^ Missä Suomi olisi ilman näitä sotasankareita, kaatuneita ja heitä jotka pääsivät vielä näkemään itsenäisen Suomen.
Uutiset:
RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
Vieras0118
Tästä on tie vain ylöspäin
^ Missä Suomi olisi ilman näitä sotasankareita, kaatuneita ja heitä jotka pääsivät vielä näkemään itsenäisen Suomen.
.
Entto

Lähellä täydellisyyttä
Todennäköisesti sitä eläisi kylmässä betonikuutiossa ja yrittäisi jostain repiä rahaa ruokaan.Sean Connery. RIP 😢

Tuomas Gerdt, 98-v., R.I.P.
Mannerheim-ristin ritari sai kutsun viimeiseen iltahuutoon.

Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
kilikello

Huikea tyyppi
Lähdin käymään lenkillä kun vielä ehti auringon paisteessa, ajattelin että onpas mukavaa. Musa korvilla ja ihana ilma.Pelkkä tän lukeminen kouraisi sydämessä. Maailmassa on kyllä joku virhe kun karvakaverit kuolee, vaikka joku sitä luontaiseksi elon kiertokuluksi väittäisikin
Ja olihan se. Kunnes tulin lenkillä tienpätkälle, joka herätti ihan liikaa muistoja. Jota olin tottunut kävelemään vain nelijalkaisen kaverin kanssa. Lopulta huomasin itkeväni valtoimenaan loppulenkin.
Voimia sinne, ja ehkä vielä iloakin niistä hyvistä muistoista
Kapu

Foorumihierarkian huipulla
Lähdin käymään lenkillä kun vielä ehti auringon paisteessa, ajattelin että onpas mukavaa. Musa korvilla ja ihana ilma.Pelkkä tän lukeminen kouraisi sydämessä. Maailmassa on kyllä joku virhe kun karvakaverit kuolee, vaikka joku sitä luontaiseksi elon kiertokuluksi väittäisikin
Ja olihan se. Kunnes tulin lenkillä tienpätkälle, joka herätti ihan liikaa muistoja. Jota olin tottunut kävelemään vain nelijalkaisen kaverin kanssa. Lopulta huomasin itkeväni valtoimenaan loppulenkin.Voimia sinne, ja ehkä vielä iloakin niistä hyvistä muistoista
Lähdin käymään lenkillä kun vielä ehti auringon paisteessa, ajattelin että onpas mukavaa. Musa korvilla ja ihana ilma.
Ja olihan se. Kunnes tulin lenkillä tienpätkälle, joka herätti ihan liikaa muistoja. Jota olin tottunut kävelemään vain nelijalkaisen kaverin kanssa. Lopulta huomasin itkeväni valtoimenaan loppulenkin.
Se että olin oikeassa.
Vieras1853

Näyttää hyvää esimerkkiä

Hyvinpä se tämäkin vuosi lähti liikkeelle.
RIP Alexi Laiho
RIP Alexi Laiho

Unilukkari

Näyttää hyvää esimerkkiä
RIP Alexi Laiho