Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Latinoja aika paljon nykyään?

(1/8) > >>

AegonX:
Itse kun en ole vielä kuitenkaan pitkään katsellut tätä skeneä (käytännössä vuoden), niin kiinnostaa kysyä muilta, tuntuuko uudelta ilmiöltä miten paljon RE:ssä on alkanut tulemaan markkinoille brasseja ja kolumbialaisia?

Mulle tulee vaikutelma että sikäläisten tyttöjen keskuudessa olisi nyt sana levinnyt hyvistä käytännön liiketoimintamenettelyistä Suomessa, ja että olisivat laajasti oppimassa tulemaan tänne. Mutta onko noita todellisuudessa ihan samoin pyörinyt täällä joskus menneinäkin vuosina?

velihopea:
Hyvä huomio. Itse katsellut tätä skeneä jo toistakymmentä vuotta tosi vaihtelevalla aktiivisuudella. **** on lähes hävinneet markkinoilta tai esiintyvät jonkin muun kansallisuuden edustajina. Tilalle on tullut kolumbialaisia, brasseja ja muita latinoja. Kaipa kaikki markkinat aina jollain tavaralla kyllästetään.

Ilmiön taustoja miettiessään voi tietty kysyä, tuleeko noita tyttöjä tänne huume- ym. sodilta turvaan ja onko lähettävä taho joku mafioso, joka haluaa tyttiksen pois rytinän jaloista. Jotta tyttis ei olis vain kuluerä, kai se vois tienatakin ::) Isojen poikien kertoman mukaan tällainen ilmiö oli olemassa joskus 1990-luvulla, kun **** mafiosot tappoi toisiaan ja toistensa perheitä. Toki voihan toi olla vain perinteistä elintasoeron triggeröimää työperäistä muuttoliikettä / työturismia :P

C.G.E. Bannerheim:
Täällä latinona voi esiintyä vaikka vähän tummempi romanialainen.

Ulkokehä:
REn Luna Ventura kiinnostaisi mutta on tuo yhteyden saaminen niin vaivalloista että tuskinpa maksaa vaivaa yrittää moneen kertaan saada treffejä pystyy

Sowhat:

Hyvä että tarjonta lisääntyy. Itse olen heikkona ruskettuneisiin pyöreisiin hyppyripyrstöihin. Aika monta olen tavannut eikä suurempia pettymyksiä ole ollut. Vielä kun tekisivät enemmän owoa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta