Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oharit  (Luettu 2713 kertaa)

Poissa BlueEyedMan

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Oharit
« : Helmikuu 27, 2024, 11:49:12 »
Tapahtui niinä päivinä että minulle tehtiin ns. oharit ilmoittamatta mitään. Ei ole reilua varsinkin kun itse yritän aina olla kohtelias ja ylläpitää rehtiä meininkiä. Miksi tällaista tehdään?

Jäi huono fiilis. Nyt joku mukava hutsukka voisi tarjota lohtua, mutta mistäpä sellaisen nyt tähän hätään löytäisi.

Kiitos kun kuuntelitte.

Poissa kollikissi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit
« Vastaus #1 : Helmikuu 27, 2024, 14:03:30 »
Sama kävi. Sovittiin tapaaminen pari päivää ennakkoon. Ilmoitti tunnin myöhässä että oli unohtanut ilmoittaa osoiteensa minulle. Olisi ollut ensimmäinen tapaaminen mikä hänen kanssaan sovittu. Oli vuokrannut airbnb kämpän ja ei suostunut edellispäivänä osoitetta antamaan. Muuten sähköpostit hoitui nopsasti. Nyt mietitään mitä huomenna tekisin mutta taidan jättää väliin.

Poissa Jurtaani

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit
« Vastaus #2 : Helmikuu 27, 2024, 20:29:02 »
Kerran kävi itselleni niin, että tunnin treffit oli sovittu ja odottelin saavani osoitetta. Mitään ei kuulunut, joten pistin viestin että saisinko osoitetta kun tapaamisen ajankohta lähestyy jo ja aloin vähän niinkuin hiippailemaan kohti ratikkapysäkkiä sillä oletuksella että jossain keskustassa se varmaan olisi. Hän vastasi sitten viestiin, että sopisiko sittenkin vain puolen tunnin tapaaminen. Vastasin myöntävästi ja sain vastaukseksi "Thank you" jonka jälkeen viestittely hänen osaltaan päättyi. Ulkomaalainen tapaus siis kyseessä.

Tuolloin kirjoitin sitten elämäni ainoan RE-rapsan kertoen tämän tarinan. Neitokainen sitten vastasi tuohon rapsaani, pahoitellen jos näin on päässyt käymään. Vastasin siihen, että puhelinnumero pitäisi olla hänellä tiedossa että pahoittelut voi vaikka suoraan sinne toimittaa. Sen enempää en ole häneen ollut yhteydessä mitään kautta.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3997
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oharit
« Vastaus #3 : Helmikuu 27, 2024, 20:56:24 »
Kerran olen tehnyt oharit palveluntarjoajalle.
Vahingossa, syytän itseäni.
Treffit oli sovittu, mutta pari tuntia ennen tuli viesti joka alkoi sanoilla:"Olen pahoillani mutta emme voikkaan tavata..."

En sitten lukenut pidemmällä, vaikka viesti jatkui:"... siellä normaalissa paikassa vaan toisaalla."

Olin kuitannut:"ok"

Sovittuna aikana tuli viesti: "missä viivyt?"

Ihmettelin, luin alkuperäisen viestin, ja kyllä harmitti.

En tiedä seuraako ko. palveluntarjoaja enää saittia, mutta tämä jäi mieleen hänestä.

Edit:
Tapahtui tekstiviestiaikana, hupakkoluurini ei ollut älykästä mallia.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 27, 2024, 21:00:36 kirjoittanut Entto »
Saitin Bud Spencer

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit
« Vastaus #4 : Helmikuu 27, 2024, 21:11:34 »
Kerran kävi itselleni niin, että tunnin treffit oli sovittu ja odottelin saavani osoitetta. Mitään ei kuulunut, joten pistin viestin että saisinko osoitetta kun tapaamisen ajankohta lähestyy jo ja aloin vähän niinkuin hiippailemaan kohti ratikkapysäkkiä sillä oletuksella että jossain keskustassa se varmaan olisi. Hän vastasi sitten viestiin, että sopisiko sittenkin vain puolen tunnin tapaaminen. Vastasin myöntävästi ja sain vastaukseksi "Thank you" jonka jälkeen viestittely hänen osaltaan päättyi. Ulkomaalainen tapaus siis kyseessä.

Tuolloin kirjoitin sitten elämäni ainoan RE-rapsan kertoen tämän tarinan. Neitokainen sitten vastasi tuohon rapsaani, pahoitellen jos näin on päässyt käymään. Vastasin siihen, että puhelinnumero pitäisi olla hänellä tiedossa että pahoittelut voi vaikka suoraan sinne toimittaa. Sen enempää en ole häneen ollut yhteydessä mitään kautta.

Ulkolaisten kanssa on ongelma joskus vastasin kysyin hintaa ja sitten piti sopia sisältö

niin vastaus oli tyyliin millon tulet. ymmärsin etten voi rueta kinky settiin ihmisen kanssa

joka ei selkeästi osaa kieltä.  mainoksen oli ilmeisimmin tehnyt joku myyntimies.
kysyvälle vastataan

Poissa BlueEyedMan

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit
« Vastaus #5 : Helmikuu 28, 2024, 10:12:11 »
Tarinan opetus lienee että ihminen on erehtyväinen ja jatkossa vierailen vain vakkarin upeassa seurassa...jos hän nyt tämän minun syrjähyppy yrityksen antaa vielä anteeksi ja suostuu vielä minua tapaamaan.  :D

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit
« Vastaus #6 : Helmikuu 29, 2024, 21:14:41 »
Tapahtui niinä päivinä että minulle tehtiin ns. oharit ilmoittamatta mitään. Ei ole reilua varsinkin kun itse yritän aina olla kohtelias ja ylläpitää rehtiä meininkiä. Miksi tällaista tehdään?

Jäi huono fiilis. Nyt joku mukava hutsukka voisi tarjota lohtua, mutta mistäpä sellaisen nyt tähän hätään löytäisi.

Kiitos kun kuuntelitte.

Tässä vois sanan 'hutsukka' korvata sanalla 'turska' ja ois monen pt:n viikottainen tuntemus sanoitettu oivasti. Itselle ei ole ohareita tänä keikkatäyteisimpänä kuukautena tehty juurikaan, mutta Helsingissä nää on ollut alkuvuoden maanvaiva.

En mitenkään tällä toki oikeuta kyseisen hutsukan toimia. Ehdottomasti sovitusta on näissä jutuissa pidettävä kiinni tai sitten ilmoitettava heti kun este ilmaantuu.
Helsingissä <3

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharit
« Vastaus #7 : Helmikuu 29, 2024, 22:31:49 »
Tapahtui niinä päivinä että minulle tehtiin ns. oharit ilmoittamatta mitään. Ei ole reilua varsinkin kun itse yritän aina olla kohtelias ja ylläpitää rehtiä meininkiä. Miksi tällaista tehdään?

Jäi huono fiilis. Nyt joku mukava hutsukka voisi tarjota lohtua, mutta mistäpä sellaisen nyt tähän hätään löytäisi.

Kiitos kun kuuntelitte.

Mulla alkoi soimaan päässä: Vaikka maailma on naisia puolillaan niin yksi saa maailman kaatumaan  :headphones: Tiettekste biisin?

No anyway, oharit on paskoja.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6835
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharit
« Vastaus #8 : Helmikuu 29, 2024, 23:54:23 »
Tapahtui niinä päivinä että minulle tehtiin ns. oharit ilmoittamatta mitään. Ei ole reilua varsinkin kun itse yritän aina olla kohtelias ja ylläpitää rehtiä meininkiä. Miksi tällaista tehdään?


Näitähän sattuu kaikille, varsinkin jos vaihtelee usein hupakkoa - toki, ei se sillä hetkellä panetukseen tai witutukseen auta.

No uutta pimppiä koukkuun ja matka jatkuu!  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 708
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit
« Vastaus #9 : Maaliskuu 01, 2024, 00:23:59 »
^^ Tiän. Tässä muillekin. Olipa edellisestä kuuntelusta aikaa.

https://www.youtube.com/watch?v=1nuEmYtaf_c


Ohareista ei mulla kokemuksia. Vakkarin kanssa melko vakituinen viikoittainen tapaamisaika. Jos tiedossa olevia muutoksia aikatauluun, niin kalenterit esiin edellisellä tapaamisella. Pari kertaa on reilun vuoden aikana jouduttu puolin toisin siirtämään tapaamista. Arvostan suuresti hänen tapaansa toimia, kiertelemättä ja rehdisti. Olisi voinut tapaamispäivän aamuna ilmoittaa että hänellä on suu- ja sorkkatauti, mutta hän ilmoitti muutamaa päivää ennen sovittua tapaamistamme, että hän on saanut toiseen projektiinsa liittyen hyvän tarjouksen, joka todennäköisesti tuottaa hänelle hyvää tulevaisuudessakin. Sovimme uuden ajan ja hän hyvitteli tapaamisen siirtymistä useammalla seuraavista tapaamisista. Muut ollut force majoure -tyyppisiä tilanteita, joista sovittu heti kun este ilmaantunut.

Luonteenlaadullani menisi päivä pahasti pilalle ohareista. Järkeenkäyvällä syyllä siirtämisen ymmärrän helposti, eikä mielikään pahoittuisi. Ihan niin kuin muussakin elämässä.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Usva

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit
« Vastaus #10 : Maaliskuu 12, 2024, 13:25:31 »
Keksityt selitykset kyllä ärsyttävät. Harmittaa, että niiden vuoksi epäilen myös oikeasta syystä peruutuksen tehneitä. Löytäisivätpä ohareita tehtailevat "palveluntarjoajat" ja "asiakkaat" toisensa, niin me tunnollisemmat ja rehelliset vältyttäisiin huonolta käytökseltä.

Poissa AnnaB

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit
« Vastaus #11 : Maaliskuu 16, 2024, 18:42:17 »
Mulle kävi kerran niin että oli pari päivää ennakkoon sovittu tapaaminen tutun asiakkaan kanssa illalle, ja aamulla just herättyäni luin puhelimesta viestin joka alkoi "nyt kävi niin että ei voidakaan tavata--" ja jotenkin kuvittelin sen koskevan sen päivän tapaamista. Vastasin okei, ei haittaa kiitos kun ilmoitit ja poistin tapaamisen kalenterista. Menin illalla aikaisin nukkumaan ja seuraavana aamuna löytyi sähköpostista ihmettelyä että tuliko mulle joku este kun en saapunut paikalle ja huolestunut kysymys onko mulle jotakin sattunut. Mua siis nolotti niin uskomattoman paljon, pyysin anteeksi ja kysyin haluaako hän sopia uuden ajan, mikä onneksi oli mahdollista, ja sitten vielä kun tavattiin pyysin uudelleen anteeksi ja otin siitä opikseni: en enää lue viestejä ennen kuin olen kunnolla hereillä ja katson myös keneltä se viesti on...
Kotipaikka Espoo - Nyt myös uutena OnlyFansissa 🤍💙.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit
« Vastaus #12 : Maaliskuu 16, 2024, 19:02:29 »
Tänään nasahti oharit tännekkin.
Tuttu tyttö, on tavattu ja kemiat kohtasi.
"Odotan innolla tapaamista". Niin mäkin odotin.

Sovittuna hetkenä ei mitään. Soitin ovipuhelinta kahdesti, meiliä. Venasin autossa.

Vanhan liiton oharit. Olen kyllä ihmeissäni, mut ei mua tällainen vituta. Isossa kaavassa pikku juttuja.

Leikitään sit vaimon kanssa tänään.

Poissa Maalainen88

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit
« Vastaus #13 : Maaliskuu 16, 2024, 19:45:48 »
Ei ikinä ole tullut ohareita tehtyä enkä tee,saapi kyllä olla pää kainalossa tai paha sairastuminen jos tapaamista siirretään. Aina oon tuonnu julki oman luotettavuuden,jos minuu ei paikalla näy sovittuna aikana, niin sitten on kolari sattunut matkalla ja henki pois.
Empaattinen nallekarhu

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5038
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Oharit
« Vastaus #14 : Maaliskuu 17, 2024, 19:09:47 »
Itselle on käynyt parisen kertaa niin, että kyseinen Sihteeri oli - ainakin omien puheittensa mukaan - joutunut lähtemään äkisti sairaalaan ja ilmoitus tuli tästä vasta kun olin saapunut pelipaikoille. Oli kuitenkin reilu kun antoi erään toisen, lähistöllä vastaanottavan pt:n osoitetiedot joten ei se päivä hukkaan mennyt. Siis luonnollisesti ei mitään tarkkoja tietoja mutta puhelinnumeron että saattoi soittaa ja sopia tapaamisen.

Toinen tapaus oli semmoinen, että kun olin jo lähdössä kotoa niin tämä Sihteeri puolestaan kertoi suoraan että on ns yön yli reissu vakkarinsa kanssa josta tietysti nettosi enemmän kuin meikäläisen varaamasta tunnista. Olihan se tietysti rehellisesti kerrottu kun oltiin tavattu pari-kolme kertaa aikaisemmin vaikka tietysti sillä hetkellä harmitti.

Mutta noin yleisesti ottaen ei sitä Aikuinen Mies lähde huvikseen tekemään ohareita, kuten eivät Ammattilaisetkaan. Se on tämä elämä liian lyhyt kaikenlaisiin "peleihin." Kun on reissuun lähdetty niin ei siltä sitten enää takaisin käännytä.