Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Latinoja aika paljon nykyään?  (Luettu 4178 kertaa)

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Latinoja aika paljon nykyään?
« : Helmikuu 25, 2024, 23:01:00 »
Itse kun en ole vielä kuitenkaan pitkään katsellut tätä skeneä (käytännössä vuoden), niin kiinnostaa kysyä muilta, tuntuuko uudelta ilmiöltä miten paljon RE:ssä on alkanut tulemaan markkinoille brasseja ja kolumbialaisia?

Mulle tulee vaikutelma että sikäläisten tyttöjen keskuudessa olisi nyt sana levinnyt hyvistä käytännön liiketoimintamenettelyistä Suomessa, ja että olisivat laajasti oppimassa tulemaan tänne. Mutta onko noita todellisuudessa ihan samoin pyörinyt täällä joskus menneinäkin vuosina?

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Latinoja aika paljon nykyään?
« Vastaus #1 : Helmikuu 26, 2024, 02:03:25 »
Hyvä huomio. Itse katsellut tätä skeneä jo toistakymmentä vuotta tosi vaihtelevalla aktiivisuudella. **** on lähes hävinneet markkinoilta tai esiintyvät jonkin muun kansallisuuden edustajina. Tilalle on tullut kolumbialaisia, brasseja ja muita latinoja. Kaipa kaikki markkinat aina jollain tavaralla kyllästetään.

Ilmiön taustoja miettiessään voi tietty kysyä, tuleeko noita tyttöjä tänne huume- ym. sodilta turvaan ja onko lähettävä taho joku mafioso, joka haluaa tyttiksen pois rytinän jaloista. Jotta tyttis ei olis vain kuluerä, kai se vois tienatakin ::) Isojen poikien kertoman mukaan tällainen ilmiö oli olemassa joskus 1990-luvulla, kun **** mafiosot tappoi toisiaan ja toistensa perheitä. Toki voihan toi olla vain perinteistä elintasoeron triggeröimää työperäistä muuttoliikettä / työturismia :P
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 26, 2024, 05:22:14 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa C.G.E. Bannerheim

  • Jr. Member
  • Viestejä: 82
  • * Kelpo kaveri
Vs: Latinoja aika paljon nykyään?
« Vastaus #2 : Helmikuu 26, 2024, 09:01:35 »
Täällä latinona voi esiintyä vaikka vähän tummempi romanialainen.

Poissa Ulkokehä

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Latinoja aika paljon nykyään?
« Vastaus #3 : Helmikuu 26, 2024, 16:00:34 »
REn Luna Ventura kiinnostaisi mutta on tuo yhteyden saaminen niin vaivalloista että tuskinpa maksaa vaivaa yrittää moneen kertaan saada treffejä pystyy

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Latinoja aika paljon nykyään?
« Vastaus #4 : Helmikuu 26, 2024, 18:49:12 »

Hyvä että tarjonta lisääntyy. Itse olen heikkona ruskettuneisiin pyöreisiin hyppyripyrstöihin. Aika monta olen tavannut eikä suurempia pettymyksiä ole ollut. Vielä kun tekisivät enemmän owoa
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa jagge

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Latinoja aika paljon nykyään?
« Vastaus #5 : Helmikuu 26, 2024, 21:03:12 »
Näyttää naapurissakin ilmoittelevan pari nuorta latinoa, jotka ekaa kertaa Suomessa. Toki samat voi olla myös RE:n puolella. Itsellä ens viikonloppuna Hesan keikka tiedossa, joten täyty katsoa mihin eksyy  :behind:  :drinking:

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Latinoja aika paljon nykyään?
« Vastaus #6 : Helmikuu 26, 2024, 21:51:16 »
Ihan hyvä että on tarjontaa myös Euroopan ulkopuolelta. Mutta toi hintataso on kyllä noilla korkeahko, muutama pyytelee jopa 400 tunnilta.. Ei taivu tuollaisiin tämä ykä niin mitenkään vaikka olis kuinka kivat kuvat..

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Latinoja aika paljon nykyään?
« Vastaus #7 : Helmikuu 26, 2024, 22:57:04 »
Tarkkasilmäisimmät alan harrastajat ovat havainneet, että brasilialaisten hupakoiden tarjonta kasvoi valtavasti sen jälkeen, kun Brasilian Sofia kävi täällä Suomessa ekan kerran! Hän taisi olla tuolloin ensimmäinen merkittävä brassi  :inlove: veikkaan, että hänen ansiostaan sana on kiirinyt muille lattateille. Onhan hän megasuosittu IG-tähti, jolla satoja tuhansia seuraajia  :drinking: on hienoa nähdä, kuinka yhdestä menestyneestä hupakosta alkoi koko mantereen hupakot kiinnostua jostain kaukaisesta, kylmöstä Suomesta  :headbang:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Jorma ja Pallit

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Latinoja aika paljon nykyään?
« Vastaus #8 : Helmikuu 27, 2024, 09:43:46 »
Näitä on vasta viime vuoden alkupuolelta alkanut tulemaan. Erinomaista. Olen tavannut useita RE ja EGE sivustojen kautta. Kaikki EGE:lla ilmoittavat ei ilmoittele RE:lla. Minulle on omien puheidensa perusteella valikoitunut pääasiassa kolumbialaisia kotoisin olevia ja pari meksikaanoa. Jutustelujen perusteella kaikki asustelevat Espanjassa tai osa juurista on siellä. Espanja tarjoaa myös edullisia lentoreittejä Keski- ja Etelä-Amerikasta Eurooppaan. Näitä on itse asiassa kaikkialla euroopan kaupungeissa ja psljon. Saanut kyllä naida varmaan kauneimpia tyttöjä elämässään ja asenne on ollut kohdillaan kaikilla. Iskevät enemmän kimppuun kuin pitävät välimatkaa.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Latinoja aika paljon nykyään?
« Vastaus #9 : Helmikuu 29, 2024, 22:55:55 »
Näitä on vasta viime vuoden alkupuolelta alkanut tulemaan. Erinomaista. Olen tavannut useita RE ja EGE sivustojen kautta. Kaikki EGE:lla ilmoittavat ei ilmoittele RE:lla. Minulle on omien puheidensa perusteella valikoitunut pääasiassa kolumbialaisia kotoisin olevia ja pari meksikaanoa. Jutustelujen perusteella kaikki asustelevat Espanjassa tai osa juurista on siellä. Espanja tarjoaa myös edullisia lentoreittejä Keski- ja Etelä-Amerikasta Eurooppaan. Näitä on itse asiassa kaikkialla euroopan kaupungeissa ja psljon. Saanut kyllä naida varmaan kauneimpia tyttöjä elämässään ja asenne on ollut kohdillaan kaikilla. Iskevät enemmän kimppuun kuin pitävät välimatkaa.

Jep. Kyllä näillä asenne todella kohdillaan usein. Ja kyllä se on vain luontaista heillä. Ei olisi syntyvyysongelmaa Suomessakaan kun näitä tulisi miehiä etsimään. Tosin alkaa Suomessa nähdä koko ajan enemmän ja enemmän aasialaisia ja latinoja puolisoina Suomalaisilla miehillä. Jos ei kotimaiset enää halua nauttia seksistä on otettava sellainen joka nauttii. Siis jos ei tajua mennä huorihin...
Aina etsimässä

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Latinoja aika paljon nykyään?
« Vastaus #10 : Maaliskuu 01, 2024, 01:32:11 »
Ei olisi syntyvyysongelmaa Suomessakaan kun näitä tulisi miehiä etsimään. Tosin alkaa Suomessa nähdä koko ajan enemmän ja enemmän aasialaisia ja latinoja puolisoina Suomalaisilla miehillä. Jos ei kotimaiset enää halua nauttia seksistä on otettava sellainen joka nauttii. Siis jos ei tajua mennä huorihin...

Mutta siis ei todellakaan mitään syytä haikailla että nuo tulisi Suomeen kumppania etsimään, helpompi suomalaisen käydä hakemassa lähtömaista noita.

Oikeasti paras asia mitä nuorten miesten mielenterveydelle (ja syntyvyydelle) voi tehdä, on opettaa kaikki vielä tällä hetkellä ajastaan jäljessä olevat yksilöt ymmärtämään, että jos tuntuu ettei suomalaiselle naiselle kelpo mies kelpaa, helppo on hakea ulkomailta nuori kaunis puoliso. Ainoa sudenkuoppa kenelle tahansa vähän vähemmänkin komealle mutta aidosti kunnolliselle miehelle on, että pitää lukuisista halukkaista osata valita sellainen joka aidosti pitkäjänteisesti arvostaa, ihailee ja rakastaa hyvin kohtelevaa miestä. Niitä on siis todellakin riittämiin tarjolla hyvin korkeatasoisinakin (ja ilman että odotukset mieheen liittyen olisivat taivaissa), ongelma on vain että paljon on tietysti petollisiakin tapauksia tekemässä itseään tykö.

Paikalla Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Latinoja aika paljon nykyään?
« Vastaus #11 : Maaliskuu 01, 2024, 02:36:24 »
Ei olisi syntyvyysongelmaa Suomessakaan kun näitä tulisi miehiä etsimään. Tosin alkaa Suomessa nähdä koko ajan enemmän ja enemmän aasialaisia ja latinoja puolisoina Suomalaisilla miehillä. Jos ei kotimaiset enää halua nauttia seksistä on otettava sellainen joka nauttii. Siis jos ei tajua mennä huorihin...

Mutta siis ei todellakaan mitään syytä haikailla että nuo tulisi Suomeen kumppania etsimään, helpompi suomalaisen käydä hakemassa lähtömaista noita.

Oikeasti paras asia mitä nuorten miesten mielenterveydelle (ja syntyvyydelle) voi tehdä, on opettaa kaikki vielä tällä hetkellä ajastaan jäljessä olevat yksilöt ymmärtämään, että jos tuntuu ettei suomalaiselle naiselle kelpo mies kelpaa, helppo on hakea ulkomailta nuori kaunis puoliso. Ainoa sudenkuoppa kenelle tahansa vähän vähemmänkin komealle mutta aidosti kunnolliselle miehelle on, että pitää lukuisista halukkaista osata valita sellainen joka aidosti pitkäjänteisesti arvostaa, ihailee ja rakastaa hyvin kohtelevaa miestä. Niitä on siis todellakin riittämiin tarjolla hyvin korkeatasoisinakin (ja ilman että odotukset mieheen liittyen olisivat taivaissa), ongelma on vain että paljon on tietysti petollisiakin tapauksia tekemässä itseään tykö.

Olen luopunut jo ajat sitten toivosta, että suomalainen nainen minut huolisi, joten itselläkin on käynyt mielessä tuo puolison etsiminen ulkomailta, ehkä lähinnä Aasiasta. Olen vain ymmärtänyt, että ei se prosessi välttämättä ole kovinkaan helppo jo pelkästään byrokratian vuoksi. Ja missä/miten puolisoksi haluavia naisia sitten olisi siellä mahdollista tavata? Ja tietenkin riskinä nuo huijarit, joita minä en ainakaan osaisi erotella joukosta. Kalliiksi se myös tulee kun kuitenkin vaaditaan useampi matka sinne, mutta olisi se varmasti rahan arvoista jos sieltä jonkun löytäisi.

Mutta sitten päästäänkin tuohon syntyvyyteen liittyvään asiaan, eli kaikki eivät halua lapsia. Itse kuulun tähän joukkoon. En ole koskaan halunnut lapsia, eikä lapsiperhearki kiinnosta pätkääkään. Tähtäimessä olisikin kahden aikuisen välinen suhde, jossa voi nauttia elämästä, tehdä kaikkea kivaa/harrastaa yhdessä yms. Unohtamatta tietenkään molempien omaa elämää. Ongelmana vaan on se, että monesti nuo Aasialaiset/Etelä-Amerikkalaiset yms. kulttuurit ovat erittäin perhekeskeisiä toisin kuin meidän enemmän yksilökeskeinen kulttuurimme. Sopeutuisiko sieltä tuleva nainen lapsettomaan parisuhteeseen? Itse en myöskään haluaisi riistää keneltäkään toivetta perheestä, jos siitä kovasti unelmoi. Lasten tekeminen/tekemättömyys on mielestäni niin iso asia, että siitä täytyy olla alusta asti yhteisymmärrys ihan kansallisuudesta riippumatta.

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Latinoja aika paljon nykyään?
« Vastaus #12 : Maaliskuu 01, 2024, 08:40:29 »
Olen luopunut jo ajat sitten toivosta, että suomalainen nainen minut huolisi, joten itselläkin on käynyt mielessä tuo puolison etsiminen ulkomailta, ehkä lähinnä Aasiasta. Olen vain ymmärtänyt, että ei se prosessi välttämättä ole kovinkaan helppo jo pelkästään byrokratian vuoksi. Ja missä/miten puolisoksi haluavia naisia sitten olisi siellä mahdollista tavata? Ja tietenkin riskinä nuo huijarit, joita minä en ainakaan osaisi erotella joukosta. Kalliiksi se myös tulee kun kuitenkin vaaditaan useampi matka sinne, mutta olisi se varmasti rahan arvoista jos sieltä jonkun löytäisi.

Mutta sitten päästäänkin tuohon syntyvyyteen liittyvään asiaan, eli kaikki eivät halua lapsia. Itse kuulun tähän joukkoon. En ole koskaan halunnut lapsia, eikä lapsiperhearki kiinnosta pätkääkään. Tähtäimessä olisikin kahden aikuisen välinen suhde, jossa voi nauttia elämästä, tehdä kaikkea kivaa/harrastaa yhdessä yms. Unohtamatta tietenkään molempien omaa elämää. Ongelmana vaan on se, että monesti nuo Aasialaiset/Etelä-Amerikkalaiset yms. kulttuurit ovat erittäin perhekeskeisiä toisin kuin meidän enemmän yksilökeskeinen kulttuurimme. Sopeutuisiko sieltä tuleva nainen lapsettomaan parisuhteeseen? Itse en myöskään haluaisi riistää keneltäkään toivetta perheestä, jos siitä kovasti unelmoi. Lasten tekeminen/tekemättömyys on mielestäni niin iso asia, että siitä täytyy olla alusta asti yhteisymmärrys ihan kansallisuudesta riippumatta.

Helpoin maa mennä tätä tekemään on kai Filippiinit. (Helppo sekä siitä näkökulmasta että länsimaisista miehistä todellakin ollaan erittäin kiinnostuneita, että siitä näkökulmasta että englanninkielellä selviää todella laajasti.) Jos haluaa aiheeseen alkaa perehtyä, paras aloituspiste on ehkä sellainen youtube-kanava kuin "Filipina Pea". Tuota siis pitää yksi paikallinen äärimmäisen älykäs nainen, joka on tehnyt todella hyviä valistusvideoita kaikesta mistä sinne menevien länsimaisten miesten on syytä hankkia tietoa.

Tuo fiksu nainen tosin suosittelee, että parempi mennä filippiiniläisen puolisoksi sinne Filippiineille asumaan, kuin tuoda sieltä tänne, koska tänne tuominen luo merkittävän riskin että puoliso päätyykin länsimaisen ilmapiirin kaappaamaksi ja jättää miehensä.

Ja varmasti vaikeusastetta nostaa merkittävästi tuo että pitäisi naisen haluta pysyä lapsettomalla linjalla. Itse suosittelisin tähän liittyen pyrkimään etsimään sellaista, jolla on jo vaikka yksi lapsi hankittuna. Jos mietit mielessäsi minkäikäistä lasta jaksaisit kumppanilla sietää sen jokusen vuoden ennen kuin lapsi kai muuttaisi omilleen, niin siltä pohjalta voisi yrittää etsiä.

Paljon helpompaa olisi jos mies kuitenkin haluaisi lapsia.

Mutta suosittelen että jollain aikataululla rupeat kaavailemaan vaikka kuukauden lomaa tuonne (hyvällä ennakkoperehtymisellä youtuben kautta), niin sitten saat käytännön tuntumaa siihen millaisia naisia sieltä löytyy. Ne kyllä käy kiinni innokkaasti, se puoli ei ole ongelma. Ja kun suurinpiirtein tietää millaista etsii, hyvä lähestymistapa on vain *ihan missä tahansa* (vaikka kadulla) mennä täysin avoimella asenteella juttelemaan, sillä tavalla löytyy naisia jotka mielellään vaikka parittaa sut jollekulle kaverilleen (usein naisilla on itsensäkaltaisia ystäviä, eli valitse joku joka vaikuttaa itsekin kiinnostavalta tapaukselta -- mutta pidä ensisijaisena tavoitteena että se auttaisi sua löytämään sopivan tyypin, ei tarvitse siis yrittää tehdä vaikutusta lähestyttävään kohteeseen, voi keskittyä vain kommunikoimaan mahdollisimman avoimesti).

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Latinoja aika paljon nykyään?
« Vastaus #13 : Maaliskuu 01, 2024, 08:48:25 »
Yhtäkään latinoa en ole vielä köyräissyt. Mielestäni heidän kauneutensa on jotenkin yliarvostettua.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Granado

  • Full Member
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Latinoja aika paljon nykyään?
« Vastaus #14 : Maaliskuu 16, 2024, 17:12:44 »
Näitä on vasta viime vuoden alkupuolelta alkanut tulemaan. Erinomaista. Olen tavannut useita RE ja EGE sivustojen kautta. Kaikki EGE:lla ilmoittavat ei ilmoittele RE:lla. Minulle on omien puheidensa perusteella valikoitunut pääasiassa kolumbialaisia kotoisin olevia ja pari meksikaanoa. Jutustelujen perusteella kaikki asustelevat Espanjassa tai osa juurista on siellä. Espanja tarjoaa myös edullisia lentoreittejä Keski- ja Etelä-Amerikasta Eurooppaan. Näitä on itse asiassa kaikkialla euroopan kaupungeissa ja psljon. Saanut kyllä naida varmaan kauneimpia tyttöjä elämässään ja asenne on ollut kohdillaan kaikilla. Iskevät enemmän kimppuun kuin pitävät välimatkaa.

Minulle on ollut oikeastaan yllätys, että Malagan bordelleissa, seksiklubeilla ja seuralaissivustoilla on niin paljon latinoja. En ole aikoihin Manner-Espanjassa matkustanut, enkä ollut täysin tietoinen tästä asiasta. Varmaankin tuo mainitsemasi seikka, että Espanjasta on edullisia lentoreittejä Keski- ja Etelä-Amerikkaan on yksi syy. Lisäksi monet tapaamani latinot puhuvat vain vähän, jos ollenkaan, englantia, joten Espanja on heille kielenkin puolesta helppo paikka asua ja kotiutua. Ja niille, jotka osaavat edes auttavasti englantia, Suomi on varmasti yksi houkutteleva maa käydä heittämässä vähän keikkaa, koska kaupallisten seksipalvelujen hintataso on Espanjassa aivan eri luokkaa kuin Suomessa. Espanjan bordellissa tunti maksaa 100 euroa ja puolikas 60 euroa. Seksiklubilla puoli tuntia maksaa 100 euroa. Yksityisasunnossa incall vierailu maksaa noin 50 euroa. Ja kun näistä hinnoista menee vielä huomattava osuus "talolle", niin on kyllä helppo ymmärtää, että miksi kaukainen Suomikin on houkutteleva kohde käydä heittämässä vähän keikkaa.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa perrari488

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Latinoja aika paljon nykyään?
« Vastaus #15 : Maaliskuu 16, 2024, 22:21:28 »
erikka on mun ykköstykki