Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Etsin masteria  (Luettu 916 kertaa)

Poissa WildclubNana

  • Newbie
  • Galleria (21)
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Etsin masteria
« : Helmikuu 21, 2024, 09:12:24 »
Etsin itselleni masteria mahdollisesti säännöllisiin tapaamisiin. Luethan koko tekstin ❤️

Olen 30 vuotias siro nainen. Teen Villi Kartanolla fetissi sessioita, hierontoja, meikkauksia sekä orjatarsessioita dommen alaisuudessa.

Luonteeltani olen avoin ja empaattinen, huumorintajuinen. En ole nirso ulkonäön, iän tai sukupuolen suhteen. Heittäydyn mielelläni kokeilemaan uusiakin asioita.

Olen itse sadomasokisti. Kuitenkin sessiossa meillä on oltava joko turvasana tai sitten kommunikoimme avoimesti. Itse tykkään sanoa suoraan tilanteessa, jotta ei jää epäselvyyksiä. Sanon siis kauniisti ja ymmärtäen, sillä ethän voi lukea ajatuksiani. Mistään en kuitenkaan suutu, kunhan kommunikointi pelaa. Jos et kuitenkaan pyydettyäni lopeta, sessio loppuu emmekä enää tapaa. Tutustuessamme lisää voimme mahdollisesti venyttää rajoja yhteisymmärryksellä. Kivusta pidän, mutta en kuitenkaan halua jatkuvaa kipua. En myöskään toivo henkistä (oikeaa) paniikkia. Jännitys on kivaa, mutta en ensimmäisellä kerralla halua naisena pelätä. Toivon, että ymmärrät minun näkökulmani, olenhan mahdollisesti sinua huomattavasti pienempi fyysisesti.

Olen kokenut antavana sekä ottavana osapuolena mm piiskaamista (rajua ja kevyttä), kahlittuna olemista, hengityksen kontrollointia, rooleja, eritteitä.

Tosiaan haen masteria siksi, että saisin kokemusta erilaisista tavoista, ihmisistä. Jokainen sessiohan on erilainen.

Sinulta toivon, että olet avoin ja kykenevä kommunikoimaan sekä luotettava. Sadisti voit olla, mutta sanotaanko niin, että toivoisin sinun kuitenkin tuntuvan turvalliselta, jotta voin luottaa itseni käsiisi.

Eli siis: Olen avoin kaikelle jos vain tunnut turvalliselta ja luotettavalta ja kemiamme kohtaavat.

Ennen ekaa sessiota keskustelemme kasvotusten. Paikkana vain Villi Kartano turvallisuuden nimissä, ymmärräthän. Kartanolla on lukuisia eri huoneita sekä telineitä ja välineitä vapaasti käytössämme.

Tapaamiset voivat olla säännöllisiä jos molemmista tuntuu siltä, sovitaan ja katsotaan tavattuamme.

Rahaa tässä ei liiku kumpaankaan suuntaan.

En todellakaan etsi seurustelusuhdetta enkä seksiä. Toki session aikana tulee kosketusta ja kerron tästä mielelläni lisää, mutta huomautan vain tässä, että perinteistä seksiä en hae. Ei suuseksiä tai kyrpää reikiin. Itse sessio muilta osin olisi pääasia jotta saan erilaisia kokemuksia. Tapaaminen VAIN Villi Kartanolla. En myöskään alistu sessioiden ulkopuolella esim. puhelimessa. Jutella toki voimme vapaallakin.


 
Kerro itsestäsi vapaasti, esimerkiksi:

 
-Onko sinulla tietty tyyli masteroida

-Millaisista asioista pidät sessiossa

-Mitä toivot minulta

-Oletko harrastanut paljonkin

Terveisin,
Nana ❤️
Nana Villi Kartanolta!

Poissa Mies1983.

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etsin masteria
« Vastaus #1 : Huhtikuu 22, 2024, 23:15:33 »
Moi. Täällä olisi 186/130kg parrakas ja pitkähiuksinen blondi.. joka haluaisi kurittaa sinua yhteisissä rajoissa.. annan piiskaa ja syljen päälle..