Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: NUORI 23v SEINÄJOKI  (Luettu 1754 kertaa)

Poissa Vkks

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
NUORI 23v SEINÄJOKI
« : Helmikuu 21, 2024, 20:47:53 »
Kokemuksia kyseisestä palveluntarjoajasta? Vaikuttaa hyvältä mutta pientä rapsaa vaatisi :)
nuori1230

Poissa Juh4ni

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: NUORI 23v SEINÄJOKI
« Vastaus #1 : Helmikuu 21, 2024, 22:00:54 »
Löytyy useampi ketju hänestä. Rauman ketjussa aika 50/50 jotkut eivät ole tykänneet ollenkaan ja monet mukaan lukien minä olen tykännyt. Mitä seurannut olen niin Espoossa ja Turussa hänestä on pelkkiä hyviä arvosteluja. Suosittelen kokeilemaan ja arvostelemaan itse, joskus se oma kokemus kannattaa toki välillä menee varmasti penkin alle :) plussat hänestä ehdottomasti että vastaa viestiin todella nopeasti ja kukaan ei ole ainakaan koskaan arvostellut että olisi oharit saanut.

Poissa Kimi-81

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: NUORI 23v SEINÄJOKI
« Vastaus #2 : Helmikuu 22, 2024, 15:06:11 »
Itsekin ajattelin, että olisin mennyt käymään. Mutta kun luki, mitä mieltä tytöstä on oltu niin pisti miettimään.

Poissa Tohelo

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: NUORI 23v SEINÄJOKI
« Vastaus #3 : Helmikuu 25, 2024, 18:51:58 »
Omat kokemukset kolmesta käyntikerrasta.
Vastaa nopeesti, siisti, ihan ok näköinen, hiukan laiska lahna, makaa silmät kiinni hiljaa mutta saa antaa painaa ihan huolella, hiukan kallis palveluun nähden mutta pussit tyhjenee ja muuten sellanen naapurin likka.. keli on käydessä ollut aina kylmä ja sateinen mutta kaikesta huolimatta kohtuu tyytyväinen kotiin päästessä..