Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle  (Luettu 7289 kertaa)

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #20 : Helmikuu 17, 2024, 23:23:21 »
Onkohan nyt kaikki oleellinen aiheeseen liittyvä tuotu esille ::)
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #21 : Helmikuu 17, 2024, 23:47:09 »
^ Mielenterveys-, terveys- ja velkaantumisongelma on mielestäni tuotu esille ja nykykäytännön mukaan myös iloisesti ohitettu.  ;D

Poissa Tomppeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #22 : Helmikuu 18, 2024, 04:21:48 »
niin makaa kuin petaa  :behind: :blowjob:

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #23 : Helmikuu 18, 2024, 05:44:06 »
Voimia, ehkä tämä mies ei sitten vain ollut se oikea.. Riippuen tietysti tuliko tuo nyt ihan puun takaa hänelle vai ei.. Jos suhde syvenee niin tällaiset jutut on vain aina pakko kertoa ja miehelle antaa reilusti mahdollisuus punnita tilanne. Jos sen kuulee muualta niin todella ikävä tilanne..

Oma itsetunto kyllä kestäisi tuollaisen taustan ja.. Itse asiassa olisin aika hiton täpinöissäni että olen niin upean naisen saanut jonka seurasta ollaan valmiita lyömään rahaa tiskiin..
Joten on meitä äijiäkin moneen junaan.. 🤔

Tismalleen samaa mieltä. Hyvä että kävi ilmi jo tässä vaiheessa, miten aviomies suhtautuu entisiin hupakoihin. Vuosi 2024 ja edelleen seksityö on joillekin liian kova pala. Luulen, että tämä lopputulema on paljon parempi kuin jos olisi paljastunut häiden jälkeen. Todellinen kumppani olisi hyväksynyt sinut aina sellaisena kuin olet ollut menneisyydessä. Noita asioita on mielestäni hyvä käydä läpi seurusteluvaiheessa, niin voi suodattaa kandidaatteja.

Kuitenkin erittäin typerää toimintaa asiakkaalta mennä möläyttelee mitään tuollaista siviilitilanteessa  >:( Pystyisitköhän haastaa hänet oikeuteen yksityiselämän häirinnästä?
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #24 : Helmikuu 18, 2024, 05:47:11 »
Olen itkenyt peruuntuneiden häiden takia kohta viikon. Miksi teette tämän meille tytöille? Me tytöt pidetään suu supussa eikä edes tervehditä kadulla jos törmätään teihin asiakkaisiin. Mikä oikeus teillä asiakkailla on huudella  tälläisestä kahdenkeskisistä asiasta ja vielä meidän seksinmyyntiä jälkeisille miehillemme? Meilläkin tytöillä on elämä, haaveet perheestä ja hyvin usein päädymme myymään seksiä jonkun pakottavan syyn takia kuten mielenterveysongelmat, terveysongelmat, riippuvuudet, velkaantuminen yms tai ainakaan itse en olisi iki maailmassa halunnut joutua myymän itseäni.

Kukaan normaali mies ei ole koskaan hyväksynyt taustaani, ei normaalia miestä en haluaisi itselleni. Tuntuu ettei suhteiden rakentaminen ole vaan mitenkään mahdollista tälläisellä taustalla

….. Miksi te asiakkaat olette tehneet näin meille?

Onkohan sulla Krista nyt ihan oikeat lähtökohdat seksityöhön? Ja ovatkohan kaikki ongelmasi vain muiden ihmisten aiheuttamia, vai oletko kenties itse osasyyllinen niihin?

Viestisi perusteella vaikuttaa siltä, että sinulla on erilaisia ongelmia elämässäsi ja yrität niitä paikata seksityöstä saadulla läheisyyden tunteella ja rahalla. Nuo ongelmat kannattaisi hoitaa ensin, ihan ammattiavun kanssa.

Häät ovat vain materiaalista hetken huumaa ja bling-bling-paskaa, jonka huuma haihtuu jo seuraavan päivän krapulassa juhlien jälkiä siivoillessa. Ai mistäkö tiedän? No kun oon yhden likimain dillen muikkelin kanssa kauan sitten naimisiin erehtynyt. Häät olivat about hänen elämänsä juttu, mitään muuta avioliitosta hän ei oikein tajunnutkaan. No sit lähin huoriin, erosin jne…

Ja kyllähän se on niin, ettei moni ”normaali mies” ikipäivänä ottaisi huoraa vaimokseen. Asiasta on täällä forkalla ihan oma ketjunsakin. Sieltä löytyy perusteluja niin puolesta kuin vastaan.

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,306.0.html

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 18, 2024, 05:54:38 kirjoittanut velihopea »

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #25 : Helmikuu 18, 2024, 07:01:16 »
...
Onko muilla tytöillä tälläistä ongelmia ollut ja kuinka olette selvinneet? Miksi te asiakkaat olette tehneet näin meille?

Olen tosi pahoillani, että me asiakkaat olemme teille tällaista murhetta aiheuttaneet. Tai ehkä kuitenkin pitäisi sanoa yksi asiakas ja sinulle, ei kaikki asiakkaat ja kaikille hupakoille.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #26 : Helmikuu 18, 2024, 07:08:03 »
Olen itkenyt peruuntuneiden häiden takia kohta viikon. Miksi teette tämän meille tytöille? Me tytöt pidetään suu supussa eikä edes tervehditä kadulla jos törmätään teihin asiakkaisiin. Mikä oikeus teillä asiakkailla on huudella  tälläisestä kahdenkeskisistä asiasta ja vielä meidän seksinmyyntiä jälkeisille miehillemme? Meilläkin tytöillä on elämä, haaveet perheestä ja hyvin usein päädymme myymään seksiä jonkun pakottavan syyn takia kuten mielenterveysongelmat, terveysongelmat, riippuvuudet, velkaantuminen yms tai ainakaan itse en olisi iki maailmassa halunnut joutua myymän itseäni.

Kukaan normaali mies ei ole koskaan hyväksynyt taustaani, ei normaalia miestä en haluaisi itselleni. Tuntuu ettei suhteiden rakentaminen ole vaan mitenkään mahdollista tälläisellä taustalla

….. Miksi te asiakkaat olette tehneet näin meille?

Onkohan sulla Krista nyt ihan oikeat lähtökohdat seksityöhön? Ja ovatkohan kaikki ongelmasi vain muiden ihmisten aiheuttamia, vai oletko kenties itse osasyyllinen niihin?

Viestisi perusteella vaikuttaa siltä, että sinulla on erilaisia ongelmia elämässäsi ja yrität niitä paikata seksityöstä saadulla läheisyyden tunteella ja rahalla. Nuo ongelmat kannattaisi hoitaa ensin, ihan ammattiavun kanssa.

Häät ovat vain materiaalista hetken huumaa ja bling-bling-paskaa, jonka huuma haihtuu jo seuraavan päivän krapulassa juhlien jälkiä siivoillessa. Ai mistäkö tiedän? No kun oon yhden likimain dillen muikkelin kanssa kauan sitten naimisiin erehtynyt. Häät olivat about hänen elämänsä juttu, mitään muuta avioliitosta hän ei oikein tajunnutkaan. No sit lähin huoriin, erosin jne…

Ja kyllähän se on niin, ettei moni ”normaali mies” ikipäivänä ottaisi huoraa vaimokseen. Asiasta on täällä forkalla ihan oma ketjunsakin. Sieltä löytyy perusteluja niin puolesta kuin vastaan.

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,306.0.html

Miten vika voi olla Kristan tässä tapauksessa? Kyllähän nuo seuraukset johtuivat siitä asiakkaasta tuon kertomuksen mukaan  ???
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #27 : Helmikuu 18, 2024, 07:51:06 »
Pahoittelen Krista asiakasveljeskunnan mätämunajaoston jäsenen toimintaa.

Voisin ajatella myönteisesti, että taustalla on kyseisen mätämunan mustasukkaisuus ja ihastuminen sinuun.

Mutta todennäköisempää on, että kyseessä on vain tyyppi, jolla mätä on noussut munasta myös aivoihin.

Ei kosto varmaan mitään auta, mutta mulla olisi kyllä pari kaveria, jotka saattaisivat mennä kysymään kyseiseltä mätäaivolta kuulumisia.
Ongelmat ratkaistaan väkivallalla "mulla olisi kyllä pari kaveria" tyyppisesti. Mikä typerys.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #28 : Helmikuu 18, 2024, 09:13:52 »
Kristalla on käynyt paska säkä asiakasvalinnassa.

Sitten kun hän on rohkaistunut hakemaan tältä palstalta virtuaalista ryhmähalia, vittuillaan.

Ei kiva.

Mutta...jos tämä paljastuminen oli sulhaselle noin kova paikka, ehkä oli parempi että se tapahtui ennen häitä.
Saitin Bud Spencer

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #29 : Helmikuu 18, 2024, 10:07:22 »
Kun näistä juoruilijoista AP:n mukaan ei ole ilmeisesti kukaan ollut kenenkään miehen oikeasti hyviä kavereita, tuttuja tai muita joilla saattaisi olla ehkä jonkin sortin motivaatiokin mainita ehkä hienotunteisesti ja ohimennen kaverinsa tulevan kumppanin historiasta - ei tuosta jää vaikutelma juuri muusta kuin korkeintaan jonkinasteista kateudesta tai sitten ihan selvästä pahantahtoisuudesta.

Parilla naisella oli joskus tapana - menettäessään kaavailemansa poikaystävät ystävättärilleen - aloittaa melkomoinen "loanheitto-operaatio" vihjailemalla saaneensa nämä poikaystävät sänkyyn ystävättäriensä selän takana ja onnistumalla luomaan draamaa ja eripuraa useammankin osapuolen välille. Toinen vielä leuhki jälkikäteen tyyliin nauttivansa riidankylvämisestä "koska "Marko" ja "Tiina" ei todellakaan kuulu yhteen..." - Jos tästä nyt voi jotain positiivista hakea niin ainakin toisen kohdalla meni tuo loanheitto mistiin; "Marko" ja "Tiina" ovat käsittääkseni edelleen yhdessä ja tämä toinen "ERAS" elelee vissiin sinkkuna...

Että onnellisiakin loppuja voi tapahtua. Toivotan Kristalle jaksamista ja parempaa asiakaskuntaa 👍.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #30 : Helmikuu 18, 2024, 10:29:49 »
Juoruilijoita aina riittää, molemmissa sukupuolissa.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Linnunlaulu

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #31 : Helmikuu 18, 2024, 11:12:31 »
Toivottavasti löydät Krista sen oikean, etkä enää vasten tahtoasi ajaudu seksityöhön. Kyllä niitäkin miehiä löytyy, jotka eivät sinua tuomitse historiasi takia. Avoimuus voi lopulta olla parempi vaihtoehto, kun kolme suhdetta on päättynyt tämän salaisuuden paljastumiseen.

Kukaan ei voi täällä tietää, miksi joku puolituttu kokee asiakseen kertoa. Ainoa edes jotenkin looginen selitys, mikä tulee mieleen on se, että olet ainakin foorumikirjoitusten perusteella vielä suhteellisen lyhyen aikaa sitten myynyt palveluita. Eli ehkä joku tuore asiakas on ajatellut, että toimit kumppanisi selän takana - ja sen takia kokenut asiakseen kertoa?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #32 : Helmikuu 18, 2024, 12:18:42 »
Ja kyllähän se on niin, ettei moni ”normaali mies” ikipäivänä ottaisi huoraa vaimokseen. Asiasta on täällä forkalla ihan oma ketjunsakin. Sieltä löytyy perusteluja niin puolesta kuin vastaan.

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,306.0.html

Ei asia ihan näinkään ole, itse olin naimisissa 15 vuotta eikä miehelle seksityötaustani ollut mikään ongelma. Ero tuli lopulta muista syistä jota en tarkemmin lähde avaamaan. Yksityisasiat ja seksityön olen aina pitänyt erillään toisistaan. Kristalle tsemppiä, maailmassa miehiä riittää joilla avarakatseisuutta löytyy. <3
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #33 : Helmikuu 18, 2024, 12:22:46 »
Mä oon nyt vähän skeptinen ehkä. Mutta miten pitkästä parisuhteesta siis oli kyse, jos vielä marraskuussa olet myynyt seksiä? Toki pitkä on suhteellinen käsitys kullekin. Toisille jo muutama kuukausi voi tietenkin tuntua pitkältä ajalta ja siltä että on valmis ostamaan hääpuvun. Mikäpä minä olen sitä tuomitsemaan.

Jäin myös miettimään että kaikissa kolmessa edellisessä suhteessa on käynyt näin, että entinen asiakas on jostain tiennyt miesystäväsi? Se on jo huonoa tuuria. Tai helvetin pieni kylä.

Olen sitä mieltä, että jos parisuhteessa ei hyväksy toisen historiaa niin on parempikin jättää astelematta alttarille.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 537
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #34 : Helmikuu 18, 2024, 12:32:31 »
Miksi te asiakkaat olette tehneet näin meille?
Miksi teitittelet tätä kyseistä asiakasta?
Go woke, go broke.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #35 : Helmikuu 18, 2024, 13:41:59 »
Ja kyllähän se on niin, ettei moni ”normaali mies” ikipäivänä ottaisi huoraa vaimokseen. Asiasta on täällä forkalla ihan oma ketjunsakin. Sieltä löytyy perusteluja niin puolesta kuin vastaan.

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,306.0.html

Ei asia ihan näinkään ole, itse olin naimisissa 15 vuotta eikä miehelle seksityötaustani ollut mikään ongelma. Ero tuli lopulta muista syistä jota en tarkemmin lähde avaamaan. Yksityisasiat ja seksityön olen aina pitänyt erillään toisistaan. Kristalle tsemppiä, maailmassa miehiä riittää joilla avarakatseisuutta löytyy. <3

"Naimisissa yhden miehen kanssa", siitä tuskin pystyy vielä vetämään päinvastaista johtopäätöstä notta moni "normaali mies" ottaisi horatsun vaimoksi.

JOS sinulla olisi avioliittokokemusta sanotaan nyt kevyesti vaikkapa 20n miehen kanssa, niin jo olisi sanojen takana vahvempaakin kokemusasiantuntijuutta.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #36 : Helmikuu 18, 2024, 14:31:29 »
Jos Kristalla on 3 parisuhdetta mennyt menneisyyden luurankojen takia mönkään, olisiko seuraavalla kerralla syytä ottaa ne luurangot esiin jo ennenkuin mulkku asiakas tuo ne näytille.
 ???
Saitin Bud Spencer

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #37 : Helmikuu 18, 2024, 14:47:03 »
Samalla linjalla ku Entto, mielummin ennemmin kuin myöhemmin, jos oikeaan suhteeseen on kaatumassa. Toki voi hienovaraisesti ehkä kokeilla jäitä ennenkuin siihen astuu täydellä painolla....

Enyway ei oikeuta Mr Mätäpaise huudella ympäri kaupunkia.
Shikita ga nai

Poissa Iina

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 95
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #38 : Helmikuu 18, 2024, 19:37:54 »
Olen myynyt seksiä ja tämä on kolmas kerta kun pitkäaikainen parisuhde joista tämä viimeisin joka  oli nyt menossa avioliittoon  katuu riitaisasti sen takia että joku vanha asiakas näkee tehtäväkseen kertoa miehelleni että on ostanut minulta seksiä. Nämä asiakkaat eivät ole olleet yhdenkään miehen ystäviä, sukulaisia, lähinnä puolituttuja tai some seuraajia tai vastaavia.

Olen itkenyt peruuntuneiden häiden takia kohta viikon. Miksi teette tämän meille tytöille? Me tytöt pidetään suu supussa eikä edes tervehditä kadulla jos törmätään teihin asiakkaisiin. Mikä oikeus teillä asiakkailla on huudella  tälläisestä kahdenkeskisistä asiasta ja vielä meidän seksinmyyntiä jälkeisille miehillemme? Meilläkin tytöillä on elämä, haaveet perheestä ja hyvin usein päädymme myymään seksiä jonkun pakottavan syyn takia kuten mielenterveysongelmat, terveysongelmat, riippuvuudet, velkaantuminen yms tai ainakaan itse en olisi iki maailmassa halunnut joutua myymän itseäni.

Kukaan normaali mies ei ole koskaan hyväksynyt taustaani, ei normaalia miestä en haluaisi itselleni. Tuntuu ettei suhteiden rakentaminen ole vaan mitenkään mahdollista tälläisellä taustalla

Onko muilla tytöillä tälläistä ongelmia ollut ja kuinka olette selvinneet? Miksi te asiakkaat olette tehneet näin meille?

Ikävä juttu. Olisin itse vain todennut sulhaselle, että mikä lie juoru kyseessä ja ehkä tyyppi sekoittanut mut toiseen henkilöön. Juorut nimittäin kuihtuvat ja kuolevat pous viisaiden ja älykkäiden ihmisten korvissa. Siinä samalla olisitkin voinut siten testata, onko sulhosi tarpeeksi viisas ja älykäs. Ainakaan hän ei ollut arvoisesi, jos orastava liittonne moiseen pahansuopaan panetteluun kaatui.

Toiseksi: kaikki eivät todellakaan ajaudu myymään seksiä pakottavista syistä. Minäkin tulin alalle noin 9 vuotta sitten silkasta seikkailunhalusta - kokeilin kerran ja jäin koukkuun. Mulla oli hyväpalkkainen työ, ei ollut velkaa, talous- ja mielenterveysasiat olivat kunnossa. Mutta en ollut vapaa. Nyt olen. Enkä ole alanvaihdosta katunut.
Iina Hertta Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947
Posin kautta ♥️

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas kertoi tulevalle aviomiehelle
« Vastaus #39 : Helmikuu 19, 2024, 02:45:30 »
Olen myynyt seksiä ja tämä on kolmas kerta kun pitkäaikainen parisuhde joista tämä viimeisin joka  oli nyt menossa avioliittoon  katuu riitaisasti sen takia että joku vanha asiakas näkee tehtäväkseen kertoa miehelleni että on ostanut minulta seksiä. Nämä asiakkaat eivät ole olleet yhdenkään miehen ystäviä, sukulaisia, lähinnä puolituttuja tai some seuraajia tai vastaavia.

Olen itkenyt peruuntuneiden häiden takia kohta viikon. Miksi teette tämän meille tytöille? Me tytöt pidetään suu supussa eikä edes tervehditä kadulla jos törmätään teihin asiakkaisiin. Mikä oikeus teillä asiakkailla on huudella  tälläisestä kahdenkeskisistä asiasta ja vielä meidän seksinmyyntiä jälkeisille miehillemme? Meilläkin tytöillä on elämä, haaveet perheestä ja hyvin usein päädymme myymään seksiä jonkun pakottavan syyn takia kuten mielenterveysongelmat, terveysongelmat, riippuvuudet, velkaantuminen yms tai ainakaan itse en olisi iki maailmassa halunnut joutua myymän itseäni.

Kukaan normaali mies ei ole koskaan hyväksynyt taustaani, ei normaalia miestä en haluaisi itselleni. Tuntuu ettei suhteiden rakentaminen ole vaan mitenkään mahdollista tälläisellä taustalla

Onko muilla tytöillä tälläistä ongelmia ollut ja kuinka olette selvinneet? Miksi te asiakkaat olette tehneet näin meille?

Positiivisena kommenttina voin sanoa, että suhteiden rakentaminen taustallasi on mahdollista. Esim. itse en anna naiselle "vaimomateriaalina" miinuspisteitä siitä, että on tehnyt seksityötä. Yksi ammatti muiden joukossa, jonka harjoittaminen on enimmäkseen täysin merkityksetöntä sen kannalta, mitkä ovat jonkun naisen "vaimomateriaalipisteet" silmissäni. Annan vain pienen plussan siitä näkökulmasta, että "menemällä naimisiin tuon kanssa pääsisin leveilemään hyvällä itsetunnollani, että minua ei haittaa tuollainen menneisyys (tai itse asiassa edes nykyisyys, eli seksin myynti parisuhteen aikana)".

Toisaalta tunnustan, että en ole ollenkaan varma ajattelisinko samoin, jos olisin varallisuustasoltani vain normaali mies. Jos normaalina miehenä menisin naimisiin seksityötä tehneen kanssa, minulle saattaisi tulla siitä luuseri olo, joka estäisi tekemästä niin. (Nykyisellään minulle ei tulisi siitä luuserioloa, koska kaikille -- ja erityisesti minulle itselleni, se on olennaisempaa -- olisi ilmiselvää että pystyisin saamaan vaikka millaisen muunkinlaisen naisen.)


Mutta sitten olennaisempi kommentti: minusta on lähtökohtaisesti virhe rakentaa suhdetta minkäänlaisen epärehellisyyden varaan. En itse lähtisi seksityöhön ajatuksella että menneisyys olisi mahdollista pimittää tulevalta kumppanilta.

Näiden aikaisempien paljastumisten perusteella voit olettaa, että sama tulee tapahtumaan myös jatkossa, jos yrität pimittää. Kannattaa siis sen sijaan lähteä rehellisyydellä liikkeelle.

Menisin jopa niin pitkälle sanoissani, että uskon noiden paljastajien tehneen palveluksen sekä sinulle että miehellesi. Sillä jos he eivät olisi kertoneet, joku toinen olisi kertonut myöhemmin (tämä voidaan päätellä siitä, miten systemaattisesti olet paljastunut jo useita kertoja). Ja uskoakseni aiheutunut vahinko olisi ollut suurempi, jos paljastuminen olisi tapahtunut myöhemmin.

Ja pidän siis tosiaan myös moraalisesti kyseenalaisena pimittää aviomieheltä asiaa, jolla on hänelle väliä. (Sen sijaan minulta jos pimittäisi, se ehkä olisi moraalisesti hyväksyttävää, heh -- kun minua asia siis anyway ei häiritsisi.)


Mutta vielä loppuun positiivinen kommentti, että on mahdollista esittää esimerkkejä seksityötä tekevistä, joilla on onnellisen ja kestävän näköinen parisuhde joka on alkanut siten että tämänkin asian suhteen on oltu rehellisiä. Ja joiden suhteiden laadukkuus ei kai perustu siihen että mies olisi yhtä outo kuin minä.