Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Riipputissit  (Luettu 1285 kertaa)

Poissa wilpertti

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Riipputissit
« : Tammikuu 26, 2024, 15:28:16 »
Mistä löytyy palveluntarjoaja, jolla kunnon riipputissit?

Paikalla JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Riipputissit
« Vastaus #1 : Tammikuu 26, 2024, 16:49:04 »
Tarkoitatko että ihan sellaiset pitkävartiset pajahanskat, jotka voi juostessa heittää olkapäille?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2055
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Riipputissit
« Vastaus #2 : Tammikuu 26, 2024, 18:21:07 »
Ex-vakkari oli nuori muodokas (siis oikeasti muodokas, ei Pelastusrengas muodokas) upea nainen upeilla meijereillä.

Alkoi laihduttamaan ja lopputulos oli lähes täydellinen - paitsi että rinnat katosi ja tilalle tuli juurikin tuollaiset riipputissit.

En tykännyt enää ja siksi on nyt ex.

Mutta kysymykseen liittyen, en osaa neuvoa mistä löytyy tai en ainakaan uskalla sanoa täällä ääneen (saattaa olla herkkä aihe omistajalleen).
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Timppa

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • * Kelpo kaveri
Vs: Riipputissit
« Vastaus #3 : Tammikuu 26, 2024, 18:36:14 »
Kuka mitäkin sellaisilla käsittää, mutta nyt Porissa, yleensä Stikkurilassa ilmoittava Eva eli Eva Sweet on minun mittapuuni mukaan nainen, jolla on sellaiset "heavy hangers". Tissit ovat morsiamella siis isot, mutta riipuksissa. Ja ainakin minusta oikein positiivisella tavalla. Kuvista voi päätellä. Evan luonne oli kiva ja kikatteleva kun taannoin  nopsasti käväisin. Hän on kyllä muutenkin raamikas nainen.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Riipputissit
« Vastaus #4 : Tammikuu 26, 2024, 19:16:59 »
Tämä on sen puoleen hankala, kun jotkut määrittää eri tavalla että mitkä on riipputissit. Jotkut ajattelee että tyyliin jos ei ole terhakoita silikoneja niin on jo ”riipputissit”. Monesti jos nainen omaa isommat rinnat, niin iän myötä ihon kimmoisuus vähenee ja painovoima tekee tehtävänsä ja herkästi rinnat silloin ”riippuu”, enemmän tai vähemmän😁
Opiskelijarouva

Turku

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Riipputissit
« Vastaus #5 : Tammikuu 26, 2024, 19:26:31 »
Tämä on sen puoleen hankala, kun jotkut määrittää eri tavalla että mitkä on riipputissit. Jotkut ajattelee että tyyliin jos ei ole terhakoita silikoneja niin on jo ”riipputissit”. Monesti jos nainen omaa isommat rinnat, niin iän myötä ihon kimmoisuus vähenee ja painovoima tekee tehtävänsä ja herkästi rinnat silloin ”riippuu”, enemmän tai vähemmän😁

Mietin tätä samaa, kun mun mielestä mulla on ikä ja painovoima tehnyt tehtävänsä ja on riipputissit. Mutta ei ne sitten taas sellaset "pussit" ole jos sitä haetaan.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Riipputissit
« Vastaus #6 : Tammikuu 26, 2024, 19:31:51 »
Tarkoitatko että ihan sellaiset pitkävartiset pajahanskat, jotka voi juostessa heittää olkapäille?

No tää🤣🤣
Nokialla

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Riipputissit
« Vastaus #7 : Tammikuu 26, 2024, 19:48:02 »
Tämä on sen puoleen hankala, kun jotkut määrittää eri tavalla että mitkä on riipputissit. Jotkut ajattelee että tyyliin jos ei ole terhakoita silikoneja niin on jo ”riipputissit”. Monesti jos nainen omaa isommat rinnat, niin iän myötä ihon kimmoisuus vähenee ja painovoima tekee tehtävänsä ja herkästi rinnat silloin ”riippuu”, enemmän tai vähemmän😁

Mietin tätä samaa, kun mun mielestä mulla on ikä ja painovoima tehnyt tehtävänsä ja on riipputissit. Mutta ei ne sitten taas sellaset "pussit" ole jos sitä haetaan.

Juu siis mulla sama😁
Opiskelijarouva

Turku