Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle  (Luettu 7281 kertaa)

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #40 : Helmikuu 19, 2024, 03:03:44 »
Oma itsetunto kyllä kestäisi tuollaisen taustan ja.. Itse asiassa olisin aika hiton täpinöissäni että olen niin upean naisen saanut jonka seurasta ollaan valmiita lyömään rahaa tiskiin..

Minullekaan tosiaan seksityötausta ei olisi ongelma, mutta tuo jälkimmäinen virkkeesi on kyllä silti aika outo... eivät kaikki seksityönkään pariin päätyneet todellakaan ole "upeita", ja outoa jos sinusta rehellisesti tuntuu siltä. (Tosiasiallisesti melkein kaikkien naisten seurasta ollaan valmiita lyömään rahaa tiskiin joidenkin taholta.)


Ikävä juttu. Olisin itse vain todennut sulhaselle, että mikä lie juoru kyseessä ja ehkä tyyppi sekoittanut mut toiseen henkilöön. Juorut nimittäin kuihtuvat ja kuolevat pous viisaiden ja älykkäiden ihmisten korvissa. Siinä samalla olisitkin voinut siten testata, onko sulhosi tarpeeksi viisas ja älykäs. Ainakaan hän ei ollut arvoisesi, jos orastava liittonne moiseen pahansuopaan panetteluun kaatui.

Tässäkin aika outo kommentti. Olisit valehdellut sulhaselle että esitetyt väitteet eivät pidä paikkaansa, ja mielestäsi olisi osoittanut miehen älykkyyttä ja viisautta jos hän olisi uskonut valheesi.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #41 : Helmikuu 19, 2024, 06:14:08 »
Kauneus on tosiaan katsojan silmässä ja alalla on monenlaista leidiä.. eli vähän vitsinä tuon heitin..liikoja miettimättä.
 
Taisinpa ajatella vain niitä paria vakituisesti tapailemaani
ammattilaista jotka molemmat ovat niin upeita naisia että enpä kummankaan kohdalla menneisyyteen jumiutuisi jos olisin siviilikumppania hakemassa..

Poissa Runeberg

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #42 : Helmikuu 19, 2024, 07:57:56 »
Yksi selitys menneille seikkailuille ehkä tässä. Aikaa ja ihmisiä nähneenä en pidä niin harvinaisena tapauksena. Ilmenee miehillä ja naisilla hieman erilaisina irtiottoina....

https://www.terve.fi/artikkelit/petin-miestani-maniajaksojen-aikana-useiden-henkiloiden-kanssa-pitaisiko-minun-kertoa-hanelle


Poissa Iina

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 95
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #43 : Helmikuu 19, 2024, 08:40:18 »
Oma itsetunto kyllä kestäisi tuollaisen taustan ja.. Itse asiassa olisin aika hiton täpinöissäni että olen niin upean naisen saanut jonka seurasta ollaan valmiita lyömään rahaa tiskiin..

Minullekaan tosiaan seksityötausta ei olisi ongelma, mutta tuo jälkimmäinen virkkeesi on kyllä silti aika outo... eivät kaikki seksityönkään pariin päätyneet todellakaan ole "upeita", ja outoa jos sinusta rehellisesti tuntuu siltä. (Tosiasiallisesti melkein kaikkien naisten seurasta ollaan valmiita lyömään rahaa tiskiin joidenkin taholta.)


Ikävä juttu. Olisin itse vain todennut sulhaselle, että mikä lie juoru kyseessä ja ehkä tyyppi sekoittanut mut toiseen henkilöön. Juorut nimittäin kuihtuvat ja kuolevat pous viisaiden ja älykkäiden ihmisten korvissa. Siinä samalla olisitkin voinut siten testata, onko sulhosi tarpeeksi viisas ja älykäs. Ainakaan hän ei ollut arvoisesi, jos orastava liittonne moiseen pahansuopaan panetteluun kaatui.

Tässäkin aika outo kommentti. Olisit valehdellut sulhaselle että esitetyt väitteet eivät pidä paikkaansa, ja mielestäsi olisi osoittanut miehen älykkyyttä ja viisautta jos hän olisi uskonut valheesi.

Loogisesti ajatellen ei mene noin kuin ajattelet kuvion. Mutta jollet ymmärtänyt pointtiani, en jaksa jankata.
Iina Hertta Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947
Posin kautta ♥️

Poissa Maalainen88

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #44 : Helmikuu 19, 2024, 08:54:58 »
Silleen ajatellu, että jos alkaa seurustella, niin siinä lähdetään rakentamaan yhteistä tulevaisuutta ja viettämään arkea iloineen ja suruineen siitä hetkestä eteenpäin,menneisiin on turha takertua.
Empaattinen nallekarhu

Poissa Runeberg

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #45 : Helmikuu 19, 2024, 09:25:03 »
Silleen ajatellu, että jos alkaa seurustella, niin siinä lähdetään rakentamaan yhteistä tulevaisuutta ja viettämään arkea iloineen ja suruineen siitä hetkestä eteenpäin,menneisiin on turha takertua.

Näin väitän että useimmat suomalaiset miehet ajattelee vaikka seikkailevatkin myös maksullisissa palveluissa. Maailman vanhin ammatti ei sisällä nyt muuta uutuusarvoa kuin sen että sen tarjonta kaupankäynti on nyt niin helppoa. Edelleen sekä ostajalla ja myyjällä on mahdollisuus löytää kultajyvä jonka ottaa elämäänsä mukaan pidemmälle....ja jättää menneet menneiksi.

Poissa Iina

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 95
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #46 : Helmikuu 19, 2024, 09:44:42 »
Silleen ajatellu, että jos alkaa seurustella, niin siinä lähdetään rakentamaan yhteistä tulevaisuutta ja viettämään arkea iloineen ja suruineen siitä hetkestä eteenpäin,menneisiin on turha takertua.

Voiko tätä enää paremmin ilmaista  :inlove:
Iina Hertta Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947
Posin kautta ♥️

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #47 : Helmikuu 19, 2024, 13:04:17 »
Loogisesti ajatellen ei mene noin kuin ajattelet kuvion. Mutta jollet ymmärtänyt pointtiani, en jaksa jankata.

En itsekään aivan ymmärtänyt pointtiasi. Jos nainen kuittaa väitteet seksinmyynnistä pelkiksi juoruiksi, niin osoittaako mies viisautta ja älykkyyttä  uskomalla naista? Juorut ja valheet kannattaa tietysti jättää aina omaan arvoonsa, paitsi jos ne eivät olekaan juoruja ja valheita.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #48 : Helmikuu 19, 2024, 18:01:39 »
Kylläpä oli surullista luettavaa  :'( :-[. Siinä rikottiin tämän homman kaikkein pyhintä sääntöä, eli toisen yksityiselämän kunnioittamista ja nyt vielä erityisen julmalla tavalla  :(

Tämä on kuitenkin kahden ihmisen välistä äärimmäisen luottamuksellista toimintaa. Mitä tapaamisessa tapahtuu, jää asiakkaan ja PT:n välille. :-X
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Petteri

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #49 : Helmikuu 22, 2024, 01:23:23 »
Suurimmalla osalla miehistä tää harrastus perustuu toivottavasti siihen, että me jumaloidaan teitä naisia, ootte niin upeita. Yksityisyyden kunnioitus tulee arvostuksen mukana itsestään selvänä juttuna. En tiedä vakkareideni identiteettiä eikä ne oo koskaan kiinnostaneet vaikka ovat kaikin puolin ihan huippumimmejä.

Mut meidän joukossa on myös mulkvisteja, joilla hommaan liittyy hinku alistaa ja käyttää valtaa. Kaikki tietää ihania typyjä, jotka oli alalla kunnes se eka mulkvisti osui kohdalle. Niitä on mahdoton seuloa pois etukäteen.. :(

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #50 : Helmikuu 22, 2024, 03:38:24 »
Kaikki tietää ihania typyjä, jotka oli alalla kunnes se eka mulkvisti osui kohdalle. Niitä on mahdoton seuloa pois etukäteen.. :(

"Mahdoton" on vahva sana. Periaatteessa seulomisprosessin voisi tehdä aika pitkäkestoiseksi ja monivaiheiseksi niiden asiakkaaksi haluavien osalta, joiden kohdalla esim. tarjoamansa someprofiilit eivät heti tee ilmiselväksi että kyseessä on täysin harmiton superkiltti tapaus. Esim. pitäisi tavata edellisenä päivänä pelkän juttelun merkeissä julkisella paikalla, ja kyllä monet pt:t asiakkaita löytäisivät vaikka olisivat kovinkin nirsoja keitä kelpuuttaisivat juttelusta eteenpäin. Myös olisi mahdollista esim. avoimesti sopia asiakkaiden kanssa että ensimmäisen tapaamisen aikana nurkan takana on joku palveluntarjoajan tuttu "turvamiehenä" (jota asiakas ei näkisi jos kaikki menisi hyvin, eikä turvamies siis olisi erityisen helposti joutumassa oikeuteen parittajana).

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 135
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #51 : Helmikuu 22, 2024, 08:32:21 »
Kaikki tietää ihania typyjä, jotka oli alalla kunnes se eka mulkvisti osui kohdalle. Niitä on mahdoton seuloa pois etukäteen.. :(

"Mahdoton" on vahva sana. Periaatteessa seulomisprosessin voisi tehdä aika pitkäkestoiseksi ja monivaiheiseksi niiden asiakkaaksi haluavien osalta, joiden kohdalla esim. tarjoamansa someprofiilit eivät heti tee ilmiselväksi että kyseessä on täysin harmiton superkiltti tapaus. Esim. pitäisi tavata edellisenä päivänä pelkän juttelun merkeissä julkisella paikalla, ja kyllä monet pt:t asiakkaita löytäisivät vaikka olisivat kovinkin nirsoja keitä kelpuuttaisivat juttelusta eteenpäin. Myös olisi mahdollista esim. avoimesti sopia asiakkaiden kanssa että ensimmäisen tapaamisen aikana nurkan takana on joku palveluntarjoajan tuttu "turvamiehenä" (jota asiakas ei näkisi jos kaikki menisi hyvin, eikä turvamies siis olisi erityisen helposti joutumassa oikeuteen parittajana).

Kyllä niitä mulkvisteja on nimenomaan täysin mahdoton seuloa pois. Vähentää voi kyllä omalla toiminnallaan. Esim. itse olen vaatinut jo vuosikausia julkisen Fonectanumeron. Silloin kun vielä otin uusia asiakkaita vastaan. Ja näin jälkiviisaana, tämä olisi pitänyt tehdä ihan alusta asti. Varsinkin niiden kohdalla, jotka päästää omaan kotiinsa.

Henkilöllisyyden selvittäminen prepaid-liittymän omaavalta on huomattavasti vaikeampaa, muttei mahdotonta. 7-8v vakkarina olleella asiakkaalla meni tunteisiin syy, jonka vuoksi en enää halunnut häntä ottaa vastaan ja siitä alkoi hyvin ikävä häiriköinti. Vaikka sitä olettaa tuntevansa kuinka hyvin ja luottavansa, niin ei pidä olettaa yhtään mitään. Sen mitä kohteliaimmankin ulkokuoren alta voi paljastua sairas luonne.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 22, 2024, 08:34:11 kirjoittanut Viveca »

Paikalla Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 178
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #52 : Helmikuu 22, 2024, 09:52:09 »
Käytän pt:den kanssa kommunikoidessa ihan omaa numeroani, joka on ollut minulla käytössä noin vuodesta 1998. Mistään Fonectasta yms. hakupalveluista sitä ei löydy, koska se vähentää reippaasti puhelinmyyjien häiriköintiä ja haluan muutenkin itse kontrolloida kuka saa numeroni. En edes pidä puhelimessa puhumisesta, joten mitään ylimääräisiä soittelijoita en kaipaa.

Voisin kyllä pyydettäessä esittää henkilöllisyystodistuksen tapaamisen yhteydessä, esim. ajokortin. Someprofiilini löytää kyllä hakemalla, mutta sisältö ei ole julkinen eikä sellaiseksi muutu.

Muutoin olen sitä mieltä, että joku monivaiheinen valintaprosessi asiakkaaksi pääsemiseksi olisi liian hankala sekä ostajalle että myyjälle. Todennäköisesti käytännön yleistyessä asiakkaat alkaisivat valua ulkkareille/amatööreille, jotka eivät tällaista säätöä vaadi.

Poissa Petteri

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #53 : Helmikuu 22, 2024, 09:56:48 »
Jotain mulkvistitestejä voi ehkä tehdä esim. perua sovittu tapaaminen samana aamuna ja katsoa, miten siihen reagoidaan.. saattaa paljastaa pahimmat spedet.

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #54 : Helmikuu 22, 2024, 17:12:32 »
Kyllä niitä mulkvisteja on nimenomaan täysin mahdoton seuloa pois.

Jooh, itse asiassa kyllä minun täytyy tunnustaa että taisin olla liian ajattelematon tuossa aiemmassa viestissäni.



7-8v vakkarina olleella asiakkaalla meni tunteisiin syy, jonka vuoksi en enää halunnut häntä ottaa vastaan ja siitä alkoi hyvin ikävä häiriköinti. Vaikka sitä olettaa tuntevansa kuinka hyvin ja luottavansa, niin ei pidä olettaa yhtään mitään. Sen mitä kohteliaimmankin ulkokuoren alta voi paljastua sairas luonne.

Joo tuo on yksi tapa syntyä ongelmia jota en ajatellut. Voi kai olla niinkin, että tyyppi joka tapailun alkuvaiheessa olisi suhtautunut kaikkeen ja lopettamiseenkin hyvin, pitkän tapailun myötä on kiintynyt tavalla joka hänen luonteellaan aiheuttaa sairaan reaktion lopettamiseen. Vaikka siis saman tyypin tunne-elämä toimisi aidosti oikein kivasti kaikissa muissa olosuhteissa, eikä myöskään ihastu liikaa tyypillisimmällä tavalla.



Muutoin olen sitä mieltä, että joku monivaiheinen valintaprosessi asiakkaaksi pääsemiseksi olisi liian hankala sekä ostajalle että myyjälle. Todennäköisesti käytännön yleistyessä asiakkaat alkaisivat valua ulkkareille/amatööreille, jotka eivät tällaista säätöä vaadi.

Joo en ajattele että se yleiseksi käytännöksi sopisi. Mutta olen ollut hieman yllättynyt ettei ole näkynyt yksittäisiä palveluntarjoajia jotka itselleen sopivaksi kokisivat erityisen monimutkaisen valintaprosessin. Olisin arvannut että näkyisi esim. aloittelijoita jotka haluaisivat sen edellisen päivän (ilmaisen tai lähes ilmaisen) tapaamisen ilman seksiä. (Ehkä niitä sitten on jossain sokerisivuilla.)

Poissa äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 722
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #55 : Helmikuu 22, 2024, 19:15:04 »
Olen ihmetellyt kuinka varomattomia/luottavaisia tapaamani (kokonaiset kolme) pt:jat ovat olleet. Puhelinnumeroani ei ihan helposti löydä ja sähköposti on anonyymi, someprofiilia minulla ei varsinaisesti ole. Osoitteet on tullut heti kättelyssä ja ovikooditkin hyvissä ajoin ennen tapaamista. Jokainen on ilmoitustensa kuvista tunnistettavissa. Jos olisin stalkkeri, niin minulle olisi ollut mahdollista selvittää kaksi kotia ja yksi työtila ilman, että minusta olisi jäänyt muuta tietoa kuin sähköpostikeskustelut, oharintekijän maine ja numero estoon. Tapaamisia sovittaessa jopa heidän aikatauluistaan tulin liian tietoiseksi. Loose lips sinks ships.

No, en ole Ohari-Olli, enkä mulkvististalkkeri, joten tapaamiselle. Toisen kotonaan vastaanottavan pt:n ovessa oli hänen oikea nimensä. Toisella nimi oli vain rapun nimitaulussa. Työtilassa vastaanottavan nimi osui vahingossa silmiin, kun hänen hattuhyllylle laittamansa postit putosi ja herrasmiehenä ne nostin. Yhden kanssa oli sekaannusta tapaamisen keston osalta ja sen seurauksena minulla oli liian vähän rahaa mukana. Hän tarjosi Mobile Payta maksutavaksi, eli olisi paljastanut siviilinumeronsa ja sitä myöden varmennetun nimensä. Muutaman sähköpostin, viiden minuutin puhelun ja vartin naamakkain olemisen jälkeen, "kun sinusta tuli jo sähköposteissa niin hyvät vibat".

Sisällä huoneistoissa kahdella pt:lla oli avaimet esillä ja jäin suihkuttelun/wc-käynnin ajaksi niin pitkäksi aikaa valvomatta että olisin voinut kuvata ne, kuvasta on nykyisin lyhyt matka vanhan mallisen Abloy-avaimen haltijuuteen. Ja sen jälkeen stalkkerointi olisi nostettavissa ihan uudelle tasolle.

Yksikään heistä ei ole ihan vasta-alkaja, pari vuotta on takana tuoreimmallakin yrittäjällä ja kokeneimmalla lähes kymmenen. Vakkarilleni mainitessani selkeistä riskitekijöistä, hän sanoi minua lutuiseksi (hoida sinä vain omat asiasi). Ajan kanssa olen huomannut että jotain parannuksia hän on tehnyt, mutta en tiedä kuinka hän mahdollisia uusia asiakkaitaan seuloo ja miten heitä vastaanottaa. Ja kuinka leväperäisesti käyttäytyy muiden vakkareidensa kanssa. Reissailumme takia tiedän hänestä ihan liikaa, henkilötunnusta myöden. Mutta ei se haittaa, olenhan hyvä kuuntelija ja lutuinen herrasmies.😊
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #56 : Helmikuu 22, 2024, 20:51:14 »
Joo en ajattele että se yleiseksi käytännöksi sopisi. Mutta olen ollut hieman yllättynyt ettei ole näkynyt yksittäisiä palveluntarjoajia jotka itselleen sopivaksi kokisivat erityisen monimutkaisen valintaprosessin. Olisin arvannut että näkyisi esim. aloittelijoita jotka haluaisivat sen edellisen päivän (ilmaisen tai lähes ilmaisen) tapaamisen ilman seksiä. (Ehkä niitä sitten on jossain sokerisivuilla.)

Onhan noita jatkuvasti täällä jutuissa. Homma vaan tulkitaan niin syy siihen että pt satunnaisesti jättää viesteihin vastaamatta, antaa epämääräisiä vastauksia suoriin kysymyksiin jne. on se että pt on tyhmä keskenkasvuinen haihattelija joka ei osaa asiakaspalvelua.

Oikeasti kyseessä on tarkkaan harkittu erityisen monimutkainen valintaprosessi.

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #57 : Helmikuu 22, 2024, 21:29:19 »
Sisällä huoneistoissa kahdella pt:lla oli avaimet esillä ja jäin suihkuttelun/wc-käynnin ajaksi niin pitkäksi aikaa valvomatta että olisin voinut kuvata ne, kuvasta on nykyisin lyhyt matka vanhan mallisen Abloy-avaimen haltijuuteen. Ja sen jälkeen stalkkerointi olisi nostettavissa ihan uudelle tasolle.

Hauskin tällainen tapaus mulla oli kun tapasin unkarilaista Bettinaa ekaa kertaa, tapaamisen lopussa kun itse keskityin pukeutumiseen, hän käveli toiseen huoneeseen puhumaan äitinsä kanssa puhelimessa, ja jätti minut yksin huoneeseen jossa mm. oli hyllyllä silmieni edessä se 200 euron seteli jonka olin antanut hänelle tuntia aikaisemmin.

Melko varmasti oisin voinut vain nyysiä sen ja hän ei olisi huomannut ennen kuin olisin ollut jo kaukana.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #58 : Helmikuu 22, 2024, 22:13:15 »
Sisällä huoneistoissa kahdella pt:lla oli avaimet esillä ja jäin suihkuttelun/wc-käynnin ajaksi niin pitkäksi aikaa valvomatta että olisin voinut kuvata ne, kuvasta on nykyisin lyhyt matka vanhan mallisen Abloy-avaimen haltijuuteen. Ja sen jälkeen stalkkerointi olisi nostettavissa ihan uudelle tasolle.

Hauskin tällainen tapaus mulla oli kun tapasin unkarilaista Bettinaa ekaa kertaa, tapaamisen lopussa kun itse keskityin pukeutumiseen, hän käveli toiseen huoneeseen puhumaan äitinsä kanssa puhelimessa, ja jätti minut yksin huoneeseen jossa mm. oli hyllyllä silmieni edessä se 200 euron seteli jonka olin antanut hänelle tuntia aikaisemmin.

Melko varmasti oisin voinut vain nyysiä sen ja hän ei olisi huomannut ennen kuin olisin ollut jo kaukana.

Jos ootte kanssatursakkeet joskus kuulleet sanan luottamus, niin se kannattaa myös sisäistää ;)

Jos pt jättää avaimensa ja setelinsä noin näkyville, hän luottaa teihin. Tn. intuitiivisesti, tuntematta teitä paremmin. Perseilemällä ko. tilanteissa ja rikkomalla luottamuksen, kusee niin omiinsa kuin kanssaturskienkin muroihin. Seuraava asiakas saa varmaan aika vittumaisen kireän ja jäätävän vastaanoton.

Joskus tein yhdelle hiukan epäilyttävälle Tinder-viritykselle pienen ansan. Jätin lompakkoni näkyville ja menin ulos jotain asiaa toimittamaan. Kävi ilmi, että muija kävi lompakollani ollessani ulkona. Katkaisin suhteen siihen paikkaan. Vittumaista tekstiä tuli naispirun suusta, mutta siinähän papatti.

Toisaalta, oman turskaurani alkuaikoina olin aika paranoidi siitä, mitä mulla oli taskuissa huorissa käydessä. Pelkäsin, että jotain viedään. Mutta muutama ihana pt muistutteli pää pilluhuuruista sekavana ollutta turskanpoikasta, että ”onhan sulla nyt varmasti kaikki mukana eikä mitään jäänyt?” :D Siitä se stressi sitten lieveni. Toki edelleen uuden pt:n luona vieraillessa taskuissa ei ole mitään muuta kuin sovittu summa ja ehkä auton avain.

Luottamus. Se on kuitenkin se, millä pillua saa siviilissäkin ja maksullisissakin palvelut paranee.

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #59 : Helmikuu 22, 2024, 23:29:20 »
Jos pt jättää avaimensa ja setelinsä noin näkyville, hän luottaa teihin. Tn. intuitiivisesti, tuntematta teitä paremmin.

Tää on ihan totta. Ja tässä yhteydessä voidaan muistuttaa myös siitä, että naisten aivot ovat supertietokone jota miljoonien vuosien evoluutio on hionut oikeastaan ensisijaisesti juuri sitä tavoitetta ajatellen, että tuottaisivat tehokkaasti oikeaan osuvia intuitioita eri miesyksilöiden luotettavuustasosta.

Miehestä voi tuntua oudolta kun nainen tekee luottamusratkaisuja joihin naisella ei näytä olevan riittäviä rationaalisia perusteita, mutta se johtuu siitä että meillä *ei* ole sellaisia aivoja joita olisi miljoonia vuosia hiottu suorittamaan supertehokkaasti juuri tätä tehtävää. Miehen kannattaakin ajatella rationaalisesti ja tietoisesti kuinka paljon tai vähän keneenkin kannattaa luottaa, kun taas jos nainen jättää huomiotta intuitionsa tähän asiaan liittyen, se on ikään kuin sama että yrittäisi laskea tietoisesti päässään jotain laskutehtävää jonka voi vain näpytellä nopeasti laskimeen ja saada varsin todennäköisesti oikean tuloksen.