Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle  (Luettu 7280 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #80 : Maaliskuu 03, 2024, 20:58:28 »
MinulJa nyt kun olen asiaa miettinyt, niin varmasti kerron mahdolliselle tulevalle parisuhteen puoliskolle maksuseksihistoriastani. Hän fiksuna ihmisenä on sinut asian kanssa ja korkeintaan mielenkiinnosta keskustelee aiheesta. Mikäli ei, niin pipo liian tiukka minulle ja hyvä että kävi ilmi ennemmin kuin myöhemmin.

Tämän osalta komppaan täysin velihopean, MestariMerlinin ja Blainin kirjoituksia tuossa ylempänä.

Kyllä juttu tuntuu olevan niin, että ei homma ole ihan pelkästään yleisestä avarakatseisuudesta kiinni vaan siitä, että tätä alaa ja harrastusta voi ymmärtää vain, jos on sitä itse nähnyt ja kokenut ja ollut siinä mukana jossakin roolissa. Tämä on sellainen maailma, että tätä ei voi selittää eikä sen ulottuvuuksia voi tajuta, jos ei ole ollut mukana.

Vaikka itseäni avaramielisenä pidänkin, myös minulla oli aikanaan paljon täysin vääriä ennakkokäsityksiä ja luuloja sekä hyvin yksipuolisia ja kapeakatseisia käsityksiä myyjistä ja koko genrestä ylipäätään. Ne ovat muuttuneet vasta sitä mukaa, mitä enemmän olen tätä genreä ja siinä toimivia oppinut tuntemaan. En voi mitenkään vaatia, että kenelläkään, joka ei ole tehnyt samaa matkaa, voisi olla sitä käsitystä mikä minulla nykyisin on. Siksi en usko, että tuo "Hän fiksuna ihmisenä on sinut asian kanssa" on oikein realistista, ellei tuleva kumppanisi sitten ole itsekin ollut alalla tai harrastanut samoja juttuja kuin sinä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #81 : Maaliskuu 03, 2024, 21:19:04 »
Mutta satojen kanssa nussineen kanssa olisi ongelma.
Miksi mä, yksinäni, yhtäkkiä riittäisin?

Tässä on logiikkaa ja vastaus kysymykseen on aika ilmeinen. Ja myös siitä seuraava johtopäätös.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #82 : Maaliskuu 04, 2024, 13:30:59 »
Kyllä juttu tuntuu olevan niin, että ei homma ole ihan pelkästään yleisestä avarakatseisuudesta kiinni vaan siitä, että tätä alaa ja harrastusta voi ymmärtää vain, jos on sitä itse nähnyt ja kokenut ja ollut siinä mukana jossakin roolissa. Tämä on sellainen maailma, että tätä ei voi selittää eikä sen ulottuvuuksia voi tajuta, jos ei ole ollut mukana.

Vaikka itseäni avaramielisenä pidänkin, myös minulla oli aikanaan paljon täysin vääriä ennakkokäsityksiä ja luuloja sekä hyvin yksipuolisia ja kapeakatseisia käsityksiä myyjistä ja koko genrestä ylipäätään. Ne ovat muuttuneet vasta sitä mukaa, mitä enemmän olen tätä genreä ja siinä toimivia oppinut tuntemaan. En voi mitenkään vaatia, että kenelläkään, joka ei ole tehnyt samaa matkaa, voisi olla sitä käsitystä mikä minulla nykyisin on. Siksi en usko, että tuo "Hän fiksuna ihmisenä on sinut asian kanssa" on oikein realistista, ellei tuleva kumppanisi sitten ole itsekin ollut alalla tai harrastanut samoja juttuja kuin sinä.

Totuuden siementä on tuossa mitä kirjoitat, mutta kyllä minusta myös selvästi pätee, että tilanne voi periaatteessa muuttua.

Tähän liittyen annettakoon jollekulle lukijalle ilmainen hyvä bisnesidea, että voisi olla tilausta tosi-tv-sarjalle "Horojen elämää" (kyseessä on suorastaan väistämättömän looginen jatkumo sille mihin tosi-tv on jo mennyt, joten ehkä tämä idea on jo jossain monta kertaa esitettykin). Tai samantien kannattaisi tehdä sarja kansainvälisille markkinoille ja omia nimeksi nykyään muodikas "Hoeflation". Lisäbonuksena saataisiin seksiturismia Suomeen, jos hyvä sarja -- mikä palvelus kansantaloudelle ja maakuvalle!

Mielenkiintoinen oheiskysymys on sitten, olisiko pt:n helpompi vai vaikeampi saada asiakkaita, jos on tiedossa että tapaamishuoneisto on täynnä tosi-tv-sarjan kameroita.. kyllähän moni telkkariin edelleen haluaa..