Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huomasin tutun  (Luettu 4660 kertaa)

Poissa Veko

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Huomasin tutun
« : Helmikuu 10, 2024, 10:03:37 »
Osiossa nainen hekee miestä ... huomasin ilmoituksen joka tuntui tutulta, vastasin vieraalla sähköpostilla tarkistaakseni tapauksen oikeassa olin, miten lähestyn olen aina halunut panna kyseistä naista.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 10, 2024, 10:20:00 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huomasin tutun
« Vastaus #1 : Helmikuu 10, 2024, 10:18:58 »
Osiossa nainen hekee miestä st huomasin ilmoituksen joka tuntui tutulta, vastasin vieraalla sähköpostilla tarkistaakseni tapauksen oikeassa olin, miten lähestyn olen aina halunut panna kyseistä naista.
Tekisi mieli kysyä että että etkö itse tiedä.
Avuttomuuden huippu jos et tiedä mutta jos tietäisit niin täällä kyselyyn ei olisi syytä.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huomasin tutun
« Vastaus #2 : Helmikuu 10, 2024, 10:23:41 »

Poissa Prince

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huomasin tutun
« Vastaus #3 : Helmikuu 10, 2024, 16:13:06 »
Kuinka hyvin tunnet naisen? Oletko varattu? Onko hän varattu? Jos molemmat sinkkuja niin ei kai siinä mitään…

Jos itse olet varattu ja tunnet naisen hyvin niin itse sinuna skippaisin - en ainakaan itse haluaisi antaa kenellekään potentiaalista asetta tuhota parisuhteeni.

Poissa Kulliver

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huomasin tutun
« Vastaus #4 : Helmikuu 10, 2024, 16:42:38 »
Kuinka hyvin tunnet naisen? Oletko varattu? Onko hän varattu? Jos molemmat sinkkuja niin ei kai siinä mitään…

Jos itse olet varattu ja tunnet naisen hyvin niin itse sinuna skippaisin - en ainakaan itse haluaisi antaa kenellekään potentiaalista asetta tuhota parisuhteeni.

Jos pettää puolisoaan käymällä huorissa hänen tietämättään, on jo ihan itse tuhonnut parisuhteensa.

Poissa C.G.E. Bannerheim

  • Jr. Member
  • Viestejä: 82
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huomasin tutun
« Vastaus #5 : Helmikuu 10, 2024, 20:49:05 »
Osiossa nainen hekee miestä ... huomasin ilmoituksen joka tuntui tutulta, vastasin vieraalla sähköpostilla tarkistaakseni tapauksen oikeassa olin, miten lähestyn olen aina halunut panna kyseistä naista.

Ihanko oikeasti toimit täällä muutoin omalla, tunnistettavalla  sähköpostiosoitteellasi?

Poissa Prince

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huomasin tutun
« Vastaus #6 : Helmikuu 11, 2024, 14:55:38 »
Kuinka hyvin tunnet naisen? Oletko varattu? Onko hän varattu? Jos molemmat sinkkuja niin ei kai siinä mitään…

Jos itse olet varattu ja tunnet naisen hyvin niin itse sinuna skippaisin - en ainakaan itse haluaisi antaa kenellekään potentiaalista asetta tuhota parisuhteeni.

Jos pettää puolisoaan käymällä huorissa hänen tietämättään, on jo ihan itse tuhonnut parisuhteensa.

Tulihan sieltä moraalisaarnaa😂😂😂!

Poissa Urkkikekkonen

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huomasin tutun
« Vastaus #7 : Helmikuu 17, 2024, 18:58:49 »
Onnea ihmiskunnalle tästä keskustelusta.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huomasin tutun
« Vastaus #8 : Helmikuu 17, 2024, 20:10:44 »
Kannattaa vetää tukeva känni päälle ja lähetellä dickpikkejä :headbang:
Why so fragile?

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huomasin tutun
« Vastaus #9 : Helmikuu 17, 2024, 23:23:21 »
^ Vaimolleen.  :boozing:

Poissa Kulliver

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huomasin tutun
« Vastaus #10 : Helmikuu 21, 2024, 18:28:33 »
Kuinka hyvin tunnet naisen? Oletko varattu? Onko hän varattu? Jos molemmat sinkkuja niin ei kai siinä mitään…

Jos itse olet varattu ja tunnet naisen hyvin niin itse sinuna skippaisin - en ainakaan itse haluaisi antaa kenellekään potentiaalista asetta tuhota parisuhteeni.

Jos pettää puolisoaan käymällä huorissa hänen tietämättään, on jo ihan itse tuhonnut parisuhteensa.

Tulihan sieltä moraalisaarnaa😂😂😂!

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa 😂😂😂!

Poissa repesorsastaa

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huomasin tutun
« Vastaus #11 : Helmikuu 23, 2024, 14:58:24 »
Kuinka hyvin tunnet naisen? Oletko varattu? Onko hän varattu? Jos molemmat sinkkuja niin ei kai siinä mitään…

Jos itse olet varattu ja tunnet naisen hyvin niin itse sinuna skippaisin - en ainakaan itse haluaisi antaa kenellekään potentiaalista asetta tuhota parisuhteeni.

Jos pettää puolisoaan käymällä huorissa hänen tietämättään, on jo ihan itse tuhonnut parisuhteensa.

Parisuhteissa on eroja, ongelmia ja ikuisesti ratkaisemattomia seikkoja. Joskus on paras lähteä ja joskus ei voi kuin vain kitkuttaa. Aina ei voi edes "taplata tyylillään" vaan sopeutua. Joskus on löydettävä henkireikä vaikka toinen ei hyväksy, eikä silti itse vastaavaa omasta tilanteestaan johtuen tarjoa. Minusta tämä kommentin toteamus on yksinkertaistavan ahdasmielinen, näkökulmaton ja tuomitseva. Jos kommentti olisi edes alkanut "Minun mielestäni..." No, ehkä olen itsekin ollut tuota mieltä 20v sitten.