Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rebeka  (Luettu 1900 kertaa)

Poissa miq

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Rebeka
« : Tammikuu 03, 2020, 02:39:19 »
Naapurissa, ikää 23, otsikossa mainitaan itäkeskus ja rebeka

Ajan varaus onnistui parin tunnin päähän. Ihan normi hinta ulkkarille puolesta tunnista. Oven avaa suunilleen samassa kunnossa oleva nuori nainen. Ehkä pinkkiverkkarikuva vähän epäilyttää. Kasvot eivät jääneet mieleen, en juuri katsellut. Ei ehkä vaan ollut makuuni.

Hän pyysi minua sängylle selälleen. Erikseen pyysin laittamaan kortsun päälle suikkaria varten, vähän näytti siltä että hoitaisi owolla. En jäänyt kyselemään onko owoa tarjolla kun en itse halunnut. Vielä ennen touhuja kertasi minulle kuinka monta kertaa saan tulla. Kauhean pitkästi hän sitä minulle selitti tyylillä "jos tuut suuhun, siten ei pillua ja jos tuut panossa, sitten ei suuhun", En ymmärtänyt - jää puuttumaan joko ällistäni, minun englannista tai hänen englannista - kovin tarkasti hänen selitystään, varmistin kuitenkin että saan tulla kerran panemisen aikana, mikä riitti minulle.

Suuhoito - en juuri tuntenut mitään, mutta pystyyn nous
Akti - aika kovaa hän ratsasti, lopulta pyysi että hoidan homman loppuun takaapäin kun yhteiset askelmerkit eivät ilmeisesti toimineet. Kovaa siinä nylkytin, muistan pari huokaisua, nalli sukkaan

suihkuttelin - märkä pyyhe - aikaa oli kulunut 20 min kun katosin rappukäytävään

En mene uudelleen, en lupaa kuvia aidoiksi, ei se katastrofi ollut

+3 tihkua

Poissa miq

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rebeka
« Vastaus #1 : Tammikuu 03, 2020, 10:53:19 »
Lisäisin vielä
Vierailun ajankohta: joulukuu 2019
Asenne: ei moitittavaa

Rapsani kuulostaa ehkä turhan negatiiviselta. En mikään kokenut kyntäjä ole, joten verrokit puuttuvat. Rebeka on luultavasti ihan perus ulkkarikokemus, jos hakee pikaista kassien tyhjentämistä. Asunnossa oli toinen huone, jonka ovi oli kiinni.