Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuori siro Emilia Vantaalta  (Luettu 5196 kertaa)

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Kelpo kaveri
Nuori siro Emilia Vantaalta
« : Helmikuu 28, 2024, 19:13:47 »
Tapasin muutama viikko sitten yhden oikein kivan ja nuoren Suomalaisen Emilia neidin jolla oli ilmoitus treffeillä. Kertoi että tekee välillä keikkaa kun haluaa itselleen hiukan ylimääräistä rahaa. Sanoi että nyt haluaisi mennä laskettelemaan lappiin, ja koska hän tykkää erittäin paljon ottaa suihin ja seksistä niin saa itselleen vähän rahaa oikein kivalla tavalla.
Hän otti vastaan silloin illalla ja myöhäisillalla yhdessä Air BnB asunnossa jonka oli vuokrannut vain yöksi.
Nuori neiti otti vastaan minut talon ala-ovella tavallisissa sporttisissa vaatteissa. Sekä kuvat että myös nuori ikä ilmoituksessa näytti kyllä pitävän hyvin paikkansa. Puseron alla pullotti oikein kauniit kiinteät hiukan suuremmat rinnat vaikka tyttö oli itse aika sirossa ja timmissä kunnossa. Mustat pitkät hiukset oli ponihännällä.
Hän oli kertonut että suikkari 60e, pikainen pano 100e, puoli tuntia 150e ja tunti 250e. Voisi ottaa suihin myös ilman kumia, mutta ei oikein mielellään halua "niitä" suuhunsa. Peppua olisi myös ollut tarjolla. Sovin jo puhelimessa että otan tavallisen puolen tunnin panon ja vähän owoa ennen sitä.
Vaatteitten alta paljastui oikein kaunis ja hieno nuoren neidin vartalo. Rinnat oli kauniit ja peppu oikein kiinteä. Ei tatuointeja, lävistyksiä, arpia, mustelmia tai neulanjälkiä. Kertoi että käy salilla ja elää terveellisesti. Suikkari oli paljon parempaa kuin monella. Hän nuoli kiveksiä, vartta ja terskaa oikein huolella. Aloin jo kaipaamaan että hän ottaisi jo koko molon suuhun. Lopulta hän ottikin kullin myös suuhunsa ja välillä jopa niin syvälle että kakosi ainakin kerran. Minä vain makasin selälläni sängyssä ja nautin suuresti.
Hetken päästä hän otti kumin esille ja sujautti sen kullin päälle. Mitään kysymättä hän nousi mun päälle ratsastamaan. Kulli liukui sisälle hänen nuoressa tiukassa pillussa ilman liukkaria oiken hyvin. Hän hieroi klitorista mun kullinvarteen samalla kun minä hieroin hänen kauniita rintoja siinä samalla kun hän liikkui mun mahan päällä. Minä halusin kuitenkin liikkua edes takaisin sisään ja ulos joten tartuin hänestä kiinni ja vedin hänet alas mun mahan päälle makaamaan. Panin alta nuorta tiukkaa pillua kunnolla ja neiti huohotti samalla kovaa mun korvaan. Kun alkoi tuntua jo paljon paremmalta ehdotin takaa päin. Se sopi hänelle oikein hyvin.
Nuori Emilia meni polvilleen sängylle ja pyllisit reippaasti niin kuin kiltit tytöt pitääkin tehdä samalla kun heilutti peppua sivuttain ja hihitti. Minä sujautin kullini sisälle pieneen tiukkaa nuoreen ja punaiseen paisuneeseen liukkaaseen pilluun takaisin, ja aloitin uudestaan panemaan.
Pidin kiinni molemmista persposkista samalla kun panin nuorta tyttö takaa oikein kunnolla. Neiti inisi ja huohotti kunnolla ja työnsi myös peppuaan kovaa vastaan. Se oli jo aivan liikaa minulle ja tyhjensin lemmenkiisselit kumin pohjalle aika kunnolla karjuen samalla kun koko huone tuntui pyörivän. Läjähdin siihen tytön vieraan sängylla vetämään henkeä ja tyttö hymyili suuresti ja sanoi minulle vau!
Sain ihan tuoreen pyyhkeen ja kävin nopeasti suihkussa. Halasin tyttöä, kiitin ja lähdin pois. Ihan varmasti menen uudestaan jos näen hänen ilmoituksen esillä taas. Hän sanoi että on nyt pari kertaa vuokrannut Air BnB asuntoja ympärin pk-aluetta ja laittaa ilmoituksen toimimaan treffeihin yleensä lauantaisin.
Hänen ilmoituksessa treffeissä oli selfie kuva missä hän oli doggy asennossa ja kyljestä näkyi vain vasemmalla suu, notko selkä, peppu oikealla ja rinnat.
Prepaid numero ilmoituksessa loppui numeroihin ...7060   
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 28, 2024, 19:24:27 kirjoittanut Banana »

Poissa Petski62

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #1 : Helmikuu 28, 2024, 23:28:34 »
Tämän pitää kyllä käydä testaamassa kunhan löytää ilmoitus joskus

Poissa Mako75

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #2 : Helmikuu 29, 2024, 20:38:19 »
Kuuluiko tuo oeo 150€? Ja oliko kakkosesta lisä maksu? Perkule lienee tuon raportin jälkeen kiirus varata kun ilmoitus aktivoituu. Oma ’vakkari’ tauolla ja jotain tällaista olis hakusessa. Toi nuoruus ei ihan optimi tässä iässä mieluummin 30v optimi

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #3 : Maaliskuu 01, 2024, 15:05:15 »
Kuuluiko tuo oeo 150€? Ja oliko kakkosesta lisä maksu? Perkule lienee tuon raportin jälkeen kiirus varata kun ilmoitus aktivoituu. Oma ’vakkari’ tauolla ja jotain tällaista olis hakusessa. Toi nuoruus ei ihan optimi tässä iässä mieluummin 30v optimi

Jos ymmärsin oikein niin 150e ja 30 min aikaan kuului normaali pano kerran ja alussa vähän aikaa myös owo. Tunnin ajasta 250e, ja silloin sai kai panna myös peppuun.
Mä luulen että hän on oikeasti jotain 23-25 vee, mutta näyttää ihan alle 2-kymppiseltä. Joku oli hänen mukaan kääntynyt ovessa koska sanoi että hän olisi liian nuori. Luulen että asiakas tarkoitti ehkä liian nuori hänelle... eikä kuitenkaan että luuli häntä alaikäiseksi.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #4 : Maaliskuu 29, 2024, 21:38:43 »
Oli ilmoitus taas netissä, ja kävin.
Oikein hyvä ja laadukas palvelu taas.
Otti tällä kertaa vastaan Air bnb asunnossa Kehä 2 varrella.
Sanoi että on luultavasti paikalla myös lauantaina iltapäivällä ja illalla.

Poissa laca94

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #5 : Huhtikuu 22, 2024, 12:08:55 »
Banana laittaisitko tarkemmat tiedot esim nimimerkki tai viestiä kun ilmoitus tulee takaisin uudellleen :drinking: :drinking:

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 264
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #6 : Huhtikuu 22, 2024, 15:25:49 »
Meitsikin olisi kiinnostunut  :drinking:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑