Lukeeko mummosi seksisaittia?
Uutiset:
Lifti, Liftendahl, Liftander...? - Semmosta piti lähtiä ihan tänne saitille Sulta henkilökohtaisesti ja julukisesti kysymään notta mikä siinä on että kun teikäläinen tullee ryyppyreisuilta kotio niin tuntuu että aina siellä oottaa joku sänkyssä ja hommiin pääsee heti mutta kun meikäläinen yli 2kk:n raitistelun jälkeen vähän haiskahti tuolle viinalle niin heti oltiin nokka toopillaan ja sitte vielä haisteltiin nenä pystösä teemukia että varmasti löytyisi jotain sanottavaa kun silmät kuulemma seisoivat päässä että saatiin tekosyy saman tien lähtiä kotioon eikä niissä kellomäärissä voinut ennää pyytää Ammattilaista hätihin....? - Että mikä tässä on ongelma kun pitäs joku ratkaisu löytyä ja teikäläinen näyttää porskuttavan... - Että jos jotakin ratkaisua löytys ja sitä kautta mulle parempaa elämänlaatua rakentammaan niin helpottaisi kyllä miehen elämää...?Salaisuus piilee oikeastaan siinä että kukaan nainen ei ole ikinä nähnyt minua selvinpäin, niin ne ei ikäänkuin tiedä että olen koko ajan kännissä. Kannattaa yrittää että puolitoista promillea 24h. Toimii!! Ja mulla on sellainen talentti että puhun selvästi vaikka silmät pyörii jo päässä ja ukko menee pitkin ojan pohjaa. Siinä voi aina todeta "verenpaine tapissaan"
Onko nyrkkeilyn taso missä nykyään? Kysyy henkilö, joka on viimeeksi seurannut lajia kun Mayweather jr. oli kiistaton mestari.Nykytaso on mielestäni todella kova. Monessa painoluokassa on kiistaton mestari. Ja kohta taas katsotaan esim. Löytyykö raskaassa sarjassa vieläkään Ukrainan ihmeelle pysäyttäjää
Minkälainen päivä oli tänään?Perkele, en muista millainen oli tuolloin mutta tänään 15h töitä että syvältä perseestä
Onko Lifti lopettanut hommansa tässä langassa?Välillä adhd mies ei huomaa näitä. Tai huomaa, päättää vastata myöhemmin ja adhd mies unohtaa koska näkee esim.perhosen
Dear Lifti,Olen kuolannut teinipojasta asti naaraiden kyykättyjä reisiä ja tajunnut että noiden välistä ei karkuun pääse ennenkuin nainen on tyydytetty ja nainen toteaa "hae mulle jääkaapista pullo vissyä ja paino kotiisi siitä"
Oonx normaali ko välillä katson ihmisten kyykättyjä reisiä ja saan "sellaisia" ajatuxia?
Terv.nimim. Trikoot ja kalukukkarot takas muotiin kiitos