Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..  (Luettu 3059 kertaa)

Poissa joonaski

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« : Helmikuu 09, 2024, 11:25:29 »
Moro! En tiedä onko tästä keskustelua käyty aiemmin, mutta onko muilla vastaavaa kokemusta kuin itselläni?

Eli, suurella osalla suomalaisista pt:stä tapaaminen jää toteutumatta, ilman ilmoitusta tapaamisen peruuntumisesta. Kokemusta itselläni on reilun 10 vuoden ajalta ja universaaliksi totuudeksi on muodostunut, että jos ongelmia tulee, ne tulevat käytännössä aina kotimaisten pt:n kanssa. Nykyään tiedän jo suunnitella joka kerta ns. plan b:n ulkomaalaisen kanssa, joiden kanssa asiat taas aina sujuvat sovitusti.

Älkää ymmärtäkö väärin, tai vetäkö hernettä nenään,on ollut hyviäkin kokemuksia kotimaisista, mutta suhteessa 5/10 karkeasti. Ulkomaalaisten kanssa en edes muista onko koskaan ollut ongelmia.

Kerro omakohtainen kokemuksesi?

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1005
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #1 : Helmikuu 09, 2024, 11:34:51 »
Eipä ole tullut vastaan kuin yksi ainoa suosittu ja täälläkin vaikuttava kotimainen hutsu, jonka kanssa oli ongelmia luotettavuuden kanssa. Jälkikäteen olen kuullut, että en ollut ainoa asiakas jolla on ollut kyseisestä PT:stä samoja kokemuksia. Sinänsä harmi, koska hänen kanssaan oli aikaisemmin myös todella upeita tapaamisia.
#freepalestine

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #2 : Helmikuu 09, 2024, 11:51:52 »
Yhdeksän harrastusvuoden aikana vain kaksi kotimaista hupakkoa on unohtanut perua tapaamisen. Toiselta tuli jälkikäteen pahoittelut, toiselta ei.
Ulkkareista ei ole mitään kokemuksia.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3997
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #3 : Helmikuu 09, 2024, 12:38:21 »
Harvoin noita peruuttamattomia treffejä kotimaisiltakaan tulee.
Muistelisin että 15 vuoden aikana alle 5 kpl.

Yleensä kyseessä nk.ensitreffit ja vastapuoli on unohtanut treffit tai ei viitsi ilmoittaa että tämä turska ei kelpaa.
Saitin Bud Spencer

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #4 : Helmikuu 09, 2024, 12:48:04 »
En epäile aloittajan kokemusta, mutta pakko sanoa, että se ei käy yksiin omien kokemusteni kanssa. Kyllä ohareita on sattunut, mutta suhteellisen harvoin.
Toki siihen voi vaikuttaa myös se, minkätyyppisiä palveluntarjoajia valitsee. Itse olen melko valikoiva ja teen aika paljon pohjatyötä sen eteen, että sitten kun tapaamiselle ollaan menossa, se hyvin todennäköisesti ei pelkästään toteudu vaan on muutenkin on joka suhteessa juuri sitä mitä olen menossa hakemaan. "Olisi voinut jäädä käymättä" -reissuilta ei täysin voi välttyä, mutta sanoisin että 90% tapaamisista on sitten vastannut odotuksia vähintäänkin jokseenkin hyvin ja melkoinen osuus jopa ylittänyt odotukset.

Olen kyllä jättänyt monia tapauksia sopimatta, kun puhelimessa tai viesteissä on tullut jostain pikkujutuista sellainen etiäinen, että tästä ei välttämättä ole tulossa erityisen hyvä kokemus. Tai oikeastaan niin päin, että sovin tapaamisen vain, jos on tullut vahva fiilis, että tästä tulee hyvä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5038
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #5 : Helmikuu 09, 2024, 14:37:11 »
Ainakaan Ammattilaisten kanssa ei ole tullut vastaavanlaisia pettymyksiä. Jos joitain perumisia onkin joskus tullut niin niistäkin informoitu hyvissä ajoin. Omien kokemusten mukaan moraali ja täsmällisyys on nimenomaan Kotimaisten Sihteereiden kohdalla kiitettävää. - En sano etteikö ap:n kokemukset voisi olla totta. Ulkkarien tavoittaminen puhelimitse sekä tapaamiset lyhyellä aikataululla tekevät tietysti sopimisen omalla tavalla suoraviivaisemmaksi jolloin muuttuvia tekijöitä ei ehdi ilmetä. Kotimaiset ovat kyllä jämptimpiä.

Poissa guuguuman

  • Jr. Member
  • Viestejä: 98
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #6 : Helmikuu 09, 2024, 14:50:26 »
Eikös omakohtainen kokemus universaalista totuudesta ole aina totuus?

En harrasta kuin kotimaisia palveluntarjoajia, sillä lontoon puhuminen vaan tuntuu liian työltä ja tässä taloustilanteessa yritän muutenkin tukea kotimaista työtä. Omalle kohdalle ei ole sattunut kuin yksi ohari ja pari hyvissä ajoin peruttua tapaamista, joten mistään säännönmukaisuudesta ohareiden suhteen en voi kohdallani puhua. Käyntikertoja on kuitenkin vuosien varrella ehtinyt tulemaan jo "muutama". Valikoin kyllä itsekin aika tarkkaan PT:t, vähän kuten yllä ja pienenkin etiäisen kutitellessa käpyrauhasta jätän homman väliin. Onhan siinä saattanut jäädä muutama ihan validi tapauskin treffaamatta, mutta turvallisuus ennenkaikkea. Eihän sitä tietenkään kaikkien tavattujenkaan kanssa ole kemiat kohdanneet ja tapaaminen on ollut aikas vaivaannuttavaa sekä nihkeää. Mutta pääosin, n. 80% kerroista, ovat kyllä olleet sitä mitä olen toivonutkin.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #7 : Helmikuu 09, 2024, 15:07:48 »
Taitaa olla yksi peruminen tullu vastaan itselle.

90% ajasta varaan ajan seuraavaksi päiväksi, joskus hyvin harvoin samalle päivälle, mutta tämä on osoittautunut hyvin hankalaksi, sillä harva suomihupakko tuntuu päivystävän. Ensisijaisesti preferoin REn listoilla olevia suomalaisia, laatu kun tuntuu keskimäärin olevan parempaa kuin vain naapurissa ilmoittevissa.

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #8 : Helmikuu 09, 2024, 16:54:14 »
Kaksi kertaa aika monesta on pt perunut tapaamisen tapaamispäivän aamuna. Harvemmin kuin itse on joutunut tekemään. Kumpikaan perumisista ei haitannut, vaikka piti matkustaa kauas ja vielä kauemmaksi, koska oli jotain muutakin tekemistä.  ;D

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #9 : Helmikuu 09, 2024, 17:41:52 »
Noh. Teen tätä hommaa nyt viidettä vuotta. Kertaakaan en oo edes myöhästynyt mistään ja tasan yhden asiakkaan kanssa olen joutunut tapaamisen siirtämään. Syy oli kotona yllättäen sattunut öljypoltinremontti.
Nokialla

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #10 : Helmikuu 09, 2024, 17:54:12 »
Noh. Teen tätä hommaa nyt viidettä vuotta. Kertaakaan en oo edes myöhästynyt mistään ja tasan yhden asiakkaan kanssa olen joutunut tapaamisen siirtämään. Syy oli kotona yllättäen sattunut öljypoltinremontti.

Mutta sä oletkin kolmen AAA:n suomi hupsukka. Aloittelijalla on varmaan ne alelaari tapaukset olleet hakusessa.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa pisa

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #11 : Helmikuu 10, 2024, 10:52:45 »
Kokemusta kotimaisista ei hirveästi ole mutta yleisesti ottaen kaikki on sujunut ihan hyvin - noin 20v kokemuksella.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #12 : Helmikuu 10, 2024, 11:33:23 »
Kommentoin vaan, että vähän raflaava aloitus.

Ja koska muilla ei näytä olevan edes ihan samanlaisia kokemuksia, suosittelen että aloittaja tarkastaa omia toimintatapojaan.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6836
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #13 : Helmikuu 10, 2024, 14:02:36 »
Eipä ole ollut ongelmia ollenkaan kotimaisten hupakoiden kanssa.

Enemmän oharit ovat minun kokemuksen mukaan olleet ulkkareissa ja juurikin mainituissa ensimmäisissä tapaamisissa.

Toisaalta pitkään aikaan ei ole ollut ongelmia kenenkään kanssa  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2055
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #14 : Helmikuu 10, 2024, 14:11:52 »
Tuo on vähän komsii komsaa

Nimittäin etenkin tuolla naapurissa on jos jonkinlaista kotimaista pt:tä joiden ilmoitus haiskahtaa jo kaukaa ongelmatapaukselta ts tapaaminen ei ole se ykkösprioriteetti.

Se että lasketaanko nämä horoiksi on oma keskustelunsa, mutta tähän ketjun aloitukseen voin todeta notta jos noihin em haksahtaa niin todennäköisesti jää ilman.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2024, 10:24:05 kirjoittanut PixelWiz »
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #15 : Helmikuu 10, 2024, 17:30:28 »
Jos haluat tavata kotimaisen, valitse joku tunnettu ja hyväksi rapsattu toimija. Jos haluat tavata jokaisen amatöörin joka naapurin ilmon saa tehtyä kannattaa varautua pettymyksiin.

Ulkkari on kuitenkin jo matkustanut maahan ja täällä töissä. Tuskin vain unohtaa vastata viestiin, tai tapaa yhden turskan viikossa, tai muuttaa mielensä, tai mitä tahansa muuta vastaavaa.

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2024, 10:24:48 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #16 : Helmikuu 10, 2024, 17:48:03 »
Itse olen joutunut joskus perumaan sairastumisen vuoksi, mutta tietysti olen heti ilmoittanut kun olen sairastunut. 😊 Ja joo niinkuin jotkut ovatkin sanoneet, niin varmaankin (en tiedä tietenkään täysin varmaksi), naapuri saitilla on enemmän kuin re:llä näitä ehkä ”kokeilijoita”, tms, jotka helpommin oharoivat. Mutta on meitä ihan aitojakin tapauksia. Tarvitsee olla vain tuntosarvet herkillä, heti jos vähänkään haiskahtaa epäilyttävälle, niin ehkä ei kannata varata aikaa sellaiselle.🤔 Itse en ilmoita muualla kuin naapurissa ja as:ssa, eli aitojakin tapauksia sieltä voi löytää.☺️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #17 : Helmikuu 11, 2024, 03:33:30 »
Kotimaista saa baarista. Ulkomaista aasiasta. Nämä kaksi pointtia kun pitää mielessä, niin ei tule kovin pahasti kusetetuksi.

Paikalla keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 780
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #18 : Helmikuu 11, 2024, 07:50:56 »
Itse käyttänyt vaan naapuria, eikä ole tullut ohareita, ja voi sanoa että tapaamisia on enemmän kuin 2. Tietysti on tapauksia että olen viheltänyt pelin poikki, koska silloin ollut aistittavissa jonkun sortin kusetusta, tai muuten vilunkia.
Ilmeisesti tuntosarvi ollut herkällä, ja iän tuoma kokemus auttanut...
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa intohimo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotimaisten pt:n epäluotettavuus-kokemuksia..
« Vastaus #19 : Helmikuu 11, 2024, 10:28:29 »
Just kävi ohari. Se on tämä kun koettaa saada jotain liian hyvää ollakseen totta :-D Nuorilta amatööreiltä yleensä pettää hermo viime metreillä.