Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naapuri apua!  (Luettu 6969 kertaa)

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Naapuri apua!
« : Tammikuu 29, 2024, 09:43:48 »
Nyt kävi meikä mandoliinolla tässä joku viikko sitten  niin hyvä flaksi ettei olis ikinä voinut uskoa sellaisen toteutuvan oikeassa elämässä!

Naapuriin on muuttanut syksyllä sellainen n. 30-35v nätti nainen. On hänen kanssaan tullut raatailtua monet kerrat tässä näiden kuukausien aikana mitä hän on siinä asunut! Ja olen sanonut, että jos jossain asiassa tarvii apua niin ei kun pyytämään vaan! Autan mielellänin jos vain osaan ja kykenen. No nyt sitten lauantaina hän kysyi kun samaan aikaan tultiin asioilta, että olisiko minulla porakonetta jolla saisi reiän tehtyä betoniseinään. No sanoin ettei minulla ole kyllä iskuporakonetta, mutta voin kokeilla sillä koneella mikä minulla on. Lupasin tulla käymään vähän myöhemmin alkuillalla kun lataan ensin poran akun. No menin sitten sinne poran kanssa niin kuin olin luvannut ja sainkin sillä tehtyä toivotut reiät seinään ja taulut ripusteltua seinään. Siinä sitten juteltiin vaikka kuinka pitkään asiaa ja asian vierestä olevat asiat. Sitten kun sanoin että pitääpäs lähteä kämpille saunan lämmitykseen, niin hän siihen tuumasi että kyllä se sauna lämpiää täälläkin! No ihan hetkisen mietittyäni (n. 1 sekunti) tuumasin että käyhän se niinkin. Haen vaan puhtaat vaatteet kotoa. No eipäs siinä mitään sauna lämpesi ja sinne siis. Tyttö istui ihan melkein iholle kiinni lauteilla ja siinä taas juteltiin niitä näitä. Kunnes ihan yhtäkkiä tyttö tuumaa, että kylläpä panettais! Ajattelin vaan että hän läpällä heitti tuon lausahduksen ja tuumasin naurahduksen kera vaan että niinhän tuota tekis! Eipäs siinä muuta sitten tarvittukaan niin hän kääntyi minuun päin ja alkoi kiihkeästi suudella ja toinen käsi vaelteli... no arvaatte ehkä minne. Siitä sitten pikaisen suihkun kautta hiet pois ja makkariin! Ja loppu onkin sitten pelkkää toimintaa! Aamulla sieltä naapurista vasta tuli kotiuduttua sitten lopulta!

Sovimme, että jos apua tarvitsee myöhemminkin puolin tai toisin niin eipä muuta kuin pyytämään. Ja sen myös sovimme myös ettei tästä mitään sen kummempaa suhdetta tule vaan voimme ehkä myöhemminkin pitää "hauskaa" jos siltä sattuu tuntumaan!
Pakko oli aamulla naapurista herätessä nipistää itseni, että onko tämä pelkkää unta vai ihan totta. Ja kyllä se totta oli.   :blowjob: :behind:

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 202
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #1 : Tammikuu 29, 2024, 10:54:28 »
Onnea!

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 526
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #2 : Tammikuu 29, 2024, 11:11:57 »
Naapuria kannattaa aina auttaa  :headbang:

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #3 : Tammikuu 29, 2024, 11:34:04 »
kiva tarina  :inlove:
You and me, part-time lovers

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #4 : Tammikuu 29, 2024, 12:04:25 »
Mukava tarina viikon alkuun 🥰

Poissa Taaneli

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #5 : Tammikuu 29, 2024, 13:53:27 »
Hyvät naapurussuhteet on tosi jees! Onnea!

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #6 : Tammikuu 29, 2024, 14:02:10 »
Naapuria kannattaa aina auttaa  :headbang:

Hyvät naapurussuhteet on tosi jees! Onnea!

Juu,näköjään kannattaa pitää suhteita yllä naapuriin! Varsinkin nätteihin naispuolisiin naapureihin.
En olisi kyllä ikikuuna päivänä uskonut,että minulle voisi käydä tuollainen flaksi! Ne jotka ovat minut nähneet niin tietävät etten todellakaan  ole se kylän komein mies! Enkä edes toiseksi komein! 😂
No voi se joskus onni potkia silloin kun sitä vähiten odottaa!


Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #7 : Tammikuu 29, 2024, 16:00:57 »
No nyt sitten lauantaina hän kysyi kun samaan aikaan tultiin asioilta, että olisiko minulla porakonetta jolla saisi reiän tehtyä betoniseinään. No sanoin ettei minulla ole kyllä iskuporakonetta, mutta voin kokeilla sillä koneella mikä minulla on. Lupasin tulla käymään vähän myöhemmin alkuillalla kun lataan ensin poran akun. No menin sitten sinne poran kanssa niin kuin olin luvannut ja sainkin sillä tehtyä toivotut reiät seinään ja taulut ripusteltua seinään.

Tämä tarina sisältää kolme opetusta joka miehelle:

1) Omistakaa iskuporakone!
Ainakin itselläni juuri iskuporakone on toiminut useita kertoja pääsylippuna huikeisiin seikkailuihin. Jos pidät kaikki tuntemasi naiset tietoisina siitä, että sinulta löytyy iskuporakone ja muistutat siitä aina, kun joku muuttaa, niin ennen pitkää on tilipäivä  :wanker:

2) Pitäkää akkuporan akut aina ladattuna!
Onneksi aloittaja ei nyt kompastunut tähän, mutta siinä on iso riski, että juttu menee ohi heti alkuunsa, kun joutuu sanomaan, että pääsen vasta, kun akut on ladattu. Usein hetken päästä tilaisuus on jo mennyt. Useimmiten tilaisuuteen pitää pystyä tarttumaan välittömästi. Itse olisin kyllä mennyt tyhjälläkin akulla ja vasta sitten paikan päällä todennut, että kappas, täytyykin ensin odottaa, että tämä latautuu, juodaanko vaikka kahvit sillä aikaa...

3) Homman ei saa antaa kaatua välineisiin!
Tässä aloittaja näytti loistavaa esimerkkiä: "minulla ei ole iskuporakonetta, mutta voin yrittää akkukoneella". Se oli kova veto! Harva olisi uskaltanut lähteä akkukoneella iskuporakeikalle, mutta ilmeisesti siellä oli sittenkin kipsilevyseinä odottamassa. Mutta tärkeintä oli järjestää itsensä pelipaikalle ja sitä voi sitten siellä katsoa, mihin välineet riittävät. Ei pidä luovuttaa liian helpolla.


Loistava kirjoitus ja olen iloinen aloittajan puolesta!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 29, 2024, 16:03:40 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #8 : Tammikuu 29, 2024, 16:27:48 »
Kantsii sanoa että tottakai on ja hakea sitten vaikka Puuilosta jos ei ole.

Betoniseinään poravasara olisi mielestäni oikea tuote, mutta tärkeintä että pääsee poraamaan.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #9 : Tammikuu 29, 2024, 16:44:39 »
Tähän sopii hyvin Pave Maijjasen biisin sanat! Jokainen joka apua saa sitä tajuu myöskin antaa! Tai ainakin tässä tapauksessa antoi!  :headbang:

Poissa Kielimies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 94
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #10 : Tammikuu 29, 2024, 16:57:37 »
Eikö raamatussakin lue että kiimaista pitää auttaa :headbang:

Poissa Lapinkeisari

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #11 : Tammikuu 29, 2024, 19:54:10 »
Raamatussa sanotaan että, Herra kiittää iloista antajaa  :weightlifting:

Poissa Jaakko747

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #12 : Tammikuu 29, 2024, 21:12:21 »
Kiitos, oli viihdyttävä tarina mitä luin noin 10 sanaa

Poissa Modula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #13 : Tammikuu 30, 2024, 00:13:06 »
Mainio tarina. Olisikohan tuo naapurisi jotain muutakin apua mahtanut tarvita? Mielelläni tulen jelppaamaan 😃

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #14 : Tammikuu 30, 2024, 18:30:41 »
Kiitos, oli viihdyttävä tarina mitä luin noin 10 sanaa

Hienoa että tykkäsit! 😂


Mainio tarina. Olisikohan tuo naapurisi jotain muutakin apua mahtanut tarvita? Mielelläni tulen jelppaamaan 😃

Taidanpa pitää tämän "autettavan" vain itselläni! 😇😎

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #15 : Tammikuu 30, 2024, 21:00:19 »
Nyt näyttäis olevan iskuporakoneet tarjouksessa saksalaisella ruokakauppaketjulla😀.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #16 : Tammikuu 30, 2024, 21:16:02 »
Joskus aiemmassa kämpässä oli kans pantavan näköinen sinkkunainen naapurina. Kävin ensin myös porailemassa seinää ja sitten jotain muuta. Olin jo tuossa vaiheessa päättänyt myydä kämpän ja muuttaa muualle. Hetken harkitsin jo kämpän myyntipäätöksen perumista, mutta sitten muikkelista kuoriutui sen verran sekopäisiä piirteitä, että pistin vain lisää vauhtia myyntiponnisteluihin. Ja onneksi niin.

Kannattaa katella vähän missä porailee ja mitä. Semmonen 20-50 km on sopiva hajurako, jossei porattavista kappaleista halua loppuikäistä riesaa ja taloudellisia menetyksiä ;D

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #17 : Tammikuu 31, 2024, 10:42:41 »
Joskus aiemmassa kämpässä oli kans pantavan näköinen sinkkunainen naapurina. Kävin ensin myös porailemassa seinää ja sitten jotain muuta. Olin jo tuossa vaiheessa päättänyt myydä kämpän ja muuttaa muualle. Hetken harkitsin jo kämpän myyntipäätöksen perumista, mutta sitten muikkelista kuoriutui sen verran sekopäisiä piirteitä, että pistin vain lisää vauhtia myyntiponnisteluihin. Ja onneksi niin.

Kannattaa katella vähän missä porailee ja mitä. Semmonen 20-50 km on sopiva hajurako, jossei porattavista kappaleista halua loppuikäistä riesaa ja taloudellisia menetyksiä ;D

Naapurina sekopäinen muickeli, jota joskus on tullut kairattua. Muistan tämän. Sen nimi taisi mummon wanhassa reseptikirjassa olla KATASTROFI.

Toivottavasti aloittajalla sujuu kaikki mukavasti tällä kertaa.
You and me, part-time lovers

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #18 : Tammikuu 31, 2024, 15:18:37 »

Ei ole havaittavissa mitään sekopäisyyttä! Ellei sitten sitä lasketa sekopäisyydeksi kun suostuu mun kanssa samaan sänkyyn ilman vaatteita! 🤔😋😂

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naapuri apua!
« Vastaus #19 : Tammikuu 31, 2024, 16:05:27 »
Naisten ja muidenkin naapureiden sekopäisyys on usein aluksi piilevä, lopulta täysin ehtymätön luonnonvara. Sitä paitsi sekopäiltä saa yleensä helpoiten pillua. No onpahan varoitettu 😂