Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Latinoja aika paljon nykyään?

<< < (2/8) > >>

jagge:
Näyttää naapurissakin ilmoittelevan pari nuorta latinoa, jotka ekaa kertaa Suomessa. Toki samat voi olla myös RE:n puolella. Itsellä ens viikonloppuna Hesan keikka tiedossa, joten täyty katsoa mihin eksyy  :behind:  :drinking:

MestariMerlin:
Ihan hyvä että on tarjontaa myös Euroopan ulkopuolelta. Mutta toi hintataso on kyllä noilla korkeahko, muutama pyytelee jopa 400 tunnilta.. Ei taivu tuollaisiin tämä ykä niin mitenkään vaikka olis kuinka kivat kuvat..

anaalipeppu:
Tarkkasilmäisimmät alan harrastajat ovat havainneet, että brasilialaisten hupakoiden tarjonta kasvoi valtavasti sen jälkeen, kun Brasilian Sofia kävi täällä Suomessa ekan kerran! Hän taisi olla tuolloin ensimmäinen merkittävä brassi  :inlove: veikkaan, että hänen ansiostaan sana on kiirinyt muille lattateille. Onhan hän megasuosittu IG-tähti, jolla satoja tuhansia seuraajia  :drinking: on hienoa nähdä, kuinka yhdestä menestyneestä hupakosta alkoi koko mantereen hupakot kiinnostua jostain kaukaisesta, kylmöstä Suomesta  :headbang:

Jorma ja Pallit:
Näitä on vasta viime vuoden alkupuolelta alkanut tulemaan. Erinomaista. Olen tavannut useita RE ja EGE sivustojen kautta. Kaikki EGE:lla ilmoittavat ei ilmoittele RE:lla. Minulle on omien puheidensa perusteella valikoitunut pääasiassa kolumbialaisia kotoisin olevia ja pari meksikaanoa. Jutustelujen perusteella kaikki asustelevat Espanjassa tai osa juurista on siellä. Espanja tarjoaa myös edullisia lentoreittejä Keski- ja Etelä-Amerikasta Eurooppaan. Näitä on itse asiassa kaikkialla euroopan kaupungeissa ja psljon. Saanut kyllä naida varmaan kauneimpia tyttöjä elämässään ja asenne on ollut kohdillaan kaikilla. Iskevät enemmän kimppuun kuin pitävät välimatkaa.

Pioneeri:

--- Lainaus käyttäjältä: Jorma ja Pallit - Helmikuu 27, 2024, 09:43:46 ---Näitä on vasta viime vuoden alkupuolelta alkanut tulemaan. Erinomaista. Olen tavannut useita RE ja EGE sivustojen kautta. Kaikki EGE:lla ilmoittavat ei ilmoittele RE:lla. Minulle on omien puheidensa perusteella valikoitunut pääasiassa kolumbialaisia kotoisin olevia ja pari meksikaanoa. Jutustelujen perusteella kaikki asustelevat Espanjassa tai osa juurista on siellä. Espanja tarjoaa myös edullisia lentoreittejä Keski- ja Etelä-Amerikasta Eurooppaan. Näitä on itse asiassa kaikkialla euroopan kaupungeissa ja psljon. Saanut kyllä naida varmaan kauneimpia tyttöjä elämässään ja asenne on ollut kohdillaan kaikilla. Iskevät enemmän kimppuun kuin pitävät välimatkaa.

--- Lainaus päättyy ---

Jep. Kyllä näillä asenne todella kohdillaan usein. Ja kyllä se on vain luontaista heillä. Ei olisi syntyvyysongelmaa Suomessakaan kun näitä tulisi miehiä etsimään. Tosin alkaa Suomessa nähdä koko ajan enemmän ja enemmän aasialaisia ja latinoja puolisoina Suomalaisilla miehillä. Jos ei kotimaiset enää halua nauttia seksistä on otettava sellainen joka nauttii. Siis jos ei tajua mennä huorihin...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta