Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RE: Eva turku / Alma  (Luettu 830 kertaa)

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • * Kelpo kaveri
RE: Eva turku / Alma
« : Helmikuu 20, 2024, 17:21:30 »
Ajanvaraus tytölle Eva turku. Ajoissa pelipaikalle ja viestiä, että rapun edessä olen. Huoneiston oven tulee avaamaan hyvin, hyvin todennäköisesti Alma, jolla ilmoituksessa naama ei näy, rintakehän yläosassa oleva kirjoitustatuointi kyllä.

Kysyn, missä Eva, hännelle on ajanvaraus. Tämä siihen, että she is at a shop. No, taas tuli tehtyä moka ja mentyä toimittamaan asia sitten tämän Alman ( ei Alma Big Booty, pelkkä Alma RE Vantaa) kanssa.

Todella hapannaamaista ja totista toimintaa. Liukuhihnameininkiä tule, tule hoputusten kera, mikä mulla ei todellakaan nosta tunnelmaa, päinvastoin. Lisäksi tavarasta pöllähteli tuon tuostakin todella paha haju, mikä ei myöskään kohdallani nosta tunnelmaa tai kiihotuksen astetta. No, psyykkasin itseni ajattelemaan ihan muita naisia ja pääsin kun pääsinkin maaliin.

Autolla tupakkia poltellessa päätin, että ei enää näitä kusettajia. En tule käymään, kuin "varmoilla tapauksilla" tai tosi monia positiivisia rapsoja saaneilla tytöillä. Saa nähdä pitääkö päätös, onko liha vahva eikä heikko.

Niin, RE:n rapsoissa, Eva turku`n kohdalla, joku on kirjoittanut päinvastaisesta toiminnasta. Eli varasi ajan toiselle ja tämä Eva sitten tuli ovea avaamaan. Ilotalot laillisiksi, niin ei tartte tällaista sietää.

Poissa BadCum

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE: Eva turku / Alma
« Vastaus #1 : Helmikuu 21, 2024, 11:13:03 »
Itse olen juuri näistä yllä mainituista syistä päätynyt käyttämään lähes pelkästään kotimaisia tyttöjä.
Tapaamisten taso on noussut kohisten eikä huonoa kohtaamista tahdo tulla edes kertaa vuoteen.
Vinkkinä kaikille.