Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yle.fi: Uutta tutkimustietoa seksistä  (Luettu 3215 kertaa)

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Yle.fi: Uutta tutkimustietoa seksistä
« : Tammikuu 02, 2020, 21:46:20 »
Yle.fi tietää sanoa, että laajan uusiselantilaisen tutkimuksen mukaan heteromies tykkää peilikuvastaan, naisen seksuaalisuus joustaa ja kinkyys voi parantaa:

https://yle.fi/uutiset/3-11141049

Mitäpä raati on mieltä?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yle.fi: Uutta tutkimustietoa seksistä
« Vastaus #1 : Tammikuu 02, 2020, 22:00:45 »

Mä oon ainakin tyytyväinen peilikuvaani, että ainakin ekan väitteen osalta tuntuu uskottavalta. Noista muista en osaa sanoa  :)
Amator

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yle.fi: Uutta tutkimustietoa seksistä
« Vastaus #2 : Tammikuu 02, 2020, 22:03:56 »
2. Nainen voi haluta naista olematta lesbo tai bi
Nainen, fantasioitko toisista naisista? Ehkä jopa harrastat silloin tällöin seksiä naisen kanssa, mutta et kuitenkaan koe itseäsi lesboksi tai biseksuaaliksi?


Mikä se ero tässä on?

Ihan kiinnostava tutkimus ja mitä kinky osioon tulee, niin jos haluja on, niin on varmasti terveydelle parasta toteuttaa niitä.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yle.fi: Uutta tutkimustietoa seksistä
« Vastaus #3 : Tammikuu 03, 2020, 00:00:00 »
2. Nainen voi haluta naista olematta lesbo tai bi
Nainen, fantasioitko toisista naisista? Ehkä jopa harrastat silloin tällöin seksiä naisen kanssa, mutta et kuitenkaan koe itseäsi lesboksi tai biseksuaaliksi?


Mikä se ero tässä on?


En tiedä, luitko tuon koko jutun, mutta siellähän on jaettu naisen seksuaalisuuden joustavuus neljään tyyppiin, ja pääpointti oli se, että jokainen määrittää seksuaalisen suuntautumisensa itse. Eli jos nainen ei koe olevansa bi, niin hän ei ole bi, vaikka harrastaisikin toisinaan seksiä nais(t)en kanssa.

Tuosta kinkyosiosta olen erittäin iloinen! Vihdoin on tehty opas hoitoalan ammattilaisille ja terapeuteille kinkyseksuaalisuudesta. Toivottavasti siitä tulisi suomenkielinen versio ja koulutuksia ihmistyötä tekeville. Aivan huippua!

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yle.fi: Uutta tutkimustietoa seksistä
« Vastaus #4 : Tammikuu 03, 2020, 18:53:07 »
Pilkun nussimiset sikseen, nainen on bi jos se panee toisia naisia.

Peilikuvaani olen tällä hetkellä vain naaman osalta tyytyväinen, on se vaan niin komee...muu osa kun kuntoilun puutteesta rasvan peitossa liikaa.

Miksi kinkystä pitäisi parantua, ei kai ainakaan muiden takia? Eletään vain itseämme ei muita varten. No ehkä perhettäkin varten..
Aina etsimässä

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yle.fi: Uutta tutkimustietoa seksistä
« Vastaus #5 : Tammikuu 03, 2020, 20:07:31 »
^ Tutkimuksessa ei sanota, että kinkyydestä voi (tai pitäisi) parantua, vaan päin vastoin, kinkyys parantaa.  ;)

Allekirjoitan kyllä nuo kaksi viimeisintä väitettä. Ainakin mun seksuaalisuus on joustava, sekä sen suhteen kenestä, että mistä kaikesta, voin seksuaalisesti viehättyä ja kiinnostua. Ja minut kinkyys on parantanut estoisuudesta, lisännyt itsetuntemusta ja tuonut hurjasti nautintoa elämään.  :D
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yle.fi: Uutta tutkimustietoa seksistä
« Vastaus #6 : Tammikuu 03, 2020, 20:23:44 »
^Minäkään en nyt aivan tajunnut, että mistä tämä kommentti kumpusi.  :o



Miksi kinkystä pitäisi parantua, ei kai ainakaan muiden takia? Eletään vain itseämme ei muita varten. No ehkä perhettäkin varten..

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yle.fi: Uutta tutkimustietoa seksistä
« Vastaus #7 : Tammikuu 04, 2020, 01:21:40 »
^Minäkään en nyt aivan tajunnut, että mistä tämä kommentti kumpusi.  :o



Miksi kinkystä pitäisi parantua, ei kai ainakaan muiden takia? Eletään vain itseämme ei muita varten. No ehkä perhettäkin varten..

Heikosti muoroiltu vitsi, koitan parantaa tasoa.. :)
Aina etsimässä

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yle.fi: Uutta tutkimustietoa seksistä
« Vastaus #8 : Tammikuu 05, 2020, 01:49:01 »
Pilkun nussimiset sikseen, nainen on bi jos se panee toisia naisia.

Seksuaalista suuntautumista voi ajatella ainakin kolmesta näkökulmasta: 1. mitä sanoo, 2. haluaa tai 3. tekee.

1. Ihminen on hetero/homo/bi/* sen mukana mitä itse sanoo. Tälle on vahva peruste ihmisoikeusnäkökulmasta, kukaan muu ei voi määritellä seksuaalisuuttasi kuin sinä itse.

2. Jos esim. uskonnollisen kasvatuksen saanut tuntee seksuaalista vetoa samaan sukupuoleen, mutta ei myönnä sitä koska se on uskonnon mukaan saatanasta, niin voi perustellusti väittää hänen olevan bi/homo.

3. Tekemisen perusteella määrittely on mielestäni heikoin. Jos nainen haluaa ja harrastaa seksiä toisen naisen kanssa eikä tunne seksuaalista vetoa miehiin, mutta tienaa panemalla miesten kanssa, onko hän silloin bi? Mielestäni ei.

Muutenkin luokittelu on hieman keinotekoinen koska suuntautuminen ei välttämättä ole binäärinen kyllä/ei.  Jos nainen tuntee seksuaalista vetoa vain miehiin, mutta kolmen kimpassa nauttii toisen naisen nuolemisesta eikä tämän jälkeenkään tunne vetoa naisiin paitsi tämän tietyn naisen nuolemiseen - onko hän bi vai hetero?

Etenkin miehille homous on jotenkin kummallinen peikko. Muistan joskus nähneeni videon bordellista jossa miesasiakkaille oli seinässä reikiä. Toisella puolella oli palveluntarjoajia ottamassa suihin, ykköseen, kakkoseen... eli miesasiakas ei nähnyt kuka kumppani oli.  Mitä jos tässä setupissa suikkari on paras ikinä ja tekijä paljastuukin mieheksi? Onko asiakas silloin homo kun pani miestä? Voi kysyä myös oliko tämä asiakkaan henkinen raiskaus? Mitä muita ajatuksia tämä herättää?
#maksuseksionihanaa

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yle.fi: Uutta tutkimustietoa seksistä
« Vastaus #9 : Tammikuu 05, 2020, 05:54:57 »

Muistan joskus nähneeni videon bordellista jossa miesasiakkaille oli seinässä reikiä. Toisella puolella oli palveluntarjoajia ottamassa suihin, ykköseen, kakkoseen... eli miesasiakas ei nähnyt kuka kumppani oli.  Mitä jos tässä setupissa suikkari on paras ikinä ja tekijä paljastuukin mieheksi? Onko asiakas silloin homo kun pani miestä? Voi kysyä myös oliko tämä asiakkaan henkinen raiskaus? Mitä muita ajatuksia tämä herättää?

Panseksuaalisuus kohdistuu itse ihmiseen eikä sukupuoleen.
Niinpä nainen joka panee naista tai mies panee miestä ei välttämättä ole bi tai homo vaan panseksuaali.
Tai sessioseksuaali. Joka taas tarkoittaa sitä, että itse tapahtuma kiihottaa, ei tapahtuman kohde.

Mitä glory Holeen tulee, jos asiakas haluaa kutsua tuollaista en_tiedä_kenen_suussa_mun_kyrpä_oli-tapahtumaa henkiseksi raiskauksessa, se on hänen mielipiteensä ja vapaus siihen.
Alkulähtökohta on kuitenkin se, asiakas osaa ajatella gloryholen edessä ettei tiedä minkä sukupuolinen on seinän takana ja silti tekee tietoisen päätöksen työntää peniksensä reiästä sisälle.
Tietysti joku voi sanoa...kun himo johdattaa ja kyrpä seisoo, silloin järki sumenee eikä silloin tehdä mitään tietoisia päätöksiä. Vastuu omasta käytöksestä on silloinkin itsellä. Ellei pakottamista ole tapahtunut.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2020, 06:37:34 kirjoittanut Mummo »
kuvagalleria

**** Helsingissä****