Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varauksia vain samalle päivälle  (Luettu 2606 kertaa)

Poissa Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Varauksia vain samalle päivälle
« : Helmikuu 29, 2024, 09:16:28 »
En löytänyt asiasta aikaisempaa keskustelua, joten kyselen harrastustovereilta ja palveluntarjoajilta, mistähän johtuu, että osa pt:sta ei halua sopia aikaa edellisenä päivänä saati aiemmin? Onko turskia niin paljon, että on vaan kätevämpää nostaa päivän asiakkaat fiiliksen mukaan, vai onko joku muu käytönnön syy jota en vaan hoksaa?
Itse tykkään pitää asiat järjestyksessä ja ajankäytön huolella suunniteltuna, eikä tapaamisia viime tingassa tehtyinä heräteostoksinä. On mukava fiilistellä etukäteen sovittua aikaa ja valmistautua rauhassa, ehkä tuntea olevansa etuoikeutettu ja hyvänä pidetty asiakas, eikä vaan olla kalapuikkona hihnalla.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 355
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Varauksia vain samalle päivälle
« Vastaus #1 : Helmikuu 29, 2024, 09:55:16 »
Itse varailen aikaa yleensä edellisenä iltana ja kyllä tämä tähän mennessä on käynyt.. usein tosin halutaan vielä vahvistus tuntia ennen että ollaan oikeasti tulossa.. Voisi kuvitella että jotkut pt:t elää sen verran hetkessä etteivät halua ennakkovarauksia.. oharimahdollisuuskin varmaan kasvaa kun aikahaarukka pitenee..

Poissa BunnyRose

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varauksia vain samalle päivälle
« Vastaus #2 : Helmikuu 29, 2024, 11:38:42 »
Itse suostun varaamaan aikoja enää lähinnä vain vakkareille ja syynä monet perumiset ja oharit.
Aikani on rajallista ja useastikin koko päivän ajat ovat jääneet toteutumatta. Se ketuttaa kun on on ollut siinä uskossa "nyt tulee hyvä päivä" ja sitten kaikki perutaan. Kyllä se ärsyttää kun ei pääsekään lutkuttelemaan kulleja niin paljon kuin haluaisi  :blowjob:😂
Joten kun samalle päivälle ottaa ei tule niin paljon pettymyksiä. Monilla myös työt elävät päivän aikana ja itsekin perheellisenä joudun välillä sairasteluiden takia perumaan tapaamisia.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Varauksia vain samalle päivälle
« Vastaus #3 : Helmikuu 29, 2024, 14:22:51 »
En löytänyt asiasta aikaisempaa keskustelua, joten kyselen harrastustovereilta ja palveluntarjoajilta, mistähän johtuu, että osa pt:sta ei halua sopia aikaa edellisenä päivänä saati aiemmin? Onko turskia niin paljon, että on vaan kätevämpää nostaa päivän asiakkaat fiiliksen mukaan, vai onko joku muu käytönnön syy jota en vaan hoksaa?
Itse tykkään pitää asiat järjestyksessä ja ajankäytön huolella suunniteltuna, eikä tapaamisia viime tingassa tehtyinä heräteostoksinä. On mukava fiilistellä etukäteen sovittua aikaa ja valmistautua rauhassa, ehkä tuntea olevansa etuoikeutettu ja hyvänä pidetty asiakas, eikä vaan olla kalapuikkona hihnalla.

Oma kokemus on, että sameday päivystystä ei tee kovinkaan moni vaan tapaamiset sovitaan aina vähintään edellisenä päivänä.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Varauksia vain samalle päivälle
« Vastaus #4 : Helmikuu 29, 2024, 14:58:11 »
Oon nähnyt naapurissa noita tyttöjen ilmoja että haluaa vaan samalle päivälle varata aikoja kun ilmo esillä.

Osaan samaistua tuhon, että tarvii tietynlaisen ''fiiliksen'' ja olon, ensinnäkin ihan ihmisten kohtaamiseen ja sosiaaliseen kanssakäymiseen (terveisin introvertti), ja sitten myöskin asiakkaan kohtaamiseen kun kyseessä maksuseksi tapaaminen.

Varmasti psyykkeelle helpompaa ottaa sillon kun fiilis juuri kohdillaan että tekee mieli / jaksaa, varsinkin jos ei ammatikseen tee vaan esim. opiskelujen ohessa tai vähän taskurahaa vailla.

Itse kun keikkailen paljon, en ota varauksia viikkokaupalla etukäteen, vaan tilanteesta riippuen esim. seuraavalle tai seuraavalle ja max sitä seuraavalle reissulle. Yleensä jos kovin paljon etukäteen kysytään ajanvarausta, kerron viestillä koska otan ko. ajankohdalle varauksia. Päivystän myös keikoilla, ja käyn keikoilla vaikkei ennakkovarauksia tulisi. Eli otan keikoilla myös esim. samalle päivälle aikoja. Joskus puolen tunnin päähän, joskus muutaman tunnin päähän.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 29, 2024, 16:39:48 kirjoittanut PixelWiz »
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Varauksia vain samalle päivälle
« Vastaus #5 : Helmikuu 29, 2024, 14:59:52 »
Itse suostun varaamaan aikoja enää lähinnä vain vakkareille ja syynä monet perumiset ja oharit.
Aikani on rajallista ja useastikin koko päivän ajat ovat jääneet toteutumatta. Se ketuttaa kun on on ollut siinä uskossa "nyt tulee hyvä päivä" ja sitten kaikki perutaan. Kyllä se ärsyttää kun ei pääsekään lutkuttelemaan kulleja niin paljon kuin haluaisi  :blowjob:😂
Joten kun samalle päivälle ottaa ei tule niin paljon pettymyksiä. Monilla myös työt elävät päivän aikana ja itsekin perheellisenä joudun välillä sairasteluiden takia perumaan tapaamisia.
No tuo on kyllä konkreettinen ja ymmärrettävä syy. Asiakkaalle tietty jää riski, että mietitty ja ehkä päivän ainoa sopiva hetki ei sitten sovikkaan, mutta jospa yrittäisin ehtiä "aamu-ongelle" viestittelemään...

Poissa Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Varauksia vain samalle päivälle
« Vastaus #6 : Helmikuu 29, 2024, 15:03:59 »
Oon nähnyt naapurissa noita tyttöjen ilmoja että haluaa vaan samalle päivälle varata aikoja kun ilmo esillä.

Osaan samaistua tuhon, että tarvii tietynlaisen ''fiiliksen'' ja olon, ensinnäkin ihan ihmisten kohtaamiseen ja sosiaaliseen kanssakäymiseen (terveisin introvertti), ja sitten myöskin asiakkaan kohtaamiseen kun kyseessä maksuseksi tapaaminen.

Varmasti psyykkeelle helpompaa ottaa sillon kun fiilis juuri kohdillaan että tekee mieli / jaksaa, varsinkin jos ei ammatikseen tee vaan esim. opiskelujen ohessa tai vähän taskurahaa vailla.

Itse kun keikkailen paljon, en ota varauksia viikkokaupalla etukäteen, vaan tilanteesta riippuen esim. seuraavalle tai seuraavalle ja max sitä seuraavalle reissulle. Yleensä jos kovin paljon etukäteen kysytään ajanvarausta, kerron viestillä koska otan ko. ajankohdalle varauksia. Päivystän myös keikoilla, ja käyn keikoilla vaikkei ennakkovarauksia tulisi. Eli otan keikoilla myös esim. samalle päivälle aikoja. Joskus puolen tunnin päähän, joskus muutaman tunnin päähän.
Kiitos kun avasit tätä, ymmärrys kasvaa. Ja jäähän turskallekin vielä mahdollisuus tunnustella panetuksen tasoa ko. päivänä. Toisaalta, tieto huomisesta seikkailusta saa villit unet liikkeelle ja aamulla tarvitsee harvemmin mitään tunnustella!  :whipping:
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 29, 2024, 16:40:19 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Varauksia vain samalle päivälle
« Vastaus #7 : Helmikuu 29, 2024, 22:38:50 »
Mun kokemus myös, että suurin osa hyvissä ajoin varatuista ajoista ei toteudu. Heti tulijoissa oharimäärä on pienempi.

Myös se, että oon harrastelija ja muu elämä määrittelee paljon milloin voin ottaa vastaan. Useinkaan en tiedä seuraavan viikon aikatauluista mitään. Mulle parhaita kyselyitä on "Käyks tunnin päästä?" 😅 Mutta myös edellisenä päivänä tai pari päivää ennen toimii.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Varauksia vain samalle päivälle
« Vastaus #8 : Maaliskuu 02, 2024, 00:31:09 »
Mun kokemus myös, että suurin osa hyvissä ajoin varatuista ajoista ei toteudu. Heti tulijoissa oharimäärä on pienempi.
Taitaa olla sanomattakin selvää, että vakkarien kanssa luottoakin on enemmän. Niiden muutamien erityisten, kenen kanssa on vakkaristatusta syntymässä, ollaan sovittu joskus aika pitkällekin tulevaisuuteen. Ennätys taitaa olla kolmen kuukauden päähän. Niissäkin on kyllä tavattu vaihtaa varmistusviestejä, mikä on ihan luontevaa.

Poissa LaLaLand

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varauksia vain samalle päivälle
« Vastaus #9 : Maaliskuu 02, 2024, 13:20:41 »
En löytänyt asiasta aikaisempaa keskustelua, joten kyselen harrastustovereilta ja palveluntarjoajilta, mistähän johtuu, että osa pt:sta ei halua sopia aikaa edellisenä päivänä saati aiemmin? Onko turskia niin paljon, että on vaan kätevämpää nostaa päivän asiakkaat fiiliksen mukaan, vai onko joku muu käytönnön syy jota en vaan hoksaa?
Itse tykkään pitää asiat järjestyksessä ja ajankäytön huolella suunniteltuna, eikä tapaamisia viime tingassa tehtyinä heräteostoksinä. On mukava fiilistellä etukäteen sovittua aikaa ja valmistautua rauhassa, ehkä tuntea olevansa etuoikeutettu ja hyvänä pidetty asiakas, eikä vaan olla kalapuikkona hihnalla.


Taidan kuulua siihen vähemmistöön, joka nimenomaan tykkää niistä hyvissä ajoin tehdyistä varauksista. Tässä toki vaikuttaa se, että toimin osa-aikaisena pt:nä ja aikani on rajallinen kun pystyn ja haluan asiakkaita kohdata. Oma kokemukseni on, että juuri hyvissä ajoin liikkeellä olevat ovat niitä sanansa mittaisia ja varauksestaan kiinni pitäviä, mitä todella arvostan.

Poissa Usva

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varauksia vain samalle päivälle
« Vastaus #10 : Maaliskuu 12, 2024, 13:20:54 »
Ohareiden välttämisestähän tuossa lienee useimmilla kyse. Varmaan myös sillä on merkitystä, tykkääkö enemmän lyhyemmistä vai pidemmistä tapaamisista. Mitään 15 min pikaisia ei liene järkeä sopia edes seuraavalle päivälle, koska aikaa joutuu kuitenkin varaamaan rutkasti enemmän kuin 15 min.

Kuulun itse niihin, jotka toivovat että tapaaminen sovitaan vähintään edellisenä iltana. Tähän on useita syitä. Ajoissa sovittujen tapaamisten ympärille voin itse helposti sopia muita menoja, louna...ejä ystävien kanssa, jumppatunteja yms. Lisäksi kokemukseni mukaan samana päivänä varaavat etsivät lähinnä pikaisempaa paineiden purkua. Itse tykkään eniten tapaamisista, joissa kokonaisvaltainen kohtaaminen on merkittävässä roolissa. Vaikka tapaaminen ei kestäisi kuin 30 min, nautin siitä jos ehditään hetki yhdessä myös makoilla ja höpötellä. Lisäksi itseäni kiihottaa ajatus siitä, että asiakas on haaveillut hetkestä kanssani jo pidemmän aikaa.

Tosin myönnettäköön ettei asia ihan noin yksioikoinen ole. Kyllä mie nautin myös kiihkeistä puolentunnin extempore "lounaista"  :inlove: Monipuolisuus on parasta!

Poissa Mertsi29

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varauksia vain samalle päivälle
« Vastaus #11 : Maaliskuu 12, 2024, 17:56:14 »
Meikäläisen pitää kyllä varata viikko tai jopa kuukausi eteenpäin. Helpompi näin asiakkaana laittaa kalenteriin toivomansa ptn treffit ja välttää muut palaverit kun kalenteriin on blokattu aika jo viikkoja ennen.  On myös mitä odottaa ja voi mielessään jo vähän fiilistellä tukevaa tapaamista.

Eilen just varasin ajan huhtikuun puolelle 😀

Poissa AnnaB

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Varauksia vain samalle päivälle
« Vastaus #12 : Maaliskuu 12, 2024, 23:38:19 »
Mulla itsellä on tapana sopia ajat etukäteen ja kalenteri onkin usein niin täynnä että saman päivän aikoja ei edes ole jos niitä kysyy, varsinkaan jos toivoo tapaamista aamupäivälle. Ei ole sellaista kokemusta että ohareita sillä tavalla tulisi paljoa. Mulla ei ole alle puolen tunnin aikoja, en mä mitään vartin pikapanoja päiväkausia etukäteen sopisi.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2024, 23:40:16 kirjoittanut AnnaB »
Kotipaikka Espoo - Nyt myös uutena OnlyFansissa 🤍💙.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Varauksia vain samalle päivälle
« Vastaus #13 : Maaliskuu 13, 2024, 08:44:26 »
Lopetin aikojen varaamisen samalle päivälle vuosikausia sitten, kun sellaiset tapaamiset tuppasivat epäonnistumaan liian usein erityisesti ohareiden/tuplabuukkausten takia.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Varauksia vain samalle päivälle
« Vastaus #14 : Maaliskuu 14, 2024, 08:50:27 »
Minulla on nytkin varaus sisässä, joka tehdessä taisi olla yli kolmen viikon päähän. Olen hänen "vastaanotolla" ennenkin käynyt, joten ehkä sain sen vuoksi sen sovittua. Toki aina voi pitkän ajan kuluessa muutoksiakin tulla, mutta ne tulevat kyllä yleensä hyvissä ajoin. Koskaan vielä en ole joutunut tapaamispäivänä perumaan.

Toisissa kaupungeissa vieraillessani pyrin myös varaamaan hyvissä ajoin etukäteen, jos mahdollista, jotta saan haluamani tapaamisen sopimaan haluamaani ajankohtaan.

Joskus, kun ei oikein omat aikataulut ole vielä selvillä, niin joutuu niiden selkiintyessä yrittämään tapaamista hyvinkin nopeasti ja se ei välttämättä aina onnistu. Oikeastaan aika harvoin saa siten bookattua muita kuin ulkomaisia. Yleensä teen etukäteisbuukkaukset esim spostilla. Jos on olemassa vain puhelinnumero, niin soitot hoidan lähempänä mahdollista tapaamista.

Pitkälle menevistä varauksista on pääsääntöisesti vain hyvää kokemusta. Yksi pt teki kahdet oharit kahdessa eri kaupungissa. Unohti ja toisella kertaa tuli muuta... Onneksi itse varmistelin.