Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Puhelinnumero ”ei salainen”  (Luettu 3057 kertaa)

Poissa Mertsi29

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Puhelinnumero ”ei salainen”
« : Tammikuu 25, 2024, 20:33:30 »
Mites olette toimineet puhelinnumeron kanssa eli kun osa palveluntarjoajista on ilmoittanut ettei vastaa ”tuntemattomasta numeroista” tuleviin puheluihin? Ei olisi kuitenkaan mitään intoa soittaa omasta tai työnantajan numerosta ainakaan ennen kuin on ehkä luonut vakkari suhteen. Miten olette siis toimineet? Ja toki ymmärrän myös toista puolta että miten he varmistavat että kuka se mahdollinen asiakas on.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #1 : Tammikuu 25, 2024, 20:51:34 »
Ihan perusasia: soitto aina prepaid-liittymästä numero näkyvissä.

Poissa pillut_pyöreeks

  • Full Member
  • Viestejä: 147
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #2 : Tammikuu 25, 2024, 20:52:37 »
-prepaid R-kioskista käteisellä huppu päässä
- perus luuri kirpparilta käteisellä
- luuri aina virta pois päältä kotona ja töissä
-ajat soittamaan hupakolle eri solun alueelle

Näillä pääsee alkuun  ;D

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #3 : Tammikuu 25, 2024, 21:26:31 »
Heh.. lisätietona tähän vielä että ärrän valvontanauhoja ei enää ole saatavilla 6 kk jälkeen asiointitapahtumasta.. 😉

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3997
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #4 : Tammikuu 25, 2024, 21:31:31 »
^^
Tuossa on hyvää listaa.

Täydentäisin seuraavalla seikalla:
Kun puhelin pitää piilottaa vaimolta, täytyy hommata Pelican-varasto puhelimen säilytystä varten.

Siellä voi säilyttää samalla parisänkyä, ja pyytää pt outcallille. Erittäin romanttiselle sellaiselle.
.
.
.
.
.
Tai sitten vaan hommaat rinnakkaisliittymän siihen dualsimmilliseen työpuhelimeen.
Saitin Bud Spencer

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 648
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #5 : Tammikuu 25, 2024, 21:41:03 »
Mulle toi on ollut erityisen haastavaa, kun olen joskus ajatellut soittaa jollekin uudelle palvelutuottajalle, joka ilmoittaa ettei vastaa tuntemattomiin numeroihin.

Mietin, että kun en ole hänelle ennen soittanut, niin eihän hän vastaa. Koska ei tunne numeroani.

Mutta sitten keksin, että lähetän heille ensin tekstiviestin, että olen Tuomisen Timo ja soitan pian sinulle tästä numerosta.

Ja ongelma ratkesi tällä loistavalla keksinnöllä.

Poissa pillut_pyöreeks

  • Full Member
  • Viestejä: 147
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #6 : Tammikuu 25, 2024, 22:51:37 »
Heh.. lisätietona tähän vielä että ärrän valvontanauhoja ei enää ole saatavilla 6 kk jälkeen asiointitapahtumasta.. 😉
Ok, hupun voi sitten unohtaa jos kestää selibaatia puoli vuotta  ;D

Poissa Mertsi29

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #7 : Tammikuu 25, 2024, 23:23:26 »
Mulle toi on ollut erityisen haastavaa, kun olen joskus ajatellut soittaa jollekin uudelle palvelutuottajalle, joka ilmoittaa ettei vastaa tuntemattomiin numeroihin.

Mietin, että kun en ole hänelle ennen soittanut, niin eihän hän vastaa. Koska ei tunne numeroani.

Mutta sitten keksin, että lähetän heille ensin tekstiviestin, että olen Tuomisen Timo ja soitan pian sinulle tästä numerosta.

Ja ongelma ratkesi tällä loistavalla keksinnöllä.

Saanko lainata tuota loistavaa nimeä ”Tuomisen Timo” ? Alkaa tarjoajat ihmettelemään kun aina se Timo ostaa palveluita :)

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 534
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #8 : Tammikuu 25, 2024, 23:42:05 »
Mutta sitten keksin, että lähetän heille ensin tekstiviestin, että olen Tuomisen Timo ja soitan pian sinulle tästä numerosta.
Hei ethän sä voi olla Tuomisen Tino, kun mä oon se.
Go woke, go broke.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #9 : Tammikuu 26, 2024, 01:43:40 »
Mulle toi on ollut erityisen haastavaa, kun olen joskus ajatellut soittaa jollekin uudelle palvelutuottajalle, joka ilmoittaa ettei vastaa tuntemattomiin numeroihin.

Mietin, että kun en ole hänelle ennen soittanut, niin eihän hän vastaa. Koska ei tunne numeroani.

Mutta sitten keksin, että lähetän heille ensin tekstiviestin, että olen Tuomisen Timo ja soitan pian sinulle tästä numerosta.

Ja ongelma ratkesi tällä loistavalla keksinnöllä.

Olen toiminut samoin mutta ongelma ei ole toistaiseksi ratkennut. Tosin olen maininnut olevani Yön Timo ja sitten soittanut perään. Kukaan ei ole vastannut, paitsi kerran joku vastasi tekstarina että: "Yö on paskaa musaa."

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 648
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #10 : Tammikuu 31, 2024, 22:27:08 »
Mutta sitten keksin, että lähetän heille ensin tekstiviestin, että olen Tuomisen Timo ja soitan pian sinulle tästä numerosta.
Hei ethän sä voi olla Tuomisen Tino, kun mä oon se.

Minä Timo, sinä Tino.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #11 : Helmikuu 01, 2024, 18:33:23 »
Voi teitä Timoja. Itse aina ekana ajattelen, etten mä tee sillä sun numerolla mitään, jollet sä käyttäydy huonosti. Mutta onhan meitä moneen junaan.
Helsingissä <3

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #12 : Helmikuu 03, 2024, 18:47:22 »
Voi teitä Timoja. Itse aina ekana ajattelen, etten mä tee sillä sun numerolla mitään, jollet sä käyttäydy huonosti. Mutta onhan meitä moneen junaan.

No tämä. Mitä mä muka teen kenenkään numerolla,nimellä, auton rekkarilla tai kengännumerolla. No en yhtään mitään
Nokialla

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #13 : Helmikuu 03, 2024, 19:28:50 »
Aika usein palveluntarjoajat kiirehtivät tämän aiheen ketjuissa vakuuttelemaan, että eivät tee asiakkaan tiedoilla mitään. Joku saattaa kuitenkin tehdä ja muutaman kerran olen itsekin nähnyt näillä foorumeilla levitettävän asiakkaan fonectanumeroa. Siksi prepaid.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #14 : Helmikuu 03, 2024, 19:41:13 »
^Tietysti aina on mahdollisuus olemassa, jokainen voi puhua vain omasta puolestaan
Nokialla

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #15 : Helmikuu 03, 2024, 20:13:41 »
Voi teitä Timoja. Itse aina ekana ajattelen, etten mä tee sillä sun numerolla mitään, jollet sä käyttäydy huonosti. Mutta onhan meitä moneen junaan.

No tämä. Mitä mä muka teen kenenkään numerolla,nimellä, auton rekkarilla tai kengännumerolla. No en yhtään mitään

Ns. tervepäiset palveluntarjoajat eivät niillä numeroilla tai rekkareilla mitään teekään. Niistä kuitenkin selviää asiakkaan todellinen henkilöllisyys niin haluttaessa.

Läheskään kaikki pt:t eivät (eivätkä toki varmaan asiakkaatkaan) ole kuitenkaan tervepäisiä. Itselläni on kokemusta suoranaisesta kilipäisen huoran itseeni (tai entiseen nikkiini) kohdistamasta vainosta, johon ei ollut mitään perustetta. Olin tuolloin vielä pitkässä parisuhteessa ja siunailin mielessäni, ettei tuo avohoitopotilas saanut oikeaa puhelinnumeroani tai autoni rekkareita eikä päässyt sotkemaan elämääni. Sen verran sekopäistä viestiä tuli joka tuutista, joka oli tuon naisen tiedossa.

Jatkossakin olen ekoja kertoja tavattaessa vaikka Hyvänpäivän Timo ja soitan prepaidista. Maksan setelirahalla. Jos ei kelpaa, niin siirryn seuraavaan ilmoon.

Pitkäaikaiset vakkarit on sitten asia erikseen. Luottamusta ei voi ansaita vakuuttamalla olevansa luotettava, vaan osoittamalla sen käytännössä.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #16 : Helmikuu 04, 2024, 10:33:39 »
Jatkossakin olen ekoja kertoja tavattaessa vaikka Hyvänpäivän Timo ja soitan prepaidista. Maksan setelirahalla. Jos ei kelpaa, niin siirryn seuraavaan ilmoon.

Pitkäaikaiset vakkarit on sitten asia erikseen. Luottamusta ei voi ansaita vakuuttamalla olevansa luotettava, vaan osoittamalla sen käytännössä.

Ehdottomasti näin, luottamus osoitetaan vain käytännössä eikä sitä ensi tapaamisella vielä ole kummallakaan osapuolella. Itse soisin, että myös asiakaskunta ymmärtäisi, että palveluntarjoaja ottaa riskin tavatessaan tuntemattoman ensi kertaa ja on luottamusta herättävää, että on edes se prepaidnumero näkyvillä. Tää on mun mielestä kaksisuuntaista. Kaikki me yritetään, sekä asiakkaat että pt:t, seuloa ennen tapaamista viestien nyansseista ne jutut, jotka herättää epäilyksiä.
Helsingissä <3

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 534
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #17 : Helmikuu 04, 2024, 11:08:27 »
Pitkäaikaiset vakkarit on sitten asia erikseen. Luottamusta ei voi ansaita vakuuttamalla olevansa luotettava, vaan osoittamalla sen käytännössä.
Se pitkäaikainenkin vakkari voi kilahtaa jossain vaiheessa. Meidän kaikkien -tai ainakin suurimman osan- luonne ja mielipiteet muuttuu ajan mittaan johonkin suuntaan.
Go woke, go broke.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Puhelinnumero ”ei salainen”
« Vastaus #18 : Helmikuu 22, 2024, 18:46:23 »
Jatkossakin olen ekoja kertoja tavattaessa vaikka Hyvänpäivän Timo ja soitan prepaidista. Maksan setelirahalla. Jos ei kelpaa, niin siirryn seuraavaan ilmoon.

Pitkäaikaiset vakkarit on sitten asia erikseen. Luottamusta ei voi ansaita vakuuttamalla olevansa luotettava, vaan osoittamalla sen käytännössä.

Ehdottomasti näin, luottamus osoitetaan vain käytännössä eikä sitä ensi tapaamisella vielä ole kummallakaan osapuolella. Itse soisin, että myös asiakaskunta ymmärtäisi, että palveluntarjoaja ottaa riskin tavatessaan tuntemattoman ensi kertaa ja on luottamusta herättävää, että on edes se prepaidnumero näkyvillä. Tää on mun mielestä kaksisuuntaista. Kaikki me yritetään, sekä asiakkaat että pt:t, seuloa ennen tapaamista viestien nyansseista ne jutut, jotka herättää epäilyksiä.
Se on tosiaan kaksisuuntaista. Joskus voi tapahtua miellyttäviä yllätyksiä, joita ei voisi ensimmäiseen tapaamiseen edes kuvitella tapahtuvan. Elämä on :inlove:
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä