Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Harrastaja GFE-opiskelijatytöt  (Luettu 5642 kertaa)

Poissa mansemiesTre

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Harrastaja GFE-opiskelijatytöt
« : Helmikuu 21, 2024, 14:17:22 »
Millaisia kokemuksia teillä on nuorista, 18-23 vuotiaista harrastelija GFE-experienceä antavista opiskelijatytöistä? Mitkä on toimivimmista kanavat näiden löytämiseen?

Itselläni on ollut pitkäaikainen vakkari opiskelijatyttö, alunperin Tinderistä löytynyt, joka on tehnyt vaan mulle keikkaa molemmille osapuolille erittäin hyvillä ehdoilla. Nyt vaan tilanne, että hän on alkanut seurustelemaan ja tapaamiset on vähän vaikeampia. Eikä enää oikein uskalla paljaalla panna, kun opiskelijatytöllä on tämä mies, jonka tavoista ei tiedä.

Kuinka hyvin olette löytäneet vastaavia Tampereelta, siis ikäluokassa 18-23, vain yhtä asiakasta palvelevia, täysin harrastajia?

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Harrastaja GFE-opiskelijatytöt
« Vastaus #1 : Helmikuu 21, 2024, 15:20:00 »
Jodelista on kuulemma jotkut alfaurokset löytäneet.
Siellä on 95 % seuraa etsivistä miehistä pitkiä, komeita, nuoria, salilla käyviä, varmaotteisia ja tehtaan takuulla orgasmin jokaiselle naiselle järjestäviä.
Ja kaikilla on tietysti yli 20-senttinen kalu. Onnea etsintään, itse sain sinne pysyvät bännit jo aikaa sitten.

Poissa C.G.E. Bannerheim

  • Jr. Member
  • Viestejä: 82
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastaja GFE-opiskelijatytöt
« Vastaus #2 : Helmikuu 22, 2024, 13:24:28 »
Varmasti löytyy paljonkin paljaalla pantavia. Ainakin Tampereelta.

Poissa mansemiesTre

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastaja GFE-opiskelijatytöt
« Vastaus #3 : Helmikuu 22, 2024, 18:47:09 »
Jodelista on kuulemma jotkut alfaurokset löytäneet.
Siellä on 95 % seuraa etsivistä miehistä pitkiä, komeita, nuoria, salilla käyviä, varmaotteisia ja tehtaan takuulla orgasmin jokaiselle naiselle järjestäviä.
Ja kaikilla on tietysti yli 20-senttinen kalu. Onnea etsintään, itse sain sinne pysyvät bännit jo aikaa sitten.

Joo, muutama kaveri on kanssa joutunut Jodelissa liian kovan  metsästyksen takia banniin.

Poissa big show

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastaja GFE-opiskelijatytöt
« Vastaus #4 : Helmikuu 25, 2024, 04:11:51 »
Löytääkö niitä mistään muualta kuin jodel/AS? Ei hajuakaan missä kauppa käy. AS kaikki ovat tähän mennessä ghostanneet.
// Helsinki-Tampere työmatkailija all night long

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Harrastaja GFE-opiskelijatytöt
« Vastaus #5 : Helmikuu 25, 2024, 07:30:03 »
Varmasti löytyy paljonkin paljaalla pantavia. Ainakin Tampereelta.

Mun nuoruudessa pokat löytyi baareista ja aina paljaalla. Ei kyllä ollut kumit mielessä kenelläkään.

Ajat lienevät muuttuneet.

Onneksi elin nuoruuteni ennen nettiä

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Harrastaja GFE-opiskelijatytöt
« Vastaus #6 : Helmikuu 26, 2024, 05:14:47 »
Jodelista on kuulemma jotkut alfaurokset löytäneet.
Siellä on 95 % seuraa etsivistä miehistä pitkiä, komeita, nuoria, salilla käyviä, varmaotteisia ja tehtaan takuulla orgasmin jokaiselle naiselle järjestäviä.
Ja kaikilla on tietysti yli 20-senttinen kalu. Onnea etsintään, itse sain sinne pysyvät bännit jo aikaa sitten.
Onneksi pääsen tuohon 5% paitsi että käyn salilla ja olen ”pitkä” 😂

Mutta tosiaan Jodelista löytyy sekä että, sokerityttöjä joilla 2-3 asiakasta sekä alan ”Ammattilaisia”.
Sekä Ilmaiseksi antavia ihan kuten joka paikassa.
Olisinkohan sieltä löytänyt ”parhaat” Amatöörit, viimeisin on kyllä yli 23v mutta ei ole aikarajaakaan 🙏🏽

AS:ssa enemmän työtä että löytää näitä..
Kaikkia tuon ikäisiä kiinnostaa parempa elämäntyyli eikä rahaa tule mistään tarpeeksi..
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Jormanen1

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastaja GFE-opiskelijatytöt
« Vastaus #7 : Helmikuu 26, 2024, 08:32:58 »
En tiä mitä sinne jodeliin pitäis kirjottaa että näitä opiskelijatyttöjä löytäisi, ei oo meinaan vastauksia tullut 😅

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Harrastaja GFE-opiskelijatytöt
« Vastaus #8 : Helmikuu 26, 2024, 10:20:32 »
Onneksi pääsen tuohon 5% paitsi että käyn salilla ja olen ”pitkä” 😂

Mutta tosiaan Jodelista löytyy sekä että, sokerityttöjä joilla 2-3 asiakasta sekä alan ”Ammattilaisia”.
Sekä Ilmaiseksi antavia ihan kuten joka paikassa.
Olisinkohan sieltä löytänyt ”parhaat” Amatöörit, viimeisin on kyllä yli 23v mutta ei ole aikarajaakaan 🙏🏽

AS:ssa enemmän työtä että löytää näitä..
Kaikkia tuon ikäisiä kiinnostaa parempa elämäntyyli eikä rahaa tule mistään tarpeeksi..

No, sähän voit tuollaisena miellyttävä flaksimiehenä ottaa yhteyttä näihin naisiin, järjestää mukavan ensitapaamisen ja siinä orgasmipöllyissä pötkötellessä puolihuolimattomasti tokaista:
"Mulla olisi muuten yksi kaverikin. Kiinnostaisko tavata?" 😄

Poissa intohimo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastaja GFE-opiskelijatytöt
« Vastaus #9 : Helmikuu 26, 2024, 11:38:39 »
Veikkaan ettei jodelista seuraa löydy jos oma ikä poikkeaa tuosta nuoriso-olettamasta. Varsinkaan pääkaupunkiseudun ulkopuolella.

Poissa mansemiesTre

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastaja GFE-opiskelijatytöt
« Vastaus #10 : Helmikuu 26, 2024, 20:47:29 »
Itsellä on kovat laatuvaatimukset neidille ja olen ollut tosi tyytyväinen omaan nykyiseen neitiini. Itse tykkään hänen estottomuudestaan ja siitä, että hän oikeasti haluaa paljaalla itsekin ja tykkää spermasta. Huomio muutenkin hyvin erilaiset toiveet.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Harrastaja GFE-opiskelijatytöt
« Vastaus #11 : Helmikuu 27, 2024, 12:43:04 »
Onneksi pääsen tuohon 5% paitsi että käyn salilla ja olen ”pitkä” 😂

Mutta tosiaan Jodelista löytyy sekä että, sokerityttöjä joilla 2-3 asiakasta sekä alan ”Ammattilaisia”.
Sekä Ilmaiseksi antavia ihan kuten joka paikassa.
Olisinkohan sieltä löytänyt ”parhaat” Amatöörit, viimeisin on kyllä yli 23v mutta ei ole aikarajaakaan 🙏🏽

AS:ssa enemmän työtä että löytää näitä..
Kaikkia tuon ikäisiä kiinnostaa parempa elämäntyyli eikä rahaa tule mistään tarpeeksi..

No, sähän voit tuollaisena miellyttävä flaksimiehenä ottaa yhteyttä näihin naisiin, järjestää mukavan ensitapaamisen ja siinä orgasmipöllyissä pötkötellessä puolihuolimattomasti tokaista:
"Mulla olisi muuten yksi kaverikin. Kiinnostaisko tavata?" 😄
Ei hullumpi idea, nainen olisi tavallaan jo kokeiltu niin ei hirveästi voi mennä metsään kunhan mieltymykset samat 🤔
Minäpä kyselen ensi kerralla 🙏🏽
Opettelee kielihommia… 😜