Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?  (Luettu 4817 kertaa)

Poissa Vanhaholvikirkko

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Etenkin hierontapalveluissa monella palveluntarjoajalla saattaa lukea ilmoituksessa, ettei myy seksiä tai seksipalveluita. Mutta mitä tämä sitten tarkoittaa käytännössä?

Onko aiheeseen olemassa yleinen koodisto minkä mukaan mennään? Vai määritteleekö jokainen palveluntarjoaja sen, mikä lasketaan hänen tapauksessaan seksiksi? Voiko aiheesta (rajoista) kysyä palveluntarjoajalta ilman, että asiakas vaikuttaa rasittavalta tinkaajalta?

Turskan silmin käytännöt vaikuttavat kirjavilta. Hieman kärjistäen yhdelle seksi on yhdyntää, toiselle se on intiimialueiden kosketusta, kolmas vetää rajan alastomuuteen. Neljäs muistaa mainita aina julkisissa ilmoituksissa, ettei myy koskaan seksiä, mutta oikeasti se kioski on kuitenkin tapaamisen aikana auki.

Poissa guuguuman

  • Jr. Member
  • Viestejä: 98
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #1 : Helmikuu 19, 2024, 14:18:56 »
Olisin aika varma että "ei seksiä tai seksipalveluita" tarkoittaa ei seksiä eikä seksipalveluita.

Poissa sudag

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #2 : Helmikuu 19, 2024, 17:58:31 »
Naapurisivusto ei salli avointa seksinmyyntiä hierontailmoituskissa, jotta naapurisivuston riski joutua poliisitutkintaan pienenisi. Se mitä tuo tarkoittaa eri palveluntarjoajilla käytännössä varmasti vaihtelee. Luulisi, että suunnilleen kaikilla palveluntarjoajilla on valmiina vastaus, jossa kertovat tarkemmin hinnoistaan ja palveluistaan, joten tuon kysymistä ei pitäisi kokea kovin rasittavaksi.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #3 : Helmikuu 19, 2024, 19:10:33 »
Olisin aika varma että "ei seksiä tai seksipalveluita" tarkoittaa ei seksiä eikä seksipalveluita.

Minä en olisi kovinkaan varma  ;). Se voi tarkoittaa sitä mutta se voi tarkoittaa myös täysin päinvastaista.
Syyt ne, mitkä sudaq tuossa^ kirjoitti
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #4 : Helmikuu 19, 2024, 19:33:11 »
Naapurisivusto ei salli avointa seksinmyyntiä hierontailmoituskissa, jotta naapurisivuston riski joutua poliisitutkintaan pienenisi. Se mitä tuo tarkoittaa eri palveluntarjoajilla käytännössä varmasti vaihtelee. Luulisi, että suunnilleen kaikilla palveluntarjoajilla on valmiina vastaus, jossa kertovat tarkemmin hinnoistaan ja palveluistaan, joten tuon kysymistä ei pitäisi kokea kovin rasittavaksi.

Olisin aika varma että "ei seksiä tai seksipalveluita" tarkoittaa ei seksiä eikä seksipalveluita.

Minä en olisi kovinkaan varma  ;). Se voi tarkoittaa sitä mutta se voi tarkoittaa myös täysin päinvastaista.
Syyt ne, mitkä sudaq tuossa^ kirjoitti

Juurikin näin. Tämä on seksipalveluita harvemmin käyttäville ja huonommin skenessä sisällä oleville aikamoinen viidakko sisäpiirin sääntöineen ja sanontoineen

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #5 : Helmikuu 19, 2024, 20:13:53 »
Toisaalta itse ajattelisin niin, että jos itse ilmoituksessa on hieroja maininnut että ei seksiä yms, niin olettaisin että häneltä niitä palveluja ei saa. Ajattelen asiaa siltä kantilta, että kun esim. itselläni lukee ilmoituksessa että ei peppujuttuja ja ei puheluita, niin asia oikeastikkin on näin. Miksi turhaan sellaisia kieltoja ilmoitukseen laittaisin jos kuitenkin ne olisi minulle ok..?🤔 Mutta tämä on tosiaan vain minun näkökulmani asiaan.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #6 : Helmikuu 19, 2024, 22:28:11 »
No siellähän on säännöissä, että dominailmoituksessa pitää erikseen sanoa että palvelu ei sisällä seksiä. Riippumatta siitä mitä sisältää.

Hierontapalvelujen osalta ei ainakaan tällä hetkellä ole tuollaista sääntöä, mut siellä kuitenkin ylläpitäjät tekee aika subjektiivisia tulkintoja noista säännöistään, niin mistä sitä ulkopuolinen tietää jos joltakin ilmoittajalta on vaadittu jotain ylimääräistä. Esim. tuosta yllämainitusta säännöstä huolimatta kaikissa dominailmoituksissa ei lue että ei sisällä seksiä  :)

Ja tosiaan vaikka lukisi ei seksiä, niin kaikki kuitenkin olettaa että vähintään onnellinen loppu kuuluu naapurisivustolla mainostavan hierojan valikoimaan. Miksi muuten mainostaisi siellä… Ne pari kertaa kun olen hierontapalveluja ostanut, on siihen kuulunut vähän muutakin. Joskaan ei penetraatiota.

En itse tykkää kauheasti kysellä turhia ennen tapaamista, mut pakko sanoa et jos joku pt ärsyyntyy palveluja koskevista kysymyksistä, niin ehkä ne kannattaisi kirjoittaa selvästi auki omille nettisivuille tai ilmoitella jossain, missä palvelut saa avoimesti kertoa… Tai jos se on ylivoimaista ja silti ärsyyntyy kysyjille, niin ihan hyvä että tällaiset luonneongelmat käy ilmi jo ensi viesteissä.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #7 : Helmikuu 19, 2024, 22:47:10 »
^ Pahoittelut sinänsä ot:sta, kun tämä ei liity hierontaosiossa ilmoittaviin. Mutta mun mielestä esim nainen etsii miestä osiolla ilmoittavalla on ihan ymmärrettävää hieman ärsyyntyä jos/kun kysellään joskus jopa useita eri asioita jotka käy selkeästi ilmoituksesta ilmi jos sen vain lukisi. Kyllä niitäkin tulee kun huomaa että on katsottu vain kuvat ja bongattu numero muusta tekstistä välittämättä.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Jaakko747

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #8 : Helmikuu 19, 2024, 23:01:47 »
Yleensä ainakin thaikuilla on 2 ilmoitusta, toinen vain hierontaa jossa on osoite näkyvillä, toinen "nainen hakee miestä" jossa on vain numero, seksiä saa tietenki rahaa vastaan, niissä on vain eri numero, thaikuilla on eri luurit molemmille. Tämä on faktaa koska olen seurustellut ko palveluja tarjoavan thaikun kanssa kohta 2v

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #9 : Helmikuu 20, 2024, 00:24:20 »
Toisaalta itse ajattelisin niin, että jos itse ilmoituksessa on hieroja maininnut että ei seksiä yms, niin olettaisin että häneltä niitä palveluja ei saa. Ajattelen asiaa siltä kantilta, että kun esim. itselläni lukee ilmoituksessa että ei peppujuttuja ja ei puheluita, niin asia oikeastikkin on näin. Miksi turhaan sellaisia kieltoja ilmoitukseen laittaisin jos kuitenkin ne olisi minulle ok..?🤔 Mutta tämä on tosiaan vain minun näkökulmani asiaan.😊

Ajattele mitä ajattelet, oleta mitä oletat ja esitä mitä näkökulmia haluat, mutta noin se ei kuitenkaan oikeasti ole mitenkään kategorisesti. Ei se ole mikään mielipide-asia. Luulo ei ole tiedon väärtti. Et ilmeisesti ole koskaan ostanut noita palveluita?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2024, 00:26:31 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #10 : Helmikuu 20, 2024, 08:27:27 »
^ Niinkuin sanoin, niin tuo oli vain minun näkökulmani ja ajatukseni asiasta. En väittänytkään että se olisi niin.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Julle95

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #11 : Helmikuu 20, 2024, 09:06:12 »
Hierontaa ei seksiä tarkoittaa oikeasti hierontaa ja seksiä. Nainen etsii miestä kategoriasta saat pillua,mutta et välttämättä hierontaa. Hierontaa ei seksiä kategoriasta saat halutessasi hierontaa ja pillua. Minkälaista haluat,on pelkästään kiinni siitä kuinka maksuvalmis olet.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #12 : Helmikuu 20, 2024, 09:54:31 »
Nainen etsii miestä kategoriasta saat pillua,mutta et välttämättä hierontaa.


Hierontaa ei seksiä kategoriasta saat halutessasi hierontaa ja pillua.


Minkälaista haluat,on pelkästään kiinni siitä kuinka maksuvalmis olet.

Juuri näin.. paitsi
Ainakin minulla hinta ei muutu haluaako hierontaa vai seksiä vai molempia.

Hyvä yhdistelmä on molemmat.
Aloittaa intiimialueen hieronnalla missä kiusoittelee ja nostattaa haluja käsittelemällä kaikki paikat jalkovälissä.
Lopetus esim ratsastamalla seksillä.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #13 : Helmikuu 29, 2024, 23:40:16 »
No siellähän on säännöissä, että dominailmoituksessa pitää erikseen sanoa että palvelu ei sisällä seksiä. Riippumatta siitä mitä sisältää.

Dominoilla yleisesti "ei seksiä" tuntuu tarkoittavan hyvin yleisesti "ei suihinottoa tai PIV-yhdyntää". Pegging tai edging ei siis ole seksiä.

Poissa sampsa100

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #14 : Maaliskuu 10, 2024, 10:48:35 »
ei yhtään mitään. kuka hullu maksaa tollasii hintoja pelkästä huonosta hieronnasta
kun saa koulutettua osaavaa hierojaa oikealla hieronta pöydällä jossa paperinen
suoja lakana. Nyt vielä syyhy lisääntynyt huomattavasti niin olisi kauhea syyhy tuliainen kotiin kannettavaksi.

Poissa Vanhaholvikirkko

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #15 : Maaliskuu 12, 2024, 19:49:01 »
Naapurisivusto ei salli avointa seksinmyyntiä hierontailmoituskissa, jotta naapurisivuston riski joutua poliisitutkintaan pienenisi. Se mitä tuo tarkoittaa eri palveluntarjoajilla käytännössä varmasti vaihtelee. Luulisi, että suunnilleen kaikilla palveluntarjoajilla on valmiina vastaus, jossa kertovat tarkemmin hinnoistaan ja palveluistaan, joten tuon kysymistä ei pitäisi kokea kovin rasittavaksi.
Naapurustossa tämä asia on jo tuttua, mutta samanlainen ilmiö näkyy myös muualla, kuten RE:ssä ja sosiaalisessa mediassa. Julkisesti sanotaan, että ei hyväksytä alastomuutta tai seksipalveluita. Kuitenkin pienellä tiedustelulla paljastuu, että kaikki on silti helposti saatavilla. Tällainen toiminta ohjaa keskustelua väärään suuntaan, sillä meidän tulisi kunnioittaa palveluntarjoajien asettamia sääntöjä ilman jatkuvaa vaatimista. Hierontapalveluiden osalta tämä "ruinaaminen" näyttää olevan valitettavan yleistä käytäntöä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2024, 19:52:25 kirjoittanut Vanhaholvikirkko »

Poissa Julle95

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä oikeasti tarkoittaa "ei seksiä tai seksipalveluita"?
« Vastaus #16 : Maaliskuu 12, 2024, 20:22:32 »
Eli siis,jos olet vakaasti päättänyt, että tarjoat vain hierontaa et seksipalveluita, laitat ilmoituksen hieronnasta ....fi nimiselle sivustolle. Otat itsestasi puolen tusinaa kuvaa lähes alastomana "myyvissä asennoissa" ja odotat, ettei kukaan vaan nyt alkaisi mitään seksiä ruinaamaan. Näinkö?