Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle  (Luettu 7501 kertaa)

Poissa BlueEyedMan

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #60 : Helmikuu 23, 2024, 19:59:23 »
Täysin typerää tuolta mieheltä. Itse olen ajatellut että tämä harrastus on parasta kun kaikki kunnioittavat toisiaan ja toistensa yksityisyyttä. Olen mieluummin tuttu, kaveri tai ystävä niiden naisten kanssa joita tapaan ja olenpa jopa välttänyt yksityisasioista keskustelua kohteliaisuussyistä jos sellaiselle alueelle on meinannut mennä vaikka omasta puolesta voin sellaisistakin keskustella. En tiedä mitä tuo kaveri tuolla toiminnalla saavutti. Onko se jotain vallan osoitusta tms. idiotismia.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #61 : Helmikuu 23, 2024, 20:11:08 »
Voisin kuvitella että kyseessä on jonkinlainen mustasukkaisuus ja omistamisen halu.. ja onhan se nyt harmi jos nainen avioliiton myötä ei ole enää saatavilla..

Noista naisen supertietokone aivoista olen kyllä melko eri linjoilla.. sen verran kusetuksia tapahtuu etten yleistäisi..

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1443
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #62 : Helmikuu 23, 2024, 20:12:16 »
  ^^Typerää se oli siltä tyypiltä, mutta ”pari” vuotta tämän harrastuksen parissa on opettanut että kuten tuolla aiemmin todettiin hienosti, että ole luotettava ja kunnioittava mutta samaan hengen vetoon jatkan että älä luota liikaa muihin ja pidä pidä huoli yksityisyydestäsi.

Paikalla äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 806
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #63 : Helmikuu 27, 2024, 02:05:32 »
  ^^Typerää se oli siltä tyypiltä, mutta ”pari” vuotta tämän harrastuksen parissa on opettanut että kuten tuolla aiemmin todettiin hienosti, että ole luotettava ja kunnioittava mutta samaan hengen vetoon jatkan että älä luota liikaa muihin ja pidä pidä huoli yksityisyydestäsi.

Juuri näin.

Alkutilanne jäänyt suurilta osin epäselväksi, mutta selväksi kävi, ettei tuleva aviopuoliso tiennyt hupsuttelusta. Tilannetta miettiessäni...
1) Kertoisinko veljelleni, että tuleva puolisosi on pt. Ihan varmasti, velipoika on aika nopea liikkeissään, saattaisi tulla rumaa jälkeä jos joku vastaantulija siitä menisi huutelemaan.
2) Kertoisinko pojalleni. Ihan varmasti.
3) Kertoisinko parhaalle kaverilleni. Hyvin suurella todennäköisyydellä.
4) Tuntemattomalle vastaantulijalle tai kylän kusipäälle, no en varmasti.
Kaikille varmaankin löytyy liukukytkimellä kohta, jossa suu aukenisi, en usko teinimäiseen mustavalkoisuuteen tässä asiassa, vaan menisin vähimmän haitan periaatteella.

Aloitustekstin epäselvyyden takia en pysty asettamaan omaa kytkintäni kohdalleen kovin tarkasti. Epäselväksi jäi, jatkuiko maksuseksi edelleen häiden alla, jatkuiko ylipäätään parisuhteen aikana vai oliko se loppunut aikaisemmin. Nyanssit liikuttaa minun kytkintäni.

Tietämättä kertojan motiivia, en pysty kovin raskaasti tuomitsemaan ainakaan kohdissa 1-3. Lähtökohtaisesti kuitenkin olen sitä mieltä, että vain omista tekemisistä on soveliasta puhua. Vanha viidakon sanonta: Snitches get stitches.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa finfe

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #64 : Maaliskuu 01, 2024, 16:19:51 »
On kyl niin väärin ettei toinen oo kunnioittanu sun yksityisyyttä vaan on menny kertomaan vain teidän välisiä asioita eteenpäin. Vaikea ymmärtää miksi joku ei voi kunnioittaa toisen yksityisyyttä ja antaa elää rauhassa elämää eteenpäin :(
Tsemppiä ja toivottavasti voit jo paremmin 🫶💕
Felicia 👸

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #65 : Maaliskuu 01, 2024, 16:55:59 »
Ärhäkkä:

Jos kertoisin jollekkin, että tuleva vaimosi on muuten hutsu, yksi pieni ongelma nousee esiin omasta näkökulmasta;

Mistä minä, aviossa oleva mies, sen tiedän?

Eli käräyttäisin itseni samalla.

Frendi pettää vaimoaan, toinen käy huorissa, kolmas sitä ja neljäs tätä.

Minä en puutu muiden asioihin enkä varsinkaan vasikoi. Eli en välitä, käännän katseeni muualle.

Mut toi oma poika, se on paha. Ehkä silloin pitäisi käydä hyshys-keskustelu miesten kesken ja mainita, että olen muuten laitellut tota tulevaa vaimoas kakkoseen rahasta. Älä kerro äitillesi.

Mutta jos olisi varma tieto, että tuleva rouva on lopettanut ne hommat...
Olisi ainakin mielenkiintoinen joulupäivällinen jos ei muuta.

Paikalla äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 806
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #66 : Maaliskuu 01, 2024, 18:31:43 »
^ Näinpä, kaikki omilla säädöillään. Sinulla se mahdollisesti osuisi oman pojan kohdalle, mikäli nuorikko edelleen maksuseksin parissa puuhailisi.

Minulla ei itsekärventämisen vaaraa ole, kun en ole parisuhteessa. Ja muiden osalta ei kiinnosta vähääkään tietävätkö maksuseksin harrastamisestani ja mitä siitä ajattelevat. En sitä heti ensikättelyssä julista, mutta asiaa sivuttaessa olen kertonut. Muutama kaveri kysellyt miksi en juokse tindereissä ja swaippaile baareja. Siksi kun en jaksa ja löytämäni vakkarin kanssa tämä on helppo ja erittäin miellyttävä tapa tyydytellä erilaisia tarpeita. Ja nyt kun olen asiaa miettinyt, niin varmasti kerron mahdolliselle tulevalle parisuhteen puoliskolle maksuseksihistoriastani. Hän fiksuna ihmisenä on sinut asian kanssa ja korkeintaan mielenkiinnosta keskustelee aiheesta. Mikäli ei, niin pipo liian tiukka minulle ja hyvä että kävi ilmi ennemmin kuin myöhemmin.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #67 : Maaliskuu 01, 2024, 20:09:02 »
Ja nyt kun olen asiaa miettinyt, niin varmasti kerron mahdolliselle tulevalle parisuhteen puoliskolle maksuseksihistoriastani. Hän fiksuna ihmisenä on sinut asian kanssa ja korkeintaan mielenkiinnosta keskustelee aiheesta. Mikäli ei, niin pipo liian tiukka minulle ja hyvä että kävi ilmi ennemmin kuin myöhemmin.

Ööö… tota… kukin tyylillään. Mutta ehkä ihan 100% rehellisyys ei tässäkään kannata. On noita maksullisia ja toisaalta tinderin yms. palveluiden naisia tullut aika paljon nähtyä itsekin aikaa sitten eronneena ja siellä sun tuolla säätäneenä. Jossain toisessa ketjussa viittasin omiin kokemuksiini ja siihen, että naisten käsitykset maksuseksistä vaihtelevat tosi paljon.

Vähemmistö siviilinaisista on niitä, jotka maksuseksin ja miehen historian harrastuksen parissa varauksitta hyväksyvät, oikeastaan tosi pieni vähemmistö naisista. Naiset ovat herkkiä vertailemaan itseään toisiin naisiin eikä heille missään tapauksessa kannata hehkuttaa kuinka kivaa oli sen ja tämän vakkarin kanssa. Saati kertoa nussinneensa muutamaa kymmentä huoraa viimeisen viiden vuoden aikana. Itse olen kysyttäessä kertonut ns. muunnettua totuutta. Jos ei ole kysytty, olen ollut asiasta vaiti. Muunnetun totuuden sisältö on vaihdellut sen mukaan, mikä on ollut maksuseksikeskustelun aloituksen sävy ::)

Sitä huippusuvaitsevaista ja rautaisella itsetunnolla varustettua naista saa nimittäin etsiä ns. lampun kanssa vuositolkulla, jossei itse ole ihan alfojen alfa urosten joukossa. Ovat tuollaiset naiset kovin harvinaisia ja haluttuja ja siksi häviävät parisuhdemarkkinoilta alta aikayksikön.

Paikalla äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 806
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #68 : Maaliskuu 01, 2024, 20:29:54 »
Ja nyt kun olen asiaa miettinyt, niin varmasti kerron mahdolliselle tulevalle parisuhteen puoliskolle maksuseksihistoriastani. Hän fiksuna ihmisenä on sinut asian kanssa ja korkeintaan mielenkiinnosta keskustelee aiheesta. Mikäli ei, niin pipo liian tiukka minulle ja hyvä että kävi ilmi ennemmin kuin myöhemmin.

Sitä huippusuvaitsevaista ja rautaisella itsetunnolla varustettua naista saa nimittäin etsiä ns. lampun kanssa vuositolkulla, jossei itse ole ihan alfojen alfa urosten joukossa. Ovat tuollaiset naiset kovin harvinaisia ja haluttuja ja siksi häviävät parisuhdemarkkinoilta alta aikayksikön.

Ihan varmasti juuri näin. Siksipä en etsi, vaan tarttuu "vahingossa" matkaan. ;)
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #69 : Maaliskuu 01, 2024, 20:46:53 »
Samoilla linjoilla Velihopean kanssa. Lisään vielä ettei itse asiassa kannata puhua asiasta halaistua sanaa kenenkään tutun kanssa.. Itse tein sen mokan että yhdelle vanhalle kaverille asiasta menin avautumaan. Siitä ei seurannut muuta kuin ihme utelua ja vittuilun sekaista kommentointia.. Eli on nyt entinen kaveri. Sinänsä hupaisaa että tämä kyseinen heppu vuosikaudet fiilisteli eskorteilla jne. vaikkei ketään ikinä edes tavannut.. ja sitten parisuhteessa ollessaan tuli selväksi halveksuva asenne minun elämäntyyliä ja valintoja kohtaan..

Turpa kiinni on siis tässä kohtaa paikallaan..

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #70 : Maaliskuu 01, 2024, 21:10:31 »
Tulevalle vaimolle en suosittele kertomaan ex-panojakaan.
Varsinkaan, jos lista on pitkä. Kysyttäessä mieluummin vähättely ja epämääräinen mumina. Sama pätee ex-tyttöystäviin ja vaimoihin.

Maksuseksistä puhuisin vielä vähemmän.

Liika rehellisyys ei toimi missään asiassa.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #71 : Maaliskuu 01, 2024, 21:34:45 »
Tulevalle vaimolle en suosittele kertomaan ex-panojakaan.
Varsinkaan, jos lista on pitkä. Kysyttäessä mieluummin vähättely ja epämääräinen mumina. Sama pätee ex-tyttöystäviin ja vaimoihin.

Maksuseksistä puhuisin vielä vähemmän.

Liika rehellisyys ei toimi missään asiassa.

Selkeää pitkän linjan ukkomiehen kokemusta ;D

Jokaisen naisen, jonka kanssa mies haluaa parisuhteeseen, tulee saada kuulla olevansa jollain (hyvällä) tavalla erilainen, jopa ainutlaatuinen kaikkiin muihin naisiin verrattuna. Ja niitä aiempia naisia nyt ei siis ollu kovin montaa, ne oli huonoja sängyssä, rumia ja melko vittumaisiakin olioita ::)

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #72 : Maaliskuu 01, 2024, 21:42:58 »
Hehheh.. ei niitä exiä kannata haukkuakaan.. Oma kokemus on se että mitä vähemmän aiheesta puhutaan niin sitä parempi.. naisilla kun on taipumus väännellä asioita aika ihmeellisiin kulmiin ja asentoihin..

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #73 : Maaliskuu 01, 2024, 21:50:53 »
^ Joo, ei oikeasti kannata kauheasti haukkua. Oli vähän sarkasmia, siksi noita emojeja ;)

Aika usein ns. siviilimarkkinoilla törmännyt siihen, että nainen alkaa haukkua exiään ja laittaa aivan kaikki menneet ja usein nykyisetkin ongelmansa heidän syykseen. Pikkuhiljaa näitä oppinut varomaan, koska moiset naiset eivät yleensä kykene omia ongelmiaan käsittelemään millään läheskään objektiivisella tavalla, vaan kaikki viat löytyvät aina muista ihmisistä. Moisista ihmisistä ei ole uuteen suhteeseen ja osa ois varmaan jonkinlaisen terapian tarpeessa. Sama tietty pätee miehiin. Omat ongelmansa pitää käsitellä mieluummin muualla kuin uuden kumppanin kanssa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 01, 2024, 21:54:22 kirjoittanut velihopea »

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5195
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #74 : Maaliskuu 01, 2024, 22:10:31 »
Mietin väkisin onko mussa jotain vikaa kun en ikinä ole halunnut puhua / ollut kiinnostunut kumppaneiden existä tai aiemmista seksikumppaneista. En ole ikinä edes keksinyt kysyä keitä kaikkia toinen on nussinut ennen mua, rahalla tai ilman. Mitä vitun väliä sillä on? Kunhan mun astuttua kuvioihin nussii vain mua 😅

Toki sillä olisi väliä jos olisi pannut vaikka mun parasta ystävääni. Bros before hoes, ystävien kanssa en jaa samoja miehiä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #75 : Maaliskuu 01, 2024, 22:21:18 »
^ niimmut sä ootkin hupakko. Jos itse panet tuhatta eri ukkoa kymmenessä vuodessa, niin miksi se sinua kiinnostaisi, jos mieskandidaatti on pannut sataa muijaa samassa ajassa? :D

Ja nyt ei kannata selittää työseksistä mitään. Siviilimarkkinoilla varmaan 99% ihmisistä ei erota mitään huorien työseksiä tai mitään muutakaan seksiä toisistaan. Se on ihan teidän seksityöläisten oma näkökulma asiaan, jota valtaosa ihmisistä ei ymmärrä. Tällai turskana ehkä jotenkin rajallisesti.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 01, 2024, 22:23:03 kirjoittanut velihopea »

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5195
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #76 : Maaliskuu 01, 2024, 22:38:04 »
^ Ei mua kyllä kiinnostanut ennen hupakointiuraakaan kuinka monen kanssa toinen oli ollut ennen mua. En muista että olisin missään suhteessa kysynyt asiaa 🤔
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Paikalla äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 806
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #77 : Maaliskuu 01, 2024, 22:57:23 »

Liika rehellisyys ei toimi missään asiassa.

Toimii, karsivana tekijänä.

Olen valtaosasta samaa mieltä yleisellä tasolla. Mutta...kun minä en ihan "tavallisen" naisen kanssa halua suhteeseen, saati naimisiin. Kyllästyisin kuudessa kuukaudessa. Haluan sellaisen, joka on nähnyt elämää muuallakin kuin telkkarissa.
Päivän moka vielä tekemättä?

Paikalla äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 806
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #78 : Maaliskuu 01, 2024, 23:04:58 »
Mietin väkisin onko mussa jotain vikaa kun en ikinä ole halunnut puhua / ollut kiinnostunut kumppaneiden existä tai aiemmista seksikumppaneista. En ole ikinä edes keksinyt kysyä keitä kaikkia toinen on nussinut ennen mua, rahalla tai ilman. Mitä vitun väliä sillä on? Kunhan mun astuttua kuvioihin nussii vain mua 😅

No ei ainakaan tolla perusteella ;D

Lainaus
Toki sillä olisi väliä jos olisi pannut vaikka mun parasta ystävääni. Bros before hoes, ystävien kanssa en jaa samoja miehiä.

Hear, hear.
Sama. Napalangoksi en kavereiden kanssa ryhdy seurustelusuhteissa. Ihan virkistysmielisessä panossa joskus käynyt niin, lähes vahingossa.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #79 : Maaliskuu 02, 2024, 08:59:58 »
Tulevalle vaimolle en suosittele kertomaan ex-panojakaan.
Varsinkaan, jos lista on pitkä. Kysyttäessä mieluummin vähättely ja epämääräinen mumina. Sama pätee ex-tyttöystäviin ja vaimoihin.

Maksuseksistä puhuisin vielä vähemmän.

Liika rehellisyys ei toimi missään asiassa.

Selkeää pitkän linjan ukkomiehen kokemusta ;D

Kyllä!😁

Rouvaa tosin ei ole koskaan kiinnostanut seksielämäni ennen häntä.
On sille yhdessä kyllä naureskeltu.

Mutta noin yleisesti uskaltaisin väittää, että mikäli haluaa naisen hurmata joko päiväksi, vuodeksi tai loppuelämäksi, ihan ensimmäisenä kättelyn yhteydessä en alkaisi huutelemaan exiäni ja viime vuoden panojani hänelle.

Jättää vaikka toisille deiteille noi, jos on pakko kerskua asialla. Tai olla rehellinen.
Tässä tapauksessa se olisi kylläkin vain idiotismia.


Toi, kiinnostiko mua kumppanin panot ennen mua...

Joo ja ei.
Jos niitä ei ole sadoittain, en ole kiinnostunut.
Mutta satojen kanssa nussineen kanssa olisi ongelma.
Miksi mä, yksinäni, yhtäkkiä riittäisin? Eli siinä mielessä häiritsisi liian moni petikumppani.