Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vanessa M (vanessaaaam)  (Luettu 2881 kertaa)

Poissa naku_keisari

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vanessa M (vanessaaaam)
« : Joulukuu 31, 2019, 11:27:26 »
Jep,

Sama virsi. Treffit sopii, mut ei voi soittaa kun ei ole puhelinta tai siihen liittymää.

Aika sovitaan, se täyttyy, ylittyy. Viimeistä yhteydenottoa ei koskaan tule.

Ei kannata sheivata perskarvoja tämän takia.

Oharit.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vanessa M (vanessaaaam)
« Vastaus #1 : Toukokuu 11, 2020, 08:06:35 »
Tuli eksyttyä hänen luokseen, en ollutkaan tätä aiempaa kommenttia huomannut hänestä.

Kerrotaas ensin hyvät puolet:
-omat kuvat, seksikäs kroppa omaan makuuni
-GFE onnistuu
-kaikki mitä sovittiin toteutui myös tapaamisessa
-koko aika käytettävissä
-jäi kuva, että ajan olisi voinut varata kohtuu vapaasti melkein milloin vaan, helpottaa itsellä tapaamisen sopimista todella paljon.

Huonot puolet:
-tapaamisen sopiminen säätöä, ehdotti mulle aikaa johon sanoin käy, sen jälkeen ei kuulunut mitään. Muutama tunti tuon ajan jälkeen tuli pahoittelut ja kyseli kävisikö joku muu aika.
Sovittiin seuraava päivä. Olin sovittuna aikana pelipaikalla, laitoin viestiä. Ei kuulunut mitään. Lähdin jo ajamaan pois kun tuli viesti, että käykö nyt, noh vähän ajan kuluttua nähtiin sit.
-varoitteli sisään mentäessä, että on vähän sotkuista. Kämppä oli kuin pommin jäljiltä. Vaatteita ja meikkejä on lattialla. Siistein huone taisi olla kylppäri, jossa lavuaarissa on ruskea pigmenttikerros, olisikohan ollut meikkivoidetta. Kuvista olin jo bongannukkin, että jotain rojua lattialla on. Noh sänky sentään vaikutti siistiltä.
-en yleensä mene ja kaipaa erityistä small talkkia hupakolta, kun se ei ole se syy miksi tapaan. Tässä tapauksessa jäin vähän kaipaamaan edes vähäistä jutuntynkää, kun ehkä ujouttaan Vanessa vastaili kaikkeen yhden sanan vastauksilla.

En menisi uudestaan.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 11, 2020, 08:11:56 kirjoittanut Hubbis »