Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Paras tapa tavoittaa  (Luettu 1724 kertaa)

Poissa Uusi käyttäjä

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Paras tapa tavoittaa
« : Tammikuu 26, 2024, 17:56:12 »
Uutena käyttäjänä, sekä täällä että palveluiden parissa, olen jo joutunut ihmettelemään millä suomalaiset palveluntarjoajat tavoittaa? Tähän mennessä yrittänyt käyttää wa:ta, kikkiä, mailia sekä naapurisivuston yhteydenotto lomaketta. Vastauksia saa melko pienellä prosentilla. Onko kaikki suomalaiset palveluntarjoajat niin kiireisiä ettei uusille asiakkaille ole tarvetta. Mielestäni viestini ovat aina asiallisia ja kertovat mitä haen jne...

Onko muut törmänneet vastaavaan ja onko se alan "kulttuuri" joka on vain siedettävä?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2055
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #1 : Tammikuu 26, 2024, 18:36:57 »
Onko soittaminen tuttua?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Uusi käyttäjä

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #2 : Tammikuu 26, 2024, 18:45:03 »
Onko soittaminen tuttua?

Tätä saittia hetken selattuani tällainen vastaus ei tullut yllätyksenä. Melkein kaikissa suomalaisten ilmoituksissa on soittokielto eli ei tullut mieleen soittaa.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #3 : Tammikuu 26, 2024, 19:00:08 »
Mä oon siinä käsityksessä ainakin meistä täällä saitilla vaikuttavista suomalaisista palveluntarjoajista, että jokainen meistä pyrkii vastaamaan viesteihin. Joskus ne menee roskapostiin tai muuten vaan vahingossa ohi, mutta se että samalle asiakkaalle kävisi jatkuvasti niin...

Mä jätän vastaamatta ulkomaalaisille (kyllä, mulla on siihen oikeus) sekä "moi" viesteihin. Myös yöllä tulleet runkkuviestit ei saa aamuisin vastausta. En vastaa myöskään "voinko kusta sun suuhun?" - viesteihin, kun ilmoituksessa kerron että eritteet ei napostele mua.

Olihan noita sittenkin aika paljon joihin en vastaa 😁

MUTTA siis asiallisiin viesteihin kyllä parhaan kykyni mukaan vastaan. Ja näin varmasti toimii suurin osa meistä kotimaisista. Joten mysteeriksi jää miksi aloittajalle on huono vastausprosentti.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Uusi käyttäjä

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #4 : Tammikuu 26, 2024, 19:05:39 »
Mä oon siinä käsityksessä ainakin meistä täällä saitilla vaikuttavista suomalaisista palveluntarjoajista, että jokainen meistä pyrkii vastaamaan viesteihin. Joskus ne menee roskapostiin tai muuten vaan vahingossa ohi, mutta se että samalle asiakkaalle kävisi jatkuvasti niin...

Mä jätän vastaamatta ulkomaalaisille (kyllä, mulla on siihen oikeus) sekä "moi" viesteihin. Myös yöllä tulleet runkkuviestit ei saa aamuisin vastausta. En vastaa myöskään "voinko kusta sun suuhun?" - viesteihin, kun ilmoituksessa kerron että eritteet ei napostele mua.

Olihan noita sittenkin aika paljon joihin en vastaa 😁

MUTTA siis asiallisiin viesteihin kyllä parhaan kykyni mukaan vastaan. Ja näin varmasti toimii suurin osa meistä kotimaisista. Joten mysteeriksi jää miksi aloittajalle on huono vastausprosentti.

Kiitos listauksesta, jatkossa osaan välttää noita keskustelun avauksia :)

Ei vaan tosissaan, olen laittanut asiallista viestiä eri vuorokauden aikoihin, riippuen milloin kerkeän ilmoituksia selailla. Vastaukset jotka saan on niiltä jotka eivät tee anaaliseksiä eli eivät juurikaan paranna mahdollisuuksia tapaamisen sopimisessa.

Kai tämä olisi hyvä harrastus jos joskus alkuun pääsisi  :laught:

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #5 : Tammikuu 26, 2024, 19:07:11 »
Itse suosin wa:ta, tekstari/maili sitten jos pt:llä ei wa ole käytössä. Kikistä ei ole kokemusta, mutta olen ymmärtänyt sen olevan toisinaan temppuileva ja epäluotettava. Olen myös melko uusi palveluiden käyttäjä, mutta olen kyllä tähän mennessä saanut kaikilta vastauksen ja tapaaminen on saatu sovittua.

Vaikea sanoa, mistä sitten on sinulla kiikastanut. Olethan lukenut huolella ilmoituksen ja yhteydenotto-ohjeet? Yleensä riittää, että esittelee itsensä, kertoo mitä haluaisi ja koska, mutta joskus saattaa olla jotain "erityisohjeita" yhteydenottoon liittyen. Jos annat mailiosoitteesi, varmista että olet kirjoittanut sen oikein.

Toivottavasti saat jonkun kanssa tapaamisen sovittua. Tervetuloa harrastuksen pariin, tähän jää kyllä helposti koukkuun  :behind:

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2024, 19:09:35 kirjoittanut Nuolija »

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #6 : Tammikuu 26, 2024, 19:11:15 »
Mä oon siinä käsityksessä ainakin meistä täällä saitilla vaikuttavista suomalaisista palveluntarjoajista, että jokainen meistä pyrkii vastaamaan viesteihin. Joskus ne menee roskapostiin tai muuten vaan vahingossa ohi, mutta se että samalle asiakkaalle kävisi jatkuvasti niin...

Mä jätän vastaamatta ulkomaalaisille (kyllä, mulla on siihen oikeus) sekä "moi" viesteihin. Myös yöllä tulleet runkkuviestit ei saa aamuisin vastausta. En vastaa myöskään "voinko kusta sun suuhun?" - viesteihin, kun ilmoituksessa kerron että eritteet ei napostele mua.

Olihan noita sittenkin aika paljon joihin en vastaa 😁

MUTTA siis asiallisiin viesteihin kyllä parhaan kykyni mukaan vastaan. Ja näin varmasti toimii suurin osa meistä kotimaisista. Joten mysteeriksi jää miksi aloittajalle on huono vastausprosentti.

Kiitos listauksesta, jatkossa osaan välttää noita keskustelun avauksia :)

Ei vaan tosissaan, olen laittanut asiallista viestiä eri vuorokauden aikoihin, riippuen milloin kerkeän ilmoituksia selailla. Vastaukset jotka saan on niiltä jotka eivät tee anaaliseksiä eli eivät juurikaan paranna mahdollisuuksia tapaamisen sopimisessa.

Kai tämä olisi hyvä harrastus jos joskus alkuun pääsisi  :laught:

Aaah, no siitä se johtuu! Mä en harrasta peppujuttuja, siksi vastaan viesteihin! Ne on noi perspanoja tarjoavat just sellasia lorttoja, että ne ei kuule vastaa!

Sori sori sori kollegat  :kiss: Rakastan teitä jne. ❤️

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Uusi käyttäjä

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #7 : Tammikuu 26, 2024, 19:11:57 »
Itse suosin wa:ta, tekstari/maili sitten jos pt:llä ei wa ole käytössä. Olen myös melko uusi palveluiden käyttäjä, mutta olen kyllä tähän mennessä saanut kaikilta vastauksen ja tapaaminen on saatu sovittua.

Vaikea sanoa, mistä sitten on sinulla kiikastanut. Olethan lukenut huolella ilmoituksen ja yhteydenotto-ohjeet? Yleensä riittää, että esittelee itsensä, kertoo mitä haluaisi ja koska, mutta joskus saattaa olla jotain "erityisohjeita" yhteydenottoon liittyen. Jos annat mailiosoitteesi, varmista että olet kirjoittanut sen oikein.

Toivottavasti saat jonkun kanssa tapaamisen sovittua. Tervetuloa harrastuksen pariin, tähän jää kyllä helposti koukkuun  :behind:

Olen noihin ohjeisiin perehtynyt, silloin kun sellaisia on ollut. Muutoinkin pyrkinyt laittamaan viestin jossa kerron mitä haen, minun tapauksessa anaalia. Ymmärrän että jos sitä ei tarjoa niin jättää vastaamatta mutta sitä en jos ilmoituksessa mainitaan sen kuuluvan palveluihin niin miksi jättää maksava asiakas huomiotta.

Turhauttava tällainen harrastus  :laught:

Poissa Uusi käyttäjä

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #8 : Tammikuu 26, 2024, 19:13:09 »
Mä oon siinä käsityksessä ainakin meistä täällä saitilla vaikuttavista suomalaisista palveluntarjoajista, että jokainen meistä pyrkii vastaamaan viesteihin. Joskus ne menee roskapostiin tai muuten vaan vahingossa ohi, mutta se että samalle asiakkaalle kävisi jatkuvasti niin...

Mä jätän vastaamatta ulkomaalaisille (kyllä, mulla on siihen oikeus) sekä "moi" viesteihin. Myös yöllä tulleet runkkuviestit ei saa aamuisin vastausta. En vastaa myöskään "voinko kusta sun suuhun?" - viesteihin, kun ilmoituksessa kerron että eritteet ei napostele mua.

Olihan noita sittenkin aika paljon joihin en vastaa 😁

MUTTA siis asiallisiin viesteihin kyllä parhaan kykyni mukaan vastaan. Ja näin varmasti toimii suurin osa meistä kotimaisista. Joten mysteeriksi jää miksi aloittajalle on huono vastausprosentti.

Kiitos listauksesta, jatkossa osaan välttää noita keskustelun avauksia :)

Ei vaan tosissaan, olen laittanut asiallista viestiä eri vuorokauden aikoihin, riippuen milloin kerkeän ilmoituksia selailla. Vastaukset jotka saan on niiltä jotka eivät tee anaaliseksiä eli eivät juurikaan paranna mahdollisuuksia tapaamisen sopimisessa.

Kai tämä olisi hyvä harrastus jos joskus alkuun pääsisi  :laught:

Aaah, no siitä se johtuu! Mä en harrasta peppujuttuja, siksi vastaan viesteihin! Ne on noi perspanoja tarjoavat just sellasia lorttoja, että ne ei kuule vastaa!

Sori sori sori kollegat  :kiss: Rakastan teitä jne. ❤️

No löytyihän se syy :) olen valinnut väärän genren :)

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #9 : Tammikuu 26, 2024, 19:22:58 »
50 % suomalaisista ehkä vastaa.
En ole ihmetellyt tätä enää aikoihin, se nyt vain menee noin.

Yllätyn joka kerta, kun saan vastauksen eli kyllä suomalaiset pt:t ovat heikkoja vastaamaan.
Oletusarvona asiallinen lähestyminen.

Syitä nyt en jaksa miettiä, koska en enää jaksa edes yrittää.

Täyspäiväiset kurtisaanit kyllä vastaavat, mutta itse suosin enemmänkin näitä ei ihan täyspäiväisiä, niin se on sit tätä.
Mitä nuorempi pt, sitä epätodennäköisempää päästä puusta pitkälle.

Ulkkarit vastaa tyyliin minuutissa watsappiin, mut se on sit vähän oma leikkikenttänsä se.

Poissa Uusi käyttäjä

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #10 : Tammikuu 26, 2024, 19:28:16 »
50 % suomalaisista ehkä vastaa.
En ole ihmetellyt tätä enää aikoihin, se nyt vain menee noin.

Yllätyn joka kerta, kun saan vastauksen eli kyllä suomalaiset pt:t ovat heikkoja vastaamaan.
Oletusarvona asiallinen lähestyminen.

Syitä nyt en jaksa miettiä, koska en enää jaksa edes yrittää.

Täyspäiväiset kurtisaanit kyllä vastaavat, mutta itse suosin enemmänkin näitä ei ihan täyspäiväisiä, niin se on sit tätä.
Mitä nuorempi pt, sitä epätodennäköisempää päästä puusta pitkälle.

Ulkkarit vastaa tyyliin minuutissa watsappiin, mut se on sit vähän oma leikkikenttänsä se.

Kiitos! Tämä oli tietyllä tavalla lohtua antava vastaus.

Suosin tässä asiassa mieluummin kotimaista, täytyy vaan jaksaa yrittää ja pysyä positiivisena.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #11 : Tammikuu 26, 2024, 19:38:19 »
Tuskin vika on sun viestinnässä, saattaa löytyä kohteesta selitys jollei vastausta kuulu. Eli voi olla feikkien yms ilmoituksia.

Esim täältä saitilta löytyy useita pt.a jolta saat asiallisia vastauksia.
Nokialla

Poissa Uusi käyttäjä

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #12 : Tammikuu 26, 2024, 19:49:48 »
Tuskin vika on sun viestinnässä, saattaa löytyä kohteesta selitys jollei vastausta kuulu. Eli voi olla feikkien yms ilmoituksia.

Esim täältä saitilta löytyy useita pt.a jolta saat asiallisia vastauksia.

Näin haluan itsekin uskoa että vika ei ole omassa viestinnässä.

Olen saanut asiallisia vastauksia myöskin, valitettavasti juuri niitä jotka eivät tarjoa etsimääni. Sitä en tiedä ovatko tällä saitilla vai eivät, mutta se ei ole relevanttia.

Tähänkin ketjuun kuitenkin jo kaksi palveluntarjoajaa vastannut asiallisesti, joten toivo elää :)

Poissa jaculo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #13 : Tammikuu 26, 2024, 20:03:58 »
Itse suosittelen savumerkkäjä, pullopostia ja morsetusta. Noilla saa helposti kontaktia

Pahoittelut kaikille, että yritin kysyä asiallisesti vinkkejä. Ei tule toistumaan.
Ei kannata mieltänsä pahoittaa pienestä hassuttelusta. Ihan hauskahan tuo oli.

Mut siis paljon varmaa riippuu mitä kirjoitat ja miten. Itse olen kertonut ikäni ja paikkakuntani. Sanonut nähneeni ilmoituksen ja pitäneeni näkemästäni. Lopuksi kysellyt miten tapaaminen voisi onnistua.
Hyvällä prosentilla tulee vastauksia ja moni kirjoittaa jo ensimmäisessä viestissä tärkeimmät tiedot. Sen jälkeen on helpompi kysyä tarkemmin itseä kiinnostavasta palvelusta.

Poissa Uusi käyttäjä

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #14 : Tammikuu 26, 2024, 20:08:20 »
Itse suosittelen savumerkkäjä, pullopostia ja morsetusta. Noilla saa helposti kontaktia

Pahoittelut kaikille, että yritin kysyä asiallisesti vinkkejä. Ei tule toistumaan.
Ei kannata mieltänsä pahoittaa pienestä hassuttelusta. Ihan hauskahan tuo oli.

Mut siis paljon varmaa riippuu mitä kirjoitat ja miten. Itse olen kertonut ikäni ja paikkakuntani. Sanonut nähneeni ilmoituksen ja pitäneeni näkemästäni. Lopuksi kysellyt miten tapaaminen voisi onnistua.
Hyvällä prosentilla tulee vastauksia ja moni kirjoittaa jo ensimmäisessä viestissä tärkeimmät tiedot. Sen jälkeen on helpompi kysyä tarkemmin itseä kiinnostavasta palvelusta.

Melko lailla samat asiat itsekin laitan, lisänä vähän siitä millainen persoona olen. Plus tietysti se että etsin anaaliseksiä tarjoavaa jotta en vie enempää aikaa jos se ei kuulu taejontaan.

PS. Olihan se ihan hauska, enkä ihan niin pienestä suutu tai ole tosissani :)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #15 : Tammikuu 26, 2024, 20:17:47 »
Tuli mieleen että eihän viestisi ole myöskään ns. liian pitkä? Itselleni ainakin tulee pitkästä raapustuksesta joskus ajatus että tuo etsii ilmaista seuraa.. Kaikki ei jaksa sellaisiin vastata🤔 Luultavasti teetkin niin, mutta painotan sitä että lukekaa kaikki kunnolla ne ilmoitukset, niistä löytyy usein hyvin infoa esim palveluista. Esim mulla lukee ilmoituksessa että peppujutut ei oo mun juttu ja että kumi pakollinen myös suuseksissä, silti tulee turhauttavankin usein kyselyjä että käykö anaali ja mites suikkari saako sen ilman kumia.😬
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Linnunlaulu

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #16 : Tammikuu 26, 2024, 20:50:35 »
Naapurisivustolla tarjolla olevat palvelut ovat harvemmin ilmoituksissa selkeästi esillä, joka voi johtaa turhiin yhteydenottoihin ja/tai vastaamattomuuteen.

Helpommin pääset todennäköisesti tapaamiseen asti RE:n puolelta (ulkomaalaisten) ammattilaisten kanssa, joilta ko. palvelu löytyy suoraan ilmoituksesta.

Onnea etsintään!

Poissa Uusi käyttäjä

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #17 : Tammikuu 26, 2024, 23:11:47 »
Tuli mieleen että eihän viestisi ole myöskään ns. liian pitkä? Itselleni ainakin tulee pitkästä raapustuksesta joskus ajatus että tuo etsii ilmaista seuraa.. Kaikki ei jaksa sellaisiin vastata🤔 Luultavasti teetkin niin, mutta painotan sitä että lukekaa kaikki kunnolla ne ilmoitukset, niistä löytyy usein hyvin infoa esim palveluista. Esim mulla lukee ilmoituksessa että peppujutut ei oo mun juttu ja että kumi pakollinen myös suuseksissä, silti tulee turhauttavankin usein kyselyjä että käykö anaali ja mites suikkari saako sen ilman kumia.😬

En usko mun viestien olevan liian pitkiä, yritän tiivistää asiani mutta kertoa juuri ne oleelliset kuten sen että etsin nimenomaan maksullista seksiä. Enkä lähetä viestiä kenellekään jonka ilmoituksessa on maininta ettei tarjoa peppujuttuja tai ei ole paikkaa jossa tavata.

Hyviä pointteja ja minusta ne kuuluvat ostajan velvollisuudeksi huomioida jo ennen yhteydenottoa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2024, 23:13:21 kirjoittanut Uusi käyttäjä »

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #18 : Tammikuu 26, 2024, 23:22:30 »
Ihan yksinkertaisesti vain niin, että jos ei saa pariin asialliseen viestiin vastausta, niin siirtyy seuraavaan.

Huorat on kuin Stadin ratikoita, menee ja tulee, perään ei kannata itkeä eikä viheltää. Se on loppupeleissä palveluntarjoajan tappio, jos ei viesteihin vastaa.

Ammatikseen tekevät yleensä kyllä vastaa, siksi tuo RE on ihan toimiva. Amatööreillä sit taas saattaa olla kissa kipeä, auto paskana, riita poikaystävän kaa tai äiti kylässä. Ei niitä kannata haikailla, uutta suoleen vaan ;)

Persoonastasi ei viesteissä tartte runoilla yhtään mitään. Jos jotain haluat kertoa, niin ikä riittää. Hifistelyä huorille on jo pituus ja paino.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2024, 23:25:07 kirjoittanut velihopea »

Poissa Uusi käyttäjä

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #19 : Tammikuu 26, 2024, 23:32:13 »
Ihan yksinkertaisesti vain niin, että jos ei saa pariin asialliseen viestiin vastausta, niin siirtyy seuraavaan.

Huorat on kuin Stadin ratikoita, menee ja tulee, perään ei kannata itkeä eikä viheltää. Se on loppupeleissä palveluntarjoajan tappio, jos ei viesteihin vastaa.

Ammatikseen tekevät yleensä kyllä vastaa, siksi tuo RE on ihan toimiva. Amatööreillä sit taas saattaa olla kissa kipeä, auto paskana, riita poikaystävän kaa tai äiti kylässä. Ei niitä kannata haikailla, uutta suoleen vaan ;)

Persoonastasi ei viesteissä tartte runoilla yhtään mitään. Jos jotain haluat kertoa, niin ikä riittää. Hifistelyä huorille on jo pituus ja paino.

Ei tässä kenenkään yksittäisen perään haikailla :) voi olla juurikin noin kuten sanot että amatöörien kanssa juttu ei etene, en välttämättä osaa täysin tunnistaa ammattilaista ja amatööriä koska olen niin tuore ostaja.

Kiitos tuosta persoonan kertomiseen liittyvästä huomiosta, tajusin että olen varmaan ollut liian "kiltin" tuntuinen joka on voitu tulkita niin etten ole tosissani.