Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa  (Luettu 4609 kertaa)

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« : Tammikuu 02, 2020, 13:25:38 »
Helsingin listalla ilmoittelee aina silloin tällöin kotimaisia neitosia, joilla ei ole omaa paikkaa. Harmi sikäli, koska monesti nämä ovat juuri niitä kaikkein kiinnostavimpia. Mitenkä te arvon turskaveljet toimitte: kutsutteko kotiin, menettekö hotelliin vai omistatteko matkailuauton? :)

Kotiin en hupakoita kutsu ja hotellihuoneen ottaminen vuorokaudeksi helposti tuplaa lyhyen tapaamisen hinnan. Hiukan olen miettinyt sijoitusasunnon ostamista tai jopa panokämpän vuokraamista keskustasta, muttei sekään kuulosta kauhean järkevältä, jos suunnilleen kerran viikossa sille löytyisi käyttöä. Joku kimppakämppä voisi olla fiksuin ratkaisu, ideoita otetaan vastaan  8)

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1463
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #1 : Tammikuu 02, 2020, 14:52:14 »
Mie luin otsikon, että Puliamatöörit.. 😄
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa  Joensuussa.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #2 : Tammikuu 02, 2020, 14:55:44 »
A. ?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2020, 16:58:01 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #3 : Tammikuu 02, 2020, 15:09:22 »
Lyhyessä tapaamisessa on todella vaikea peittää paikan järjestämisestä aiheutuvat kulut.

Pidemmissä tapaamisissa hotellihuoneen hinta ei ole enää niin merkittävä.

Lyhyissä siis menisin sellaisen kanssa jolta löytyy oma paikka.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 651
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Edullista
« Vastaus #4 : Tammikuu 02, 2020, 15:41:44 »
Itse olen löytänyt kohtuuhintaisen (F. vai mikä se nyt onkaan) vaihtoehdon Herttoniemestä.
Kahden hengen huone, oma suihku ja hinta ajoissa varattuna 50-60 euroa.
Kulku koodeilla, joten tässäkin suhteessa helppoa.
Jollain pikakeikalla tietysti melkoinen lisä hintaan, mutta parin tunnin oleskelussa jo ihan kohtuullinen.
Suosittelen.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2020, 16:57:50 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11395
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #5 : Tammikuu 02, 2020, 17:04:42 »

Muutaman turskakollegan kanssa hankittu panokämppä oiskin aika veto😊 Lähtis rakentaan HolidayClub hengessä,  eli myydään osuuksia (päiviä). Vai olisiko sittenkin päivän sisälläkin eri aikoja...🤔 On sesonki aikoja (ns. Prime time) ja vähän halvempia off-season aikoja. 😀



 
Amator

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #6 : Tammikuu 02, 2020, 18:38:11 »
Nyt on kerrankin ketjun aloittajalla termit hallussa. Mitä tulee itse asiaan, en sano kuin että parhautta.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #7 : Tammikuu 04, 2020, 12:49:50 »
Hiukan olen miettinyt sijoitusasunnon ostamista tai jopa panokämpän vuokraamista keskustasta, muttei sekään kuulosta kauhean järkevältä, jos suunnilleen kerran viikossa sille löytyisi käyttöä.

Ai ei kuulosta järkevältä! 😂

Joku oikea sijoittaja saattaisi laittaa asunnon A-työjuhdaksi muuksi ajaksi 😘

_
dijon on sinappi
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2020, 13:42:55 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #8 : Tammikuu 04, 2020, 13:45:54 »
^ Jos olisi ylimääräistä aikaa, niin noin varmaan tekisinkin. Mutta kun ei ole; aika on ainoa resurssi mistä on pulaa. A:n pyörittämiseen menisi aikaa vähintäänkin kymmeniä tunteja kuukaudessa, ja jos palkkaisi jonkun ulkopuolisen hoitamaan bookkaukset ja siivoamiset ja byrokratian, niin siihen ne tuotot sitten menisikin. Voidaanhan me tehdä niin, että mä hommaan kämpän ja sinä pyörität siinä A-bisnestä. Jaetaan voitot 50-50. 8)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2020, 13:50:34 kirjoittanut Wilzu »

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #9 : Tammikuu 04, 2020, 14:44:56 »
Oli sitten vuoden paras pano heti tammikuun alussa puoliamatöörin kanssa. Ei omaa kämppää vaan hotellissa, ei puhelinta eikä kuvia ilmoituksessa. Kaikille huoratyypeille on omat kannattajansa, mutta puoliamatöörit vaan on minun juttu.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #10 : Tammikuu 04, 2020, 19:42:06 »
^ Jos olisi ylimääräistä aikaa, niin noin varmaan tekisinkin. Mutta kun ei ole; aika on ainoa resurssi mistä on pulaa. A:n pyörittämiseen menisi aikaa vähintäänkin kymmeniä tunteja kuukaudessa, ja jos palkkaisi jonkun ulkopuolisen hoitamaan bookkaukset ja siivoamiset ja byrokratian, niin siihen ne tuotot sitten menisikin. Voidaanhan me tehdä niin, että mä hommaan kämpän ja sinä pyörität siinä A-bisnestä. Jaetaan voitot 50-50. 8)

Mulla tosta varallisuusresurssista kyllä on pulaa, niin kuullostaa hyvältä ja pistän aluksi korvan taa tämän ☺️👌

_
dijon on sinappi


Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #11 : Tammikuu 05, 2020, 00:34:29 »
Tuo kimppapanokämppä olisi mainio. Voisin heti laittaa satkun/kk. kiinni.

Mutta kuka sen ottaisi nimiinsä? Vähän haastavaa. Vaikka olisi kunnon säännöt kuten hyllyssä omat lakanat jä pyyhkeet ja pesuaineet, siivous, kaljat kaapissa, google kalenteri jne.. :)

Mutta kyllä se olisi jotain.

Aina etsimässä

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2199
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #12 : Tammikuu 05, 2020, 10:41:34 »
Minä taas olen haaveillut huorien kimppakämpästä. Kun pari kertaa kuukaudessa vuokraa kalustetun asunnon ~3 päiväksi, niin rahaa menee helposti pienen yksiön kuukausivuokran verran. Jos kolme tai neljä mimmiä vuokraisi yhteisen luukun, niin saisi jo kivan panokämpän. :)

Sitten sieltä voisi vuokrata hajapäiviä vaikka puoliamatööreille, ja sitten (hups) pääsisikin lukemaan tiilenpäitä kun olisi lain mukaan syyllistynyt paritukseen.  :-X

Haaveillahan saa, ja olisipa kivaa, jos lainsäädäntö mahdollistaisi hieman joustavammat mahdollisuudet. Sitä odotellessa näin horon näkökulmasta vaihtoehdot ovat täysipäiväinen huoraaminen, jolloin on varaa horoluukkuun, töiden tekeminen omassa kodissa, tai ns puoliamatöörius ilman omaa kämppää.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #13 : Tammikuu 05, 2020, 12:43:25 »
Asiasta toiseen: tietääkö kukaan, miksei Suomessa ole ns. tuntihotelleja? Johtuuko kenties samasta parituslainsäädännöstä?

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2199
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #14 : Tammikuu 05, 2020, 13:37:11 »
^ Ainakin joku vuosi takaperin Helsingissä (olisiko ollut Malmin suunnilla...?) oli tuntihotelli.

Lisäksi muistelen lukeneeni, että joku lentokenttähotelli vuokraa myös päivähuoneita.  :)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2020, 13:39:41 kirjoittanut IlonaTequila »
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #15 : Tammikuu 05, 2020, 14:11:01 »
Halvimmillaan esim. täksi päiväksi Hotels.comin mukaan huoneen saa Helsingin keskustasta 22/yö, joten ei toi nyt ihan kohtuuton lisäkustannus ole, vaikkei sitä käyttäisikään kuin parin tunnin ajan. Lentokenttähotellit voi olla aika tarkkoja siitä ketä huoneisiin päästetään, jottei huoneita käytettäisi tarkoituksiin, joita hotelliketju pitää huonomaineisena..

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1206
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #16 : Tammikuu 05, 2020, 14:19:46 »
Jos kolme tai neljä mimmiä vuokraisi yhteisen luukun, niin saisi jo kivan panokämpän. :)

Sitten sieltä voisi vuokrata hajapäiviä vaikka puoliamatööreille, ja sitten (hups) pääsisikin lukemaan tiilenpäitä kun olisi lain mukaan syyllistynyt paritukseen.  :-X


Näitä yhteiskäytössä olevia studioita on olemassa.
Niitä vuokrataan lähinnä Dominoille jotka eivät myy seksiä. (tästä voi melkeinpä käynnistää oman keskustelun  aiheesta mikä on seksiä. Pitääkö olla varsinaista penetraatiota jotta sen voi mieltää seksiksi. Vai riittääkö esim runkkaus, käsityöt, strapon )
Miettinyt sitä, mistä sen tietää mitä joku vuokralainen siellä omalla vuokrausvuorollaan tekee.
Ei kai tilan vuokraaja joudu vastuuseen parituksesta jos hyvässä uskossa antanut tilan vuokralle sellaiselle joka ei omien sanojensa ja ilmoittelun perusteella myy seksiä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #17 : Tammikuu 05, 2020, 14:37:27 »
En oikein innostuisi sihteerien yhteiskämpistä, kun yritän vältellä nykyisinkin sellaisia yksityisasuntoja, mitä syystä tai toisesta tiedän vuokraavan myös muut maksulliset. Pistää aika äkkiä naapureiden silmään asunnot, missä jatkuvasti tai usein pidetään vastaanottoa ja myös itse ja omat asiakkaat joutuu silloin helpommin kyttäyksen kohteeksi.
Vaikka asunnon muut vuokralaiset kuin minä olisivat ihan vaan tavallisia yöpyjiä, niin vaihtelen siltikin asuntoa eri kerroilla, jos vaan valinnanvaraa on.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #18 : Tammikuu 05, 2020, 14:48:56 »
Rikoslaki on kyllä valitettavan yksiselitteinen parituksen suhteen. Periaatteessa kaikki jotka tietoisesti vuokraa tilan huoralle, syyllistyy paritukseen. Sama koskee myös hotelleja ja muita majoitusliikkeitä. Eli ainoa tapa myydä seksipalveluita, ilman että on olemassa vaara siitä, että joku sivullinen saattaa saada toiminnasta paritussyytteen, on tehdä sitä itse omistamassaan tilassa tai asiakkaan luona.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3044
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Puoliamatöörit, joilla ei ole omaa paikkaa
« Vastaus #19 : Tammikuu 05, 2020, 17:23:57 »
Rikoslaki on kyllä valitettavan yksiselitteinen parituksen suhteen. Periaatteessa kaikki jotka tietoisesti vuokraa tilan huoralle, syyllistyy paritukseen. Sama koskee myös hotelleja ja muita majoitusliikkeitä. Eli ainoa tapa myydä seksipalveluita, ilman että on olemassa vaara siitä, että joku sivullinen saattaa saada toiminnasta paritussyytteen, on tehdä sitä itse omistamassaan tilassa tai asiakkaan luona.

Itseasiassa lakia ei ole oikeudessa tulkittu ihan noin. Jos asunto on pääsääntöisesti koti eikä työpaikka, niin ei ole ollut väliä vaikka vuokraaja on tiennyt että vuokraa asunnon seksityöntekijälle, vaikka oletuksena tuolloin voidaan pitää että vuokraaja on voinut tietää että asunnossa saatetaan myydä seksiä. Mutta jos asunto on vuokrattu asuintarkoituksessa normaaliin hintaan ja se olisi ollut samalla tavalla ei-seksityöntekijöiden saatavilla & sitä käytetään ensisijaisesti henkilön vakituisena (ja ainoana?) asuinpaikkana, niin vuokranantajaa ei ole tuomittu. Siellä missä vakituiseen asuu voi siis käytännössä huorata ongelmitta = kotonaan voi huorata.
Tämä on tieto minkä olen saanut itseasiassa Pro-tukipisteeltä jo vuosia sitten.

Toinen vielä erikoisempi case oli se mikä oli lehdissäkin, eli yksi ulkomaalainen seksityöntekijä oli vuokrannut asunnon omiin nimiinsä, ja sitten oli jakanut asunnon käytön & vuokrakulut muiden kollegojen kanssa. Myös siis ajoittain tehden siellä töitä itse. Olivat pitäneet hyvin kirjaa asunnon käyttövuoroista ja vuokrakulut oli jaettu täsmälleen sen mukaan, ei mitään extramaksuja kellekään. Syytettynä parituksesta oli tuo nainen joka oli asunnon vuokrannut omiin nimiinsä. Ei tullut tuomiota parituksesta kellekään. Nää oikeuden pöytäkirjat ehkä (?) löytyisi jostain, mutta ihan järkeenkäypää, jos kukaan ei ns. hyödy extraa juuri sen takia että kyse seksityöstä, niin tuomiota ei tule.

Parituslaki on hieman ehkä liian epätäsmällinen, kun se ei huomioi asiallista ja laillista seksinmyyntiä. Mutta oikeudessa tuota on tulkittu usein ihan maalaisjärjen mukaan oikein. Musta tuntuu että parituslakia hieman ehkä tarkoituksellakin ns. demonisoidaan, eikä aina mietitä et eihän se suinkaan kaikkea estäkään. Mutta varovainen ja tarkkana saa olla. Eikä pidä ahnehtia, jos kaverin kaa hissukseen jakaa jonkun kämpän niin en usko et siitä mitään ongelmia tulee (oikeuden mukaanhan ei tule & suomalaisten ollessa kyseessä tuskin viranomaisiakaan ihan helpolla kiinnostaa). Mutta suuremmalla skaalalla jos alkaa vuokraileen huoraluukkuja ympäriinsä ihan kelle vaan ja huutelee siitä kylillä niin asia saattaa jo olla toinen. Järkevä pitää olla :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa ma 10.6.!