Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oddi vs Lita Thaidi  (Luettu 2819 kertaa)

Poissa Sepi96

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Oddi vs Lita Thaidi
« : Helmikuu 27, 2024, 19:48:00 »
Elikkäs ajattelin kokeilla jotain uutta ja Porissa olisi Oddi sekä Lita Thaidi saatavilla.
Oddista muutaman positiivisen palautteen löysinkin täältä mutta Thaidista ei oikein mitään kunnollista, vaikka molemmilla paljon plussia onkin.
Sitä vain pohdin että kumpi mahtaisi olla parempi valinta ensikertalaiselle.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oddi vs Lita Thaidi
« Vastaus #1 : Helmikuu 28, 2024, 08:50:38 »
Olen itsekin katsellut vähän heidän ilmoituksiaan sillä silmällä. Empä oikein osaa myöskään sanoa. Thaidi näyttää naisellisemmalta kuvissa? Oddista on ok rapsoja. Rapsat painaa yleensä vaakakupissa enemmän, jos ne on luotettavan oloisia. Naapurin tähdistä en niinkään ole perustanut, ellei punaisella ole.

Poissa Ekieki

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oddi vs Lita Thaidi
« Vastaus #2 : Helmikuu 28, 2024, 10:16:40 »
Missä niitä rapsoja on? En löytänyt kummastakaan trans enkä satakunta alueelta. Plussaa on kovasti paineltu mutta toki kokemukset kiinnostaisi. Laittakaa linkkiä kiitos.

Poissa Kankimies

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oddi vs Lita Thaidi
« Vastaus #3 : Helmikuu 28, 2024, 10:43:24 »
Lita Thaidi on mulle entuudestaan tuntematon. Ladyboy Oddia on tullut muutaman kerran nussittua. Siro ja pieni rakenteeltaan. Ei tissejä, eli oikeastaan crossdresser. Söpö kyllä meikattuna ja laitettuna. Asiakaspalvelu on ollut aina hyvää tasoa. Mun vakio on ollut niin, että Oddi ottaa suihin ja imee mut kovaksi. Sitten nuolen hänen persereikänsä märäksi. Tämän jälkeen leidari asettuu ratsastamaan minulla. Aina on nalli palanut mukavasti panoissa.

Poissa Studebaker78

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oddi vs Lita Thaidi
« Vastaus #4 : Helmikuu 28, 2024, 15:24:54 »
Mä oon Oddin kans tavannu monta monta kertaa silleen et oon ollut ottavansa osapuolena. Joka kerta ollu täys 10 poppersia nuuhkittu kilpaa imetty ja nuoltu toisiamme tosi kiimaista meininkiä aina ollu. Thaidin tavannut kaks kertaa hyvä palvelu mun makuun vähemmän naisellinen ku Oddi ja rauhallisempaa touhua mut riippuu mitä kukin hakee.

Poissa Ekieki

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oddi vs Lita Thaidi
« Vastaus #5 : Helmikuu 28, 2024, 15:52:10 »
Kumpi näin vastaanottavalle aloittelijalle on parempi niin fiiliksen, käsittelyn ja vehkeiden suhteen?
EDIT Tosiaan onko kaupunginosasta tietoa kummallakaan? Sääli että Oddilla ei ole sähköpostia. En haluaisi omaa numeroani käyttää.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 28, 2024, 15:59:32 kirjoittanut Ekieki »

Poissa Studebaker78

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oddi vs Lita Thaidi
« Vastaus #6 : Helmikuu 28, 2024, 16:45:39 »
Aika saman kokoisilla vehkeillä kumpikin operoi.En osaa sen enempää neuvoa molemmat hyviä👍

Poissa Sepi96

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oddi vs Lita Thaidi
« Vastaus #7 : Helmikuu 29, 2024, 18:02:39 »
Tuli tuossa sitten Thaidin luona vierailtua ja oli kyllä positiivinen kokemus.
Whatsapin välityksellä kävi helposti asioiden sopiminen, sitten vain ilmoitettuun osoitteeseen ja siellä odotti viehättävä ladyboy pukeutuneena bikineihin ja aamutakki päällään.
Raha vaihtoi omistajaa ja senjälkeen vaattet pois ja sängylle, ensin oli hieman hierontaa ja sitten kysymys millaista haluaa.
Ensikertalaisena en osannut sanoa muutakuin että ihan kaikki käy niin hän osasi hyvin ottaa ohjat käsiin.
Saantipuolesta en osaa paljoa sanoa, ei oikein ollut oma juttu niin paha tuota arvostella, sensijaan toisinpäin ku tarjosi itseään saarnaajassa niin pidin oikein kovasti ja tämän puolesta vahva suositus.
Vartalo oli omaan makuun oikein miellyttävä eli hyvin siro, kasvot sensijaan ei ihan niin naiselliset kuin kuvissa mutta eipä tuo hämärässä ihan mahdottomasti haitannut eikä sitä hirvestä kerennyt kaselemaankaan.
Käyn toistekin

Poissa MikkoPee

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oddi vs Lita Thaidi
« Vastaus #8 : Maaliskuu 02, 2024, 12:24:27 »
En ole kumpaakaan kokeillut mutta Oddin nimi on monta vuotta putkahdellut esiin eri foorumeilla. Jos Oddi näyttää kuvissa omaan makuun paremmalta. Tykkään joko erittäin isokyrpäisistä amazooneista tai sitten pienistä hoikista pikkutissisistä mimmeistä. Oddi menee varmaan tuonne pienemmän puolelle.
Onko muita tällaisia pieniä siroja pikkupippelisiä tytyjä joita voitte suositella?