Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?  (Luettu 7689 kertaa)

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« : Tammikuu 29, 2024, 19:14:04 »
Tutustuin Internetin ihmeelliseen maailmaan, ja vastaani tuli tuollainen keskustelupätkä. Ilmeisesti joltain toiselta anonyymiltä keskustelufoorumilta, jossa palveluntarjoajat vaihtavat keskenään kokemuksia turskista? Olen aivan järkyttynyt noista sanoista. Aina olin kuvitellut ja saanit kuulla olevani maailman ihanin asiakas... oliko se kaikki vaan kaunista illuusiota?  :-[

Näinkö hupakot oikeasti ajattelevat meistä herrasmiehistä?  :-[
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #1 : Tammikuu 29, 2024, 19:14:55 »
Olen aivan sanaton  :-[
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #2 : Tammikuu 29, 2024, 19:23:45 »
Noinhan se suunnilleen menee.  :whipping:

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #3 : Tammikuu 29, 2024, 19:28:42 »
Juu, kyllä se lompakon sisältö kiinnostaa enemmän kuin sen lompakon kantaja, mutta onneksi noi tytöt on nin hyviä näyttelemään, että ainakin mulle menee useimmiten ihan täydestä  :inlove:
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #4 : Tammikuu 29, 2024, 19:32:27 »
Vain setelit ovat ihania. Siksikin kannattaa miettiä pariin kertaan, minne niitä jakelee. Aika monta huoraa voittaa ihan vaan oma käsi :wanker:

Poikkeukset sitten vahvistavat säännön.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #5 : Tammikuu 29, 2024, 19:50:27 »
Ihminen on yksinkertainen jos kuvittelee muuta. joskus kun kävin normihieronnassa tukevatyttö

ihan suoraan kerto ettei jaksaisi hommia muuten mutta menee sit rahoilla gambiaan.
kysyvälle vastataan

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #6 : Tammikuu 29, 2024, 19:56:21 »
Asiakaspalvelutyötähän tämä pohjimmiltaan on ja siinä on luotava illuusio siitä, että juuri se nyt paikalla oleva asiakas on se tärkein ja haluttavin. Sitten on olemassa tällainen ryhmä, jossa jotkut työntekijät voivat purkaa ajatuksiaan muille, jotka ymmärtävät asian päälle. Olen itse joskus vuosia sitten työskennellyt hoitoalalla ja voin sanoa, että ei sielläkään asiakkaista/potilaista kovin kunnioittavaan sävyyn aina keskusteltu henkilökunnan kesken. Jos joku kuvittelee jonkun sädekehän hoitoalan ihmisten pään päälle, niin ei kannata  ;D

Omiin kokemuksiini perustuen väittäisin kuitenkin, että aika moni seksityöntekijä tekee työtään oikeasti suurella sydämellä ja asiakkaasta aidosti välittäen. Tuskin sitä muutoin pidemmän päälle jaksaisi. Kun löytää tällaisen henkilön, niin kannattaa kantaa ne setelit sinne.

Mietin, että kuinkahan vanhoista keskusteluista noissa on kyse? Jotenkin muistelisin, että tällaisesta ryhmästä on ennenkin ollut puhetta?


Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1186
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #7 : Tammikuu 29, 2024, 20:14:29 »
Jos asenne seksiä tai miehiä kohtaan on negatiivinen, niin pitää ihmetellä, miten on ylipäätään ajautunut seksialalle. Raha selittää tietenkin paljon, mutta miksi kukaan hakeutuisi tietoisesti työhön, josta ei pidä?

Työskentelen itsekin asiakaspalvelualalla ja voin sanoa, että meilläkään ei aina puhuta asiakkaista kovin mukavaan sävyyn. Vakuutan kuitenkin, että ystävälliset ja kohteliaat asiakkaat eivät valituslistalle päädy. Ilkeät ja hankalat asiakkaat sen sijaan aiheuttavat toisinaan jupinaa taukohuoneessa.

Poissa Julle95

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #8 : Tammikuu 29, 2024, 20:18:19 »
Voi herranjestas nuolija. Suurel  syrämmel ja aidosti välittäen tottakai:) Unelmien täyttymys suorastaan huoraaminen ammattina.

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #9 : Tammikuu 29, 2024, 20:56:51 »
Voi herranjestas nuolija. Suurel  syrämmel ja aidosti välittäen tottakai:) Unelmien täyttymys suorastaan huoraaminen ammattina.

Jos olet yhtään seurannut foorumia, huomaat että täällä kirjoittelee useampikin jo vuosia tätä työtä tehnyt pt. Jos heidän asenteensa olisi noiden viestien kaltainen, en usko että he olisivat viihtyneet alalla niinkin kauan, etenkin kun tässä ollaan todella intiimissä kanssakäymisessä toisen ihmisen kanssa. Jokainen on kuitenkin täysin omasta halustaan alalle lähtenyt ja sinne jäänyt. Toki raha on motivaattori mihin tahansa työhön, mutta jos työ itsessään tuntuu ikävältä, se aiheuttaa ajan kanssa melkoista kuormitusta ja johtaa uupumukseen. Itsekin huomasin aikoinaan, että en pidä enää sen hetkisestä työstäni ja opiskelin uuden ammatin jossa olen paljon tyytyväisempi. Toki mä nyt aina odottelen sitä Eurojackpotvoittoa niin ei tarvitsisi tehdä mitään työtä  ;D

Itselleni ainakin on tullut täällä kirjoittelevista pt:ista kuva, että he ihan aidosti haluavat tehdä tätä työtä ja nauttivat ainakin niiden mukavien asiakkaiden kohtaamisesta. Jos se sitten on vaan illuusio niin sen pidän mielelläni enkä halua edes tietää totuutta  :kiss:

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #10 : Tammikuu 29, 2024, 21:09:56 »
Vaikuttaa kyllä vähän tekemällä tehdyltä keskustelulta, mutta...

Varmasti on niitä, jotka ajattelee noin. Varmasti on hierojia, jotka ei todellakaan haluaisi läästiä asiakkaan selkää. Varmasti on kampaajia, jotka ei todellakaan haluaisi koskea asiakkaan hiuksiin. Varmasti on pankkivirkailijoita, joita ei vähempää voisi kiinnostaa asiakkaan asuntolaina.

Mutta ei kaikki. Mutta ei kaikki.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Runeberg

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #11 : Tammikuu 29, 2024, 21:23:55 »
Hyviä kommentteja ja pieniä paljastuksiakin tässä😆. Ei keskimääräisellä suomalaisella huoralla ole merkittävää ammatissa auttavaa koulutustaustaa seksityöhön vaikka poikkeuksiakin löytyy. Rakkaus tähän työhönkin tulee vasta mittavamman työmäärän jälkeen, kun oppii käsittelemään asiakkaita kuin kaupan kassa. Valitettavaa sinänsä on että usein motiivi seksityöhön tulee ainakin ruuhka Suomessa taloudellisesta hädästä. Vuokrasta, elatusmaksuista, lasten kuluista, avioeron jälkipyykistä jne. on selvittävä kuten muidenkin kansalaisten. Valitettavaa tavallaan myös että nuorten naisten ulosvirtaus matalapalkka-alan töistä seksityöhön tuntuu vain kiihtyvän kun Onlyfans antaa näppärän ensiaskeleen oman markkina-arvon testaamiseen. Asiakkaan  näkökulmasta vaikuttaa ulkomaisten seksityöläisten toiminta ehkä joskus reilummalta, kun se on puhtaasti suoritus maksua vastaan. Lepertelyt ja harhaiset tunteet ei silloin niin helposti nouse pintaan.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #12 : Tammikuu 29, 2024, 22:26:23 »
Ei yllätä tuo viestittely. Samanlaista kommenttia ollut usein ylilaudalla.. Vähintään yhtä paljon kuin hupakoita vituttavat asiakkaat niin turskia vituttavat rahanahneet, epäluotettavat ja laiskat "ammattilaiset".. jotka tosiasiassa useimmiten lähinnä rahan tarpeessa olevia amatöörejä.
Usein jo pelkkä viestintä on ollut niin asennevammaista että on jäänyt tapaamiset sopimatta.

Suosin siis ulkomaisia, eikä pelkästään hinta/palvelutason vaan myös yleisen asenteen takia. Muutaman vakkarin joiden kanssa tullut paremmin juttuun viestitään myös ihan niitä näitä kun ovat Suomessa. Kyselevät välillä mielipiteitä ja pikku neuvoja miten Suomessa hommat toimii kun ovat kiertueella. Joten kai tuossa jonkinasteinen ystävyyskin on olemassa?

Mihinkään feikkaukseen en ole kyllä näiden kanssa punkassa törmännyt.. Saati että kuvittelisin että pt nyt erityisemmin nauttisi.. Jos näin käy niin se on toki plussaa muttei mikään oletus tai edes toive. Riittää hyvin että pitävät huolen että paineet saadaan purettua. Se tosiaan riittää!

Poissa W33dma

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 8
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #13 : Tammikuu 29, 2024, 22:36:59 »
Aikamoista...🤔🥴 En kyllä itse voi allekirjoittaa tuommoisia ajatuksia asiakkaista. Itse ainakin tykkään useinkin aidosti. Monet on tosi mielenkiintoisia ihmisiä. 99% asiakkaista kohtelee hyvin ja kunnioittaa rajoja. Näin ei oo aina ollut esimerkiksi vapaa-ajalla. Opin vasta kunnolla arvostamaan itseäni kun aloin huoraamaan 😂 toki se 💰 on tosi kiva! Muutenkin vapaus ja rentous toimii omalla kohdalla 🫶 lähtökohtaisesti yksittäiset sataset ei kiinnosta jos jotenkin jää huono fiilis.
Omalla kohdalla päivästä toiseen tolla asenteella ei vaan toimisi.🫠

Itselleni jäänyt jopa asiakkaista kavereita. Oon varmaa outo..😂ihmiset ja hyvät arvot kiinnostaa enemmän loppujen lopuksi kun raha.


Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #14 : Tammikuu 29, 2024, 22:39:27 »
Enkulia ja Mustelmannia mukaillen niin eipä kaikkia ole luotu asiakaspalveluun eikä ihmisläheiseen työhön...
Ja aina tulee jokaisella alalla se asiakas vastaan jonka kanssa ei varmasti synkkaa pätkääkään ja se on sellaista.
En sitten tiedä miksi pitää sellaiseen työhön ryhtyä missä joutuu vieraiden ihmisten kanssa toimimaan jos ei ole mitään halua siihen...paitsi tietenkin raha ja mahdollisesti helppo sellainen.
Mutta luulisi sen ottavan jo oman psyykkeen päälle jos päivästä toiseen joutuu tekemään asioita joista ei pidä ollenkaan.
Ehkä sitten tuollainen ryhmä on hyvästä mihin avautua kaikesta epämiellyttävästä kun ei sellaista tiimiä ole ympärillä missä jutella toisten kanssa kahvitauoilla...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #15 : Tammikuu 29, 2024, 22:48:59 »
Itselleni jäänyt jopa asiakkaista kavereita. Oon varmaa outo..😂ihmiset ja hyvät arvot kiinnostaa enemmän loppujen lopuksi kun raha.

No nää on näitä poikkeuksia, jotka vahvistavat säännön ::) On jäänyt itsellekin jonkinlainen ystävyyssuhde parhaan ex-vakkarin kanssa, mut ei oo pariin vuoteen nähty tai edes viestitelty hänen elämäntilanteensa vuoksi.

Kai se on asiakkaanakin niin, että kun muutaman huippukokemuksen ja huippuihmisen tapaa, ei ns. keskiverto huorissakäynti tunnu miltään, edes sen satasen arvoiselta. Rapsaamattomiin ei viitsi onneaan kokeilla lainkaan. Niitä täysin arvottomiakin tapaamisia kun on ollut.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #16 : Tammikuu 30, 2024, 03:16:16 »
Turskien kommentit siitä mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista on lähinnä kevyttä ajanvietettä joten tottakai kannan korteni kekoon!

Vanhana gubbena nuo hupakoiden kommentit hieman särähtävät korvaan. Ehkä siksi en helposti mene nuorille palveluntarjoajille. Tosin esim. Isalta joskus kysyttiin, että eikö seksi vanhojen miesten kanssa ole ällöttävää. Vastasi, että ei ihmisen puhdas iho ole epämiellyttävä. Vanhan guben mielestä aika kauniisti sanottu!

En usko, että yksikään pt olisi kaikkien asiakkaiden kanssa kiihottunut, mutta homma voi olla hyvinkin nautinnollista kun suoriutuu roolistaan loistavasti ja näkee kuinka täpinöissään tai onnellinen asiakas on ja/tai jos asiakkaan kanssa kemiat ja huumori kohtaavat. Ihmisten kohtaamistahan tämä on ja kyllä kohtaamiset voivat olla mukavia - asiakkaasta riippuen - niin kuin kaikissa muissakin duuneissa. Valtaosa asiakkaista lienee kuitenkin sellaisia joiden kanssa pt ei siviilissä päätyisi petipuuhiin. Kaikille annetaan kuitenkin positiivinen kuva. Ne asiakkaat jotka lähettelevät "himoitsetko jo minua" -kommentteja tapaamisten välillä varmasti kirvoittavat alussa siteeratun kaltaista keskustelua sisäpiirissä.

Naiset tuppaavat olemaan erilaisia ja palveluntarjoajista löytyy varmasti koko kirjo. Joku tarvitsee läheisen ja luottamuksellisen yhteyden jotta voi rentoutua riittävästi kiihottuakseen tai orgasmiin asti. Toinen saattaa saada orgasmeja helpostikin kun saa oikeanlaista stimulaatiota. Kumppanin ihanuus, komeus tai karisma eivät ole pakollisia. Jokunen jopa kertoo tästä "helppoudestaan" ilmoituksessaan. Tämäkään ei tarkoita, että ajattelisivat runkatessaan asiakasta tai odottaisivat tätä malttamattomana uudelle tapaamiselle. No, voihan asiakkaaksi tulla se karismaattinen idoli josta pt haaveili teininä runkatessaan ja se osoittautuu intohimoiseksi ja taidokkaaksi rakastajaksi? Saattaapa odottaa seuraavaa tapaamista innokkaasti.

Seksi, läheisyys ja kosketus voi olla miellyttävää vaikkei orgasmeja saisikaan ja tuntua hyvältä vaikka asiakasta ei himoitsisikaan päiväunissaan. Ihmisiä ne palveluntarjoajatkin ovat. Ei palveluntarjoajan GFE-roolin vetäminen tarkoita, että asiakas tai tapaaminen ei voisi olla pt:llekin miellyttävä ja nautinnollinen. Roolin kanssa pt joutuu varmaan taiteilemaan ja mahdollisesti pitämään sordiinoa päällä jos asiakas kovasti uskoo pt:n roolin olevan täyttä totta. Kun molemmat tietävät pelin hengen niin pt voi heittäytyä rooliin intensiivisemmin ja molemmilla on mukavampaa.
#maksuseksionihanaa

Poissa Iina

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 95
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #17 : Tammikuu 30, 2024, 12:23:58 »
Kyllä minustakin vaikuttaa siltä, että tuo alussa esitetty keskustelu on tekemällä tehty. Mikäli keskustelijat olisivat hupakoita, niin mitään isoa tai edes pienen pientä paloa ja intohimoa tähän ihmisläheiseen ammattiin en näe. En näe keskustelussa myöskään olevan mukana ammattilaisia. Keskustelusta jää minullekin sellainen ylilautamainen fiilis. Mutta jokainen tavallaan, tietysti.

Kuten Enkulikin sanoi, niin ei voi yleistää. Saati kärjistää. 

Sen sanon vielä, että elämä on opettanut sen verran, että raha ei itselläni todellakaan ole ainoa motivaattori tämän(kään) työn tekemiseen. Itse arvostan myös esimerkiksi sitä vapautta, minkä tämä duuni hyvin mahdollistaa. Pystyn elämään omannäköistäni, hyvää ja tasapainoista elämää. Kulkemaan omaa polkuani 🙏🏼

#positivevibesonly  :inlove:

P.S. Se mitä oikeasti ajattelen turskista, niin se toivottavasti on luettavissa rivien välistä ♥️😁
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 30, 2024, 12:33:24 kirjoittanut Iina »
Iina Hertta Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947
Posin kautta ♥️

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #18 : Tammikuu 30, 2024, 13:39:58 »
Kyllä mä ainakin pidän aidosti ja oikeasti monia mua tapaamassa käyneitä asiakkaita esim. myös ulkoisestikin viehättävinä ja haluttavina, sitä en tiedä uskovatko he sitä ;D pidän suurimmasta osasta asiakkaista ja tapaamisista heidän kanssa. Kaikkien kanssa ei aina mee yksiin, mutta ei se oo elämää suurempaa, sit vaan ei tavata toiste. :)

Ja mulla saattaa olla joku fetissikin sängellisiin 50 kymppisiin ukkoihin ;D mutta olen viehättynyt ihan kaiken ikäisistä tässä duunissa. Pari kertaa jopa hieman ihastunut.

Joskus pitänyt pitää pidempi tauko kahden asiakkaan välissä keikalla ihan sen takia että se edellinen mennyt ns ''tunteisiin'' (hyvällä tavalla tavallaan, eli jotain hetkellistä ihastumista tapahtunut) ja pitänyt sitten rauhoittaa itsensä sopivaan tilaan, vaikka käymällä kävelyllä; voidakseni olla täysillä kiinni hetkessä seuraavan kanssa :inlove:

Tässä ei kaikkia ajatuksiani, mutta muutama positiivinen jotka oli kiva jakaa :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Runeberg

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #19 : Tammikuu 30, 2024, 13:56:54 »
Kyllä mä ainakin pidän aidosti ja oikeasti monia mua tapaamassa käyneitä asiakkaita esim. myös ulkoisestikin viehättävinä ja haluttavina, sitä en tiedä uskovatko he sitä ;D pidän suurimmasta osasta asiakkaista ja tapaamisista heidän kanssa. Kaikkien kanssa ei aina mee yksiin, mutta ei se oo elämää suurempaa, sit vaan ei tavata toiste. :)

Ja mulla saattaa olla joku fetissikin sängellisiin 50 kymppisiin ukkoihin ;D mutta olen viehättynyt ihan kaiken ikäisistä tässä duunissa. Pari kertaa jopa hieman ihastunut.

Joskus pitänyt pitää pidempi tauko kahden asiakkaan välissä keikalla ihan sen takia että se edellinen mennyt ns ''tunteisiin'' (hyvällä tavalla tavallaan, eli jotain hetkellistä ihastumista tapahtunut) ja pitänyt sitten rauhoittaa itsensä sopivaan tilaan, vaikka käymällä kävelyllä; voidakseni olla täysillä kiinni hetkessä seuraavan kanssa :inlove:

Tässä ei kaikkia ajatuksiani, mutta muutama positiivinen jotka oli kiva jakaa :)

Uskon sinua Johanna kuten myös Iina täysin. Kirjoitin tuon edellisen kommentin vähän vihaisena vain kun olen saanut romantikkona myös kerran siipeeni😑. Ihmisiähän me kaikki ollaan ostajat ja myyjät👍