi varsin suotavaa, että tällainen arkuus/ujous tuodaan myös reilusti esille heti ilmoituksessa.
Asiakas tietäisi, mitä on mahdollisesti luvassa.
Toiset tykkää, toiset ei.

Itse kun olen itsevarmojen, aikuisten naisten perään, koen tällaiset ujoudet ja aloitteellisuuden puutteet todella epäviehättäviksi piirteiksi. Nimenomaan tässä kontekstissa.

Normitreffeillä noi voi olla ihan hurmaavia piirteitä, mut ei näissä ympyröissä. Ei minulle.

Missään sosiaalisessa kohtaamisessa ei ole ok, että paetaan tilannetta heti johonkin sohvan nurkkaan ja kytätään luuria.

Katsekontakti ja moikkaus on nyt vähintä, mitä pitää tapahtua. Varsinkin, kun tilanteessa ollaan ihan omasta tahdosta.

Tuo toteutuu ihan kassatilanteessakin kaupassa, mutta ei maksetussa tapaamisessa?

Joko sosiaalisten tilanteiden kammo tai täysin epäonnistunut kasvatus. Ehkä kumpikin?