Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: SUOMALAINEN NUORI HKI  (Luettu 7303 kertaa)

Poissa Vwealthy

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
SUOMALAINEN NUORI HKI
« : Tammikuu 24, 2024, 12:35:26 »

Onko tästä namusta kokemuksia? kuvat ovat ainakin  :inlove:

Poissa Robert

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: SUOMALAINEN NUORI HKI
« Vastaus #1 : Tammikuu 24, 2024, 12:50:23 »
Kyllähän Natasta paljon kokemuksia löytyy täältäkin foorumilta

Paikalla MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 424
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: SUOMALAINEN NUORI HKI
« Vastaus #2 : Tammikuu 24, 2024, 15:03:06 »
Ilmeisesti uutta harrastusta aloittamassa..? Nata on ihan parhaita mitä löytyy. Jos kuvat miellyttää niin Luultavasti et pety.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • * Kelpo kaveri
Vs: SUOMALAINEN NUORI HKI
« Vastaus #3 : Tammikuu 24, 2024, 17:33:02 »
Ymmärrettävää jos moni kyselee, sillä hänen rapsoja poistuu välillä Internetistä jostain syystä  ;) kannattaa käydä!
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 554
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: SUOMALAINEN NUORI HKI
« Vastaus #4 : Tammikuu 24, 2024, 18:07:55 »
Ymmärrettävää jos moni kyselee, sillä hänen rapsoja poistuu välillä Internetistä jostain syystä  ;) kannattaa käydä!

Ymmärtääkseni Nata ei halua rapsoja, eli ne poistuu ihan siitä syystä.

Poissa RoccosApprentice

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: SUOMALAINEN NUORI HKI
« Vastaus #5 : Tammikuu 24, 2024, 19:48:33 »
N = nussittava
A = alansa paras
T = täydellinen
A = anaalihuora

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • * Kelpo kaveri
Vs: SUOMALAINEN NUORI HKI
« Vastaus #6 : Tammikuu 24, 2024, 21:12:36 »
Ymmärrettävää jos moni kyselee, sillä hänen rapsoja poistuu välillä Internetistä jostain syystä  ;) kannattaa käydä!

Ymmärtääkseni Nata ei halua rapsoja, eli ne poistuu ihan siitä syystä.

Näin olen itsekin joskus lukenut. Tosin, kolmannen osapuolen kautta. Onko hän koskaan kommunikoinut foorumeilla vai miten tämä tieto levisi alunperin? En ole itse ainakaan nähnyt Natan kirjoittelevan missään, niin olisi mukava nähdä hänen kirjoituksia joskus. Millainenkohan persoona hänellä on Internetin puolella? Se olisi jännä nähdä  :inlove:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1171
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SUOMALAINEN NUORI HKI
« Vastaus #7 : Tammikuu 26, 2024, 11:36:58 »
On kyllä ollut ihan johdonmukainen tämän suhteen. Nata ei vaikuta forkalla tietääkseni, mutta livenä on sanonut ainakin itselleni (ja ymmärtääkseni kaikille muillekin), ettei halua rapsoja. En kysellyt sen enempää, koska mitäpä se mulle kuuluu.

Natan suhteen ei mitään rapsoja kyllä tarviikaan. Kuvat ja teksti kertoo kaiken oleellisen. Nata on todellakin niiden veroinen.
You and me, part-time lovers

Paikalla MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 424
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: SUOMALAINEN NUORI HKI
« Vastaus #8 : Tammikuu 26, 2024, 12:17:33 »
Oma käsitys asiasta on että haluaa pitää nämä työjutut hyvinkin erillään kaikesta muusta. Työrooli tuskin vastaa sitä millainen todellisuudessa on. Ja koska tässä asiakkaiden unelmia ja toiveita toteutetaan niin suotakoon se hänelle. Itse asiassa aika epäkorrektia edes pohdiskella tällaisia..

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: SUOMALAINEN NUORI HKI
« Vastaus #9 : Tammikuu 28, 2024, 16:06:06 »
Välitön mukava tyttö ja osaa ottaa kakkoseen todellakin. pitkälle toistakymmentä kertaa olen käynyt. Vain kerran oli vähän väsynyttä ja rajoittunutta toimintaa. Mutta tosiaan ei halua rapsoja, sanonut mulle.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: SUOMALAINEN NUORI HKI
« Vastaus #10 : Tammikuu 28, 2024, 17:35:55 »
Samassa viestissä sanot, että Nata nimenomaan on sanonut, ettei halua rapsoja, ja kirjoitat rapsan.  Meitä on joka junaan ja osa jää laiturille...

Poissa Pertti -62

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: SUOMALAINEN NUORI HKI
« Vastaus #11 : Tammikuu 31, 2024, 18:52:28 »
Olen myös kunnioittanut pyyntöään olla rapsaamatta. Yläpeukun annan kyselemättä.

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: SUOMALAINEN NUORI HKI
« Vastaus #12 : Helmikuu 02, 2024, 15:11:00 »
Samassa viestissä sanot, että Nata nimenomaan on sanonut, ettei halua rapsoja, ja kirjoitat rapsan.  Meitä on joka junaan ja osa jää laiturille...

Kun mä rapsaan, se on puolikas romaani. Tuossa ei ihan hirveesti runoiltu vielä. Mutta otetaan kritiikki vastaan. Eiköhän tämäkin lanka täältä häviä jos Nata kokee että on menty rajan yli.

Paikalla MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 424
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: SUOMALAINEN NUORI HKI
« Vastaus #13 : Helmikuu 03, 2024, 01:34:25 »
Tuskin se Natsku tuosta hermostuu.. monilla kotimaisilla olisi kyllä oppimista häneltä.. vastailee viesteihinkin kiitettävän aktiivisesti.

Rapsa ei ollut tämäkään, eihän?

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: SUOMALAINEN NUORI HKI
« Vastaus #14 : Helmikuu 03, 2024, 07:38:37 »
Tuskin se Natsku tuosta hermostuu.. monilla kotimaisilla olisi kyllä oppimista häneltä.. vastailee viesteihinkin kiitettävän aktiivisesti.

Rapsa ei ollut tämäkään, eihän?

Minä en ole sen tuomari mikä on rapsa, pidin vain huvittavana Jaatisen viestiä. Voin itse myös antaa yläpeukun sen enempää sanomatta.